Tulin vain kertomaan

Mävain1

Edelleen niin ikävä sua Hannu!
Jospa joskus nähtäis, edes hetken♡.

21

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkausonsuuriilluusio

      Olisipa minulla sinunkaltainen nainen, joka ikävöisi minua.
      Mutta kun ei ole..

      • oiskosunkannattanu

        jättää se tylytys vähän vähemmälle, vois meinaan olla et sillon suaki joku ikävöis.


      • Moniasia

        Riippuu omasta itsestä, mahtaako ikävöivän puute olla samasta asiasta kiinni. Jokaisella on valittavana useampi tapa miten kohdella ihmisiä ja siitä seuraa sitten joko hyvää tai pahaa.


      • Kerransinullaoli

        Mutta ymmärtänet itsekin miksi puhun menneessä aikamuodossa,
        Kukaan tuskin ikävöi ainaista pahan mielen tuottamista. Joskus kannattaa hetki miettiä omaa toimintaa eikä olla kuin ei ymmärtäisi ollenkaan mitä on tehnyt ja miten toiminut.


    • Ottaapajollain

      Koville ... ))

      • eikoskaanenään

        Ottahan se, mutta unohdan kyllä. Järki sanoo, että anna olla...hän ei viestiä lähetä, joten en merkkaa hänelle mitään.


    • Kysynpähänvaan

      Miksi hänen pitää ilmoitella julkisesti tänne? Miksei yksityisesti sun kännykkään?

      • eitänne

        Yksityisesti tietysti!


    • Rakkausonsuuriilluusio

      Olette julmia ihmisiä. Tuskin asenteessani on vikaa. Naiseni kuoli vähän aikaa sitten. Siksi minua ei ikävöidä. Vain minä ikävöin.

      • haloohei

        No,senhän nuo vastaajat tiesi. Ehkä ne hei vastasi tuolle Hannu kaipaajalle tms.joka tylyttää täällä.


      • eimitäänväärää
        haloohei kirjoitti:

        No,senhän nuo vastaajat tiesi. Ehkä ne hei vastasi tuolle Hannu kaipaajalle tms.joka tylyttää täällä.

        Mistä ne sen muka tiesi? Ja mitä väärää tuo Hannua kaipaava on muka tehnyt, jos täällä kirjoittaa ja kaipaa?


    • Mitäjärkeä

      Ajoittain tämä täällä toistuu ja toistuu ja toistuu..........ja toistuu.

      • haittaakosesua

        Mitä sitten?


    • hannu__

      mikäpäs siinä.. tule käymään osoitteenhan tiedät ;-)

      • Minnatietää

        Että oikeella hannulla on eukko jotta tuskinpa visiteeraa.


      • pyyntöäodotellessa

        Mies tietää, että haluan... ei tarvitsisi kuin pyytää!


      • pyyntöäodotellessa kirjoitti:

        Mies tietää, että haluan... ei tarvitsisi kuin pyytää!

        Kuka mahtaa olla Hannu? Entäs Minna?
        Suvussani oli Hannu-niminen mies, mutta hän kuoli
        jo 20 vuotta sitten.

        En ole myöskään nimeltäni Minna.
        Keitähän nämä Hannu ja Minna mahtavat olla?

        Ei kuitenkaan sitten ollut kyse Hannusta Ja Kertusta
        eli näistä satuhahmoista?


      • Kerttu-sisar

        Kyllä kyllä,
        veljeni Hannu. Toki tiedän osoitteesi.
        Se on piparkakkutalo keskellä metsää.


    • Hannuonkivamies

      Eukko lähti viikoksi vanhempiensa luo. Voit hyvin tulla tänne. Pidetään toisiamme hyvänä..

    • Hannuonkivamies

      Eukko lähti viikoksi vanhemmilleen. Tule vaan tänne. Pidetään toisiamme hyvänä..

      • Mävain1

        Ei hän minua luoksensa pyytäisi tai olisi jo pyytänyt, jos olisi halunnut. Olen luovuttanut jo! Vaikka yhä häntä kaipaan ja rakastan todella vahvasti. Joskus ehkä näemme tai sitten emme....tiedän, että silloin taas tunteet nousevat korkeuksiin ja satuttavat. Toivon hänelle hyvää elämää ja jatkoa...en voi muutakaan. Sisimmässäni olen iloinen, että hän piipahti elämässäni vaikka se satuttikin kovasti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe