Kalliokylän lapset

Puolikaslomittaja

Kalliokylän lapset ovat hiljaisia ja hyväkäytöksisiä, mutta heidän vanhemmillaan onkin tehokas kasvatuskeino. Riittää kun sanoo että jos ette ole hiljaa ja kunnolla niin MTK- mies tulee ja vie meiltä kodin. Jopa loppuu metakka!

21

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iskara

      Mistä sinä olet noin katkera?????

      • sivustaseuranneenkirjuri

        Niin tänne näköjään voisi pikkuhiljaa alkaa perustaa oman Kalliokylä-palstan.Se tuo katkeruus on sellainen voimavara,että se ruokkii itse itseänsä ja saa aina uusia ilmentymismuotoja.Antaa niiden päättää,joilla siihen on oikeus ja nämä nurkkatuomarit nillityksineen saa jäädä omaan arvoonsa.Kuka on kynsilleen saanut hakekoon oikeutusta sieltä,mistä sitä kuuluukin hakea.


    • RahatPoisSuomalaisilta

      Suomi ei ole oikeusvaltio! Ei ainakaan niissä tapauksissa, kun tavallinen kantasuomalainen ihminen joutuu eliitin rahamiesten sorron kohteeksi. On täysin luonnollista, että tämmöiset tapaukset jättää ihmisen katkeraksi ja haluaa avautua kokemuksistaan.

      • sivustaseuranneenkirjuri

        En muistaakseni näin maininnutkaan asian olevan.Kokeile kuitenkin onneasi oikeusasteissa,mikäli katsot kärsineesi vääryyttä.Ennenpitkää huomaat,että pääset varmasti ainakin samaan lopputulemaan kuin täällä.


      • iskara

        Ai minä vai?? Ei kuulu minulle. Ei kiinnosta kun en ole viljeliä. Ajattelin vain.
        Toisilla on vain tuntuu olevan jotain hanpaakolossa.
        Että minä oikeuteen..heh


    • EnOlekatkeramutta

      Tämänkin jutun aihe näyttää koskevan samaa konkurssijuttua, jota on viime aikoina täällä toistuvasti käsitelty.

      Tuntuu melko typerältä jälkipeliltä etsiä konkurssiin syyllisiä niistä, jotka ovat konkurssipesästä jotain ostaneet.

      Aikajärjestyshän jo sotii tätä jälkipeliä vastaan: Ensin on asioiden hoito mennyt yrittäjältä pieleen. Sitten on tullut konkurssi. Ja sen jälkeen on myyty konkurssipesän omaisuutta, jonka osalta saa näinä aikoina olla Kiuruveden maalaiskylissä tyytyväinen, että edes jotakin kiinnostaa. Ihan ne meni pilkkahintaan vastaavissa tapauksissa naapurikylilläkin. Nämä kohtalotoverit vain eivät ole ryhtyneet tällä sivustolla muista syyllisiä etsimään.

      • totuushanseon

        Jos niissä sitten kaikki on mennyt niinku kuuluuki eikä ole toimittu kuten tässä tapauksessa? Alusta pitäen kusetettu yrittäjää ja tehty vaikka mitä..


      • TotuudenEhdotVaihtelee

        "Alusta pitäen kusetettu yrittäjää ja tehty vaikka mitä.."

        Ihmismielelle on ominaista, että suuren menetyksen jälkeen hän käyttäytyy jonkin aikaa vainoharhaisesti. Konkurssin kokeminen edustaa tällaista menetystä.
        Koetun kolhun jälkeen ihminen näkee itseensä kohdistettuja salaliittoja kaikkien asiaan jotenkin osallistuneiden toimissa. Heidän kaikki aiemmat tekemisensä ja sanomisensa tuntuvat vahvistavan näitä mielikuvituksen kehittämiä salaliittoteorioita, aivan kuten sairaalloisesti mustasukkaisen puolison tulkinnat kumppaninsa tekemisistä ja sanomisista.


      • Muidenomaisuus

        Vai vainoharhainen voi jumankaute mitä soppaa sitä pitää laulaa täällä. Ja ulkopuolisten omaisuuskin otettu haltuun ja myyty. Ei helvetti mitä porukkaa!!


      • hhuhuyffghjlöäj

        "Ja ulkopuolisten omaisuuskin otettu haltuun ja myyty."

        Jos on laittomasti menetelty, niin ei muuta kuin rikosilmoitusta tekemään.

        Mutta tämä "Matti Vanhasen lautakasa"- tyyppinen varjon heittäminen saa luvan loppua. Ihminen on syytön niin kauan, kunnes oikeudenistunnossa toisin osoitetaan. Nyt täällä yritetään sitä "lautakasa"- tapauksen kaltaista menettelyä, jossa esitetään syytöksiä sillä odotuksella, että syytösten kohteilla muka olisi velvoite lähteä todistamaan jotain syytöksen paikkansapitävyydestä. Ja jos hän ei tule esiin, silloin ainakin yleisölle jää vaikutelma, että syytöksen kohteen on täytynyt syyllistyä johonkin väärin tekemiseen. (Näinhän sitäkin "lautakasa" -tapausta vieläkin välillä yritetään tulkita, vaikka mitään näyttöä Vanhasen korruptiosta ei ole pystytty esittämään.)

        Tämä foorumi ei ole mikään oikeuslaitoksen etäispääte. Täällä on turha yrittää esittää mitään syytöksiä tai niiden perusteita. Eihän ole mitään takeita, että vastapuoli edes lukee näitä, muun tyhjänjauhamisen sekaan ujutettuja juttuja.

        Oikeusvaltion alkeisiin kuuluu, että sen, joka esittää syytöksen tulee esittää myös näyttö. Syytetyllä taas ei ole velvollisuutta todistaa syytöksen paikkansapitävyydestä yhtään mitään. Täällä ei kukaan täysjärkinen odota kummaltakaan osapuolelta em. näytön osoittamista, koska eihän sillä ole mitään juridista pätevyyttä.

        Kalliokylä on "helmi" kiuruvetisten maalaiskylien joukossa. Siksi tämän yhden yrittäjän konkurssitapauksen vatvomisen ei pidä päästää turmelemaan Kalliokylän hyvää yhteishenkeä.


      • Läpäläpälää

        Puhu pukille joutavia. Vai yrität sinä omaa kilpees kiillottaa tuolla söperrykselläs ja kaiken syyn työntää Vilokin niskaan. Kyllä mä ymmärrän jos on asianomainen kyseiseen tapaukseen ja oma perse on tulessa niin näinhän sitä pitää kaiken maaliman lautakasat ottaa puheeksi ja sillälailla sotkea asioita väärin ja koettaa tyhjentää ja vääristää oikeita asioita. Vastaappa asiasta tietoinen kenen eläimet ja koneet ym. siellä on otettu haltuun ilman omistajien lupaa????Kiinnostas tietää sinun mielipide. Minä olen kuullut siitä haltuunotosta aika mielenkiintoisen jutun.


    • Naapurikyläläinen

      Ja lopettakaa nämä ilkeämieliset MTK-mies vihjailut.

      Kyseisen henkilön suku on vauraudestaan huolimatta elänyt esimerkillisen vaatimatonta elämää useiden sukupolvien ajan. Vanhan isännän osalta voi jopa todeta, että tuskinpa on Kiuruvedellä monta hänen tasoonsa yltävää, kunnollista kristittyä. Eikä pojan kohdalla ole "omena" kauas puusta pudonnut.

      Muutenkin näille Kalliokylän vanhoille talollisille on ollut ominaista, että he ovat auttaneet köyhiä ja eläneet itse matalalla profiililla vaatimatonta elämää. Näillä sivustoilla yritetään nyt täysin perustetta mustamaalata kyseisen kylän maanviljelijöitä

      • puolikaslomittaja

        Puhuuko naapurikyläläinen Kiuruveden Kalliokylästä vai jostain muusta Suomen Kalliokylästä? Ainakaan minä en tunnista tuosta tekstistä tuntemaani kylää ja sen ihmisiä.


      • kivenpyörittäjänkylä

        No no..elä nyt nuin vuatimattomaks ala-sinähän tiijät kaekki ja jos et,otat selevee..


      • Kiurukas

        Niinpä Niin Tosiristittyjä Ovat Rörtti-Puku Piälle ja seorohin, Siihen Inhimillisyys Loppuu,Moallista Mammonoo Lisee ja Lissee Oesivat aatanu Toveria oes piässy pahimman yli.


      • 10käskyä

        Jääny unholaan käskyt.. 9 ja 10.. siinä sivussa 7 (viitaten aiemmin ylempänä olevaan)..


      • järkyttävää

        Lopettakaa jo aikuiset miehet hupsiminen ja jättäkää edes lapset tämän roskan ulkopuolelle!!!!


      • Kiurukas

        Eikös Aikuinen MIES Hupsinu Vei LAPSILTA Rakkaan KODIN Ahne Paska


    • Tajuutsätosiaan

      Joo sen kyllä uskon ettei samanlaista löydy se on ikävä kyllä totta ja omena tosiaan ei ole kauas pudonnut. Anna mun kaikki kiillotukset kestää hah hah. Kyllä on erittäin hyvää nuoleskelua.

    • vetreataxi

      En tiedä esimerkiksi mikä on elämän tarkoitus enkä sitä onko jumalaa tai jumalia olemassa enkä sitäkään miksi yksi ammattikunta saa viedä koko yhteiskunnan varat ilman että kukaan uskaltaa suutaan avata. Ehkä he ovatkin meidän uusia jumaliamme? Palvontaa he ainakin vaativat äänekkäästi ja kaikkialla.

      • kunnossakaikenikää

        Aika monta päivää sulla onkin mennyt ennenkuin idealamppu syttyi-näkyy hyvää tekevän tuo itsepohdiskelu..Ala vain kumarrella oikeaan suuntaan,kun "kyydeiltäsi "ehdit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe