Kuntavaalit Porissa.

Kauko-Kankkunen

Joko olet päättänyt ketä äänestät Porin valtuustoon?

51

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joeliolen

      jo eli olen

      • only-one-

        Kristillinen puolue on ainoa länsimaisia sivistyneitä elämänarvoja puolustava poliitinen puolue Suomessa tällä hetkellä.


      • MeikäManne

        99% ehdokkaista oli vaalikoneen vastausten perusteella täysiä idiootteja. Onneksi pitkän etsinnän jälkeen luulin löytäneeni ehdokkaani, kokkareiden Mikael Ropo:n, mutta sitten huomasin että hän on harras uskovainen ja itse en ääriateistina voi sietää mitään uskontoja, niin en sitten häntäkään voi äänestää. Vaikka muuten vaikutti vaalikoneen vastausten perusteella oikein fiksulta tyypiltä.

        Mitään winnovan diana bergroth-lampisia tai vasaman juhia en äänestäisi mistään hinnasta. He eivät ole minkään sortin johtajia, kun verorahoilla ovat suojatyöpaikoissaan. Yksityispuolen firmaa eivät pyörittäisi vuottakaan, eivätkä juhlisi samanlaisilla palkoilla, kuin nyt veronmaksajien tukemana.

        Päätin että tänävuonna en äänestä lainkaan, ellei nyt joku ihme satu käymään.


      • meetakastuutimaan
        MeikäManne kirjoitti:

        99% ehdokkaista oli vaalikoneen vastausten perusteella täysiä idiootteja. Onneksi pitkän etsinnän jälkeen luulin löytäneeni ehdokkaani, kokkareiden Mikael Ropo:n, mutta sitten huomasin että hän on harras uskovainen ja itse en ääriateistina voi sietää mitään uskontoja, niin en sitten häntäkään voi äänestää. Vaikka muuten vaikutti vaalikoneen vastausten perusteella oikein fiksulta tyypiltä.

        Mitään winnovan diana bergroth-lampisia tai vasaman juhia en äänestäisi mistään hinnasta. He eivät ole minkään sortin johtajia, kun verorahoilla ovat suojatyöpaikoissaan. Yksityispuolen firmaa eivät pyörittäisi vuottakaan, eivätkä juhlisi samanlaisilla palkoilla, kuin nyt veronmaksajien tukemana.

        Päätin että tänävuonna en äänestä lainkaan, ellei nyt joku ihme satu käymään.

        ajattelitko että jotain kiinnostaa teikämannen äänestelyt


    • kauko_kankkunen

      Tällä kertaa taidan jäädä Nukkuvien puolueseen.
      Se on suurin puolue Suomessa.

      • plplpl

        Se on hyvä valinta. Suurimpana puolueena Nukkuvat pääsevät päättämään kaupunkimme asioista.


    • snickerskotiin

      Joka lupaa häätää juhlapaikanhakijat omiin maihinsa saa ääneni

      • turhaluvata

        Luvata voi vaikka mitä.
        Lupauksen toteuttaminen on eri asia.


    • KunKysyit

      Olen päättänyt sen, että lopullinen numero löytyy SDPn listalta. Päätös on ollut helppo.

    • Sleepy-Sleeper-

      Nukkuvat paras puolue.

    • VitikonArska

      Äänestän tyttöä josta Hector lauloi 70-luvulla. Tämä laulun tyttö styylasi viissatasella moottoripyörällä kilpailevan Ilmarin (ei Holmlundin) kanssa, laulussa Ilmari kaipasi kauheasti tätä tyttöä. Joko tiedätte ketä oikein viehättävää tyttöä äänestän?

      • Sleepy-Sleeper-

        Laura on sen tytön nimi.


      • se-eijatkoon

        Numero on kansallissosialistien tunnus.


    • Nytnyt

      Äänestän ehdokasta Kauko Kankkunen. Kakessa on parasta sen kravaani!

    • PenceL

      Pensselisetä saa ääneni.

    • KD-Pori

      Porilaista ei jätetä

    • Puoliapina

      Minä äänestän Lauraa. Ainoa joka puhuu totta. Luomiskertomus on totta eikä mailma ole kehittynyt bakteereiden kautta tohvelieläimiiin ja sieltä luukaloihin, puhumaatakan liskoista linnuista tai nisäkkäistä. Laura ja minä ollaan sitä mieltä että mailma luotiin setsemässä päivässä. Lisäksi Laura ihailee totuutta kuten esim. Trumpia, joka puhuu aina totta. Vai oleteko kuulleet että hän olisi jäänyt valheesta kiinni. Laura uskoo jeesukseen ja siihen ettei Afrikkalaisia kuulu auttaa, ei niitä olis auttanut Jeesuskaan.

      • Lollollollo

        Laura on fiksu, asuukin mannerlaatalla.


      • demokratiakumoon

        Laura tietää, että nainen on luotu miehen kylkiluusta.
        Hän ei usko valemediaan, joka väittää maapallon luodun 4000-vuotta sitten.
        Hän näyttää kaapin paikan persujen vihervasuri äärikommunisteille eli soinilaisille.


      • KORJAUS
        demokratiakumoon kirjoitti:

        Laura tietää, että nainen on luotu miehen kylkiluusta.
        Hän ei usko valemediaan, joka väittää maapallon luodun 4000-vuotta sitten.
        Hän näyttää kaapin paikan persujen vihervasuri äärikommunisteille eli soinilaisille.

        Valemedia väittää, että maailma olisi monia miljoonia vuosia vanha.


    • lauraatietty

      Mäkin äänestän Lauraa ja tahtoisin sen myös persujen pj:ksi samalla. Vain persut vastustaa tätä musujen epätervettä haittamaahanmuuttoa avoimesti.

      • demokratiapois

        Käsitin, että rajat kiinni ja muut samankaltaiset vastustavat myös. Ehkä sitten he tekevät sen peitellimmin tai eivät vastusta.
        Luulin heidänkin haluavan muuttaa Suomen yhteiskuntajärjestelmän.


    • Persu-Pekka

      Se on jytky nyt.Laura saa eniten ääniä Porissa

    • porvari-pekka

      Kokoomus.99 vuotta köyhän kansan kyykytystä.
      Kyykytys jatkuu.Kokoomus Porin suurin puolue vaalien jälkeen.

    • Sleepy-Sleeper

      En äänestä Persut,Kokoomus,Keskusta,Sdp,Rkp,Kd,Vasemmistoliitto,Vihreät.

    • pietniemenetu

      Kyllä olen. Äänestän persujen Toiviaista.Että miksikö,siksi että nämä takinkääntäjät aikovat potkia tulevan ääniharavansa ,äänineen Esa Wahlmannin puolueeseen.Voi jytkyjen jytky. Kyllä,minä ymmärrän,että pettävät äänestäjänsä,mutta,kun pettävät puoluetoverinsakin

      • Armoka

        Puhut harvoin,mutta asiaa.Niin,taidan tehdä minäkin.Tehdään takinkääntäjille jytkyjen jytky.


      • kampoihin

        Voi olla,että Toiviainen on kriminaali,mutta ei takinkääntäjä.Sinne vaan valtuustoon.


      • kriminaalitvaltaan

        Miten niin voi olla.


      • Takkikääntö

        Oletteko koskaan kuulleet,että kun luvataan liian paljon ja liian hyvää,niin eihän se voi olla totta. Tätä politiikkaa käyttää persut. Niin että takki taas ympäri


      • Takkutuki
        Takkikääntö kirjoitti:

        Oletteko koskaan kuulleet,että kun luvataan liian paljon ja liian hyvää,niin eihän se voi olla totta. Tätä politiikkaa käyttää persut. Niin että takki taas ympäri

        Mitä tapahtuu,kun klovni kääntää takkinsa. NO SILLOIN KAIKKI NAURAA. Entäs,kun persut tekee saman. Silloin petetyt ÄÄNESTÄJÄT itkee


      • zit
        Takkutuki kirjoitti:

        Mitä tapahtuu,kun klovni kääntää takkinsa. NO SILLOIN KAIKKI NAURAA. Entäs,kun persut tekee saman. Silloin petetyt ÄÄNESTÄJÄT itkee

        Muinoin suomessa oli Hella,joka veti vain itätuulella. Nykyään suomessa on puolue, jonka takki kääntyy joka tuulessa.NIIN MYÖTÄ,KUIN VASTATUULESSA


    • Naistaäänestän
      • numeromuistiin

        Kyl tää kolmeseiska on parempi.


      • KukkaHattuTäti_

        Onko ehdokkaana ketään MAMU-taustaista?Voisin äänestää.
        Porin valtuustoon pitää saada muutama mamu-taustainen henkilö.


      • mhv-isodee
        KukkaHattuTäti_ kirjoitti:

        Onko ehdokkaana ketään MAMU-taustaista?Voisin äänestää.
        Porin valtuustoon pitää saada muutama mamu-taustainen henkilö.

        Kaikki ovat, jos mennään tarpeeksi monta sukupolvea taaksepäin.
        Toiveesi toteutuu yli odotusten, kun kaikki ovat mamutaustaisia.
        (todellisuudessa nimim.kukkahattutäti on joku mukahauska trolli)


    • LiikkuvaÄäni

      Valtuutettu joutuu ymmärtämään tilinpäätöksiä, talousarvioita, erilaisia sopimustekstejä, kaavoitusta yms. Eipä siellä taideta jotain yksittäisiä asioita juuri ajaa.

      Kannattaa miettiä että sillä jota äänestää olisi edes jonkinlaiset avut ymmärtää noista joitain. Kuka tahansa osaa jossain eetun aukiolla olla "kova puhumaan".

      Mutta kuka saa jotain aikaan. Oikeasti?

      Minusta oma lukunsa on nämä jotka kärkkyvät vain oikeasti itse paremmille oksille. TIedetään että valtuustokausi tai kaksi, ja sitten on joku hyvä virka taskussa. Ennen se oli punertavaa nykyisin ihan jotain muuta väriä. Näin ajattelen.

      Sitä en hyväksy että kunnassa virkansa puolesta päättävissä asemassa olevia pääsee päättämään omista asioistaan valtuustoon. Laki on tässä liian löysä.

      Kuka siellä ajaa oikeasti veronmaksajan asiaa, tai vaikka yrittäjän? Siis oikeesti? Jollakin voi olla yksittäisiä yrittäjiä, mutta kokonaisuutena?

    • niiih

      Näihin työläiskaupunkeihinhan ne näyttää kaikki muslimit tunkevan. Helsinkiin ei näyttänyt tuon tilaston mukaan menevän ainuttakaan tänä vuonna. Herrat on siellä mukavasti turvassa omissa poteroissaan kaukana kaikesta.

    • josoistoipenttilinkola

      Helsinki ja suomenruotsalaiset alueet jää mukavasti sellaisiksi kunnon kansalaisten paikoiksi kun meillä muualla slummiutuminen on ok nykysuomessa.

    • kasi-kasi

      KasiKasi valtuustoon.

    • Pori-KD-

      Porissa tulossa KD-jytky...!!!

      • Mersuonrautaa

        Olen samaa mieltä. Siksi äänestänkin KD naista valtuustoon.


    • oikeaote

      Tänään sai oman ääneni nr. 89 promenadikeskuksessa.

    • ensi_sunnuntaina

      Äänestän vasta vaalipäivänä ensi viikon sunnuntaina!

      • odotansunnuntaita

        Niin minäkin, koska Neumannin numero paljastetaan vasta silloin.


      • lenko
        odotansunnuntaita kirjoitti:

        Niin minäkin, koska Neumannin numero paljastetaan vasta silloin.

        Neumanni on punikkipuolueessa numerolla 666


      • kinneri

        Mitä Neumanni ymmärtää politiikasta,kun se käppärän koulussakaan ei ymmärtänyt tuon taivaallista


      • jopomoto
        lenko kirjoitti:

        Neumanni on punikkipuolueessa numerolla 666

        Ei,ei,ei Neukku menee Toiviaisen tilalle PERSUIHIN


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe