Palstan miehillä ei ole sydäntä

Sinkkuneiti------

36

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViIbertti

      Palstan miehillä ei ole exiä.. eikä nyxiä.. eikä tule.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Miksi naiselle on annettu huoltajuus jos kerran ei ole varaa syöttää itseään edes.

      • 19.11

        " Paikan päällä hän huomasi, että jääkaappi oli täysin tyhjä joitain vesipulloja lukuunottamatta.

        ♫ ♥...Vaikka jääkaapissa ei ollut mitään, oli toinen kaappi silti täynnä lastenruokia tytärtä varten....♫ ♥

        – Hän työskentelee kokopäiväisesti ja hänellä on tyttäreni... Hän maksaa vuokran, ja kaikki laskunsa, ja vielä autoakin, Carpenter selittää.
        Niinpä mies päätti helpottaa lapsensa äidin elämää hiukan."

        ♫ ♥ Koitas lukea koko juttu, ja yritä ymmärtää ett pariskunta on eronnut ehkä täydessä yhteisymmäryksessä... jos koskaan nyt on yhdessä edes asunut.
        Ei ole meidän asia arvioida... ei edes kyseenalaistaa naisen sopivuutta huoltajaksi.
        Yhdessä tämä pari ainakin hoitaa lapsensa parhaansa mukaan.

        Mies tosin on aivan poikkeuksellisen hieno mies... huomioiden myös naisen hädänalaisen aseman... (ilman ruikutustakin)


    • typerääyleistämistä

      Miksi yleistät? Tapasin kerran huonon naisen, kaikki naiset ovat huonoja vai onko sittenkään.

      • ainoastaanjärkevää

        Toivossa on hyvä elää niin minäkin vaikka tosiasiat puhuu huonon naisen puolesta.
        Vaikka sama tuo minulle olkoot huonoja eipähän ole minun elämäni.


    • Siinähän oli linkki paljon enemmän palstamiehiä kuvaavaan tarinaan:

      http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/aidilla-oli-rahaa-vain-lapsen-ruokaan-ex-mies-kaski-naantya-nalkaan-tuntematon-sivullinen-tuli-hatiin/6336888

      Ex-jännämies toteaa " "Hitot sinusta, näännynälkään" ja taustalta kiltti & kunnollinen palstamies pelastaa yhärin päivän salaisesti anonyymiytensä säilyttäen.

      • ätmi.on.ätmi

        Antaisitko ruokaa jännämiehen saastuttamalle kurpalle? Et, eikä kukaan muukaan ätmi.


      • m-i-e-z

        Päivittäisistä valinnoista ja teoista sinulla joko on sydäntä tai sitten ei ole.
        Sydämellisyydestä ei ole näyttöä. Päinvastaista toteutetaan päivittäin. Kirjaimesi ovat kuin tyhjä kuppi, eli ilman mitään sisältöä. Valheet eivät muutu todeksi, vaikka kuinka kovasti niihin uskoisitkin ja yrittäisit vakuuttaa itsesi. Linkkien henkilöt ovat päiviä, te olette yö. Ponnisteluista huolimatta, ette kykene aamu- saati iltahämärään.


    • asioistatietävätaho

      Joo ja joku karvaperse siellä käy puikottamassa äitiä ja syö panemisen jälkeen kaapista ne aisurin sinne kantamat sapuskat.

      • Jkhhy

        Niinpä, ja juo lonkerot.


    • Pillujen--asiantuntija

      Palstan miehillä on iso muna jota sinkkuneiti saa tiukkaan pilluunsa.

      • asioistatietävätaho

        Huono oon ihtiäin kehumaan mutta näin se o.


    • Myönnän olevani melko kylmäsydäminen. En ollut nuorempana, mutta vähitellen olen alkanut suhtautumaan muihin ihmisiin samalla tavalla kuin he minua kohtaan.

    • OlipasNaisenLogiikkaa

      Olipas typerä johtopäätös.

      Oma isäni pahoinpiteli ja petti säännöllisesti äitiä avioliitossa, mutta eron jälkeen on auttanut erilaisissa tilanteissa kuten muutoissa, jopa senkin jälkeen kun lapset olivat jo aikuisia. Sama ihminen voi olla paskiainen ja myötätuntoinen eritilanteessa.

      Ihmiset ovat mutkamutkaisempia, kuin yksiselitteisen pahoja tai hyviä. Yhteiset lapset ovat myös voimakas side ihmisten välillä.

    • 121212121212

      Ehkäpä palstamiehet ovat kyynistyneet huomattuaan kaavan jossa miehet jaetaan rooleihin. On rakastajia ja elättäjiä.

      Rakastaja on se kuuma romanssi, vakipano, irtopano - mies jolta ei vaadita mitään. Se mies nyt vain on sellainen, jne.

      Elättäjä on se mies jota syyllistetään jos tämä ei hoida velvollisuuksiaan, tai jopa ellei tämä auta toisten lapsia tai heidän äitejään.

      Ja kumpi näistä palkitaan? Poikkeuksetta: rakastaja. Rakastaja saa naiset kuumimmillaan ja hauskimmillaan, vailla mitään velvoitteita tai vastuunottoa. Avioliitossakin tämä mies saa muita paremmat ehdot.

      On aivan ymmärrettävää että katseltuaan tätä kuviota aikansa Elättäjät, siis betat, päättävät että pitäkööt naiset tunkkinsa.

      • 1217

        Koska ette ole edes beta-miehiä, miksi kyynistytte? Teillä ei ole, eikä tule markkinoita. Turha itkeä mitään mikä ei kosketa


      • suotta.itkevät
        1217 kirjoitti:

        Koska ette ole edes beta-miehiä, miksi kyynistytte? Teillä ei ole, eikä tule markkinoita. Turha itkeä mitään mikä ei kosketa

        Tää juttu muakin huvittaa, ätmirunkkarit itkee beta-miesten kohtaloa. Menisivät mieluummin kansalaisopiston savenvalantakurssille, siitä olisi ehkä jotain hyötyä.


      • Naisasialooser11
        1217 kirjoitti:

        Koska ette ole edes beta-miehiä, miksi kyynistytte? Teillä ei ole, eikä tule markkinoita. Turha itkeä mitään mikä ei kosketa

        Beta-miehuudessa ei ole mitään kadehdittavaa, päinvastoin sellainen on säälittävä aisuri ja kun nainen on vanha haaska niin hän ei saa betamiehen rooliin enää edes HC-AT-miestä.


    • eitoiminiin

      Sinäkin ilmeisesti oletat, että tulisi vain joku mies, joka ruokkisi sinut ja ostaisi sinulle "rakkauslaukkuja"

      Ja niin, eihän sinun tietenkään tarvitsisi miehen eteen tehdä yhtään mitään, miehen vain pitäisi alistua pyyteettömästi palvelemaan sinua pikkuprinsessaa...

    • Zezezezezezez

      Suomessa on liikaa kuvatun jutun tapaisia munattomia aisureita.

    • FKefwmfwfkkfmdsmkfmks

      Miten tarina kirjoitettaisiin siten että nainen olisi se "hienosti toiminut"?

      Jos tarinaa ei voi kirjoittaa toisin järkevästi ja uskottavasti huomataan roolitus jota ei voi vaihtaa; Nainen ei voi olla kantaja, mies ei voi olla kannettu. Miestä ei huomioida vaikkapa siksi että mies antaisi vähästään - vaan siksi että mies antaa naiselle - eli provider-kuvio.

      Toisaalta tarina on sikäli luonnollinen ja luonteva että kun kyse on lapsista niin silloin se lapsi on kaikkein tärkein. Tämä kuitenkin asettaa arvohierarkian muotoon lapsi > nainen > mies jolloin kaikenlainen tasa-arvolänkytys tai tasapaino sukupuolten välillä voidaankin sitten unohtaa ja todeta että n biologisen robotin konfiguraatiot ovat määrävä asia - joka puolestaan sementoi entisestään palstatotuuksia.

      • 19.11

        OK, tässä tarinassa mies tosiaan oli paremmassa asemassa, ja myönnettäköön että aika usein on niin. Minkä takia se tasa-arvo ei todellakaan ole unohdettavissa; sillä ett miehet ovat luoneet keskenään ns."hyvä veli" systeemin!
        Monista asioista kun päätetään jo ennen kokousta ja varsinaista äänestystä: miesten kesken... sauna illoissa esimerkiksi! Johtopaikat jaetaan jo siellä:miehille!

        Tilaisuudet ovat kuin persujen puoluekokous ja äänestykset...Soini kertoo mitä tai ketä äänestetään!

        Mutt tässä tapauksessa mies teki ihan hiton hienon ja järkevän päätöksen!
        Minä en missään nimessä ala kinaan enää näistä kaikista mahdollisista syistä, mitkä ovat tähän tilanteeseen johtaneet!
        Meillä jokaisella kun olisi vain omat arvelumme, eikä mitään faktoja tiedossa.
        Päivänjatkoja kaikille!


      • 121212121212
        19.11 kirjoitti:

        OK, tässä tarinassa mies tosiaan oli paremmassa asemassa, ja myönnettäköön että aika usein on niin. Minkä takia se tasa-arvo ei todellakaan ole unohdettavissa; sillä ett miehet ovat luoneet keskenään ns."hyvä veli" systeemin!
        Monista asioista kun päätetään jo ennen kokousta ja varsinaista äänestystä: miesten kesken... sauna illoissa esimerkiksi! Johtopaikat jaetaan jo siellä:miehille!

        Tilaisuudet ovat kuin persujen puoluekokous ja äänestykset...Soini kertoo mitä tai ketä äänestetään!

        Mutt tässä tapauksessa mies teki ihan hiton hienon ja järkevän päätöksen!
        Minä en missään nimessä ala kinaan enää näistä kaikista mahdollisista syistä, mitkä ovat tähän tilanteeseen johtaneet!
        Meillä jokaisella kun olisi vain omat arvelumme, eikä mitään faktoja tiedossa.
        Päivänjatkoja kaikille!

        Älä viitsi kirjoittaa tuollaista roskaa.

        Ei ole mitään hyvä veli-systeemiä. Firmojen omistajia ei kiinnosta pätkääkään onko tj mies vain nainen, vain tuotot kiinnostavat. Jos naiset oikeasti olisivat heikommin palkattuja suhteessa työtehoon, kuka vain rikastuisi helposti suosimalla työnhaussa naisia.

        Jos johtopaikoille pyrkii enemmän miehiä, luultavasti valituistakin suurempi osa on miehiä. Ei tämä nyt niin vaikeaa voi olla?

        Tilastot todistavat että avioparien tuloerot ovat huomattavasti suuremmat kuin tuloerot yleisesti, ja että vain _miehillä_ tulot vaikuttavat todella voimakkaasti pariutumisen todennäköisyyteen. ts. voidaan kiistatta todistaa että naiset ovat hypergamisia, miehet eivät.

        Näin se meneekin näppärästi. "On oikein että jaetaan kun mies sattuu olemaan parempituloinen". Ei - vaan nainen valitsi parempituloisen miehen.

        Tuo on kuin minä sanoisin että solukämpässä pitäisi jakaa kaikki koska se vain on oikein, ja sitten alkaisin kyselemään Björn Wahlroosilta muutetaanko samaan poikamiesboksiin asumaan.


      • 19.11
        121212121212 kirjoitti:

        Älä viitsi kirjoittaa tuollaista roskaa.

        Ei ole mitään hyvä veli-systeemiä. Firmojen omistajia ei kiinnosta pätkääkään onko tj mies vain nainen, vain tuotot kiinnostavat. Jos naiset oikeasti olisivat heikommin palkattuja suhteessa työtehoon, kuka vain rikastuisi helposti suosimalla työnhaussa naisia.

        Jos johtopaikoille pyrkii enemmän miehiä, luultavasti valituistakin suurempi osa on miehiä. Ei tämä nyt niin vaikeaa voi olla?

        Tilastot todistavat että avioparien tuloerot ovat huomattavasti suuremmat kuin tuloerot yleisesti, ja että vain _miehillä_ tulot vaikuttavat todella voimakkaasti pariutumisen todennäköisyyteen. ts. voidaan kiistatta todistaa että naiset ovat hypergamisia, miehet eivät.

        Näin se meneekin näppärästi. "On oikein että jaetaan kun mies sattuu olemaan parempituloinen". Ei - vaan nainen valitsi parempituloisen miehen.

        Tuo on kuin minä sanoisin että solukämpässä pitäisi jakaa kaikki koska se vain on oikein, ja sitten alkaisin kyselemään Björn Wahlroosilta muutetaanko samaan poikamiesboksiin asumaan.

        Pönttö!
        Taidat työkses käännellä ja väännellä sanoilla! Siis jonkin sortin toimittaja, ehkä?
        Taitaa olla niin etten jaksa jankuttaa enempää enää... taidanpa lähteä kyhäämään pataruokaa koko porukalleni yläkertaan ja paistamaan krepsejä illaksi!
        Työtkin minulta loppuivat jo!


    • kunnollinen-mies

      On mulla sydän. Elän ja hengitän. Kaikilla naisilla eiole tuollaista exää. Joka viides nainen kärsii väkivaltaisesta miehestään. Naisilla ei ole sydäntä kun naisen lapset näkee miten jännämies hakkaa naistaan.

    • Teknodonna

      Minusta ihmisen tehtävä ei ole täytellä toisen kaappeja.

      Esmes jääkaapin ongelma on juuri tuo tavaran loputon liike. Jos virta ulos on suurempi kuin sisään, syntyy kassavaje.

      (Naurua)

      😁

      • Teknodonna

        Ekonomin näkökulmasta voisi ajatella ylitäytön johtavan ruokien pilaantumiseen ja arvonmenetykseen.

        Kummallista kyllä, stabiliteettikaan ei ole toimivan jääkaapin salaisuus.

        (Reps)

        😁


      • 19.11
        Teknodonna kirjoitti:

        Ekonomin näkökulmasta voisi ajatella ylitäytön johtavan ruokien pilaantumiseen ja arvonmenetykseen.

        Kummallista kyllä, stabiliteettikaan ei ole toimivan jääkaapin salaisuus.

        (Reps)

        😁

        Ekonomi ilmeisesti suosii ravintoloita ja valmisruokia... jos ei tunne kuivamuonaa ja säilykkeitä.

        Kaikkea melkein saa kuivattuna; hedelmiä, juureksia, lihaa, kalaa, marjoja, makaroonit, riisit, jauhot, ryynit, hiutaleet, maitojauhe jne.
        Säilykkeinä myös joissa on vuosia säilytysaikaa, peltipurkeissa tai lasipurkeissa!

        Eikä mitään niistä säilytetä jääkaapissa... vaella ja retkeile joskus, niin tutustut kuivamuoniin ja säilykkeisiinkin.


    • Palstan naisten mielestä sydän näkyy aina siinä kun rahaa siirtyy mieheltä naiselle. Poikkeus sääntöön on seksin ostaminen.

      • 19.11

        Herra nyt on taas kovin sarkastinen. Riippuu ihan siitä miten siististi mies sen ostotilanteen tekee... ei tuo "Lapin matkaajakaan" kysymyksellään ketään naista oikeastaan loukannut, vaikka asia kyllä tuli hyvin selville mistä oli kysymys!

        Mikä minä olen moralisoimaan, toisten elämää tai vaikeaa elämäntilannetta! Kunhan mies ei ole kaksinaismoralisti... esitä yhtä siellä ja toista täällä.
        Ei se minulta ole pois, jos kysyntä ja tarjonta kohtaa... tuskin sinultakaan.


      • 19.11 kirjoitti:

        Herra nyt on taas kovin sarkastinen. Riippuu ihan siitä miten siististi mies sen ostotilanteen tekee... ei tuo "Lapin matkaajakaan" kysymyksellään ketään naista oikeastaan loukannut, vaikka asia kyllä tuli hyvin selville mistä oli kysymys!

        Mikä minä olen moralisoimaan, toisten elämää tai vaikeaa elämäntilannetta! Kunhan mies ei ole kaksinaismoralisti... esitä yhtä siellä ja toista täällä.
        Ei se minulta ole pois, jos kysyntä ja tarjonta kohtaa... tuskin sinultakaan.

        Prostituutio ei varsinaisesti ollut mun pointti. Vaan se eka lause, että mies on naiselle olemassa, jotta se voi maksaa jotakin tai tehdä jotakin naisen vuoksi tai puolesta. Ilman sitä miehet on hyödyttömiä ja sydämettömiä.


      • 19.11
        scrg kirjoitti:

        Prostituutio ei varsinaisesti ollut mun pointti. Vaan se eka lause, että mies on naiselle olemassa, jotta se voi maksaa jotakin tai tehdä jotakin naisen vuoksi tai puolesta. Ilman sitä miehet on hyödyttömiä ja sydämettömiä.

        Myönnetään ett minä ehkä olen siinä onnellisessa asemassa (ainakin vielä) ettei mun ole tarvinnut ajatella kuka maksaa ja mitä maksaa... joten en ole sitä automaattista maksupalvelua odottanutkaan tulevan (olevan) miehen taholta!
        Olen maksanut itse... tai maksattanut vanhemmillani, niitä laskuja joihin omat vähäiset rahani/varani eivät ole sillä hetkellä riittäneet.
        Minun vanhempani eivät totisesti hyväksyisi ett minä hakisin apua sosiaalihuollosta.

        Eikä se olisi edes minusta oikeuden mukaista!
        Koska vanhempieni elonpäivien päättyessä meille mukulille jää jonkin verran jaettavaa... jollei omaisuutta; niin sitt ainakin rutosti ehkä velkaa! Arvelisin?!
        Varainsiirtoina minä asian olen mielessäni käsitellyt, (tavallaan ennakkoperintönä) tonnin... joskus kahdenkin avustuksilla pärjäillyt... omien pienien tienistieni lisäksi, sillä ei tilapäistöistä niin varmoja tuloja aina ole ollut. Nyt mulla vasta on vakituinen työ... pitää firmani pystyssä!

        Nykyisillä kuukausi ansioillani tulen itsenäisesti myös toimeen, ansioni ovat saman suuruisia kuin hoitajillakin.
        Toivon tosin ett joskus pystyisin vielä korottamaan kuukausiansiotamme, nyt se ei ole mahdollista.

        "Prostituutio ei varsinaisesti ollut mun pointti."
        Valitan jos ymmärsin väärin... kahdesta lauseesta se viimeisen johon tartuin.

        Ihan toiseen asia mihin vastaan: Pikkukakkonen,... niin kapeakatseista, rikkinäistä äänilevyä en jaksaisi kuunnella edes yhtä ainutta iltaa... onhan noita vonkaajia nähty ja kuultu... mourutkoon muualla! Siks toiseks; minä olen käytetty kurppa! Piste.


    • Onsydäntä

      Elatusmaksuasiat olivat jääneet jenkeissä hoitamatta. Niillä se hoituu Suomessa.

    • 184

      Ihan tuohon aloittajan linkin tasolle ei ole tarvinut mennä; onneksi. Aikanaan kyllä lainasin autoa kun exällä ei ollut omaa. Kävi sillä sitten kaupassa, kavereilla, sukuloimassa ja missä nyt sattui asioimaankaan. Varsinkin talviaikaan varmaan helpotti kun ei tarvinut kauppakasseja pyörän sarvissa roikottaa. Nykyään hänelläkin on oma auto ja jos joskus hätä tulisi niin varmaan lainaan saisin. Apu toimii tarvittaessa molempiin suuntiin.

      Meillä toki hieman eri tilanne sillä meillä on yhteishuoltajuus ja minä olen lähivanhempi; tämä ihan käytännön syistä. Ajatusmailma kuitenkin sama kuin linkin kaverilla. Jos vanhemmat voivat hyvin ja pärjäävät niin lapsikin todennäköisesti voi paremmin ja sen kanssa on helpompi olla.

      Otos on onneksi aika pieni mutta olen huomannut että jos pari menee riitaisena eroasian kanssa sosiaalitoimeen niin sieltä tulee pois katkera mies joka ei tuntenut saavansa tasa-arvoista kohtelua. Sen jälkeen en yhtään ihmettele jos tulee näitä toisen ääripään ajatuksia.

    • Hjjjllkkll

      Mahtaakohan miehillä ylipäätään olla sydäntä?

    • Ei kait sitä eksää enää aleta kaitsemaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe