Vuorelan aidsinen kaljuuntunut katse

Vuorela hypännyt jo toiseen kelkkaan että saisi tienattua aidsi lääkkeisiin rahaa! Stetsoni peittää tautista kaljua. Aidsi tuli thaikuista aidsisista peräaukoista.
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Olen kuullut että huijarin äiti anoo sossusta pojalleen AIDSILÄÄKETTÄ. Thaimaassa saanut pojanperseestä taudin! Erittäin vereslihaisesta!
Ilmianna
Jaa
Tällaiset AIDS jutut on aikamoista pohjanoteerausta, ja trollihan tuo onkin, koska alottaja itsekin tietää solvauksensa perättömiksi, ja sen takia luo vain mielikuvia ketä asiassa tarkoitetaan. Ei ollut uskallusta luuseri alottajalla laittaa kohteen nimeä oikein tutkintapyyntöjen ja korvausvaateiden pelossa.
Nyt onkin kiva sipsutella neitimäisesti kepeästi niskojaan nakellen tiehensä, ja todeta vain että "Puhuin Vuorelasta, en Vuorisesta".
Olet täysi luuseri joten pidä mieluummin suusi kokonaan kiinni.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hei taatta älä äkise tai sulla tulee ribulit housuun :D :D xD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pitääkö huhut paikkansa että kakkonen on ohittanut onecoinin valuutan arvossa?
Ilmianna
Jaa
Tommi on kadonnut. Viimeksi nähtiin Turun ABC:llä ja maksoin käteisellä Tommille Tycoon+Infinity paketin. Nyt kaveri ei vastaa puhelimeen ja sivuilla olen edelleen starter paketilla mukana. Onko minua kusetettu?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Ei. Sinua on koulutettu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kannattaa lukea koulutusohjelman sivut jotka käsittelee huijareita ja pyramidin rakennetta sijoituksissa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei minun paketissa puhuta kuin Bitcoinista, eikä siitätäkään ole kuin pari mainintaa. Muu teksti on ihan kansakoulutasoa. Valuuttojen käyttäytymien euroopan sisällä, uskomatonta vanhaa tietoa. No käyhän se tietysti kiinankauppaan. Tosin kiinalaiset sanelee hinnat, et sä tällä koulutuspakettipohjalla agentuuria voi avata.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No jos siinä bitcoinista puhutaan niin sitten ei ole mitään hätää, jos sinulla kerran on bitcoineija, niiden arvo senkun nousee taivaisiin eikä kyseessä ole kusetus kuten onekoin
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vuorelan aidsinen kaljuuntunut katse

Vuorela hypännyt jo toiseen kelkkaan että saisi tienattua aidsi lääkkeisiin rahaa! Stetsoni peittää tautista kaljua. Aidsi tuli thaikuista aidsisista peräaukoista.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta