Hei nuorempi söpö mies

kevääniloksi

Tekis mieli tulla "moikkaamaan" sua taas, mut ilkeiskö.. :)

31

1399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhemmallebeibelle

      Tuu vaan, sulla on numeroni beibe, rohkeesti vaan soittoa tai tekstaria vaan.
      Se on vaan sitten eri asia pystynkö pitään huuliani pois huuliltasi tai käsiäni irti lantiostasi. ;)

      • lehmätkinlentää

        lollolloo


      • eikösnäin
        lehmätkinlentää kirjoitti:

        lollolloo

        Joo no joillakin saattaa ihan siellä oikeessa elämässäkin olla jotain.
        Vaan no teinihän siinä kirjottaa.


      • VanhempiLady

        Ethän ole aiemminkaan pystynyt, niin miten nytkään... eikä tarvitsiskaan ;)


      • onkoseisokkiongelma

        Pystynyt panoleikkeihin?


      • hohooijaa
        VanhempiLady kirjoitti:

        Ethän ole aiemminkaan pystynyt, niin miten nytkään... eikä tarvitsiskaan ;)

        Taidat sekottaa mut johonkin toiseen mieheen, tapasin jonku aikaa sitten ihanan naisen joka oli mua muutaman vuoden vanhempi, kyllä se vaan itellä seisoo että älä sinä huoli siitä, yleensäkään mitä järkeä muka tunnistaa täältä joku, ite laitoin huvikseni tuon kommentin.


      • Puumaksitunsinitseni
        hohooijaa kirjoitti:

        Taidat sekottaa mut johonkin toiseen mieheen, tapasin jonku aikaa sitten ihanan naisen joka oli mua muutaman vuoden vanhempi, kyllä se vaan itellä seisoo että älä sinä huoli siitä, yleensäkään mitä järkeä muka tunnistaa täältä joku, ite laitoin huvikseni tuon kommentin.

        Minäkin tapasin jonku aikaa sitten ihanan mua muutaman vuoden nuoremman miehen...hänellä ainakin tuntui se pelittävän(kun vähän pääsin tunnustelemaan 😉).Vieläkin kuumottaa kun häntä mietin.....


      • puumanmetsästäjäj
        Puumaksitunsinitseni kirjoitti:

        Minäkin tapasin jonku aikaa sitten ihanan mua muutaman vuoden nuoremman miehen...hänellä ainakin tuntui se pelittävän(kun vähän pääsin tunnustelemaan 😉).Vieläkin kuumottaa kun häntä mietin.....

        Ettet vaan oo se seksikäs nainen jonka tapasin, no mutta harmi että jäi siihen yhteen tapaamiseen...


      • Puumaksitunsinitseni

        En uskalla uskoa että hän olisit,mutta kyllä valitettavasti meilläkin jäi yhteen kertaan näkeminen😕!Luonteen heikkouden huomioon ottaen,voisko sieltä tulla jotain tunnistetta,mistä vain kyseinen nainen voisi tunnistaa,ettei tarttis turhaan miettiä....


      • puumanmetsästäjäj
        Puumaksitunsinitseni kirjoitti:

        En uskalla uskoa että hän olisit,mutta kyllä valitettavasti meilläkin jäi yhteen kertaan näkeminen😕!Luonteen heikkouden huomioon ottaen,voisko sieltä tulla jotain tunnistetta,mistä vain kyseinen nainen voisi tunnistaa,ettei tarttis turhaan miettiä....

        Voisiko nimesi alkaa Jllä nainen
        Taitaa vaan olla sattumaa


      • Puumaksitunsinitseni

        Voitko kuvailla naista?Avaisitko viä sen verran,että missä tapasitte?


      • waumikäkissa
        Puumaksitunsinitseni kirjoitti:

        Voitko kuvailla naista?Avaisitko viä sen verran,että missä tapasitte?

        Mua lyhyempi, tumma tukka, blue eyes
        Sitäpaitsi jos olet hän niin sinulla on puhelinnumeroni


      • Puumaksitunsinitseni
        waumikäkissa kirjoitti:

        Mua lyhyempi, tumma tukka, blue eyes
        Sitäpaitsi jos olet hän niin sinulla on puhelinnumeroni

        Ei oo silmäni siniset eikä ole hänen numeroaan.


      • eivoimitäänarvelinkin
        Puumaksitunsinitseni kirjoitti:

        Ei oo silmäni siniset eikä ole hänen numeroaan.

        No et sitten ole hän, pahoittelen.


      • aurinkolaseissa

        No, höpsökkini ;)


      • hajoanonnesta

        Tule vain pöhelöni :)


    • nuorisöpömies

      Ehdottomasti. :)

    • youngandhopeless

      Tule ihmeessä. Odotan sua ;)

    • toivon_että_tulet

      kuinka paljon nuoremmasta on kyse...?

      • en.sano.paljonko

        heman nuorempi on.


    • sisäänvaan

      Koputa oveen ovikello ei toimi. Laitanko saunan päälle?

    • minäkintykkään

      yhestä söpöstä nuoremmasta miehestä <3

      • arvo.ylppöä.nuorempi

        tässä eräs nuorempi kuin joku toinen ehkä, mutta söpöydestä en sano mitään.


    • likainenmieli

      Mun alakerrassa asuu tosi hot milf, tulispa se soittaan ovikelloa. Täytyy lähteä lenkille että saa tuhmat ajatukset pois ;)

      • sittisanukkis

        Käy runkkimassa mönjät milfin postiluukusta. :) Jos hän nuolee ne pois niin saanti on taattu. Voit jättää numerosi myös luukusta.


      • likainenmieli

        nainen haistaa miehen kaukaa varsinkin seksuaalisesti kyvykkään.


    • testattuon

      Näin juuri lenkkeily tehoaa moneen vaivaan :)

    • taitaaolla

      hän, söpö mies, liian nuori, mutta ihana on. Silloin harvoin kun näkee. :)

      • juuutuuuuuu

        Missä näet?


      • siellähän

        no helsingissä


    • PaljonSinuaVanhempiT

      Mä kaipaan tänä kesänä 25v täyttävää T-miestä, jonka kanssa tiemme ovat ristenneet jo muutamia kertoja ja hetket ovat aina olleet melkoisen kiihkeitä. Viimeisestä kerrasta jäi itselle (ja ehkä sullekin?) surkea mieli. Johtuiko tapahtuma minusta, liiasta alkoholista vai kenties jostain sairaudestasi? Liian moni asia jäi auki ja kalvaa päivittäin mieltäni! Oon edelleen sitä mieltä, että olet suloinen - toivoisin voivani viettää kanssasi ainakin vielä yhden illan ennen kesälomaa. Ensi perjantaina? Sulla on mun numero ja WhatsApp-viestit kulkee!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe