Tarvitsen mielenkiintoisia kokemuksia.

ManaMies

Kirjoitan erästä nettijulkaisua, johon olen ajatellut tehdä artikkelin erilaisista oikeisiin kokemuksiin perustuvista paranormaaleista, lähinnä henkiin ja mörköihin liittyvistä kokemusista.

Tarvitsisinkin nyt teiltä omia kokemuksianne. Oletteko joskus ollut tilanteessa jota ette voi järjellä selittää, tai onko kummitukset jahdanneet teitä, noin leikkimielisesti sanottuna.

Kertokaa omista paranormaaleista kokemuksistanne ja parhaat pääsevät julkaisuuni, jonka linkin laitan sitten tähän ketjuun kun se on valmis.

13

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paranormaali

      Voiko avioliitosta kirjoittaa?

    • Kerran söin jäätelöä ja se maistui hyvältä. En osaa järjellä selittää miksi se maistui hyvältä. Se vain maistui hyvältä.

    • peppua.ja.heppua

      Nuorena miehenä kuulin eppu normaalin hoilotuksia, tuntui että laulaja räki mikrofoniin, joten cipaleet kuulostivat erittäin epänormaaleilta. En tiedä mistä se johtui, minusta vai epuista, kun se oli oikeastikin epä normaalia.

    • eikoskaanenääHalosta

      Kerran näin ex-pressa Halosen. Se oli niin järkyttävä näky, että jouduin pariksi viikoksi laitoshoitoon. Ilman lääkitystä olisin ampunut itseni. Se näky oli karmee.

      • Kiivas-torstai

        Pääsiäinen tulossa. Luutamummo-noitaa tarvitaan. Haloska hyvä mallikuva.
        Toisaalta nyt on suruaika. Hänen lapsensa isä menehtyi.

        Viikolla viisitoista Haloska voisi avata pääsiäisnoitien bileet. Ilmaisia varpuluutia sadalle ensimmäiselle.


      • arttu-a-luokka

        Me halittiin Tarjan kaa Penan luvalla. Presidenttipari oli silloin maakuntakierroksella Turuus päin.


      • eikoskaanenääHalosta
        Kiivas-torstai kirjoitti:

        Pääsiäinen tulossa. Luutamummo-noitaa tarvitaan. Haloska hyvä mallikuva.
        Toisaalta nyt on suruaika. Hänen lapsensa isä menehtyi.

        Viikolla viisitoista Haloska voisi avata pääsiäisnoitien bileet. Ilmaisia varpuluutia sadalle ensimmäiselle.

        Elämä on kuolemista.


    • vielä.ehtii.kehitellä

      Aprillipäivää odotellessa!

      • Tuskien-parah-norm-dus

        Huuhaalla on aprillipäivä joka päivä. Tämähän on huuhaa ja saa flöitätä niin paljon kuin kehtaa.
        Parahdin normaalisti kun huomasin kaljan loppuneen.


      • eikoskaanenääHalosta
        Tuskien-parah-norm-dus kirjoitti:

        Huuhaalla on aprillipäivä joka päivä. Tämähän on huuhaa ja saa flöitätä niin paljon kuin kehtaa.
        Parahdin normaalisti kun huomasin kaljan loppuneen.

        Kun minulta loppui kaljat, päräytin veriset paniikki pierut. Ja itku tuli. Onneksi naapuri kuuli kollotukseni ja toi ööliö, kylmää ja ravitsevaa. Minulla on niin inhimmillinen naapuri, tuo Kaapo.


    • alienidentity-keksi-itel

      Joo on mut työttömyys pitää suun ja kiinni ja näppäimet kuris, siis ei kaikilla. Tässähän on paljon "hyviä" kokemuksia jo lueteltu. Vai onko. Koska tähän on nyt muorostunu tällane 3 rivin puro, toteanpa minäkin että se kokemus on mikä vaan, perussuomihiippari niitä kertoessa ohjaa a. psykiatrille jne. Olen jo hoirossa, en tarvitse uusia suasituksia.

      • Naapurinkloppitekitän

        Neuroleptit on muuten hyviä, pitää a. asiassa b. harhat loitolla c. ei tarvi kertoa mistään muusta ku et "Voi mitä minulle kuuluu" blaa blaa blaa blaa bla bl bla blaa blaa. Suasittelen avautumaan väärille henkilöille netissä mistä vain. Mikäs sen hauskempaa. Ei keksijä-kavereille voi puhua, ne miettii kaiken vain uskonnossaan nim. minä ite. Keksi ite. Tee ite. Jne jne njönnönnöö.

        Tässä on se kokemus. Juu haamut on jahdannu juu. Juu. Tällast tekstii perussuomihiibari offlineki kuuntelee. Ei mee kokemukset yms. siis "muka-valehtelut" ihon alle.

        Parempia kokemuksia jatkossa
        t. 0 euron tuntipalkka


    • sexwithaghost

      Mä olen 36 vuotias nainen ja mua käy öisin panemassa tai hyväilemässä jokin näkymätön.en tiedä mikä on mutta olen jo muutamia orgasmeja saanut tältä.en tiedä onko hyvä vai paha.olen kuullut muitakin ihmisiä joilla on samoja kokemuksia eli on seksiä jonkin yliluonnollisen kanssa.Tämä tarina on tosi.ei siis ole unta vaan olen sen verran aina heräksissä että tajuan mitä tapahtuu.tämä jokin myös pystyy lukemaan ajatukseni kun olen heikkona hetkenä itse toivonut kosketusta kun ollut himoja niin on kosketettu ja tyydytetty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2904
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      540
      2761
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1897
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1707
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1382
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      91
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe