Jeesus on tie totuus ja elämä.

minäuskom

Jumalan siunausta kaikille ihmisille. Ottakaa Jeesus vastaan ja seuratkaa häntä niin saatte armon ja pelastuksen.

Siunausta.

12

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViimeiseenHengenvetooni

      Kiitos, näin olen itse jo tehnytkin ja kyllä olen ollut tyytyväinen valintaani.

    • niin.on.hyvä

      Niin on, olen ottanutkin. Suosittelen samaa sinullekkin.

    • minäuskom

      Taas on evankeliontitraktaatit taiteltu valmiiksi. Huomenna menen jakamaan postiluukkuihin Jumalan valtakunnan ilosanomaa.

      Siunausta.

      • mietin.vaan

        Miein vaan että mikä tarkoitus olisi kertoa jos todella tekisit tuon? Mutta siunausta!


      • lisään.vielä
        mietin.vaan kirjoitti:

        Miein vaan että mikä tarkoitus olisi kertoa jos todella tekisit tuon? Mutta siunausta!

        Meidän täytyy Raamatun mukaan kertoa evankeliumi, ja sinä kerrot sitä monta kertaa, hyvä. Voimia ja siunausta!


    • Hei.
      Kyllä, Jeesus sanoi olevansa tie, totuus ja elämä. Jeesus sanoi olevansa maailman valo. Jeesus sanoi olevansa elämän leipä. Jeesus on turva elämän myrskyissä. On hienoa, että tätä hyvää sanomaa viedään eteenpäin.

      Rauhallista paastonaikaa toivotellen,
      Pirkko-pappi

      • SanaHelinä

        Jotenkin nuo kaikki sanat ja Raamatun jakeiden luettelot ovat kuin sanahelinää, kun todelliset myrskyt elämässä kohtaavat. Silloin tulee lähinnä mieleen, että isänä Jumala on tyly ja julma, rakkaudeton kuin kuollut kivi, juuri silloin, kun eniten neuvoja ja apuja lapsi tarvitsee, Hän heittäytyy mykäksi, myrskyn silmässä Jeesuksen sovitustyö ei tunnu missään, se ei paljon lohtua tuo.
        Mielestäni Raamatun kertomus opetuslasten hätääntymisestä myrskyssä veneessä oli täysin ymmärrettävää, sympatiat heille, samoin Pietarin epäusko ja Jeesuksen tuntemisen kieltäminen, täysin ymmärrettävää jne. Opetuslapset olivat ihmisiä, ei ihminen pysty järkeilyillään, tiedoillaan, tuntemuksillaan eikä kokemuksiensa summallakaan mallintamaan maailmaa ja omaa eloaan, vielä vähemmän Jumalaa, Hänen tahtomisiaan ja tekemisiään mitenkään.


      • Luottamushenkilö

        Kirkko ei vie hyvää sanomaa eteenpäin. Vilkaisu seurakuntaneuvostojen kokous pöytäkirjoihin todistaa sen.


      • Robottih
        SanaHelinä kirjoitti:

        Jotenkin nuo kaikki sanat ja Raamatun jakeiden luettelot ovat kuin sanahelinää, kun todelliset myrskyt elämässä kohtaavat. Silloin tulee lähinnä mieleen, että isänä Jumala on tyly ja julma, rakkaudeton kuin kuollut kivi, juuri silloin, kun eniten neuvoja ja apuja lapsi tarvitsee, Hän heittäytyy mykäksi, myrskyn silmässä Jeesuksen sovitustyö ei tunnu missään, se ei paljon lohtua tuo.
        Mielestäni Raamatun kertomus opetuslasten hätääntymisestä myrskyssä veneessä oli täysin ymmärrettävää, sympatiat heille, samoin Pietarin epäusko ja Jeesuksen tuntemisen kieltäminen, täysin ymmärrettävää jne. Opetuslapset olivat ihmisiä, ei ihminen pysty järkeilyillään, tiedoillaan, tuntemuksillaan eikä kokemuksiensa summallakaan mallintamaan maailmaa ja omaa eloaan, vielä vähemmän Jumalaa, Hänen tahtomisiaan ja tekemisiään mitenkään.

        Tulevaisuuden pelko osoittautui monesti turhaksi jälkikäteen. Menneisyys vaikuttaa siltä, että moni huolenaihe oli turha. Raamatussa sanotaan, älkää mistään murehtiko.
        Vaikka onhan siellä lauseen jatkona muutakin.


    • Amen!

      Minä olen tie ja totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. (Johannes 14:6)

      • olettemaansyöpä

        Mene sinne, jos et täällä pärjää, mutta älä ainakaan lisää täällä olevien harteille taakkaa.


    • Amen_

      Amen! Jeesus on totisesti tie ja totuus ja elämä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3794
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1871
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1414
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      910
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      880
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe