Kansioiden käyttö

Saapuneita ja lähetettyjä viestejä ei voi siirtää nyt kansioihin . Ongelma on ollut monta päivää. Yhtenä päivänä pystyi siirtämään pari viestiä.

En voi myöskään muuttaa allekirjoitustani
2
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta



Vaihda jo ihmeessä!
Ilmianna
Jaa
Ihan normitila Suomi24 Postissa? Suomi24 Posti ei toimi selaimella. Käytä IMAP-mahdollisuutta ja ota käyttöön oikea sähköpostiohjelma, vaikkapa vain kännykkäsi sähköposti ja homma toimii..

http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti#asetukset

Ainakin mobiililaitteiden sähköposteissa (mm. WindowsPhone 8.1) ei kaikissa ole erikseen paikkaa porttinumerolle, jolloin portti pitääkin laittaa palvelinnimen perään seuraavasti:

SAAPUVA POSTI, IMAP
Palvelinnimi: imap.suomi24.fi:993

LÄHTEVÄ POSTI, SMTP:
Palvelinnimi: smtp.suomi24.fi:587

Lisäksi laitteissa (Android) saattaa olla useita vaihtoehtoja SSL-suojaukselle

---------

Tietokoneella joku kunnollinen sähköpostiohjelma Outlook, Thunderbird ja Suomi24-posti toimii.

Jos käytössä on Windows 10, Suomi24:n käyttöönotto todella helppo. Ei tarvitse kuin Sähköpostiosoite ja salasana antaa. Windowsin Mail osaa muut asetukset itse.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vaihtoehtojakin on Suomi24:lle. Jos haluaa suomalaisen palvelun, kannattaa tutustua uuteen
https://meiliboxi.fi/
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

1
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

1
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Kyllä minä uskon että tänne ei saa kirjoittaa mitään asiallista, edes neuvoa toista ihmistä ongelmassaan!
Pitäkää tunkkinne ylläpito!

Tämä tekoäly-älyttömyys pitää lopettaa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Samaa mieltä. Moderoinnisssa ei ole enää mitään älyä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Suomi24 Posti ei toimi selaimella. Käytä IMAP-mahdollisuutta ja ota käyttöön oikea sähköpostiohjelma, vaikkapa vain kännykkäsi sähköposti ja homma toimii.. tai tietokoneella Outlook tai Thunderbird. Ohessa ohjeet:

http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti#asetukset

Ainakin mobiililaitteiden sähköposteissa (mm. WindowsPhone 8.1) ei kaikissa ole erikseen paikkaa porttinumerolle, jolloin portti pitääkin laittaa palvelinnimen perään seuraavasti:
Ilmianna
Jaa
SAAPUVA POSTI, IMAP
Palvelinnimi: imap.suomi24.fi:993

LÄHTEVÄ POSTI, SMTP:
Palvelinnimi: smtp.suomi24.fi:587
Ilmianna
Jaa
Lisäksi laitteissa (Android) saattaa olla useita vaihtoehtoja SSL-suojaukselle

Jos on Windows 10, Suomi24:n käyttöönotto todella helppo. Ei tarvitse kuin Sähköpostiosoite ja salasana antaa. Windowsin Mail osaa muut asetukset itse. Suosittelen.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kansioiden käyttö

Saapuneita ja lähetettyjä viestejä ei voi siirtää nyt kansioihin . Ongelma on ollut monta päivää. Yhtenä päivänä pystyi siirtämään pari viestiä.

En voi myöskään muuttaa allekirjoitustani

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta