Ammattipätevyys jatkokoulutus merkinnät

kouluttajatrahastaa

Trafin sivuille merkitty 1pv ammattipätevyyden jatkokoulutusta. Tuli kun kävin adr kappale/säiliön 2016. Nyt pitää käydä 5pv ammattipätevyys jatkokoulutuksessa. Mitä tuo 1pv merkintä tarkoittaa? Koulutuspäivät on tieturva, työturva, taloudellinen ajo sekä ajalepoajat, ennakoiva ajo, asiakaspalvelu.

6

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsgwer

      Se on tirektiivipäivä. 4 tarvii enää käydä. Mulla sama homma.

      • kouluttajatrahastaa

        Onko merkitystä minkä päivän jättää väliin?


      • 1961734

        ennakoiva ajo on pakollinen.


      • dfsgwer
        kouluttajatrahastaa kirjoitti:

        Onko merkitystä minkä päivän jättää väliin?

        Käy vaikka 4 ennakoivaa ajoa niin se on siinä.


    • hohhoijaa_

      EA1-kurssista saa 2 direktiivipäivää (jos ilmoitettu, että ammattipätevyysdirektiivin mukainen kuljettajan jatkokoulutus).

    • 16843588447

      my god.

      oon kelan ja koulutusringin järjestämillä ammattipätevyys kursseilla 5 pv =35h = 8 h päivä.

      tunnit todellakin pidetään. pitävät sellaisia 90-120 min luentoja. tauot 10 min ja lonari 30.

      tunteja puhetta tyhjästä ei oleellisesta. opettajat täydellisiä amatöörejä opettajina enemmänkin luennoitsijoita ja yksin puhujia.

      muutama idiootti luokassa innoissaan muut kärvistelevät loppumatonta kidutusta.

      voisivat vaan testata osaako oleelliset, mutta kun viranomais ehtona on tietty tuntimäärän käyttäminen niin oli mitään asiaa tai ei niin sitä saarnataan armotta.

      interaktiivisin osio on päivän lopuksi paperikoe ja palaute kysely. laitan aina innostukseksi laskevan. kyllä voi aika pysähtyä ja 8h olla pitkä aika. opettajat kun pälättävät niin ovat innoissaan. muut tekevät jotain kun täyttävät laput siinä interaktiivisuus.

      sai kyllä välttämään mitä tahansa koulutusta tulevaisuudessa. koko kurssi on varmaan hyvä rahanteko väline opeille sellaisen kuvan sain. yrittävät myydä asiaan kuuluvaa tavaraa muuenkin. . itse en moisia kursseja maksaisi jos ei kela maksaisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe