Elintasopakolaiset

SuomiKotimaa

Petyin pahasti, kun huomasin näiden muualta tulleiden maahanmuuttajien olevan pääosin huijareita ja Isis-sotilaita eikä oikeasti sotaa pakenevia ihmisiä. Jatkossa tuen ainoastaan rehellisiä kotimaassa toimivia kanssasisaria ja veljiä.

17

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paitsi_että

      Et sinä mitään ole huomannut, siis itse omakohtaisesti. Olet lukenut MV-lehden hevonpaskaa tai käynyt persujen vaaliteltalla.

      • siunausta

        Sinunkin olisi syytä ottaa alottajasta oppia ja käydä teltalla niin saisit tyhjään päähän vähän järkeä.


      • Paitsi_että
        siunausta kirjoitti:

        Sinunkin olisi syytä ottaa alottajasta oppia ja käydä teltalla niin saisit tyhjään päähän vähän järkeä.

        Käynhän minä monellakin teltalla, liikkuvaa työtä kun teen. Siis SDPn teltoilla joilla persuja, näitä tyhjästä nyhjässeitä, liikkuu nykyään paljon.


      • ählämählämähläm

        MV-lehti kertoo vaan totuuden. Se raastaa totuudellaan teitä suvakkeja.


    • puskuripässi

      Kaipaan vinkkiä miten erotat rehelliset suomalaiset kanssasisaret/veljet epärehellisistä suomalaisista? Jatka tukemista niin että itse lopetat tukien nostamisen!

    • älävitäänestä

      Populisti persut poikottiin!

    • Eisuomestamamuruotsia

      Suomi Ensin-tapahtuma kertoi paljon, kannattaa kuunnella mikä on totta eikä uskoa valheita.

      • tarkistajosetusko

        No suomi ensinhän se on oikea viisastenkerho! Kaikistä rekisteröityneistä jäsenistä 67:llä prosentilla nimi poliisin rekisterissä,todella rehellistä sakkia!


    • kuhmossatoisin

      Ikävää menoa etelä-suomessa, ei käy kateeksi.

    • rk65

      Minä huomasin heti kun näitä alkoi lappaa, ettei nyt ole asemiehiä rajalla.

      • railoraja

        Mille rajalle kaipaisit asemiehiä ja minkä maalaisia?


    • työtähaluavat

      Kuhmoonkin voisi ottaa heti 250 turvapaikanhakijaa niin tämänkin kaupungin sivistystaso nousisi huomattavasti.

    • kaikkiRikastaa

      Suomalaiset on itsepäisessä hyväuskoisuudessaan sen verran vielä entisaikojen munaa omaavia että pitävät vääristä käsityksistään kiinni talvisota-hengessä...:O

      Aikuiset 20-40v lappaa rajojen yli -eikä vain Suomeen - mutta kun omassa 22" mustavalkotelsussa nähtiin SPR-mainos niin pitää auttaa...Trumpit pumpit persut mvlehdet ja potkukelkat. Sitten se oma järki mitä näkee livenä vs mitä lukee lehdestä?

      Australiaan muutin 10v sitten ja ei hell mikä yksi ainoa kulttuuriryhmä oli ongelma mantereella johon kaikki ovat olleet tervetulleita.....Mikä se vois olla? Hindut? Kaikki tietää mutta osa ei voi sanoa tai edes ajatella :D Siellä nuorimies tutustui sitten saksalaisiin, hollantilaisiin ja englantilaisiin...lähes kaikki puhui kotimaasta kaiholla, muttei sen takia etteikö sinne koneet lentäis vaan koska se oli "pilattu" maahanmuutolla ja taas yksi ainoa kulttuuri tuli esiin. Mikä se voi olla..?! Nyt Eurooppa nauttii erilaisista ylläreistä joissa "mielenterveysongelmainen" ajaa ihmisten päälle autolla tai ampuu lentokentällä.

      Imri Kertez - nobelisti kirjailija - totesi hyvin muslimien maahanmuutosta/turvapaikkaoperaatiosta Eurooppaan että sivistyneet kulttuurit päättyvät aina samalla tavalla, niistä tulee niin sivistyneitä että ne eivät vain toivota vihollista avosylin vastaan vaan myös palvovat niitä.

      Imri oli viimeisiä natsien keskitysleiriltä selvinneitä ja siksi häntä ei ole huudeltu niin aktiivisesti natsiksi...........edes Suomessa.

      Maailma on muutakin (99,9999999999999% sesti) kuin mitä suomihöppönen on ikinä nähny vaikka Göran tekis kebabit, Allan on vaihtari, A-matkoilla oli mukavaa ja firmassa on Suleb Intiasta. Uppoava laiva ei pelasta muista eikä selviä itse...

    • Maahanmuutoatarvitaan

      Kuhmo kaipaa uutta dnata. Uudelleen äänestykseen

    • Talvisodanhenki

      Totuus puhdistaa. Myös #unelmasta voi parantua ja palata normaaliin elämään. Tämä koko "pakolaiskriisi" on ollut puhdasta kusetusta jolla hyväntahtoisilta Suomalaisilta on huijattu miljardeja rahaa. Ongelmat ovat valtavat ja valitettavasti pahin on viedä edessäpäin...Vieläkö SINÄ suostut maksajaksi tähän maanpetokselliseen toimintaan?

      SANO EI KANSANVAIHDOLLE! SANO EI KANTAVÄESTÖN RIISTÄMISELLE!

      ON AIKA!

    • suomisuomalaisille

      Ei kukaan järkevä voi haluta isis-ukkoja ja raiskaajia omaan maahansa, tässä on jotain pahasti mätää ja sen valtaosa kansasta alkaa jo lopultakin tajuta.

    • kysymysriittää

      Vaatimustaso noilla tunkeutujilla näyttää olevan kuitenkin aivan pohjaton, josta tavallinen vähävarainen kantasuomalainen ei voi uneksiakaan. Mistä ne tuon lakkoilun ovat oppineet, vaikka ovat esim. laittomasti maassa. Ovatko siihen jotkut vinksahtneet suomalaiset syypäitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe