Naamapakit -kysely

ainaeionnistu

Meille kaikille saattaa tulla eteen tilanteita, jossa tanssi ei parin kanssa syystä tai toisesta kiinnosta, ja silloin tulee vahingossa tai tahallaan antaneeksi ns. naamapakit. Naamapakki -kategoriaan voi laskea myös sen, että ei hae toista enää tanssimaan, jokin on mennyt tanssiessa pieleen.

Tähän liittyen, minkälaisissa tapauksissa sinä olet antanut naamapakit, minkälaisia tanssijoita sinä välttelet?

38

1159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiikeisala

      Naamapakit on ovat kohtelias tapa sanoa ei kiitos. Kukaan ei menetä kasvojaan, ei pankkien antaja tai saaja.

      Btw. Kohtelias hakija antaa haettavalle aina mahdollisuuden naamapakittaa. Hakija nielee naamapakit ja hakee vierestä tai takaa tai vain kävelee ohitse.

      Yksinkertaista kun sen oivaltaa.

    • Hkjfj

      Mielummin oikeat pakit.
      Näin muutkin tietää ketä ei kannata hakea.

    • DanceOnAndOn

      Ehkä jotain/joitain tyyppejä jossain saatan vierastaa kun on osoittautunut vaikeahkoksi tanssia. Vierastaminen molemminpuolista eikä siitä pahoitu kenenkään mieli. Ehkä tanssimme joskus toiste.
      Sitten on suoranaisia päänpoiskääntöpakkeja, tyypeille jotka ovat puuhanneet jotain hämärää kun ovat hakeneet tanssimaan, eivät ole osanneet ollenkaan tanssia ja meno on lisäksi kummallista. Jotkut ovat ottaneet liiallisen otteen ja pyrkineet vain läheisyyteen.
      Varottaisin kuitenkin kaikenlaisesta ylitulkinnasta naamapakkeja etsiskellessä. Jos nimittäin katselee vaikka tanssisalin toisessa päädyssä olevaan baariin ihan vain huvikseen kun odottelee tanssiinhakijoita, demokraattisesti ketä tahansa, niin siinä helposti voi kolmisenkymmentä miestä/naista kokea saavansa naamapakit...

    • huonotapainen

      Paha tapa, mutta myönnettävä joskus sortuu siihen. Välillä joku foxaaja alkaa illan aikana hakea monta kertaa, vaikka itse en tee vastahakua. Vaimon/yöseuran hakijoita välttelen, mulle tanssi on puhtaasti harrastus. Mies on vähän niin kuin pallo futiksessa...siis urheiluväline. Sama toivon olevani myös miehille parketilla :) Hinkkaaja tyylin tanssijoita välttelen, näitä onneksi ei ole montaa. Hyvä vartalovienti on asia erikseen , se on ihan ok. Vastaavasti itse naistenhaulla vältän hakemasta miehiä jotka käyvät samoilla lavoilla, mutta eivät hae tanssimaan. Joskus voin kerran hakea, mutta jos ei tule vastahakua , oletan ettei hakuni ole toivottua enkä häiritse enää. Taitavia viejiä en koskaan pakittele, minulle on ihan sama minkä näköinen, ikäinen, kokoinen, naimisissa, eronnut tai karannut... mies on.

      • HidasHuonotapainen

        "Taitavia viejiä en koskaan pakittele, minulle on ihan sama minkä näköinen, ikäinen, kokoinen, naimisissa, eronnut tai karannut... mies on. "

        Miehenä todella harvoin annan pakkeja ensimmäisellä kerralla. Tuo edellisen kommentti tuntuu olevan aika yleistä käyttäytymistä naisille myös omissa hauissaan. Toivoisin joiltakin hakijoilta enemmän tunneälyä etteivät saattaisi itseään ja viejäänsä ikävään tilanteeseen. Se vaan on erittäin noloa ja vastenmielistä (minulle), kun esim. itseä selvästi kookkaampi nainen hakee. Koska kaikki miehet eivät ole nopeimpia eivätkä rohkene hakea kaikkia hyviä seuraajia, liian nuorelta näyttäviä tai muuten kiinnostavia, suosittelisin naisia tekemään sen ensimmäisen haun. Ilmeisesti hakuriviin jääviä pidetään automaattisesti vaatimattomina tanssijoina ja kelpaavat vain foksaajille. Tai ihmetellään mikset hae naisia tanssimaan, kun osaat hyvin.

        Tanssijoita tulisi ajatella yksilöinä eikä jalkapalloina. Jos joku antaa pakit, sille voi olla riittävä syy. En keksi hyvää syytä miksi yhtä pakittanutta ei pitäisi muidenkaan hakea. Jokaisella on omat suosikkinsa ja jopa inhokkinsa.


      • gummibol

        "Mies on vähän kuin pallo futiksessa" ??!

        Siis potkittavana ja pompotettavana ,, ,,tällaisia naisia meillä tansseissa .)


      • DanceOnAndOn
        gummibol kirjoitti:

        "Mies on vähän kuin pallo futiksessa" ??!

        Siis potkittavana ja pompotettavana ,, ,,tällaisia naisia meillä tansseissa .)

        Sanoihan hän että hän toivoo myös itsestään ajateltavan sitä samaa.
        Minä kuvittelen ymmärtäväni mitä hän tarkoittaa. Ajattelen itse aika tavoin samoin, oletan. Eli tanssi on siinä pääasia.
        On tahallaan ymmärretty väärin jos tuohon lisää itse ajatuksen siitä, etteikö sitä toista tanssijaa kunnioita.


      • iamnotarobot

        Olen ns. taitava sosiaalitanssijamies. Pääasiassa haen muuta kuin tanssiseuraa / tanssinautintoa. Kaltaisesi nainen on hakulistallani sijalla viimeinen.

        Tietysti mukava havaita että kaltaiseni mies on myös sinulla inhokkilistan kärjessä.

        Hyviä kevättansseja.


      • joviaali-ali

        Huonotapainen ja töykeä -näitäkin on .

        Siis näitä ainainkeriankeisia -
        Eikä riipu aina siitä miten tanssi sujuu -saattaa kulkea tosi kevyesti ja sujuvasti.

        Vaan nainen on muuten kuin jääpuikko - sanaakaan ei sano -eikä varsinkaan hymyle.

        Ei tervehdi ja on mahdollisimman nuivan oloinen -tanssin päättyessä kääntää selän
        kiittämättä ja juoksee äkkiä pois.

        Kun vastapuoli on "väärästä ryhmästä" eli ei omasta pikkutanssipiiristä .

        Onneksi näitä on suht harvassa kuitenkin.

        Joskus voisi itsekukin suhtautua tuntemattomiin avoimin mielin.

        Ennakkoluulot tappaa ilon -myös tanssista.


      • DanceOnAndOn
        iamnotarobot kirjoitti:

        Olen ns. taitava sosiaalitanssijamies. Pääasiassa haen muuta kuin tanssiseuraa / tanssinautintoa. Kaltaisesi nainen on hakulistallani sijalla viimeinen.

        Tietysti mukava havaita että kaltaiseni mies on myös sinulla inhokkilistan kärjessä.

        Hyviä kevättansseja.

        Miten ja mistä tunnistat hakulistasi viimeisen?


      • AntTeeksi
        HidasHuonotapainen kirjoitti:

        "Taitavia viejiä en koskaan pakittele, minulle on ihan sama minkä näköinen, ikäinen, kokoinen, naimisissa, eronnut tai karannut... mies on. "

        Miehenä todella harvoin annan pakkeja ensimmäisellä kerralla. Tuo edellisen kommentti tuntuu olevan aika yleistä käyttäytymistä naisille myös omissa hauissaan. Toivoisin joiltakin hakijoilta enemmän tunneälyä etteivät saattaisi itseään ja viejäänsä ikävään tilanteeseen. Se vaan on erittäin noloa ja vastenmielistä (minulle), kun esim. itseä selvästi kookkaampi nainen hakee. Koska kaikki miehet eivät ole nopeimpia eivätkä rohkene hakea kaikkia hyviä seuraajia, liian nuorelta näyttäviä tai muuten kiinnostavia, suosittelisin naisia tekemään sen ensimmäisen haun. Ilmeisesti hakuriviin jääviä pidetään automaattisesti vaatimattomina tanssijoina ja kelpaavat vain foksaajille. Tai ihmetellään mikset hae naisia tanssimaan, kun osaat hyvin.

        Tanssijoita tulisi ajatella yksilöinä eikä jalkapalloina. Jos joku antaa pakit, sille voi olla riittävä syy. En keksi hyvää syytä miksi yhtä pakittanutta ei pitäisi muidenkaan hakea. Jokaisella on omat suosikkinsa ja jopa inhokkinsa.

        Anteeksi jos olit sinä kun kerran hain selvästi lyhyempää miestä. Yleensä pituusero ei ole haitannut mutta sekin kerta oli koettava kun haittasi.


      • Pituuseiolekoko
        AntTeeksi kirjoitti:

        Anteeksi jos olit sinä kun kerran hain selvästi lyhyempää miestä. Yleensä pituusero ei ole haitannut mutta sekin kerta oli koettava kun haittasi.

        Puhuttiinko täällä pituuserosta? Kookkaampi voi tarkoittaa myös painavampaa. Koolla on kolme ulottuvuutta. Pieni pituusero on hyväksyttävää, mutta alkaa mennä tilanne noloksi, jos vietävällä on enemmän painoa.


      • AntTeeksi
        Pituuseiolekoko kirjoitti:

        Puhuttiinko täällä pituuserosta? Kookkaampi voi tarkoittaa myös painavampaa. Koolla on kolme ulottuvuutta. Pieni pituusero on hyväksyttävää, mutta alkaa mennä tilanne noloksi, jos vietävällä on enemmän painoa.

        Ei pitäisi haitata senkään. Harvemmin kun tanssissa toisen kehoa pitää tavallisilla tanssilavoilla. En pyydä anteeksi jos olen hakenut itseäni laihempaa miestä.
        Sinähän vallan veisit pienikokoisilta miehiltä tanssin ilon. Siis lyhyiltä ja hoikilta, jolloin jo vallan usein tanssitettava painaisi enemmän.


      • todellakaaan

        " Sama toivon olevani myös miehille parketilla :) " Et oo.


      • AntTeeksi
        AntTeeksi kirjoitti:

        Ei pitäisi haitata senkään. Harvemmin kun tanssissa toisen kehoa pitää tavallisilla tanssilavoilla. En pyydä anteeksi jos olen hakenut itseäni laihempaa miestä.
        Sinähän vallan veisit pienikokoisilta miehiltä tanssin ilon. Siis lyhyiltä ja hoikilta, jolloin jo vallan usein tanssitettava painaisi enemmän.

        Mitähän tuossa nyt mahtaa lukea. Tarkoitin että se on harvemmin kun mies naista nostaa tavallisissa lavatansseissa.


    • mies_50V

      Tämä on mielenkiintoinen aihe. Mielestäni naiset antavat silloin tällöin naamapakkeja, ilmeisesti siksi että heidän kriteerit eivät ole täyttyneet. Syytä on vaikea arvata koska tanssit ovat menneet toisten kanssa hyvin tai vähintään kohtuullisesti. Olen ns. uusi naama tanssipaikalla, ehkä sillä on vaikutusta.

      Itse en ole tietoisesti naamapakkeja naistenhaun aikana tarjonnut, vaikka joskus olisikin ollut mukavampaa tanssia jonkun toisen kanssa. Toisaalta, se on tarjonnut myös hyviä kokemuksia; kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

    • tanssitaivaskutsuu

      Oon saanut joskus naamapakit ja hakenut sitten jotakin toista siitä läheltä. Joskus taas joku on ehtinyt napata juurikin hänet, jota ajattelin hakea ja silloin haen vierestä. Tanssin kaikkien kanssa, jotka on asiallisia. Joitakin en vastahae ja joskus harmittaa, jos joku hakee liikaa. Haluan kehittyä tanssijana ja erilaisten tanssitettavien kanssa taito karttuu. En hae seksi tai muutakaan seuraa, nautin tanssista. Jotkut kyllä näkyy valikoivan tanssitettavansa seksuaalisten mieltymystensä mukaan ja ehkä ihmetteleekin valintojani. Ulkonäkö ei kerro kaikkea ihmisestä ja osa ei niin viehättävän näköisistä ihmisistä on aivan huippuja tanssimisessa.

    • hymyäpyllyyn

      "Tähän liittyen, minkälaisissa tapauksissa sinä olet antanut naamapakit, minkälaisia tanssijoita sinä välttelet?"
      - Nämä miehet pitää hakea tanssilattialle takaapäin ;)
      - Rukkasia en jakele - aina lähden ja kestän sen muutaman pelin,,,
      https://www.youtube.com/watch?v=kckCyFi2ej0

      • tanssitaivaskutsuu

        Jos toinen on kännissä tai käyttäytynyt aiemmin huonosti, niin silloin saa naamapakit. Hankalimpia hakijoita on ne, jotka hakee takaapäin ja hakee kokoajan tanssimaan, jotta ei pääse muittenkin kanssa pyörimään.


    • mittamitasta

      Yritän välttää hakijoita jotka aiemman kokemukseni mukaan haisevat pahalle, vievät aggressiivisesti, törmäilevät tahallaan muihin tanssijoihin tai käyttäytyvät muuten huonosti. Välttelen myös henkilöitä jotka hakevat joka toiselle kappaleparille.

      • tanssiaikuisesti

        Tuohan on hyvä lista. Perustelutkin ovat niin hyviä että ne voisi lisätä tanssietikettiin, että ihmiset osaavat/huomaavat toimia oikein.


      • Restera

      • luku-jatanssitaitoinen

      • itsekaitäydellinen

        Tuossa aiemmin haissut pahalle on myössellainen puoli, että tyyppi joka on joskus haissut ei välttämättä haise muilla kerroilla. Siinä voi menettää hyvän tanssituttavuuden. Siksi annan toisella kertaa toisena iltana uuden mahdollisuuden ja monesti se on kannattanut.


    • mittamitasta

      Totta. Mutta jos henkilön paita on yli 10 vuoden ajan joka kerta haissut likaiselle tiskirätille, se todennäköisesti haisee myös tulevaisuudessa. Ja valitettavasti haju tarttuu... Ja joillakin on ilmeisesti krooninen nielurisatulehdus vuodesta toiseen.

      • Tanssinpäävinossa

        Ja jopa Ientulehdus eli gingiviitti ja tukikudostulehdus eli parodontiitti tai jotain sellaista. Eikö nykyään ole oikeus hammashoitoon kaikilla? Voisi ehkä jäädä myös kotiin jos närästää kovin. Se mahaneste kun tuppaa myös haiskahtamaan.


      • Tanssinpäävinossa

        Tuo likainen paita miehellä osoittaa vain sen, kuinka suuri kysyntä on miehistä, että sellainen ylläkin voi hakea naisia tanssimaan. Ylimielistä, tai sitten henkilö on täysin yksinäinen kotioloissa ja hajuaisti jostain syystä ei pelaa, eikä kukaan kerro hänelle että hän haisee todella likaiselle.


      • Pyykkipoikaatarvitaan

        Pitkät kainalokarvat yhdistettynä huonoon hygieniaan, halpaan deodoranttiin (ei antiperspiranttiin) sekä mausteena vanha urheilupaita. Sekä se ylimielinen luonne. Siinä haisteltavaa.


    • Tanssitaanhan

      Naamapakit vai? Miehenä kun erehdyn hakemaan ensimmäistä kertaa jotain itseensä kyllästynyttä naisihmistä, niin kyllä fiilis laskee ja mietin joskus; miksiköhän tuotakin nirppamokkaa tuli haettua.
      Pidän naisten hausta, sillä kaikki hakijat ovat olleet aina mielyttäviä ja pääasiassa hyviä tanssijoita.
      Hyvät sisaret, älkää pahastuko, kun olette hakeneet minua, käy usein niin, että en tunnista teitä suuressa väkijoukossa tai hitaana hämäläisenä en ehdi hakemaan vastahakua.
      Nirppanokat jätän omaan arvoonsa, mutta vastahaun toteutta jääminen ei todellakaan ole kohdaltani naamapakki.

    • Jakallistus

      Kun näitä tanssittajia/tanssitettavia mietitään niin eikö ole aika rajua tehdä yhden tanssikerran tai edes illan perusteella mitään johtopäätöksiä kun katselen tanssin GrandSlamia niin siinäkin selostaja näkee kunka joku pari eroaa energiatasoltaan toisesta parista. Ja näkeehän sen.
      Tanssilavoilla voi porukoilla olla erilaisia päiviä takanaan, joka saattaa näkyä ja tuntua tanssissa.

    • Mikävikana

      Miehet vastatkaa tähän kysymykseen? Joskus on sattunut näin, että joku hyvän tanssitaidon omaava on esittänyt käytöksellään, että olisi tulossa hakemaan (suoraan kohti kävely ja tiivis katsekontakti), mutta sitten edestä kääntyykin hakemaan vierestä? Omituista ja jättää inhottavan tunteen.

      • true.hum

        Olet antanut ns. naamapakit tälle miehelle. Katsot sivulle tai käännät pääsi / vartalosi sivuttain hakijaan näheden.


      • daadirlandaa

        Ehkä myös omaa harhaluuloa siitä, että kyseinen hakija katsoo juuri minua, vaikka hän ei niin oikeasti tekisikään. Mieli voi tehdä tepposet, kun toivoo jonkun miellyttävän hakevan.


    • YlimielisetPakitan

      Harvoin annan naamapakkeja, yleensä lähden tanssimaan mutta jos tiedän tansittajan "käveliäksi" niin hivuttaudun takavasemmalle. Itse en koskaan hae "kukonpoikia" kuin vahingossa. Eilen Ruusulinnassa vahingossa hain ja taito ei ollut sitä mitä olemus ja kenkien väri ja ilme antoi ymmärtää. En voi sietää näitä snoppailioita jotka luulevat isästään liikoja. Tanssi on ihanaa ja iloista, mutta joillekin se on esityksen paikka. Näitä välttelen ja en halua heidän hakevan.

      • daadirlandaa

        Tuo "isästään" oli hauska lohkaisu :) Joo varmaan näitäkin löytyy enkä tiedä kuinka "esittämisen" rajoilla itse liikun. Mutta silti en ihan suoraan laittaisi yhtäläisyysmerkkiä esiintymiseltä näyttävän ja esittämisen välille. Ainakin omalla kohdalla olen huomannut, että kun tanssimiseen tulee varmuutta, tai ehkä myös toisaalta sitäkin, että pienet feilut eivät hämmennä, niin tulee myös rohkeutta tulkita musiikkia hyvin eri tavoin, miltä se juuri sillä hetkellä tuntuu. Joskus pienimuotoista, mutta joskus myös ulospäin aika riehakkaaltakin vaikuttavaa. Ehkä tuossa sitten korostuu, jos daami on tottunut vain seurailemaan eikä tanssi kovin itsenäisesti, jos mahdollisuus siihen avautuu. Ja varmaan sitten kun molemmat heittävät jutun satasella ja nautiskelevat ihan antaumuksella, niin sitten vasta alkaakin tulla arvioita, että mitä ja kelle nuo esittävät.


      • valkoposkikengät

        Aina pitää lähteä sen kanssa tanssimaan joka hankkinut valkoposkikengät.


      • YlimielisetPakitan
        daadirlandaa kirjoitti:

        Tuo "isästään" oli hauska lohkaisu :) Joo varmaan näitäkin löytyy enkä tiedä kuinka "esittämisen" rajoilla itse liikun. Mutta silti en ihan suoraan laittaisi yhtäläisyysmerkkiä esiintymiseltä näyttävän ja esittämisen välille. Ainakin omalla kohdalla olen huomannut, että kun tanssimiseen tulee varmuutta, tai ehkä myös toisaalta sitäkin, että pienet feilut eivät hämmennä, niin tulee myös rohkeutta tulkita musiikkia hyvin eri tavoin, miltä se juuri sillä hetkellä tuntuu. Joskus pienimuotoista, mutta joskus myös ulospäin aika riehakkaaltakin vaikuttavaa. Ehkä tuossa sitten korostuu, jos daami on tottunut vain seurailemaan eikä tanssi kovin itsenäisesti, jos mahdollisuus siihen avautuu. Ja varmaan sitten kun molemmat heittävät jutun satasella ja nautiskelevat ihan antaumuksella, niin sitten vasta alkaakin tulla arvioita, että mitä ja kelle nuo esittävät.

        Lohkaisu oli tekstin vaihtuminen, mutta menköön nyt jos kerran sopi tuohon paikkaan😅.Tarkoitin tuolla snoppailulla sitä että kävellään "leuhkasti" ei haeta vaikka naisia olisi tarjolla (tanssitaitoisia/hyviä ) , ilme kertoo, että minä olen niiiiin taitava, älä luulemaan että hakisin, heille kelpaa vaan ne jotka ovat tuttuja/ satavarmoja tassitettavia. Tällaista jos vahingossa hakee niin on iltapilalla (no hetkeen vaan). Vaikka osaisin tanssia niin ko. tapaus ei puhu, ei katso silmiin, ei hymyile, kauhea tyyppi😉. Itse kun olen iloinen ja sosiaalinen , mutta tuollainen mies "jäädyttää" ilon hetkeksi. Yleensä ottaen tanssimiehet on oikeasti mukavia, mutta näitä harvinaisuuksia joskus kohtaa. Tanssista nauttiminen ja vähän vaikka " riehaantuminen" on asia erikseen kun tansitettava on mieluinen ja ne askeleet käyvät samaan tahtiin😊, se on silloin mukavaa ja nautinnollista.


      • daadirlandaa
        YlimielisetPakitan kirjoitti:

        Lohkaisu oli tekstin vaihtuminen, mutta menköön nyt jos kerran sopi tuohon paikkaan😅.Tarkoitin tuolla snoppailulla sitä että kävellään "leuhkasti" ei haeta vaikka naisia olisi tarjolla (tanssitaitoisia/hyviä ) , ilme kertoo, että minä olen niiiiin taitava, älä luulemaan että hakisin, heille kelpaa vaan ne jotka ovat tuttuja/ satavarmoja tassitettavia. Tällaista jos vahingossa hakee niin on iltapilalla (no hetkeen vaan). Vaikka osaisin tanssia niin ko. tapaus ei puhu, ei katso silmiin, ei hymyile, kauhea tyyppi😉. Itse kun olen iloinen ja sosiaalinen , mutta tuollainen mies "jäädyttää" ilon hetkeksi. Yleensä ottaen tanssimiehet on oikeasti mukavia, mutta näitä harvinaisuuksia joskus kohtaa. Tanssista nauttiminen ja vähän vaikka " riehaantuminen" on asia erikseen kun tansitettava on mieluinen ja ne askeleet käyvät samaan tahtiin😊, se on silloin mukavaa ja nautinnollista.

        Ei se hakematta jättäminen ole aina ylimielisyyttä. Minäkin tunnistan Ruusulinnassa muutaman tanssinohjaajan tai muuten hyvin taitavan daamin, jotka saavat tanssia hyvien viejien kanssa. Kun tiedän, etten pysty tarjoamaan heille lähellekään vastaavaa tanssinautintoa, niin miksi menisin kiusaamaan heitä. Sitten tulee juurikin tanssittua näiden tuttujen kanssa, jotka ainakin ovat oppineet tietämään, mitä tilatessa saa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe