Trollien feikkinimimerkit

NäinhänSeOn

Kun ei kommentoi trollien triollollausviesteihin, heidän ainoaksi mahdollisuudeksi jää käyttää aiheen avaajan nimimerkkiä ja saastuttaa viesteillään keskustelut.

No problem.

Aina voi avata uuden puhtaan aiheen.

Eli uusien avausten määrän kasvaminen on trollien syytä.

Rakkautta
1039

15

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niuvanniemeen

      Totuus on se, että sinä olet se aivoton emätrolli. Lähes 15 vuotta samaa typerää jankutusta. Pakkosyötöllä pusket ääliömäistä sontaa ihmisille. Olet pahempi, kuin ne vartiotornin ovenraosta tuputtajat. Menisit hoitoon!

      • Lähtisin puolustamaan semmosta, joka ei kuitenkaan a) kiusaa b) jolla mielipiteitä mut en tunne tota tyyppiä.
        Joten en tiedä sanoa mitään.
        JOkainen on silti oma yksilö.
        Toiset ovat luonteeltaan negatiivisempia kuin toiset ja siksi koko ajan kirjoittavat kaikenlaista.
        Ei välttämättä se tee vielä kenestäkään trollia vaan aktiivisen kommentoijan ainoostaan.
        Eikö?
        Jos ärsyttää muita, jos kiusaa, jos riitelee, se on trollin merkki.


      • Niuvanniemeen

        Savorinen työllistää Tiede.fi/ keskustelut palstalla yhden ihmisen, jonka ainoana työnään on poistaa herran floodausjankutusta eri ketjuista. Ei kunnioita muiden toiveita, vaan uhalla, kuin uhmaikäinen lapsi työntää aivotonta sontaansa ja unennäköjään pakkomielteisesti. Joko kehitysvammainen tai pahasti sairas.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Megalomania Ehkä molempia. Noin aivottomaan ja fysikanlakeja rikkovaan sontaan muut ei pysty.

        Tuo ei ole enää rakkautta ja kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan. Joten voisit poistaa floodauksesi lopputeksteistä tuon hokeman!


    • OnSilkkaaPaskaa

      Kaikki aloituksesi ovat trollausviestejä. Tähtitieteen kanssa (tai muunkaan tieteen) niilä ei ole mitään tekemistä.

    • NäinhänSeOn

      Trollit ei uskalla työntyä esiin omalla nimellään ja omilla kasvoillaan.

      Heille on punainen vaate jos joku uskaltaa tehdä niin.

      Rakkautta
      1039

      • NolottaaPuolestasi

        Kuka viitsii tehdä itsestään julkisen pellen? En minä ainakaan.


      • NäinhänSeOn

        Kuka sinä olet?

        Nobody.

        Raukka hyeena joka räksyttää puskista.

        Räksyttäkää vuan. Yhden miehen karavaani jatkaa työntymistänsä kohti totuutta joka on täysin eri suunnassa kuin teidän uskonlahkonne ylipappien karavaanin suunta on.

        Rakkautta
        1039


      • NäinhänSeOn
        NolottaaPuolestasi kirjoitti:

        Kuka viitsii tehdä itsestään julkisen pellen? En minä ainakaan.

        No, olethan sinäkin toki joku. Ihminen ja toivottavasti rakas monille muille ihmisille.

        Mutta minulle te nimimerkkien suojista räksyttävät ette ole mitään.

        Minä olen teille pakkomielle.

        Ette kykene olemaan vastaamatta avauksiini vaikka jatkuvasti kehoitatte muita olemaan vastaamatta viesteihini.

        Naurettavaa.

        Rakkautta
        1039


    • Oletpas pahasti sekaisin.

      • AnnaMulleSePanaani

        Eipä ole hra Kollimaattori kirjoittanut tälle palstalle viime aikoina mitään muuta kuin herjoja.
        Siinä meillä oiva tiedemies.


      • AnnaMulleSePanaani kirjoitti:

        Eipä ole hra Kollimaattori kirjoittanut tälle palstalle viime aikoina mitään muuta kuin herjoja.
        Siinä meillä oiva tiedemies.

        Savorisen tila on päässyt viime aikoina todella huonoksi, eikä asiaa auta yhtään se, että hänen sairautensa on saanut teidät, netin trollit asiasta riehaantumaan.

        Revitte tosiaankin asiain tilasta kaiken irti.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Savorisen tila on päässyt viime aikoina todella huonoksi, eikä asiaa auta yhtään se, että hänen sairautensa on saanut teidät, netin trollit asiasta riehaantumaan.

        Revitte tosiaankin asiain tilasta kaiken irti.

        Olen samaa mieltä.
        Jos on vähänkin syytä epäillä ihmisen mielenterveyden järkkyneen, lisälöylyn heittäminen on varsin arveluttavaa.
        Itse olen kertonut Savoriselle parissa kommentissa, miten fysiikassa asia nähdään, mutta sekin taisi olla liikaa. Kuten totesit, Jukan tila näyttää huonolta. Pitkän tauon jälkeen kommentit olivat alkuun lähes maltillisia, mutta nyt mennään korkealla ja kovaa.
        Kannattaa varmaan jättää Jukan aloitukset kokonaan kommetoimatta.


      • HappyTrolli

        Onneksi saan vielä sinut ja sekä Hra Kollin trollattua mukaan kommentoimaan hienoja trolliavauksiani.


      • Villlllle
        HappyTrolli kirjoitti:

        Onneksi saan vielä sinut ja sekä Hra Kollin trollattua mukaan kommentoimaan hienoja trolliavauksiani.

        Oli niin hieno avaus että on myös pakko painaa näppäimiä. Toivottavasti se tuo sinulle onnea ja menestystä.


      • HappyTrolli
        Villlllle kirjoitti:

        Oli niin hieno avaus että on myös pakko painaa näppäimiä. Toivottavasti se tuo sinulle onnea ja menestystä.

        Kiitän lämpimästi ja toivon sinulle myös onnea... :-)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe