Ihmisiä, jotka eivät ole koskaan rakastuneet?

TyäMiäs

Olen elänyt jo 23 vuotta, mutta en ole silti koskaan rakastunut/ihastunut keneenkään. Onko jollain täällä kenties samanlaisia kokemuksia?

12

286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmoittautuu.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Täällä ollaan. Eihän naiset rakastu kunnollisiin miehiin.

    • 23vMiasKans

      Sinulla "tuntuisi" olevan sama tilanne mitä minulla oli 9kk sitten. En ole ollut kertaakaan ihastunut kehenkään, mutta monen oudon tunteettoman kehon reaktion jälkeen ja ajatuksen keskittyminen erääseen henkilöön huomattuani meninpä sitten tunnustamaan nämä tunteettomat tunteeni eräälle kauniille naiselle.
      Tunnustettuani sain vasta tunteeni.
      No, eipä hänellä ollut tunteita minua kohtaan, mutta kummallisesti tuli sitten tiskin päälle tuijottamaan =).
      Seuraavana päivänä alkoi sitten oma katse kontakti maagisesti siirtyä häneen ja omat tunteet tulikin räväkästi itselle selville.

      On hyvin mahdollista, että sinullakin on hyvin vaimeat tunteet.

      Ai niin. Ei kannatta sitten pelätä sitä seuraavaa 3vko:a. Koet sitten itse 🔜

    • En ole koskaan ollut ihastunut keneenkään. Nyt kun olen täällä palstalla oppinut sen, millaisia naiset aina ovat, ihastuminen lienee entistäkin epätodennäköisempää.

    • noloveforme

      Täällä 39 vuotias joka ei oo kokenut rakkautta, alkaa tuntua pikkuhiljaa pahalta mut silti pitäis esittää urhoollisesti että kaikki hyvin.

    • Minä. Olen oppinut että olen ihmisille saastaa joten en halua tuntea myös heitäkään kohtaan mitään. Joskus kyllä vihaan ihmisiä mutta yleensä pyrin olemaan neutraali.
      Ikä on 28v

    • GotIQ

      Minä olen rakastanut:

      1) Omaa kulliani
      2) Omaa älyäni
      2) Omaa komeuttani

    • kysyväeksyvä

      Mistä te tiedätte, mitä rakastuminen ja ihastuminen on, kun ette sellaista ole koskaan tunteneet? Mihin perustatte käsityksenne rakastumisesta?

    • 40-atmi

      En olekoskaan saanut pillua ja se masentaa.

    • ehkä.ehkäei

      En ole varma. Uskoisin olleeni ihastunut joskus (ns. perhosia vatsassa toista ajatellessa) ja pisin suhteeni oli peräti kuusi vuotta, mutta en ole siltikään varma olenko koskaan ollut rakastunut. Tuo saattaa ehkä kuulostaa aika kamalalta olla suhteessa noin pitkään ja olla tietämättä rakastaako toista. Kunnioitin häntä, tulimme hyvin toimeen, muistin häntä merkkipäivinä, kiersimme maailmaa yhdessä, olin henkisenä ja fyysisenä tukena pahoina aikoina, hän oli paras ystäväni jne. Onko tuo sitä rakkautta? Kuitenkaan sellaista elokuvarakkautta en koskaan muista kokeneeni missä toinen vaikuttaisi täydelliseltä ja haluaisin viettää loppuelämäni saman henkilön kanssa.

    • selittäähyvin

      Tää ketju selittää hyvin palstavakkaritoistajien ajatusmaailmaa. Ilmiölle on nimi: aromanttisuus. Jos ei ole seksuaalisesti halunnut ketään tai ylipäänsä harrastaa seksiä, sen nimi on aseksuaalisuus.

    • Miesss32v

      Rakkauden huuma ei kestä ikuisesti ja tilalle tulee sellainen seesteisempi välittäminen. Näin ainakin minulla, kaksi kertaa olen kokenut saman.

      Uskon rakastumisessa markkina-arvoteoriaan, kun katselin esim. vaimoani 21-vuotiaana hääkuvassa pystyn totaalisesti ymmärtämään miksi menin naimisiin hänen kanssaan (naapurintyttö blondi, parisuhde ja seksikokematon ennen minua).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe