Lopunajan suuri herätys?

BlackBerryWay_EiKirj

Monet puhuvat lopunajan suuresta herätyksestä. Minun mielestä herätystä on koko ajan, ollut vuodesta 0 ja jatkuu tämän maailmanajan loppuun asti. Joka päivä kaikkialla maailmassa tulee ihmisiä uskoon, kun julistetaan evankeliumia, joka on tarkoitettu jokaiselle ihmisyksilölle.

Mikä kohta Raamatusta kertoo "lopunajan suuresta herätyksestä", joka olisi jotenkin erityinen?

33

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala SANOO . . .

      . . . LUE --- Johannes Kastajasta --- LÖYDÄT KYLLÄ . . . ;)

      . . . LUE --- Apostolien TEOT --- LÖYDÄT KYLLÄ . . . ;)

      . . . SIIS . . .

      . . . Johannes Kastaja TOINEN - ja - Suomen Uudestisyntyneet APOSTOLIT . . . ;)
      . . . ............................................................................................................................... . . .

      .

      Jumalan_henkäys = Jeesus_valitsi_tekstin . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

      Johannes Kastaja Toinen . . . aloittaa kohta JULKISEN toimintansa Suomessa . . . ;)

      .

      HERÄTYS TULEE - sitten kun Jumala HALUAA ja valmistelut TEHTY.

      SAMALLA VALMISTELLAAN - Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . ;)

      .

      NÄIN SANOO . . . Kaikkivaltias Jumala . . .

      . . . JOKA ON --- MAAILMANKAIKKEUDEN LUONUT . . .

      . . . ja --- Raamatun KIRJOITTANUT . . . !
      .
      . . .
      . . . . .
      . . . . . . .
      . . . . . . . . JUMALAN Ainoa Poika, JEESUS KRISTUS on JUMALA
      . . . . . . . . ..............................................................................................

      Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

      Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

      Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

      Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

      . . . . . . . .

      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
      Siunausta ja Herran rauhaa !

      • BlackBerryWay_EiKirj

        Tossa nyt ei ole päätä eikä häntää :D


      • Jumalan_henkäys

        1.4.2016 2:47

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

        Kaikki syntyi Sanan voimalla.

        Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

        Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

        Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

        Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

        Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

        Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

        Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

        . . . . . . . .

        JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA

        . . . . . . . .

        Johannes Kastajan - tehtäväni - on TODISTAA . . .

        . . . JUMALAN OLEMASSA OLO.

        . . . RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

        Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

        Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

        "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

        Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

        Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

        . . . . . . . .

        Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

        Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

        Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

        Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

        . . . . . . . .

        Suomen UUDESTISYNTYNEET kuulevat HUUTONI ---> "Tasoittakaa Herralle tie !"

        Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

        . . . "Pohjolan Valo" = "Solna Polaris" . . . !

        . . . . . . . .

        Martti Lutherin profetia

        "Silloin kun jumalallinen totuuden valo Euroopasta sammuu, sitä ylläpidetään pimeimmässä Pohjolassa!"

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Matteuksen mukaan,

        Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

        Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

        Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

        Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

        *****************************************************************

        Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA . . .

        . . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

        ---

        ***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

        Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

        ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

        NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

        ---

        MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

        YLÖSOTTO TAPAHTUU ---> TOINEN otetaan . . . TOINEN jätetään.

        VIISAAT lähtevät . . . TYHMÄT jäävät - seuraamaan TOISTA TODISTUSTA.

        ---

        ***** TOINEN TODISTAMINEN *****

        KAKSI SÄKKIPUKUISTA todistavat - VANHAN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN SANAA, kuten myös ILMESTYSKIRJA asian kertoo.

        Elia ja Mooses - TODISTAVAT . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - HE aikaisemmin Raamatun mukaan - TEKIVÄT . . . !

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jeesus_valitsi_tekstin

        9.4.2016 9:32

        Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA . . .

        . . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

        ---

        ***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

        Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

        ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

        NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

        ---

        MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

        . . . . . . . .

        Jumalan_henkäys

        21.8.2015 12:17

        Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

        Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

        UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

        --------------------------------------------------------------

        Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

        ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

        UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

        KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

        "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

        ----------------------------------------------------------------

        Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

        Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

        Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

        TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Matteuksen mukaan,

        Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

        Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

        Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

        Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

        . . . . . . . .

        RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE

        . . .

        Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,

        Jumalan rakkaus

        ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.

        Aamen.

        . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • BlackBerryWay_EiKirj kirjoitti:

        Tossa nyt ei ole päätä eikä häntää :D

        JOO --- jos noita sanoja käytetään - niin . . . :D

        Jumala SANOO . . .

        . . . PÄÄ on --- PARANNUKSEN TEKO . . . !

        . . . HÄNTÄ on --- KEHOITUS --- PARANNUKSEN TEKOON . . . !

        VEDETÄÄN LUJAA "hännästä" --- jotta --- "pää" joka on tullut TYHMÄKSI tai PENSEÄKSI --- TEKISI PARANNUKSEN . . . ;)

        siis HERÄTELLÄÄN . . .


      • HERÄTYS on . . .
        KEHOITUS PARANNUKSEN TEKOON ja PARANNUS on PELASTUKSEN ennakkoehto !!!

        Johannes Kastaja SANOI:
        "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle" - Matt. 3:2

        Jeesus SANOI:
        "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle" - Matt. 4:17

        Pietari SANOI:
        "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
        Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
        Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta".
        - Apostolien teot 2: 38-40

        Pietari SANOI:
        "Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen.
        Taivaan piti omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta."
        - Apostolien teot 3: 19-21


      • HERÄTYS - siis - Hengellinen PUHDISTUS ja PARANNUKSEN TEKO, Kristittyjen keskuudessa, sekä evankeliumin ILOSANOMAN JULISTUS KAIKILLE !

        Room. 1 : 18-32 ---> Jumala vapauttaa - TOTUUDEN - pimeydeltä
        ---------------------------------------------------------------------------

        Jumala SANOO . . .

        . . . ALUKSI PUHDISTUS TOTEUTUU --- Profetiat PALSTALLA . . .

        . . . sitten --- Suomen Papistossa ja koko Suomen Siionissa . . .

        . . . ja LOPULTA --- HERÄTYS --- koko Suomen kansalle . . . !
        . . . ............................................................................................ . . .

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        TAPIO NOUSIAINEN määritteli vuonna 1957 . . . SUUREN HERÄTYKSEN . . . !!!

        USKON JA RUKOUKSEN VOIMALLA - G. C. Bevington
        Suomentanut TAPIO NOUSIAINEN, vuonna 1957

        SUOMENTAJAN ALKUSANAT
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Suokoon Jumala, että . . .

        . . . opetus uskonrukouksella parantamisesta vihdoinkin saisi vallata Suomen Siionin ja siten valmistaa maaperän todelliselle, suurelle ja kestävälle herätykselle, joka on aina sitonut evankeliumin julistukseen Jumalan Pyhän Hengen voimassa tehdyt ihmeteot ja tunnusmerkit !

        - Tapio Nousiainen, Suomentajan alkusanat, vuonna 1957


      • TAPIO NOUSIAINEN määritteli vuonna 1957 . . . SUUREN HERÄTYKSEN . . . !!!

        TODELLINEN - SUURI - ja - KESTÄVÄ . . . HERÄTYS . . . !

        MERKKINÄ - ja - TODISTEENA --- siitä, että HERÄTYS on PUHTAASTI - Jumalan OHJAUKSESSA - ja - MÄÄRÄYSVALLASSA --- on sen . . . RAAMATULLISUUS . . . !!!

        KUN siis --- julistetaan EVANKELIUMIA --- niin, että samanaikaisesti Pyhän Hengen VOIMASSA --- tehdään RAAMATULLISIA ihmetekoja ja tunnusmerkkejä --- niin silloin TODISTETAAN SAMALLA . . . Jumalan SANAA --- Jeesusta ja Raamattua . . . :)


      • ALOITTAJA on sotkenut keskenään KÄSITTEET . . .

        ◾ LÄHETYSTYÖ eli evankeliointi - siis - Jeesuksen antaman lähetyskäskyn toteutus

        ◾ HERÄTYS - siis - palautus takaisin PUHTAASEEN Herran PELKOON ja TAHTOON

        . . . joten . . .

        Jumala avaa NYT --- herätystä --- käyttäen esimerkkinä . . .

        . . . Profetiat PALSTAA - jossa on käynnissä . . . PUHDISTUS . . . ;)
        . . . ........................................................................ . . . ...................... . . .


      • ◾ LÄHETYSTYÖ eli evankeliointi - siis - Jeesuksen antaman lähetyskäskyn toteutus

        Jeesus_valitsi_tekstin
        2.4.2016 18:36

        Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        UUDESTISYNTYNEILLÄ - Jeesuksen seuraajilla . . . joilla on vakaa KUTSUMUS . . .

        . . . TUO - JEESUKSEN ANTAMA - KÄSKY . . . ON AINA KIRKKAASTI MIELESSÄ . . .

        . . . Mutta kuitenkin MUUTAMAT EPÄILEVÄT . . .

        Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, JOSKIN MUUTAMAT EPÄILIVÄT. - Matt. 28:17

        ******************************************************************************

        Evankeliumi Matteuksen mukaan, Matt. 28:16-20 ---> Lähetyskäsky

        Kaikki yksitoista opetuslasta lähtivät Galileaan ja nousivat vuorelle, minne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.

        Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, joskin muutamat epäilivät.

        Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin:

        "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        ******************************************************************************

        Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, JOSKIN MUUTAMAT EPÄILIVÄT. - Matt. 28:17

        LOPETA SINÄKIN EPÄILYSI . . .

        . . . KYLLÄ MEIDÄN TEHTÄVÄMME ON . . . KÄÄNNYTTÄÄ . . .

        . . . UUDESTISYNTYMISEEN eli PELASTUKSEEN . . .

        . . . JA JUMALA ON MEIDÄN KANSSAMME . . .

        . . . "Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
        ________________________________________________________________________

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jumala SANOO . . .

        . . . MITEN VOI --- julistaa evankeliumia . . . ???

        . . . JOS EI OLE --- itse puhdas ja siten Pyhän Hengen VOIMASSA . . . !!!

        . . . SIIS . . . Sokea taluttaa toista sokeaa, mutta MINNE . . . :(

        "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." - Matt. 28:19-20 ---> Lähetyskäsky

        MITEN VOI OPETTAA TOISIA NOUDATTAMAAN NIITÄ KÄSKYJÄ JOITA EI ITSE NOUDATA !!!

        . . .

        Paavo Järvinen - Ilman parannusta ei ole pelastusta

        Julkaistu 29.1.2016

        Sanoma Joosuan kirjasta: Jumala ei hyväksy syntiä! Tee parannus ja usko Herraan Jeesukseen, Jumalan Poikaan!!

        Mestari sanoo:
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        (MATTEUS 7)

        https://www.youtube.com/watch?v=N8ZaCz0sUBM


      • Paavo Järvinen - Ilman parannusta ei ole pelastusta

        VIDEON SANOMAA . . .

        "Niin kuin Raamattu sanoo: Me olemme maailman valkeus ja tuo valkeus, jota me olemme --- Jumalan lamppuja --- jotka ovat sytytetyt taivaasta . . .

        Jumala valaisee lamppunsa, eli Jumalan maailmoista vuotaa meidän sydämiin Pyhän Hengen - ihana - kirkas - siunaus --- eläväksi tekevä voima --- ja silloin me loistamme. Synti estää tämän."

        . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jeesus Kristus - ELÄÄ - ja - TOIMII . . . Uudestisyntyneiden KAUTTA . . . !
        . . . . . . . . . . . . . . .............................................................................................. . . .

        » Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

        "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut . . .

        . . . Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka." »
        - Apostolien teot 1: 6-8

        . . . . . . . .

        Jesaja TOINEN --- kirjoittaa - ja - Johannes Kastaja TOINEN --- lukee . . . ;)
        . . . . . . . . . . . . . . . ............................ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ............ . . .

        TIE ON AUKENEVA

        ........Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman. - Jesaja TOINEN 40:31

        Jesaja TOINEN 40:3-8

        40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

        40:4 Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

        40:5 Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

        40:6 Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:

        40:7 ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.

        40:8 Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.

        Jesaja TOINEN 40:25-31

        40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.

        40:26 Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut? Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki; suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä: ei yksikään jää häneltä pois.

        40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?

        40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.

        Jesaja TOINEN 40:29-31

        Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.

        Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
        mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.


      • KatsoMissäKuljet
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        ◾ LÄHETYSTYÖ eli evankeliointi - siis - Jeesuksen antaman lähetyskäskyn toteutus

        Jeesus_valitsi_tekstin
        2.4.2016 18:36

        Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        UUDESTISYNTYNEILLÄ - Jeesuksen seuraajilla . . . joilla on vakaa KUTSUMUS . . .

        . . . TUO - JEESUKSEN ANTAMA - KÄSKY . . . ON AINA KIRKKAASTI MIELESSÄ . . .

        . . . Mutta kuitenkin MUUTAMAT EPÄILEVÄT . . .

        Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, JOSKIN MUUTAMAT EPÄILIVÄT. - Matt. 28:17

        ******************************************************************************

        Evankeliumi Matteuksen mukaan, Matt. 28:16-20 ---> Lähetyskäsky

        Kaikki yksitoista opetuslasta lähtivät Galileaan ja nousivat vuorelle, minne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.

        Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, joskin muutamat epäilivät.

        Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin:

        "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        ******************************************************************************

        Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, JOSKIN MUUTAMAT EPÄILIVÄT. - Matt. 28:17

        LOPETA SINÄKIN EPÄILYSI . . .

        . . . KYLLÄ MEIDÄN TEHTÄVÄMME ON . . . KÄÄNNYTTÄÄ . . .

        . . . UUDESTISYNTYMISEEN eli PELASTUKSEEN . . .

        . . . JA JUMALA ON MEIDÄN KANSSAMME . . .

        . . . "Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
        ________________________________________________________________________

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Onpa jakomielitautiseen, skitsofreniaan vievää tekstiä, ajatuksen katkonaista ns. juoksua. Onneksi olen JO kaukana Jumalien ja lastensa HALUISTA. EN ole aikoihin ENÄÄ totellut Heitä, KUN aloin nähdä todistetusti yli 11 vuotta sitten, KUINKA Herrat Jumalat täällä JOHTAVAT (lapsineen) Maailmaa! Kauhistuksista vieläkin hirvittävämpiin KAUHISTUKSIIN päästiin, mitä enemmän aikaa kului, vuodesta 2006 eteenpäin ja vähän ennenkin JO!

        Ja itsekin jouduin Jumalien UHRATTAVAKSI sieltä asti, KUN KOSKA en suostunut alkamaan Saatanaa syyttämään ja kivittämään JOKA asiasta! Itse ovat Jumalat Saatana PaholaisValtiaita ja -Olentoja ja lapsensa ovat Heidän jälkeläisiään! Ei ole muita moisia EIKÄ Paholaisia kuin Jumalat, Ylimmät (=olivat alhaisimpia) jälkeläisineen! Tämä Kaikki koskee VAIN kristittyjen Jumalia, EIKÄ Allahia, ÄLKÄÄ KOSKAAN mitään muuta luulkokaan, ajatelkokaan!


      • Ensimmäinen Johanneksen kirje 3

        1. Katsokaa, minkäkaltaisen rakkauden Isä on meille antanut, että meitä kutsutaan Jumalan lapsiksi, joita me olemmekin. Sentähden ei maailma tunne meitä, sillä se ei tunne häntä.
        2. Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.

        3. Ja jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niinkuin hän on puhdas.

        4. Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.

        5. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.

        6. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.

        7. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.
        8. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
        9. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
        10. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.

        11. Sillä tämä on se sanoma, jonka te olette alusta asti kuulleet, että meidän tulee rakastaa toinen toistamme
        12. eikä olla Kainin kaltaisia, joka oli pahasta ja tappoi veljensä. Ja minkätähden hän tappoi hänet? Sentähden, että hänen tekonsa olivat pahat, mutta hänen veljensä teot vanhurskaat.

        13. Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.
        14. Me tiedämme siirtyneemme kuolemasta elämään, sillä me rakastamme veljiä. Joka ei rakasta, pysyy kuolemassa.
        15. Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
        16. Siitä me olemme oppineet tuntemaan rakkauden, että hän antoi henkensä meidän edestämme; meidänkin tulee antaa henkemme veljiemme edestä.
        17. Jos nyt jollakin on tämän maailman hyvyyttä ja hän näkee veljensä olevan puutteessa, mutta sulkee häneltä sydämensä, kuinka Jumalan rakkaus saattaa pysyä hänessä?

        18. Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.
        19. Siitä me tiedämme, että olemme totuudesta, ja me saatamme hänen edessään rauhoittaa sydämemme sillä,
        20. että jos sydämemme syyttää meitä, niin Jumala on suurempi kuin meidän sydämemme ja tietää kaikki.
        21. Rakkaani, jos sydämemme ei syytä meitä, niin meillä on uskallus Jumalaan,
        22. ja mitä ikinä anomme, sen me häneltä saamme, koska pidämme hänen käskynsä ja teemme sitä, mikä on hänelle otollista.
        23. Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.
        24. Ja joka pitää hänen käskynsä, se pysyy Jumalassa ja Jumala hänessä. Ja siitä me tiedämme hänen meissä pysyvän, siitä Hengestä, jonka hän on meille antanut.


    • Jarmo__EiKirj

      Tulisit vaan takas. Tunnukset on toimivat ja tallella. Moni on kaivannu.

      • Yrr

        Takaisin- mihin? Sinnekö missä et itsekään viihdy. Kalastelet vierailla vesillä.


      • BlackBerryWay_EiKirj

        Olet Jarmo ihana!


      • TuleGabrielTakaisin

    • Suomi näyttää olevan maallistumaan päin. On mahdotonta ajatella uskonnollisuuden lisääntyvän ilman yhteiskunnan romahtamista. Hyvnvoivassa länsimaassa maallistuminen on vääjäämätöntä.

      • asdfgsdfgsdfg

        Yhteiskunnan romahtamistahan nämä fundamentalistit toivovatkin. Tietävät itsekin olevansa lähinnä hymähtelyä aiheuttavia marginaalihörhöjä ilman jotain sellaista.


    • penttiz

      Lopunaikana tapahtuu tämä ja on muitakin tämän kaltaisia vertauksia, joita nimenomaan Raamattu sanoo tapahtuvat aivan vähän ennen Jeesuksen tuloa.
      Luukkaan evankeliumi: 14:16 Niin hän sanoi hänelle: "Eräs mies laittoi suuret illalliset ja kutsui monta.
      14:17 Ja illallisajan tullessa hän lähetti palvelijansa sanomaan kutsutuille: 'Tulkaa, sillä kaikki on jo valmiina.' >> Jakeen lisätiedot
      14:18 Mutta he rupesivat kaikki järjestään estelemään. Ensimmäinen sanoi hänelle: 'Minä ostin pellon, ja minun täytyy lähteä sitä katsomaan; pyydän sinua, pidä minut estettynä.'
      14:19 Toinen sanoi: 'Minä ostin viisi paria härkiä ja menen niitä koettelemaan; pyydän sinua, pidä minut estettynä.'
      14:20 Vielä toinen sanoi: 'Minä otin vaimon, ja sentähden en voi tulla.'
      14:21 Ja palvelija tuli takaisin ja ilmoitti herralleen tämän. Silloin isäntä vihastui ja sanoi palvelijalleen: 'Mene kiiruusti kaupungin kaduille ja kujille ja tuo köyhät ja raajarikot, sokeat ja rammat tänne sisälle.'
      14:22 Ja palvelija sanoi: 'Herra, on tehty, minkä käskit, ja vielä on tilaa.'
      14:23 Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;

    • LopunAjalla

      Jeesus sanoi, että kun Hän tulee takaisin, niin tavanneeko Hän enää uskoa.

      Suuri luopumus on menossa ja valitutkin nukkuu (vertaus netsyeistä.)

      • filade

        Jeesus ilmeisesti tarkoitti tulemusta jo seurakunnan kanssa Öljymäelle, jolloin Israel on kansana jo uudestisyntynyt.


    • Jarmo__EiKirj

      Suomi on lopunajan Niinive, se herää kyllä ja aina johtajiaan myöden, kun suuri profeetta astuu julistamaan ja onnettomuudet lakeaa vuoron perään päälle.

      • Johannes Kastaja TOINEN --- Herran TAHTO --- toimii "vankeudesta" käsin . . . ;)

        TUOSTA VANKEUDESTA voi lukea - 1. Moos 39:21-23 ---> Joosef kärsijä vankilassa

        Jumalan_henkäys 21.8.2015 12:17

        Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

        » Puhu ainoastaan se, minkä minä sinulle puhun. » - 4. Moos. 22:35
        . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        ◾ HERÄTYS - siis - palautus takaisin PUHTAASEEN Herran PELKOON ja TAHTOON

        . . . joten . . .

        Jumala avaa NYT --- herätystä --- käyttäen esimerkkinä . . .

        . . . Profetiat PALSTAA - jossa on käynnissä . . . PUHDISTUS . . . ;)
        . . . ....................................................................... . . . ...................... . . .


      • Johannes Kastaja TOINEN --- Herran TAHTO --- toimii "vankeudesta" käsin . . . ;)

        TUOSTA VANKEUDESTA voi lukea - 1. Moos 39:21-23 ---> Joosef kärsijä vankilassa

        . . .

        ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA, GENESIS 39

        1. Moos 39:21-23 ---> Joosef kärsijä vankilassa

        21. Mutta Herra oli Joosefin kanssa ja soi hänen saavuttaa suosiota ja päästä vankilan päällikön armoihin.
        22. Ja vankilan päällikkö uskoi kaikki vangit, jotka vankilassa olivat, Joosefin haltuun. Ja kaikki, mitä siellä toimitettiin, tehtiin hänen toimestaan.
        23. Eikä vankilan päällikkö ollenkaan valvonut sitä, mikä oli Joosefille uskottu, sillä Herra oli Joosefin kanssa. Ja Herra antoi menestyä sen, mitä hän teki.

        . . .

        . . . joten siis . . . o - do - ta . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        Johannes Kastaja TOINEN --- Herran TAHTO --- toimii "vankeudesta" käsin . . . ;)

        TUOSTA VANKEUDESTA voi lukea - 1. Moos 39:21-23 ---> Joosef kärsijä vankilassa

        . . .

        ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA, GENESIS 39

        1. Moos 39:21-23 ---> Joosef kärsijä vankilassa

        21. Mutta Herra oli Joosefin kanssa ja soi hänen saavuttaa suosiota ja päästä vankilan päällikön armoihin.
        22. Ja vankilan päällikkö uskoi kaikki vangit, jotka vankilassa olivat, Joosefin haltuun. Ja kaikki, mitä siellä toimitettiin, tehtiin hänen toimestaan.
        23. Eikä vankilan päällikkö ollenkaan valvonut sitä, mikä oli Joosefille uskottu, sillä Herra oli Joosefin kanssa. Ja Herra antoi menestyä sen, mitä hän teki.

        . . .

        . . . joten siis . . . o - do - ta . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Johannes_Kastaja_Toinen
        02.02.2020 20:20

        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:
        Jumalan . . .

        . . . VAPAUTUSPROSESSI ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

        . . .

        . . . Johannes Kastaja Toinen --- PÄÄSEE POIS VANKILASTANSA . . . !

        . . . joten . . .

        . . . UUSI AIKAKAUSI ALKAA ---> LOPUN ALKU KÄYNNISTYY. . .

        . . . TOIMINTA - siis - ALKAA . . .

        --- kommentoi ---

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        . . . Odottaminen vaatii kärsivällisyyttä ja luottamusta . . .

        . . .

        31.01.2020 --- VAPAUTUSPROSESSIN VIIMEINEN JAKSO ALKOI . . . ;)

        Olen - VIIDEN ONNETTOMUUDEN - vammauttama --- Jumalan TAHDOSTA.

        VAPAUTUS TAPAHTUU --- HITAASTI --- vuoden 2020 AIKANA . . . )

        Tarkempi sairaskertomus myöhemmin !


      • Johannes Kastaja Toinen --- on VAPAUTETTU . . .

        . . .

        Johannes_Kastaja_Toinen
        02.02.2020 20:20

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        . . . Odottaminen vaatii kärsivällisyyttä ja luottamusta . . .

        . . .

        31.01.2020 --- VAPAUTUSPROSESSIN VIIMEINEN JAKSO ALKOI . . . ;)

        Olen - VIIDEN ONNETTOMUUDEN - vammauttama --- Jumalan TAHDOSTA.

        VAPAUTUS TAPAHTUU --- HITAASTI --- vuoden 2020 AIKANA . . . )

        Tarkempi sairaskertomus myöhemmin !


    • SuojissaOlen

      Lopunajan suuri herätyksen aloittaja on oikeassa. Herätystä on koko ajan ympärillämme kaikkialla maailmassa myös suomessakin itse kunkin kohdalla jopa kaksi tai useampi kertaisesti. Isä kysyy jatkuvasti henkilökohtaisesti elämäsi aikana mikä on tilanneesi Häneen monilla moninaisilla henkisellä ja fyysisellä alueella sekä kaikkia yhdessä. Hän kutsuu sinua, minua, monia johdatukseensa koko elämäsi ajaksi Hänen läsnäolossansa kanssansa siis rauhaan.

      Elikkä haluatko seurata Häntä jätätkö kaiken muun ylimääräisen.. ja annat itsestäsi Hänelle sen lupaamasi käytettäväksi Hänen työhönsä, sillä näin tulee siunauksia ja Häneltä saadut armolahjat alkaa uudestaan toimimaan Hänen työssänsä ja työkentillä.
      Pelkään paitsioon/ reserviin jääminen Hänen työssänsä ei paljoa kasvata pelastustielle tulevaksi lähteneitä ja niitä tarvitsevia ei tule millään tasolla edes vähässäkään määrin tuetuksi ja autetuksi.
      Siksi herätystä on kaiken päivää..

      Siunausta päivääsi

    • Anonyymi

      1. Moos. 2:

      18 Ja Herra Jumala sanoi: "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva".

      1. Kor. 11:9

      7 Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia.
      8 Sillä mies ei ole alkuisin vaimosta, vaan vaimo miehestä;
      9 eikä miestä luotu vaimoa varten, vaan vaimo miestä varten.
      10 Sentähden vaimon tulee pitää päässään vallanalaisuuden merkki enkelien tähden.

    • Anonyymi

      Tulee lopunajan suuri luopumus.
      Kristityt luopuvat Jumalan ohjeista ja kristtittyjen moraalista yhtenä.
      Syntyy junia kun kristityt käyvät homottelemaan toisiaan, kun Jumalan määräykset menettävät merkityksensä.

      Voi sitä vaimojen, tyttöystävien ja tytärten parkua kun tämän näkevät.

      • Jumalan_henkäys
        03.02.2016 16:58

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        KOHTA TAPAHTUU . . . JAKO ---> KAHTEEN OSAAN . . .

        . . .

        NE JOTKA - JUMALA - ON KUTSUNUT TÄLLE PALSTALLE . . .

        . . . JÄÄVÄT JA HEILLÄ JOKAISELLA ON . . . UUDESTISYNTYNEEN . . .

        . . . Pyhän Hengen KUTSU . . . JOTEN ---> HE KYLLÄ JÄÄVÄT . . . !

        . . .

        UUDESTISYNTYNEIDEN KOULUTUS !

        --------------------------------------------------------------

        JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ . . . !

        . . .

        TÄLLÄ - PROFETIAT PALSTALLA - JÄRJESTETÄÄN . . .

        . . . JUMALAN . . .

        . . . APOSTOLIEN JA EVANKELISTOJEN . . . KOULUTUS . . . !

        --------------------------------------------------------------

        RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE

        . . . . . . . .

        Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,

        Jumalan rakkaus

        ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.

        Aamen.

        RAKKAAT . . . JEESUKSEN SEURAAJAT . . . !

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14085457/rakkaat-------jeesuksen--seuraajat-------!

        RAKKAAT LAPSENI - "älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan"

        1. Johanneksen kirje 3:4-10 ---> Jumalan lapset -- Paholaisen lapset

        4 Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

        5 Mutta te tiedätte, että Kristus, joka on synnitön, tuli ottamaan pois synnit.

        6 Syntiä ei tee kukaan, joka hänessä pysyy. Ei kukaan, joka tekee syntiä, ole häntä nähnyt eikä tunne häntä.

        7 Lapseni, älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan. Joka tekee Jumalan tahdon, on vanhurskas, niin kuin Kristus on vanhurskas.

        8 Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot.

        9 Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta.

        10 Tästä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan, ketkä Paholaisen lapsia: se, joka ei tee Jumalan tahtoa, ei ole Jumalasta, ei siis myöskään se, joka ei rakasta veljeään.

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe