Tavismies joutuu parisuhteessa helposti aisuriksi

aisurien_maa

60

1123

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketmi_

      Niinpä. Vain YT-mies voi luottaa vaimon uskollisuuteen.

    • yt-siemen_leviää

      Parisuhteissakin vaimot käyvät usein naimisissa olevien YT-miesten nussittavina. YT-mies usein siittää virallisten lastensa lisäksi muitakin lapsia joko aisurin tai yhteiskunnan elätettävilsi.

    • "Väestötieteilijöiden mukaan on kiusallisen yleistä, että syntyy lapsia joiden isä ei ole aviomies."

      Juuri tuollaista "vaimomatskua" Suomesta aina löytyy.

      • Niin ja se jatko siinä, aisurin edulla ei ole väliä:

        "Ei ole lapsen edun mukaista, että isyyttä lähdetään korjaamaan kun on jo ehtinyt syntymään perheside."

        Valtiokin tahtoo että elättäjäaisuri joutuu elättämään toisen miehen lapsen eikä haluta että aisuri edes saisi mahdollisuutta kumota valehdeltua isyyttä:

        " Lakien määräajoilla pyritään ohjaamaan ihmisten käyttäytymistä. Kun tiettyjä väitteitä ei voi tehdä tietyn määräajan jälkeen, se tarkoittaa, ettei ihmisten haluta esittävän niitä."

        Vittu mikä hypergaminen huora:

        "Hän päätti kilpailuttaa isyyden. Kun hänen haluamansa miehen kanssa ei sitten tärpännyt, hän piti minua varajärjestelmänä. Luuli, että voisi palata minun kanssani yhteen, jos hänen suhteensa ei onnistuisikaan. Minut huijattiin isäksi."

        Nykyään huorien tarvitsee valehdella vain sen pari vuotta ja se on siinä:

        "Isyyden kumoamiselle asetettu määräaika lyhennettiin viidestä vuodesta kahteen vuonna 2005. Tämä johtui siitä, että isyystutkimukset eivät tuolloin olleet tarpeeksi luotettavia ennen kuin lapsi oli kolmevuotias."


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja se jatko siinä, aisurin edulla ei ole väliä:

        "Ei ole lapsen edun mukaista, että isyyttä lähdetään korjaamaan kun on jo ehtinyt syntymään perheside."

        Valtiokin tahtoo että elättäjäaisuri joutuu elättämään toisen miehen lapsen eikä haluta että aisuri edes saisi mahdollisuutta kumota valehdeltua isyyttä:

        " Lakien määräajoilla pyritään ohjaamaan ihmisten käyttäytymistä. Kun tiettyjä väitteitä ei voi tehdä tietyn määräajan jälkeen, se tarkoittaa, ettei ihmisten haluta esittävän niitä."

        Vittu mikä hypergaminen huora:

        "Hän päätti kilpailuttaa isyyden. Kun hänen haluamansa miehen kanssa ei sitten tärpännyt, hän piti minua varajärjestelmänä. Luuli, että voisi palata minun kanssani yhteen, jos hänen suhteensa ei onnistuisikaan. Minut huijattiin isäksi."

        Nykyään huorien tarvitsee valehdella vain sen pari vuotta ja se on siinä:

        "Isyyden kumoamiselle asetettu määräaika lyhennettiin viidestä vuodesta kahteen vuonna 2005. Tämä johtui siitä, että isyystutkimukset eivät tuolloin olleet tarpeeksi luotettavia ennen kuin lapsi oli kolmevuotias."

        Niin ja sitten vielä, on hyvä lähteä siitä että suominainen usein saattaa valehdellakin jos siitä on sille etua. Ei tuokaan tapaus ihan niin selvä taida olla kuin lööpit taannoin antoivat ymmärtää:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703032200080212_uu.shtml

        "Luotimme liian herkästi, tuhosin kaiken yhdessä yössä. Me kuubalaiset olemme liian luottavaisia ja joudumme nyt maksamaan raskaasti."

        Ei kannata luottaa suominaiseen, kuuban heputkin sen saivat karvaasti kokea.


      • helgamies_
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja sitten vielä, on hyvä lähteä siitä että suominainen usein saattaa valehdellakin jos siitä on sille etua. Ei tuokaan tapaus ihan niin selvä taida olla kuin lööpit taannoin antoivat ymmärtää:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703032200080212_uu.shtml

        "Luotimme liian herkästi, tuhosin kaiken yhdessä yössä. Me kuubalaiset olemme liian luottavaisia ja joudumme nyt maksamaan raskaasti."

        Ei kannata luottaa suominaiseen, kuuban heputkin sen saivat karvaasti kokea.

        Ehkä Kuuban valtio pelastaa pelaajapojat Suomalaisen systeemin kynsistä.


      • 2322
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja sitten vielä, on hyvä lähteä siitä että suominainen usein saattaa valehdellakin jos siitä on sille etua. Ei tuokaan tapaus ihan niin selvä taida olla kuin lööpit taannoin antoivat ymmärtää:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703032200080212_uu.shtml

        "Luotimme liian herkästi, tuhosin kaiken yhdessä yössä. Me kuubalaiset olemme liian luottavaisia ja joudumme nyt maksamaan raskaasti."

        Ei kannata luottaa suominaiseen, kuuban heputkin sen saivat karvaasti kokea.

        No minä en kyllä haluakaan, että kukaan oppii luottamaan siihen että Suomessa saa raiskata ilman seurauksia.


      • Näytteenotto
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja se jatko siinä, aisurin edulla ei ole väliä:

        "Ei ole lapsen edun mukaista, että isyyttä lähdetään korjaamaan kun on jo ehtinyt syntymään perheside."

        Valtiokin tahtoo että elättäjäaisuri joutuu elättämään toisen miehen lapsen eikä haluta että aisuri edes saisi mahdollisuutta kumota valehdeltua isyyttä:

        " Lakien määräajoilla pyritään ohjaamaan ihmisten käyttäytymistä. Kun tiettyjä väitteitä ei voi tehdä tietyn määräajan jälkeen, se tarkoittaa, ettei ihmisten haluta esittävän niitä."

        Vittu mikä hypergaminen huora:

        "Hän päätti kilpailuttaa isyyden. Kun hänen haluamansa miehen kanssa ei sitten tärpännyt, hän piti minua varajärjestelmänä. Luuli, että voisi palata minun kanssani yhteen, jos hänen suhteensa ei onnistuisikaan. Minut huijattiin isäksi."

        Nykyään huorien tarvitsee valehdella vain sen pari vuotta ja se on siinä:

        "Isyyden kumoamiselle asetettu määräaika lyhennettiin viidestä vuodesta kahteen vuonna 2005. Tämä johtui siitä, että isyystutkimukset eivät tuolloin olleet tarpeeksi luotettavia ennen kuin lapsi oli kolmevuotias."

        Ketään ei ole mahdollista huijata isäksi. Pienen pieni näyte kertoo täydellisen varmasti, onko joku jonkun isä vaiko ei, huijaaminen vain ei ole mahdollista!


      • Näytteenotto kirjoitti:

        Ketään ei ole mahdollista huijata isäksi. Pienen pieni näyte kertoo täydellisen varmasti, onko joku jonkun isä vaiko ei, huijaaminen vain ei ole mahdollista!

        Luitko avauksen jutun? Vaikka miehellä on se näyte niin lain silmissä se voidaan silti pakottaa toisen miehen lapsen isäksi, maksamaan siitä jopa elareita jos pettäjänainen eroaa siitä. Eli ensin voi joutua aisuriksi jolle harakatkin nauraa ja sitten saattaa joutua vielä maksamaan liki parikymmentä vuotta siitä häpeästä, rahassa saattaa tehdä parisataa tuhatta egeä. Murhamiehiäkään ei niin kovasti rangaista kuin petettyä aisuria.


    • helgamies_

      Nainen on kiimavittunsa viemä. Tässäkin oli näemmä niin tyypillinen 80/20-suhdekuvio naisella. Toisaaltaan, miten kukaan mies voi olla niin tyhmä, että uskoo naisen synnyttämän lapsen automaattisesti lapsekseen ilman dna-testiä. Ja tyypilliseen beta-aisuritapaan, kun tilanne selkiää miehelle mies ei pysty tekemään mitään asioiden korjaamiseksi.

      • japanijavälttääruokot

        Ja äpärÄn elättää aisuri tai yhteiskunta


    • EnoIerobotti

      Nainen on luonnostaan petollinen. Se kannattaa muistaa ja kun parisuhteeseen alkaa, ottaa ison riskin.

      • Suomalainen mies ei pysty koskaan kilpailemaan suomeen tulleiden pakolaisten ja maahanmuuttajien kanssa. Kannattaa ihan suoraan parittaa se oma muija sen mustan miehen kanssa niin pääsee nauttimaan siitä näystä käytännössä.
        Jopa niistä 2 metrisistä suomipojista tulee nykyään aisureita.


    • cuckoldboy

      Itse en ainakaan koskaan mene naimisiin, koska en pysty käsittelemään sitä väistämätöntä aisuruuden tuomaa häpeätaakkaa. Olen mieluummin se edesmennyt risumies kuin aisuri.

    • Hahah! Eiköhän suomalainen"mies" näe sen lapsen ihon väristä jo kenen se on. Muutenkin saa olla aikana reppana muija jos menee tänä päivänä lisääntymään valkoisen miehen kanssa. Oksettavaa.

      • KamalaMaailma

        Naisen kannattaa nauttia parhaista vuosistaan ulkomailla ja hankkia lapset eksoottisten miesten kanssa.

        Sitten kun juoksut on juostu ja on aika palata kotomaahan, sieltä karauttaa kuitenkin aina joku insinööri-aisuri farmari-Volvolla pitämään huolta naisesta ja mukuloista.


    • taatta

      Onpa täällä heikkoa porukkaa, jos tuollaiseen kompastutte. Se joka pelkää ei elä oikeasti.

    • DNA-testit pakollisiksi, niin ei tuollaista pääse tapahtumaan. Miksi naisia ei näissä tapauksissa rankaista millään tavalla?

      • Naisasialooser11

        Minun mielestäni ristiinnaulitseminen olisi oikea rangaistus ja jättää siihen ristille päiväkausiksi roikkumaan ja hitaasti kuivumaan kuoliaaksi.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Minun mielestäni ristiinnaulitseminen olisi oikea rangaistus ja jättää siihen ristille päiväkausiksi roikkumaan ja hitaasti kuivumaan kuoliaaksi.

        Kannatan ehdottomasti. Se olisi hyvänä varoituksena muillekin naisille. Loppuisi naisten valehtelu ja rikosten teko melko nopeasti.


      • hohhoijaaaa
        super-atm kirjoitti:

        Kannatan ehdottomasti. Se olisi hyvänä varoituksena muillekin naisille. Loppuisi naisten valehtelu ja rikosten teko melko nopeasti.

        Vouhotat asiasta kuin olisit vaarassa joutua höynäytetyksi. LOL.

        Kai sinä tajuat ettei tämä aihe liity teihin runkkareihin mitenkään..


      • hohhoijaaaa kirjoitti:

        Vouhotat asiasta kuin olisit vaarassa joutua höynäytetyksi. LOL.

        Kai sinä tajuat ettei tämä aihe liity teihin runkkareihin mitenkään..

        Olen ollut erittäin lähellä joutumista aisuriansaan. "Ehkäisy on kunnossa, ei tarvita kumia", olen kuulut kyllä.


      • kärsämäen.mies
        super-atm kirjoitti:

        Olen ollut erittäin lähellä joutumista aisuriansaan. "Ehkäisy on kunnossa, ei tarvita kumia", olen kuulut kyllä.

        Kaikista houkutuksista huolimatta olet pysynyt uskollisena helgamiehelle.


      • kärsämäen.mies kirjoitti:

        Kaikista houkutuksista huolimatta olet pysynyt uskollisena helgamiehelle.

        Mene ihmeessä homopalstalle, koska juttusi ovat niin tyhmiä. Toinen vaihtoehto on se, että kuulut Vauva-lehden feministimammoihin.


      • kärsämäen.mies
        super-atm kirjoitti:

        Mene ihmeessä homopalstalle, koska juttusi ovat niin tyhmiä. Toinen vaihtoehto on se, että kuulut Vauva-lehden feministimammoihin.

        Tämän sivuston homot kirjoittelee sinkkupalstalla ätmeinä. Ehkä sinäkin olet vain ison karjun anaalipanoa vailla.


      • kärsämäen.mies kirjoitti:

        Tämän sivuston homot kirjoittelee sinkkupalstalla ätmeinä. Ehkä sinäkin olet vain ison karjun anaalipanoa vailla.

        Olet joko vauva-lehden palstalta karannut feministimamma tai sitten joku idioottihomo.

        Lähiakoina palstan on vallannut vajaaälyiset homottelijat, niin kuin sinä.


      • kärsämäen.mies
        super-atm kirjoitti:

        Olet joko vauva-lehden palstalta karannut feministimamma tai sitten joku idioottihomo.

        Lähiakoina palstan on vallannut vajaaälyiset homottelijat, niin kuin sinä.

        Olen ymmärtänyt että te ätminkäiset olette heikkoina vähän iäkkäämpään herkkulihaan. Kaksvitoset herkkupeppublondit on teille jätettä, mutta ohimoilta harmaantuneet charmantit gentlemannit saa ätmien himot hyrräämään.


      • 2322

        Tehkää itse DNA-testinne, te jotka niiden jännäprinsessojen kanssa haluatte välttämättä pariutua. Kaikilla ei ole noita ongelmia. Täälläkin jankataan päivästä toiseen kuinka naisen arvo on kiinni pelkästään iästä ja ulkonäöstä. Mitä hittoa te sitten valitatte? Jos ei se kumppanin luonne kiinnosta parinvalintatilanteessa pätkääkään, niin ihan itse saatte itseänne syyttää kun tulette huijatuksi. Olisi ehkä kannattanut katsoa muutakin kuin pärstää, persettä ja painoindeksiä.


      • helgamies_
        2322 kirjoitti:

        Tehkää itse DNA-testinne, te jotka niiden jännäprinsessojen kanssa haluatte välttämättä pariutua. Kaikilla ei ole noita ongelmia. Täälläkin jankataan päivästä toiseen kuinka naisen arvo on kiinni pelkästään iästä ja ulkonäöstä. Mitä hittoa te sitten valitatte? Jos ei se kumppanin luonne kiinnosta parinvalintatilanteessa pätkääkään, niin ihan itse saatte itseänne syyttää kun tulette huijatuksi. Olisi ehkä kannattanut katsoa muutakin kuin pärstää, persettä ja painoindeksiä.

        Onhan se selvää, että naiset eivät kollektiivisesti halua lakisääteisiä dna-testejä, koska tulos paljastaisi jotain sellaista kiimavitun viennistä, jota beta-aisurimiehet eivät vaan tajua. Ja näin elättävät toisten siittämiä lapsia ja perintökaaren siunauksella vieläpä periyttävät tämän.


      • Proconsul_Gaius
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Minun mielestäni ristiinnaulitseminen olisi oikea rangaistus ja jättää siihen ristille päiväkausiksi roikkumaan ja hitaasti kuivumaan kuoliaaksi.

        Accipio.


      • Ripattinen
        hohhoijaaaa kirjoitti:

        Vouhotat asiasta kuin olisit vaarassa joutua höynäytetyksi. LOL.

        Kai sinä tajuat ettei tämä aihe liity teihin runkkareihin mitenkään..

        Super-atmi ja Nalli ovat sen verran hakoteillä taas, että kerrataas näille ikämiehille faktat.
        Mies ei voi tulla raskaaksi persepanosta tai suihinotosta joten ei teillä ole pelkoa raskaaksi tulosta tai että teidän homopanot tulisi raskaiksi.


      • Näytteenotto
        helgamies_ kirjoitti:

        Onhan se selvää, että naiset eivät kollektiivisesti halua lakisääteisiä dna-testejä, koska tulos paljastaisi jotain sellaista kiimavitun viennistä, jota beta-aisurimiehet eivät vaan tajua. Ja näin elättävät toisten siittämiä lapsia ja perintökaaren siunauksella vieläpä periyttävät tämän.

        Ei se testien teettäminen ole naisten halukkuudesta kiinni. Jos miestä aletaan väittää lapsen isäksi, ja hän epäilee ettei sitä ole hän voi sen testin vaatia ihan itse, ja se on siitä poikki. Testi kertoo käytännössä satavarmasti onko isä vai eikö. Jos testi on negatiivinen, kukaan nainen ei pysty maksattamaan miehellä lapsen kuluja, oikeuslaitos ei edes ottaisi käsittelyyn näin hölmön naisen vaatimuksia esim. elatusmaksuista, amen.


      • helgamies_
        Näytteenotto kirjoitti:

        Ei se testien teettäminen ole naisten halukkuudesta kiinni. Jos miestä aletaan väittää lapsen isäksi, ja hän epäilee ettei sitä ole hän voi sen testin vaatia ihan itse, ja se on siitä poikki. Testi kertoo käytännössä satavarmasti onko isä vai eikö. Jos testi on negatiivinen, kukaan nainen ei pysty maksattamaan miehellä lapsen kuluja, oikeuslaitos ei edes ottaisi käsittelyyn näin hölmön naisen vaatimuksia esim. elatusmaksuista, amen.

        Naiset eivät kollektiivisesti tule koskaan kannattamaan lakisääteistä isyystestiä vastasyntyneille. Näin se vaan menee, koska naiset ovat kiimavittunsa viemiä. Näinollen miehen tulee aina jättää lapsi tunnustamatta, koska ei voida tosiasiallisesti ilman testiä tietää kenen lapsi kyseessä. Miesten tulisi jättää siis isyystestin vaatiminen naisten huoleksi.


      • 2322 kirjoitti:

        Tehkää itse DNA-testinne, te jotka niiden jännäprinsessojen kanssa haluatte välttämättä pariutua. Kaikilla ei ole noita ongelmia. Täälläkin jankataan päivästä toiseen kuinka naisen arvo on kiinni pelkästään iästä ja ulkonäöstä. Mitä hittoa te sitten valitatte? Jos ei se kumppanin luonne kiinnosta parinvalintatilanteessa pätkääkään, niin ihan itse saatte itseänne syyttää kun tulette huijatuksi. Olisi ehkä kannattanut katsoa muutakin kuin pärstää, persettä ja painoindeksiä.

        "Tehkää itse DNA-testinne"

        Aivan varmasti tekisinkin jos nainen tulisi paksuksi. Ymmärrän hyvin asiaan liittyvän naisten raivoamisen. Tottakai naiset vaativat että heillä on oikeus valehdella miehille ilman rangaistusta. Se on feministien käsitys tasa-arvosta.


    • pop98

      DNA testin voi teettää itsekin netissä, siis mies voi tsekata onko omat lapset oikeasti miehen omia. Sylkeä kaikilta purkkiin ja paluupostiin. 100% luotettava tulos.

    • skodajejovits

      no vittuako tuota ventovieraan kakaraa elättää. horo- eukko samantien hylkyyn, kapakat on täynnä eukkoja mistä valita.

    • vihaanniitä

      Naiset on paskoja

      • super-atm_

        Näin on ja siksi siirryin miehiin jo ajat sitten. Kutsun sitä mgtow:ksi jottei luultaisi homoksi mutta homohan minä olen.


      • naistensairaattemput
        super-atm_ kirjoitti:

        Näin on ja siksi siirryin miehiin jo ajat sitten. Kutsun sitä mgtow:ksi jottei luultaisi homoksi mutta homohan minä olen.

        Ihan sairasta tuollainen toisen nimissä homona esiintyminen


    • aisuri39

      Mikä vika aisurina elämisesä on. Aisuri ei tarjoita että mies maksaa naisen lapsien elämiset. Ette ilmaisesti ole kovin rakkaudenhimoisia kun vihaatte lapsia.

      • Lerppamuna

        Äitiys ei naista pilaa, päinvastoin yyhoot ovat usein mukavempia kuin ikisinkkunaiset, joilla nuttura kiristää liikaa päätä. Tietysti ei pidä kustantaa lasten menoja, jos ei ole edes lasten oikea isä. YH:n kanssa voi olla toimivassa suhteessa. Naisenkipeä tossukka voi joutua kusetetuksi. Hyödyntavoittelija naisiakin aina mahtuu joukkoon.


      • Muunkinlaisia
        Lerppamuna kirjoitti:

        Äitiys ei naista pilaa, päinvastoin yyhoot ovat usein mukavempia kuin ikisinkkunaiset, joilla nuttura kiristää liikaa päätä. Tietysti ei pidä kustantaa lasten menoja, jos ei ole edes lasten oikea isä. YH:n kanssa voi olla toimivassa suhteessa. Naisenkipeä tossukka voi joutua kusetetuksi. Hyödyntavoittelija naisiakin aina mahtuu joukkoon.

        "Hyödyntavoittelija naisiakin aina mahtuu joukkoon."
        Onko niitä muunkinlaisia nykyään?


      • Vastuupainaamyösnaista

        "Mikä vika aisurina elämisesä on."
        Taitaa olla naisen kirjoittama kommentti. Mutta yhtäkaikki, tässä vastaus: et voi odottaa yhteiskuntakelpoisuutta mieheltä, jolla ei ole itsekunnioitusta. Eikä mikään vie itsekunnioitusta yhtä tehokkaasti kuin joutuminen aisankannattajaksi ja selän takana vehkeily. Sellaisen kohteeksi joutuva mies on joko juoppo tai kuollut tai hyvin, hyvin vihainen. missään noista tapauksista se ei elätä ketään eikä edistä yhteiskunnan hyvää.
        Naiset, teillä on suuri vastuu tätä yhteiskuntaa kohtaan, kun teidän pitää käyttäytyä niin, että tämän yhteiskunnan miehiltä ei katoa elämänhalu.


    • Pillujen--asiantuntija

      Naisten pillujakopolitiikka mennyt ihan överiksi. Suomessa kymmeniä tuhansia lapsia jotka eivät tiedä kuka niiden oikea isä on

    • Ite varmaan kohtelisin "vaimoketta" samalla tavalla kuin ketä tahansa henkilöä joka on kussu meikää silmään.

      Kosto kymmenkertasena.. :D

    • oikeusvaltiomuka

      En tosiaan ymmärrä miksi DNA: testejä ei tehdä oletusarvoisesti jokaiselle pariskunnalle? Isyys on kuitenkin aina epäselvää.


      Keneltä se muka on pois? Voisiko joku selitttää? Onhan tuo nyt ihan Ultimaattinen kusetus isäksi huijattua kohtaan.

      • testin.voi.vaatia

        Olisi aika ylimitoitettua jos testejä tehtäisiin kaikille, mutta yllättävän moni mies jättää vaatimatta testiä vaikka pitäisikin.

        Tiedän tapauksia kun testausta on vaadittu, ja joka kerta lapsi on ollut muun kuin vakipuolison.


      • oikeusvaltiomuka
        testin.voi.vaatia kirjoitti:

        Olisi aika ylimitoitettua jos testejä tehtäisiin kaikille, mutta yllättävän moni mies jättää vaatimatta testiä vaikka pitäisikin.

        Tiedän tapauksia kun testausta on vaadittu, ja joka kerta lapsi on ollut muun kuin vakipuolison.

        Tiedän että testin voi vaatia. Mutta se on tällä hetkellä loukkaus puolisoa kohtaan, joten suurin osa ei sitä vaadi kuin täysin selvissä tapauksissa.

        Jos se kuuluisi prosessiin, niin oikeus toteutuisi paremmin, ja kenenkään ei tarvitsisi kokea syyllisyyttä siitä, että ei luota toiseen / häneen ei luoteta. Ei se testi varmaan kokonaiskustannuksia paljon nostaisi, mutta vähentäisi näitä epäselviä tapauksia jo peloitevaikutuksensa ansiosta.


      • testin.voi.vaatia
        oikeusvaltiomuka kirjoitti:

        Tiedän että testin voi vaatia. Mutta se on tällä hetkellä loukkaus puolisoa kohtaan, joten suurin osa ei sitä vaadi kuin täysin selvissä tapauksissa.

        Jos se kuuluisi prosessiin, niin oikeus toteutuisi paremmin, ja kenenkään ei tarvitsisi kokea syyllisyyttä siitä, että ei luota toiseen / häneen ei luoteta. Ei se testi varmaan kokonaiskustannuksia paljon nostaisi, mutta vähentäisi näitä epäselviä tapauksia jo peloitevaikutuksensa ansiosta.

        Niissä olosuhteissa joissa testiä pitäisi vaatia, on turha puhua siitä ettei mies luota kumppaniinsa. Tilanne jossa testin vaatiminen on perusteltua, asia ei enää vähennä luottamusta.


      • oikeusvaltiomuka
        testin.voi.vaatia kirjoitti:

        Niissä olosuhteissa joissa testiä pitäisi vaatia, on turha puhua siitä ettei mies luota kumppaniinsa. Tilanne jossa testin vaatiminen on perusteltua, asia ei enää vähennä luottamusta.

        Sinisilmäistä. Koska isolla osalla miehistä ei ole aavistustakaan siitä, että heidän tulisi vaatia testiä. Joten onhan se kiusallista ruveta sitä erikseen vaatimaan. Eli he eivät osaa epäillä mitään.


      • "Keneltä se muka on pois? "

        Yhteiskunnalta. On edullista, että lapsia on hoitamassa, kasvattamassa ja elättämässä kaksi aikuista. Tällaiset perheet tarvitsee paljon vähemmän kaikenlaisia palveluja ja tukia yhteiskunnalta. On hyödyllistä, että mies hoitaa lapsensa kun on kerran pannutkin, eikä nillitä sellaisesta pikkuseikasta että ei satu olemaan biologisesti isä.


      • oikeusvaltiomuka
        scrg kirjoitti:

        "Keneltä se muka on pois? "

        Yhteiskunnalta. On edullista, että lapsia on hoitamassa, kasvattamassa ja elättämässä kaksi aikuista. Tällaiset perheet tarvitsee paljon vähemmän kaikenlaisia palveluja ja tukia yhteiskunnalta. On hyödyllistä, että mies hoitaa lapsensa kun on kerran pannutkin, eikä nillitä sellaisesta pikkuseikasta että ei satu olemaan biologisesti isä.

        Taidat olla hyvinkin oikeassa. Yhteisön etu ajaa tässä asiassa rankasti sen kusetetun miespolon edun ohi. Tosin systeemi toimii niin paremmin. Joten Enemmä lienee kyse kohtuudesta ja kompromissista kuin oikeudesta.

        Silti en usko että monikaan pitäisi sitä oikeutettuna, että esim. synnytyslaitoksella muutama prosentti mukuloista arvottaisiin sattuman varaisesti vaihdokeiksi kertomatta arvontaan osallistujille asiasta.


      • hei.haloo
        oikeusvaltiomuka kirjoitti:

        Sinisilmäistä. Koska isolla osalla miehistä ei ole aavistustakaan siitä, että heidän tulisi vaatia testiä. Joten onhan se kiusallista ruveta sitä erikseen vaatimaan. Eli he eivät osaa epäillä mitään.

        Minä kyllä olisin vaatinut pelkästään sillä perusteella, ettei lapsissani olisi ollut minun piirteitäni. Kai nyt miehen tulee kyetä näkemään onko lapsi oma.


      • eryedhetyu
        testin.voi.vaatia kirjoitti:

        Olisi aika ylimitoitettua jos testejä tehtäisiin kaikille, mutta yllättävän moni mies jättää vaatimatta testiä vaikka pitäisikin.

        Tiedän tapauksia kun testausta on vaadittu, ja joka kerta lapsi on ollut muun kuin vakipuolison.

        Ihan yhtä ylimitoitettua kuin se, että pitää käydä viranomaisille tunnustamassa isyys. Olisi kaikkien kannalta nopeampaa, helpompaa ja rahallisestikin säästettäisiin, kun testi tehtäisiin heti lapsen synnyttyä sairaalassa.


      • oikeusvaltiomuka kirjoitti:

        Taidat olla hyvinkin oikeassa. Yhteisön etu ajaa tässä asiassa rankasti sen kusetetun miespolon edun ohi. Tosin systeemi toimii niin paremmin. Joten Enemmä lienee kyse kohtuudesta ja kompromissista kuin oikeudesta.

        Silti en usko että monikaan pitäisi sitä oikeutettuna, että esim. synnytyslaitoksella muutama prosentti mukuloista arvottaisiin sattuman varaisesti vaihdokeiksi kertomatta arvontaan osallistujille asiasta.

        Niinpä. Aika huvittavaa minkälainen meteli nousee siitä jos synnytyslaitoksella pääsee vauva vaihtumaan. Äiti menee laitokselle, synnyttää vauvan tai pari ja lähtee aikanaan suunnilleen terve vauva mukanaan elämään lapsiperheunelmaa. Onko se nyt muka niin tarkkaa onko vauva juuri se sama yksilö jonka on ulos punkenut?


      • TotuusSattuu

        Tasa-arvon takia pitää luonnollisesti testata myös se, onko lapsi varmasti myös sen äidin ;)


      • oikeusvaltiomuka
        hei.haloo kirjoitti:

        Minä kyllä olisin vaatinut pelkästään sillä perusteella, ettei lapsissani olisi ollut minun piirteitäni. Kai nyt miehen tulee kyetä näkemään onko lapsi oma.

        Mjaa. Sylivauvasta? Ja jos isäkin on samanlainen suomalainen pottunokka kuin puolisokin? Ei se kovin varma konsti ole, koska usein ihminen myös näkee sen mitä HALUAA nähdä. Ja sen vuoksi ne testit jätetään tekemättä, kun ei siitä vaimokullasta HALUTA uskoa mitään pahaa.

        Ok. Myönnän. En ole tosissani vaatimassa kaikille DNA testejä. Mielipahaa siitä vain syntyisi. Mutta onko sekin liikaa vaadittu, että käytettäisiin kondomia, kun vieraissa kerran pitää hyppiä? Puolin ja toisin. Myös miehet. Tai jatketaan vaan samaan malliin. Mitäpä minä toisten mukuloiden tekemisiä kritisoimaan.

        Miehelle muuten hyvän keinona varmistua isyydettömyydestä on katkaista piuhat kokonaan, jos mukuloiden teko epäilyttää. Ja jos niitä silti jostain putkahtaa niin sitten lienee aika keskustella vaimokullan kanssa aiheesta. Ennen sitä, ei ole niin tarpeen ilmoittaa. :D Tosin oikeusasteissa sekään ei varmasti riittäisi, jos olet mennyt nimesi alle vetämään joko avioliitto, tai isyydentunnustuspaperiin.


    • 121212121212

      Olen useampaan otteeseen maininnut että naiset haluavat kapitalismin vaurauden, sosialistisen jaon, miesten oikeudet, naisten velvollisuudet - ja kivikautisen panoelämän.

      Eli sellaisen jossa tasokkaat YT-miehet panevat läpi enemmistön naisista, vahvin sperma voittaa ja lopulta aisurit elättävät lapsia joiden isä saattaa olla se kuuma yhden illan pano tai fuckbuddy.

      En haluaisi olla äärikonservatiivi, mutta on syynsä miksi miehet ovat rakentaneet yhteiskunnan jossa on säännöt ja tavat. Naiset ovat pohjimmiltaan opportunisteja joille moraali on kauhistus.

    • lakijaoikeus

      Naisen suorittama aviorikos pitäisi palauttaa rikoslakiin ankaran rangaistuksen kera

      • seurataanraamattua

        Raamatullinen rangaistus on kivetys ja sama rangaistus tunnetaan myös koraanissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe