Miksi täälä ei puhuta muusta kuin panemisesta

Upea_olla_aikuinen

Että olen ymmärtäny että tälläisissä paikoissa ei tälläisia asioita kirjoteta. Myös se että että eikö telliä tosiaan ole muuta mielessä kun heräätte aamulla ja ajattelette että voi vitsi kun tekis mieli munaa. Se ajatus vainoaa teitä koko päivän kunnes saatte sitä. En tiedä edes minulla ei tulisi itselle kuuloonkaan harrastaa seksiä tai mitä se nyt onkaan tuntemattoman kanssa. Mistä tiedätte että kyseinen ihminen kenen munaa imette ja otatte sisäänne on puhdas? Ai, koska se tyyppi sano niin. Kuulkaas poitsut missä järki? Tiedän että tossa iässä ei kulje paljon mitään korvien välissä. mutta miksi pitää mennä laajentamaan sitä tyhmyyttä tai tässä tapauksessa peräaukkoa jayytää maksua siittä. Tietysti olette vakavasti adiktoituneita seksiin mutta pian huomaatte että teillä on tauteja eikä elämä enään tunnukkaan niin kivalta tai tässä tapauksessa penis ei tunnukkaan niin kivalta. Tiedän että joku älypää tulee kommentoimaan että joo sä olet vaan katkera kun et saanu munaa. Haha sanon minä. Sillä miten mä voisin olla kun enhän mä halua mitään likasta penistä mun perärööriin. Että mielummin olen neitsyt ja odottelen että löydän puhtaan poikaystävän. Mutta jokaisella on omat valintansa jollain on kyllä perseeseen työnnettyjä valintoja mutta ikävä kyllä loppujen lopuksi eihän se mulle kuulu. Mulla oli tähän jokin järkevä juttu vielä. Mutta en muista sitä. Joten olen puhunut hyvästii.

12

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-nyt-muuta-

      Yksi asia kiinnitti avautumisessasi huomio. Sanoit että "likasta penistä mun perärööriin". Kumpi kampi on likaisempi?

      • Upea_olla_aikuinen

        No se penis tietty. Peräröörini on puhdas ja kiiltävä XD. Siis sehän on päivän selvää. Katsos poju kun mä olen puhdas. En tiedä kuinka monta oot käyny tökkimässä mutta veikkaan että peniksesi on rakkuloinen ja punanen. Kadehdit kun kavereillasi on paremmassa jamassa. Tai noh mistä mää sen tiedän onks sulla ees kavereita? Muuta kun se jalkojen välissä roikkuva kalu XD.


      • jo-on-aikoihin-eletty-
        Upea_olla_aikuinen kirjoitti:

        No se penis tietty. Peräröörini on puhdas ja kiiltävä XD. Siis sehän on päivän selvää. Katsos poju kun mä olen puhdas. En tiedä kuinka monta oot käyny tökkimässä mutta veikkaan että peniksesi on rakkuloinen ja punanen. Kadehdit kun kavereillasi on paremmassa jamassa. Tai noh mistä mää sen tiedän onks sulla ees kavereita? Muuta kun se jalkojen välissä roikkuva kalu XD.

        Sinä olet sitten kuninkaallinen, kun eihän herrat pasko normaalin ihmisen tavoin.


      • Upea_olla_aikuinen

        Vau. Oletko nähnyt peräsuolta sisältä. Että kyllä se on aika puhdas paikka😁.


    • Veggsu

      Kiimaisina miehet ovat ääliöitä. Sallitaan se heille (ja meille). Homon elämä on muutakin. Tutustupa Kaj Korkea-ahon tuotoksiin. Homo, joka radiossa kertoi ihastuttavan lämpimään sävyyn kuinka hankki yllätyslahjaa poikakaverilleen, kuvailee revontulien näkemisestä matkalla poikakaverinsa luo ja nimikoi uuden kirjansa poikakaverilleen. Se on rakkautta.

      • Upea_olla_aikuinen

        No tosiaan. Mulla ei oo mikään kiire saada poikaystävää mutta toivon että hän olisi oikea romantikko.


    • 110gay

      Eihä sitä elämässä voi olla kun peräluukun rämpytys 24/7, ku ollaan homopalstalla

      • pull.otus

        ...ja mielellään juuri tuon kokoisella ;)


    • no kun olis joku joka edes pussais..

      • 110gay

        Meet baariin, niin varmana heppiäs joku pussaa hyvin nopeesti


    • M-Kkar

      Mikään ei oo sen parempaa kuin ottaa patukkaa hanuriin

      M-Kkar

      • hahahahahahahaha

        Mitäs se tuhma setä täällä huutelee? Onko lapsosia ollu viime aikoina jonoksi asti ottamassa heppiäsi ihanaan pikku mantelikoloon?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe