Alkuperäkielinen Raamattu, mitä pedon merkki tarko

PedonmerkkiKreikaksi

Otatko oikeaan käteesi vai otsaan mikrosirun, jota ilman et voi ostaa tai myydä mitään? Toisaalta pedon merkin suostunut ottanut joutuu kuoltuaan ikuisesti helvettiin. Mulla jää ostot ja myynnit pois kuvioista.Varmaankin keskitysleirillä mut murhataan jumalattomien toimesta tmv.

13

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • googlekääntäjä

      Eikös se ensimmäinen kieli ollut jotain hepreaa
      Pedon merkki = סימן החיה

    • Jeesus-Kristus-on-Herra-

      Tässä on raamatullisin selvitys pedon merkistä ja sen kuvasta katsele video, niin asia avautuu oikein.

      • TässäMissä

        Missä tässä?


    • merkillistä-asiaa

      Video osoitetta ei sallinut julkaista joten se jäi pois, mutta tuossa videossa sanottiin, että pedon merkki on erään uskonnon uskontunnustus

    • oikeaan-aikaan
    • Fuck_cristians

      Pedon merkki on profetia Israelin perustamisesta holokaustin varjolla. Pirullinen juoni.

      Daavidin tähtihän se on tuo pedon merkki. Siinä on ristit ristissä ja väärin päin.

      • Näin-se-menee-

        Hes.28:20 Ja minulle tuli tämä Herran sana: "Ihmislapsi, käännä kasvosi Siidonia kohti ja ennusta sitä vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Siidon, ja näytän kunniani sinun keskuudessasi. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, kun minä siinä panen toimeen tuomiot ja näytän siinä pyhyyteni. Minä lähetän sinne ruton ja verta sen kaduille, ja kaatuneita on viruva sen keskellä, kaatuneita miekkaan, joka käy sen kimppuun joka taholta. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra. Sitten ei Israelin heimolle enää ole pistävänä orjantappurana eikä vaivaavana ohdakkeena yksikään sen naapureista, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, Herra.

        Näin sanoo Herra, Herra: Kun minä kokoan Israelin heimon kansoista, joitten sekaan he ovat hajotetut, silloin minä näytän pyhyyteni heissä pakanakansain silmien edessä, ja he saavat asua maassansa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille. He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja. Turvallisesti he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa."


    • kysynpävaan

      Ilm. 13:2 tarjoaa ensimmäisen vihjeen pedon identiteetistä.
      Pakanallisen Rooman arvovalta siirtyi paavilliselle Roomalle. Tässä on siis ensimäinen vihje pedon identiteetistä. Onko mahdollista,että myös muut Ilmestyskirjassa kerrotut ominaspiirteet sopivat paavilliseen Roomaan ?

      • Pelko-pois

        Peto ei ole paavi, eikä pedonmerkki ole Sunnuntain vietto lepopäivänä.

        Luther erehtyi samoin adventistit.

        Muutama vuosi sitten olin Israelin puolesta järjestettyyn tuki mielenosoitukseen ja tilaisuudessa ulkolainen puhuja vieras käski tarkkailemaan Turkin nykyisen presidenttin ja Isrelin välisiä suhteita tarkasti.


      • kysynpävaan
        Pelko-pois kirjoitti:

        Peto ei ole paavi, eikä pedonmerkki ole Sunnuntain vietto lepopäivänä.

        Luther erehtyi samoin adventistit.

        Muutama vuosi sitten olin Israelin puolesta järjestettyyn tuki mielenosoitukseen ja tilaisuudessa ulkolainen puhuja vieras käski tarkkailemaan Turkin nykyisen presidenttin ja Isrelin välisiä suhteita tarkasti.

        Ilmestyskirja osoittaa selvästi suraavaa a. Jokainen joka ottaa vastaan pedon merkin,joutuu kadotukseen. b. Suurin osa maapallomme ihmisistä tulee ottamaan pedon merkin. c. Viranomaiset koettavat nälän ja kuoleman uhalla pakottaa ihmisiä vastaanottamaan pedon merkin.
        Meidän on välttämättä oltava selvillä siitä. mikä on Raamatun tarkoittama pedon merkki. Tietämättömys näissä asioissa on vaarallista.


      • PedonmerkitytPaiseisia
        kysynpävaan kirjoitti:

        Ilmestyskirja osoittaa selvästi suraavaa a. Jokainen joka ottaa vastaan pedon merkin,joutuu kadotukseen. b. Suurin osa maapallomme ihmisistä tulee ottamaan pedon merkin. c. Viranomaiset koettavat nälän ja kuoleman uhalla pakottaa ihmisiä vastaanottamaan pedon merkin.
        Meidän on välttämättä oltava selvillä siitä. mikä on Raamatun tarkoittama pedon merkki. Tietämättömys näissä asioissa on vaarallista.

        Se on merkki, joka mahdollistaa ostamisen ja myymisen. Ilman merkkiä ostaminen ja myyminen ei onnistu. Tämä tarkoittaa kahta selvää muutosta. Käteisestä luopuminen on ehdoton muutos, luultavastikin tulee yksi maailmanlaajuinen valuutta. On joitakin uskovia, jotka sanovat pedon merksi vaikka mitä. Sunnuntai on joidenkin ehdotus pedonmerkiksi. Sunnuntaita ei oteta otsaan tai oikeaan käteen, koska sitä ei voi ihmiskehoon laittaa. Eikä sunnuntai estä ostamista tai myymistä. Kun on maailmanlaajuinen valuutta olemassa ja käteisestä luovuttu niin ilman mikrosirua ei kukaan osta eikä myy mitään. Huomasin K-market masissa myyjän opastavan ihmisiä maksamaan ostoksensa itsepalvelukassalla, se on nähdäkseni pedonmerkkikaupankäyntitapaan valmistamista. Näin julkkiksen kokeilemassa itsepalvelukassaa ja ateisteja suomalaisia , joilla ei ole tajua mihin ja minne heitä kyörätään, helvettiin. Ruokaa saa varata varastoon ainakin 3,5 vuodeksi. Aloitusajankohtaa pedonmerkinnälle, joka on mikrosiru tai mikrosirua vastaava kehittyneempi ihon alle laitettava vierasesine kaikilla paiseherkuilla.Janne Kataja oli se julkkis itsepalvelukassaa kokeilemassa, sähläsi siinä, esikuvallista sähläystä tuli mieleen.Kataja ei ole uskossa päätellen asiaa vaikken tunne vakaumustaan mutta kyllä tuo kertoo mulle että tuskin uskoo Jeesukseen.


    • MielivaltaistaPoistoa

      Laitoin aamulla tähän viestin joka on poistettu sääntöjen vastaisena. Laitan viestin samanlaisena. Mikä tässä on sääntöjenvastaista? Muistan sanasta sanaan viestin sen lyhyyden takia. Paavo: Pedon merkki on mikrosiru ottaan tai oikeaan käteen https://www.youtube.com/watch?v=nWekgeylMZ4

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe