Alanyan asuntohuijarit

Olkaapa varovaisia näitten Alanyan ukkojen kanssa, jotka tekevät mitä ihmeellisimpiä huijauksia asunnoilla + muilla rahastuksilla. Yleensä saalistavat yli 45 vuotiaita naisia, koska ovat helppo kohde huijaukseen rakkauden puheilla. Sen jälkeen alkaa rahan lypsäminen yhteisen asunnon hankintaan jne.....
1
Ilmianna
Jaa

12 Vastausta

Rakkaus ei katso rahaa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tärkeä aihe!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Taitaa olla koko Alanya huijareiden käsissä. Niin paljon olen sieltä näitä nähnyt, kuullut ja lukenut.
1
Ilmianna
Jaa
Yhdistyksen mukaan on useita satoja oikeus juttuja Alanyassa meneillään näistä asunto huijauksista. Yhdistys mielellään auttaa. Kättelyssä asianajajalle pitää maksaa 7.500 e. Siihen sisältyy komissio, joka annetaan auttajalle. Jos se on normaali 10 % se tekee 750 e/tapaus ja 100 tapausta on 75.000 e. Kannattaa hommata näitä oikeus juttuja, kun ei ole missään vastuussa lopputuloksesta. Mukava busines tämäkin. Kaikella tavoin eletään meidän tyhmien kustannuksella.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Sua vaa vituttaa kun kaikki mihin olet koskenut, niin on muuttunut paskaksi. Ihan kaikki. Itse asiassa koko elämäsi on epäonnistunut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Wewer kirjoitti:
Sua vaa vituttaa kun kaikki mihin olet koskenut, niin on muuttunut paskaksi. Ihan kaikki. Itse asiassa koko elämäsi on epäonnistunut.
Tuskin tunnet meitä kun mekään ei tunneta sinua. Meillä kyllä meni asunto kaupat paskaksi mutta pientä toivetta vielä on kun vaihdoimme asiamiestä. Parempaa päivää sinulle. Sinullakaan ei selvästi mene hyvin.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Mulla vähän vastaavaa kokemusta. Sain apua tuota kautta avioeroasiassa. En kerro paljonko jouduin maksamaan, koska takuulla maksoin liian paljon, mutta tämä apunainen soitti perääni monta kertaa joko olen maksanut sen avukatin pyytämän maksun. Hän väitti, että hän joutuu maksamaan, jos minulta ei rahaa kuulu. Heh heh. Nyt ymmärrän miks oli niin kova hätä. Komissiot piti kerätä.
Facessa näyttää olevan juttua pieleen menneistä hammasjutuista. Samaa avukatia on näköjään käytetty. Kuinkahan paljon taas suosittelija on vetänyt välistä?! yäk mitä laupeudensisaria siellä on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Varoitan vakavasti ryhtymään yhtään mihinkään rahaa vaativaan liiketoimintaan siellä hääräilevien suomalaisyrittäjien kanssa. Kusevat silmään satavarmasti.
Turkkilaisten kanssa asiointi onkin mahdotonta jo kielimuurin takia.

Kumiankan voitte ostaa basaarista. Muistakaa siitäkin tinkiä rajusti koska siinäkin teitä yritetään kusettaa.
1
Ilmianna
Jaa
Samoin myös näitten asianajajien kanssa pitää olla tarkkana. Näistäkin löytyy henkilöitä, jotka menevät sitten sen syyllisen puolelle. Mutta itse aiheeseen. Muistakaa, ettei kaikki ole sitä mille se näyttää. Nämä turkkilaiset huijarit osaavat asiansa hyvin ja valmiita tekemään mitä tahansa rahan eteen.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Niitä kiinnostaa vaan raha ja ovat nyt huomanneet, että ulkomaalaisia voi rokottaa. On niitä kunnon asianajajiakin, joiden hintapyynnöt eivät ole pilvissä ja osa asuntomyyjistä tietää nämä kunnon asianajajat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Niin vaan pilasivat loma-asuntosutkit ja huijarit tuonkin paikan. Ja vieläkin saalistavat siellä. Älkää ostako mitään, keneenkään ei voi luottaa. Huijarit ovat aina vakuuttavia.
Ilmianna
Jaa
ja nyt puhun edelleen näistä huijariukoista jotka rakkauden puheilla huijaa naisia...ja pyytävät rahaa yhteisen asunnon ostamiseen jne. En puhu kenestäkään kiinteistövälitysliikkeestä.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Alanyan asuntohuijarit

Olkaapa varovaisia näitten Alanyan ukkojen kanssa, jotka tekevät mitä ihmeellisimpiä huijauksia asunnoilla + muilla rahastuksilla. Yleensä saalistavat yli 45 vuotiaita naisia, koska ovat helppo kohde huijaukseen rakkauden puheilla. Sen jälkeen alkaa rahan lypsäminen yhteisen asunnon hankintaan jne.....

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta