Nyt lekenta jo antoi syyn lopettamiselleen.

http://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/201703162200086818_bw.shtml

Kommenteissa oli pari napakkaa.
Ilmianna
Jaa

11 Vastausta

- Ottelen tämän matsin jälkeen ainoastaan siinä tapauksessa, että UFC tulee Suomeen, Amirkhani sanoi MMA Junkie -vapaaottelusivuston mukaan.
Ilmianna
Jaa
Kovasti täällä perinteisen painin puolellakin näyttää vapaaottelu kiinnostavan. Sehän on hyvä. Johtuu varmaan siitä, että vaparin ottelupalkkiot on sen verran kovia. Mitä muuten tuollainen tavallinen suomen maajoukkueen painija tienaa per kisa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
5-8 tuhatta kk riippuen kuinka ahkerasti kisaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tuolla rahalla kannattaa jo painia. Hölmöä se olisikin ihan ilman rahaa edes yrittää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Junnujen sm-mitaleista tulee jo 3-10 tuhatta euroa lapaseen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Wapariandy, eksytkö aina elämässäsi aiheesta noin raakasti ?

Nyt oli kyse makun lopettamis uhasta, ei palkkioista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ilmianna
Jaa
Jos Maku ja Pacu saa UFC n Suomeen niin se on myös painin suosion kannalta hyvä asia. Ainaki tällä hetkellä on jokainen kamppailulaji ryhmä judo, nyrkkeily, karate, vapari täynnä ja sen on Makun suosio saanu aikaan. Varmaan on hyötyy myös painille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
HAHAHAHAH olet pelle wapariandy luuletko sinä torvensoittaja oikeesti jonkun randomin aloittavan kamppailulajin kun joku mamukin harrastaa hahahahha

mene äitisi viereen lepämään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kaikki kamppailusalit pullistelee nyt osanottajia. olen monessa vieraillut. myös stadin painisaleilla. hyvin riittää jengiä. mitä oon jutellu, niin kyl siellä näkyy nää UFC-tähdet etupäässä. ne nyt on framilla. pelle olen joo mut tää on totuus
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olen samaa mieltä. Tästä hyötyvät kaikki Suomen kamppailulajit. Enää ei ole pelkkää jääkiekkoa ja keihäänheittoa. http://m.iltalehti.fi/kamppailulajit/2016030121197986_bw.shtml
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nyt lekenta jo antoi syyn lopettamiselleen.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta