Pelimiestä vaimon viettelemiseen?

Pelimiestä

Löytyisikö ketään pelimiestä kokeilemaan vaimoni uskollisuutta?
Jos on oikeasti pelimies, niin bonuksena o. Mahdollista mitä todennäköisemmin saada pesää.
Kyseessä ei ole mikään seinäruusu

13

368

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhjhjkhjhjhjh

      Sun kannattaisi käydä juttelemassa terapeutin kanssa noista itsetunto-ongelmistasi.

      • Buhahaha

        Mistä lähtien terapeutit on yrittäneet asiakkaidensa itsetunto-ongelmia parantaa? He vain puhuvat näistä asioista, pitäen ne potilaidensa mielissä jatkuvasti, ja ruokkivat näin vaivihkaa niiden itsetunto-ongelmien jatkumista tai jopa pahentamista, ja takaavat itselleen täten pitkäaikaisen asiakkaan!


      • rajatonmies

        Hehehe juu tärkeintähän on valehdella itselleen ja vältellä ongelmiensa kohtaamista.


    • 41v-sinkkumies

      Jooo, jätä se naisesi jos et luota siihen. Olet idiootti eikä se ansaitse sinua.

    • lähtisinheti

      Joko on suhteen luottamus noin huonolla pohjalla? Kannattais ehkä lähteä lätkimään itse silloin koska jos nainen saa tietoonsa että oikein pitää testata niin olet ilman naista.

    • Pelimies18senttiä

      Olenkin odottanut sinua koko elämäni.
      Vaimosi ikä, pituus, paino, mieltymykset ja tietysti yhteystietosi että voimme sopia yksityiskohdista ?
      Paikkakunta ?

    • etolekovinälykäs

      eikö sussa ole miestä erota ;D tarvitset ketä syytellä ja saat vähän samalla sääliä Marttyyri ;)

    • voivaimoparkaa

      Mihin sä tarvitset todisteita vaimosi uskollisuudesta? Eron voi hakea yksinkin ja siihen ei tarvitse mitään syytä eritellä. Jos et luota vaimoosi niin et luota. Et vaikka hän toisi kuun taivaalta todisteeksi uskollisuudestaan. Päästä hänet nyt menemään ilman mitään kokeiluja. Annat hänelle mahdollisuuden löytää mies, joka luottaa häneen.
      Jos mulle tehtäisiin noin ja asia paljastuisi, voisit olla varma, ettei meidän avioliitto jatkuisi. Mä en voisi elää ihmisen kanssa, joka ei luota minuun.

      • erotkaa

        Juuri näin. Hommaa ihmeessä, joku mies testaamaan, mutta suotavaa olisi että tuo toinen mies sitten paljastaisi miksi teki moisen niin uskollinen vaimo voisi jättää sinut.


    • kokenusta_on

      Kiihotutko ajatuksesta vai mitä? haluatko tietää onko vaimosi uskollinen, voin kertoa että ei ole, juuri yksikään suhteessa oleva ei ole uskollinen. Lähes kaikki pettää mutta on taito laji olla jäämättä kiinni.

    • pop98

      Kyllähän tuo on yksi tärkeimmistä asioista selvittää. Yksikään mies ei voi ottaa sitä riskiä että vaimo tulisi raskaaksi toiselle ja kasvattaisi ja elättäisi toisen lasta 20vuotta.
      Joten jos luotto ei ole 100% varma, niin tuo on ainut keino selvittää voiko vaimoon luottaa.
      Mikäli läpäisee testin, voi sen jälkeen olla luottavaisin mielin ja rakastaa.

      -Nuo naisten kommentit aika outoja, toisaalta hyvin paljastavia, tuomitsevat tuon testin. Mikäli vaimosi läpäisisi testin, ei kukaan menetä mitään ja kaikki on ok, joten naiset eivät selvästikään kritisoi ideaasi siksi.
      Vaan syy on se että naisena tietävät että naisesi menee välittömästi komistuksen kanssa sänkyyn jos se on mahdollista jäämättä kiinni, niin he tekisivät kaikki itsekin.
      -Eli kommenteillaan paljastavat naisten(itsensä) petturuuden.

      • rajatonmies

        Sinusta olisi ok jos vaimosi palkkaisi jonkun naisen yrittämään iskeä sinua, koska ei luota sinuun?


      • TestattuPelimies

        Minulla on 10 vaimoa ja ovat uskollisia minulle.
        Olemme sopineet että pysyvät virallisesti aviossa testimielessä virallisten aviomiestensä kanssa, mutta ovat minun muuten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe