Me hävisimme. On aika pyytää anteeksi

Kaikki merkit viittavaat siihen, että Richard Tester ja Jasmin Mäntylä ovat oikeasti viettäneet ihanan viikonlopun Oulussa ja heillä on oikea rakkaussuhde. Nyt meidän, jotka tätä olemme epäilleet ja tehneet pilkkaa Jasminesta, on aika julkisesti pyytää Jasminelta anteeksi. Itse teen sen niin, että omalla nimelläni kirjoitan anteeksipyynnön selityksineen hänen Facebook sivuilleen. Toivon, että muut tekevät samoin perässä.
Ilmianna
Jaa

2 Vastausta

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Älähän housu sen pyytelemisesi kanssa! Kuvassa on jotain hämärää!
Vahva epäily, että sekin on valhetta vaan!!
Ilmianna
Jaa
Mitä väliä onko ukon kanssa vai ei, oikeesti? Hyvä jos saisi melaa mekkoon, niin ehkä se hehkuva takakireys hellittäisi edes hiukkasen. Kylläisenä sen ei ehkä tarvitsisi valittaa kaikesta huivi soivan kireenä. Ehkä dännyt, oskarit ja muut sataankertaanjauhetut saisivat rauhan. Mulla ei ole mitään anteeksi pyydettävää, sen suhdekuviot ovat aivan yhdentekeviä, jatkuva jankutus ei.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kaikki merkit viittavaat siihen, että Richard Tester ja Jasmin Mäntylä ovat oikeasti viettäneet ihanan viikonlopun Oulussa ja heillä on oikea rakkaussuhde. Nyt meidän, jotka tätä olemme epäilleet ja tehneet pilkkaa Jasminesta, on aika julkisesti pyytää Jasminelta anteeksi. Itse teen sen niin, että omalla nimelläni kirjoitan anteeksipyynnön selityksineen hänen Facebook sivuilleen. Toivon, että muut tekevät samoin perässä.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta