Rajoitetaanko keskusteluihin osallistumista?

Ylläpito voisi vastata tähän otsikon kysymykseen. Vaikuttaa nimittäin siltä, että rajoitetaan. Aluksi reCAPTCHA hyväksyy kuvien klikkaamisen kerrasta, mutta jos kommentteja kertyy enemmän, näyttää siltä, että klikkailuja vaaditaan yhä enemmän ja enemmän.

Olin palstalla jonkin aikaa ja osallistuin eri keskusteluihin, alussa systeemi hyväksyi kuvien klikkaukset kerrasta, mutta sitten alkoi tulla yhä uusia ja uusia kuvia klikattaviksi, lopulta sain klikkailla "vuoria" toistakymmentä kertaa! Järjetöntä! Sitten vaihdoin käyttöjärjestelmää, selainta ja IP-osoitetta, taas toimii normaalisti. SELITYKSIÄ!
1
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

rekisteröidy.
Ilmianna
Jaa
Eikö yksinkertaiseen kysymykseen ole kenestäkään vastaajaksi?
Ilmianna
Jaa
katsa ja robo ovat huonosti konffattuja. Mutta väliäkös tuolla, kysehän on Suoli24:stä, eikä ketään kiinnosta sen käyttäjien tunteet tai kohtelu.
käytännössä jokainen, joka käyttää firefoxia ja kirjoittaa enemmän kuin yhden viestin joka kolmas päivä, on potentiaalinen botti tai häirikkö, ja saa klikattavakseen kuvakoosteen toisensa jälkeen. Chromella saa kirjoittaa yhden viestin joka päivä samaan tulokseen. Siis suunnilleen noin.
Ilmianna
Jaa
Hei aloittaja.

Olen häirikkö ja olen saanut bannit useaan kertaan. Kirjoitan paljon ns. Vääriä mielipiteitä esim matuketjuissa jne. Käytän androidia ja win 7 ja joskus kierrän expressvpn kautta liikenteen.

En ole KERTAAKAAN saanut useampaa kuin kaksi bottitehtävää. Usein ei tule mitään kyselyjä ja jos tulee niin noin 65% on yhden tehtävän mittaisia.

Ainoa mikä ketuttaa on se, että bottivarmistus ei aina toimi ja joutuu kirjoittamaan koko viestin uudelleen, kuten tämän. Uskon, että ylläpito tietää tämän ja tekevät parhaansa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Taas piti "mountainia" klikata toistakymmentä kertaa peräkkäin, ennen kuin kelpasi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Rajoitetaanko keskusteluihin osallistumista?

Ylläpito voisi vastata tähän otsikon kysymykseen. Vaikuttaa nimittäin siltä, että rajoitetaan. Aluksi reCAPTCHA hyväksyy kuvien klikkaamisen kerrasta, mutta jos kommentteja kertyy enemmän, näyttää siltä, että klikkailuja vaaditaan yhä enemmän ja enemmän.

Olin palstalla jonkin aikaa ja osallistuin eri keskusteluihin, alussa systeemi hyväksyi kuvien klikkaukset kerrasta, mutta sitten alkoi tulla yhä uusia ja uusia kuvia klikattaviksi, lopulta sain klikkailla "vuoria" toistakymmentä kertaa! Järjetöntä! Sitten vaihdoin käyttöjärjestelmää, selainta ja IP-osoitetta, taas toimii normaalisti. SELITYKSIÄ!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta