Miksi Bachelor Suomen naiskuva on 50-luvulta?

No miksiköhän? Siksi kun se on hyvä ja oikein:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/haussa-pullantuoksuinen-kodinhengetar-miksi-bachelor-suomen-naiskuva-50

Huvittavaa miten kurpparaivo alkoi välittömästi kun bachelor osaa vaatia ainoaa oikeanlaista naista ja tyrmää parisuhteeseen sopiimattomat.

"”Tuomaksen vaatimuslistasta ei puuttunut kuin se, että hän olisi kertonut haluavansa neitsyen!”

Se varmaan unohtui mutta tottakai Tuomas ihan niin kuin muutkin miehet tahtoo neitsyen eikä mitään käytettyä rännäliä.

Toimittajakurppa on tikahtua raivoonsa kun kerrankin on mies eikä hiiri ihannenaisen mallista kertomassa. Haha :D

105

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuskomissio

      Ajattele jos Tuomas hakuaisi naisen joka elättäisi häntä, kävisi töissä ja maksaisi lomamatkat, kodin siivouspalvelut, ruuat jääkaappiin, kuohuviinit ja viikonlopun ravintolaillat?

      Sellaisen naisen kanssa jolla olisi jo valmiiksi se velaton Westendin kämppä, Targa 35, kesäasunto Nizzassa jne.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Baby face tuomas ei löydä naista koska ei ole mikään jännä. Naisen ura tuomaksen kanssa olisi hellan ja makkarin välillä. Välillä haarat auki ja välillä soppakattilan edessä.

      • 720

        Tylsäksi kävis naispstan elämä.


    • Olisi kannattanut toimittajattarenkin pitää neitsyys housuissaan, niin pääsisi ehkä vielä joskus naimisiin.

      • Eiyhtikäsmitään

        Mitä tavoiteltavaa naimisiinmenossa on?


      • Eiyhtikäsmitään kirjoitti:

        Mitä tavoiteltavaa naimisiinmenossa on?

        Naimisiin pääsy on äidiksi tulemisen ohella naisen elämän suurimpia täyttymyksiä.


      • en-ole-botti

        Juuri tuollaisia neitsyyden ihannoijia kaikki ätmit aina on.


      • pyh.pah.poh
        HC-ätmel kirjoitti:

        Naimisiin pääsy on äidiksi tulemisen ohella naisen elämän suurimpia täyttymyksiä.

        Tuo on vissiin yksi ätmiuskovaisuuden sakramenteista. Valitettavasti sillä ei oe mitään tekemistä todellisuuden kanssa.


      • pyh.pah.poh kirjoitti:

        Tuo on vissiin yksi ätmiuskovaisuuden sakramenteista. Valitettavasti sillä ei oe mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

        Mistähän sullekin löydettäisiin mies... :-/


      • pyh.pah.poh
        HC-ätmel kirjoitti:

        Mistähän sullekin löydettäisiin mies... :-/

        En mä tartte niitä roppakaupalla. Tämä olemassa oleva riittää varsin hyvin.


      • pyh.pah.poh kirjoitti:

        En mä tartte niitä roppakaupalla. Tämä olemassa oleva riittää varsin hyvin.

        Taisit eksyä väärälle palstalle. Tämä on tarkoitettu sinkuille, pettäjät voi mennä tonne: http://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/uskottomuus


      • pyh.pah.poh
        HC-ätmel kirjoitti:

        Taisit eksyä väärälle palstalle. Tämä on tarkoitettu sinkuille, pettäjät voi mennä tonne: http://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/uskottomuus

        En tiennytkään näiden olevan treffipalstoja!
        Mä luulin näitä vaan tavallisiksi keskustelupalstoiksi.
        Monetko treffit oot onnistunu sopimaan?


      • pyh.pah.poh kirjoitti:

        En tiennytkään näiden olevan treffipalstoja!
        Mä luulin näitä vaan tavallisiksi keskustelupalstoiksi.
        Monetko treffit oot onnistunu sopimaan?

        Lopeta heti pettäminen! ;____;


    • kotiäiti-pahaäiti

      Tavallaan olen iloinen kommentistani. Olin aikoinaan vuosia kotiäitinä ja mies "elätti" minua. Tulin tosin ihan hyvin äitiyspäivärahalla ja kotihoidontuella toimeen, kun olin ennen lapsia tehnyt töissä hyvän tilin, ja äitiysraha perustuu siihen. Mies siis lähinnä osallistui lapsiin liittyviin kuluihin, jotka olivat pieniä, kun lapset olivat pikkuisia. Luin kuitenkin silloin netistä nuivaa suhtautumista kotiäiteihin ja kautta rantain kuulin livenäkin. Me kun vain olemme kotona laiskottelemassa ja miehen elätettävänä. Koskaan kyllä töissä ei ollut niin raskasta kuin kahden pienen lapsen kanssa kolmestaan kotona, kun toisella oli koliikki ja toisella uhmaikä, unet olivat vähissä ja kotitöitä riitti. Aikuiskontaktejakaan ei ollut paljon muita kuin mies, joka tuli töistä myöhään väsyneenä kotiin. Mutta tulipa tehtyä hyvää ja terveellistä ruokaa, kuntoiltua vaunulenkeillä,elettyä terveellistä elämää. Sellaisia loisijoita me kotiäitylit..

      • kotiäiti-pahaäiti

        siis iloinen kommentistaSI.


      • Olet laiska ja elät miehesi rahoilla.


      • kotiäiti-pahaäiti

        En ole enää kotiäiti, ja jos se että mies osallistuu omien lapsiensa kuluihin yhdessä äidin kanssa on naisen elättämistä, niin selvä.


      • Lapsimaksaapaljon

        No jos maksatit kaikki lasten kulut miehelläsi niin olet silloinkin siipeilijä . Jos haluaa olla vastuuntuntoinen ja luotettava ihminen, ei elä muiden rahoilla ja lastensa elämästä kustantaa 50%. Maailma on täynnä hyväksikäyttäjiä.


      • kotiäiti-pahaäiti
        Lapsimaksaapaljon kirjoitti:

        No jos maksatit kaikki lasten kulut miehelläsi niin olet silloinkin siipeilijä . Jos haluaa olla vastuuntuntoinen ja luotettava ihminen, ei elä muiden rahoilla ja lastensa elämästä kustantaa 50%. Maailma on täynnä hyväksikäyttäjiä.

        Et varmaan lukenut kommenttejani, kun jo kolmatta kertaa kerron, että vähintään puolet maksoin. Ja lapsi maksaa vähän ekat kolme elinvuotta. Vaipat ja soseet (jos ei itse tee), siinä ne.


      • Mä olen niin konservatiivi, että tuo malli sopii hyvin. Ja olen niin liberaali, että päinvastainen malli sopii sekin hyvin, jossa mies hoitaa kodin ja nainen on töissä. Aina jaksan ihmetellä miten hienoa uraa kaikki töissään tekevät, jos se voittaa lasten hoitamisen. Talous voi tietysti sanella omat ehtonsa. Mutta sitäkin voi ihmetellä mihin kaikki kehitys ja tuottavuus valuu, kun mikään ei muka toimi ilman että pienten lasten molemmat vanhemmat samaan aikaan juoksee kieli vyön alla oravanpyörässä.


      • ytm-pertti
        super-atm kirjoitti:

        Olet laiska ja elät miehesi rahoilla.

        Mitäs mitäs, itse tosikkokin saapunut kommentoimaan :D Joko suupielesi ovat tippuneet pois kun ilmeesi on jatkuvasti mutrulla? :D


      • ytm-pertti kirjoitti:

        Mitäs mitäs, itse tosikkokin saapunut kommentoimaan :D Joko suupielesi ovat tippuneet pois kun ilmeesi on jatkuvasti mutrulla? :D

        En ole tosikko :D Et pysty kumoamaan faktaa :D Olet yksinkertainen :D


    • Salasiittäjä

      Tuomaksella on vaarana päätyä tuolla menolla aisuriksi. Joku näppärä häntäheikki käy äkkiä pitämässä seuraa ikävystyneelle kotona pullaa leipovalle emännälle.

      Jos lapsia siunaantuu, Tuomaksen kannattaa tehdä isyystestit.

      • logiikka-uupuu

        Eiköhän sinne kotiin jäädä, vasta kun lapsia siunaantuu. Ja eiköhän sieltä työpaikalta löydy helpommin salarakas kuin kotoa.


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Jo on miehellä ruusuiset kuvat suhteesta ja naisesta. Nainen ei sitten sais omaa elämää ollenkaan kun pitää vaan lapsia tehdä. Mutta naisille kelpaa mikä vaan kunhan mies on komea, pitkä ja varakas. Tyhmiä on naiset.

      • 4567890

        Tuo ohjelma on käsikirjoitettua. Ei noista kukaan oikesti ole mitään elämänsä rakkautta hakemassa. Wannabeejulkkiksia niin naiset-, kuin kyseinen mieskin. Pelkän julkisuuden takia ne tuohon ohjelmaan osallistuvat.


    • disasterawaits

      Taitaa olla bachelorilla aika vähän kokemusta naisista.

      Kävin lukemassa noiden tyttöjen "unelmista" ja rehellisesti sanottuna 1 1= se, että eihän noista yksikään tuolle sovellu..

      Ja mistä lie nämäkin naikkoset tuohon roskaviihdeohjelmaan ongittu.

      • niimpä.niin

        Mistä lie se äijäkin tuohon roskaviihdeojelmaan ongittu?


    • Jos se kerran oli niin hyvä, niin miksi siitä luovuttiin?

    • Rose_91

      Outo kirjoitus pakko myöntää. Eihän se, että nainen on vastassa antamassa suukon tarkoita, ettei nainen saisi halutessaan käydä töissä tai tehdä itselleen tärkeitä asioita. Leipomistakin voi harrastaa ilman, että olisi mikään piika tai äiti. Ihme valitusta. En ymmärrä miksi kaikesta perinteisestä yritetään väkisin vääntää negatiivista.

      Minusta miehen toiveet olivat suloisia. Ja ovathan ne myös loogisia. Lentäjän ammatissa joutuu matkustamaan paljon joten jos tahtoo ison perheen, pitää toisen osapuolen olla valmis hoitamaan lapsia ja kotia enemmän.

    • 12312313212

      "Todennäköisesti ohjelmaan on myös leikattu vain osa Tuomaksen vaatimuslistasta. Siitähän ei puuttunut kuin se, että hän olisi kertonut haluavansa neitsyen! Yh-äidin hän pudotti jo heti kättelyssä pois."

      Oma arvaukseni oli, että yhäri tippuu ekana ja niin kävikin. Turha itkeä asiasta.

    • 121212121212

      Ohjelman naiskuva on 50-luvulta, koska ohjelman mieskuva on 50-luvulta.

      Pitkä, harteikas, hyvässä ammatissa oleva maailmaa nähnyt komistus. Voiko kliseisempää olla?

      Naiset itkevät koska haluaisivat sen perinteisen miehekkään miehen, mutteivat itse haluaisi olla perinteisen naisellisia.

      Olen sanonut moneen kertaan mitä tasokkaat miehet haluavat. Ihan vastaavat vaatimukset on tuntemillani ytmeillä ja myös pelimiehillä.

      • Rose_91

        Ihan loogista. Ainoa asia mikä minua mietityttää on, ovatko miehet valmiita oikeasti tuohon 50-luvun malliin? Siis joo ulkoisesti tuo mies on kuin 50-luvulta ja moni mies varmasti haluaa sen kodinhengettären. Mutta kuinka monelle miehelle olisi nykypäivänä oikeasti ok olla pääasiallinen elättäjä? 50-luvun naiset olivat käsittääkseni kotirouvia. Ainakin tällä palstalla saa tasaisesti kuulla, että nainen on huora mikäli ei maksa puolta kaikesta.


      • 121212121212
        Rose_91 kirjoitti:

        Ihan loogista. Ainoa asia mikä minua mietityttää on, ovatko miehet valmiita oikeasti tuohon 50-luvun malliin? Siis joo ulkoisesti tuo mies on kuin 50-luvulta ja moni mies varmasti haluaa sen kodinhengettären. Mutta kuinka monelle miehelle olisi nykypäivänä oikeasti ok olla pääasiallinen elättäjä? 50-luvun naiset olivat käsittääkseni kotirouvia. Ainakin tällä palstalla saa tasaisesti kuulla, että nainen on huora mikäli ei maksa puolta kaikesta.

        Mitä olen sukulaisnaisten kanssa jutellut, niin naisten käsitys vanhan ajan kotirouvista on lähinnä myytti.

        Aika suuri osa kotirouvista kun asui maalla, ja siellä oli tuohon aikaan "hieman" enemmän työtä kuin nyt. Jos tosi-TV:tä katselee, niin Maajussille Morsian antaa realistisemman kuvan siitä millaista kotirouvan elämä ennen vanhaan oli.

        Kaupunkiropuvathan kävivät jo tuolloin hyvin useasti töissä.

        Naisten fantasia on tilanne jossa mies käy töissä ja nainen istuu kotona kivitalossa postaamassa vaatekuvia Instaan, suunnitellen samalla kutsuja ystävättärilleen. Ei sellaista elämää elä käytännössä kukaan, ei edes ne fitnessmissijulkkikset.


      • TotuusSattuu
        121212121212 kirjoitti:

        Mitä olen sukulaisnaisten kanssa jutellut, niin naisten käsitys vanhan ajan kotirouvista on lähinnä myytti.

        Aika suuri osa kotirouvista kun asui maalla, ja siellä oli tuohon aikaan "hieman" enemmän työtä kuin nyt. Jos tosi-TV:tä katselee, niin Maajussille Morsian antaa realistisemman kuvan siitä millaista kotirouvan elämä ennen vanhaan oli.

        Kaupunkiropuvathan kävivät jo tuolloin hyvin useasti töissä.

        Naisten fantasia on tilanne jossa mies käy töissä ja nainen istuu kotona kivitalossa postaamassa vaatekuvia Instaan, suunnitellen samalla kutsuja ystävättärilleen. Ei sellaista elämää elä käytännössä kukaan, ei edes ne fitnessmissijulkkikset.

        "Mitä olen sukulaisnaisten kanssa jutellut, niin naisten käsitys vanhan ajan kotirouvista on lähinnä myytti."

        Kyllä. Se on otettu jostain amerikkalaisista elokuvista ja sarjoista. Suomessa sellaisia olivat vain ne muutamat kaupunkien hienot rouvat joiden miehet olivat myös sitä parhaiten ansaitsevaa kermaa. Heillä oli varaa "rouvailla" kotona.
        Keskiluokan naisillakin oli se kotona olo jo 70-luvulla lähinnä tilapäistä ja silloinkin monesti sitä toimeentuloa paikkailtiin ottamalla hoitolapsia omien jatkoksi jolloin se työmäärä oli varsin suuri. 80-luvulla kotona pitkään olevat naiset olivatkin sitten jo todella harvinaisia.


      • Rose_91
        121212121212 kirjoitti:

        Mitä olen sukulaisnaisten kanssa jutellut, niin naisten käsitys vanhan ajan kotirouvista on lähinnä myytti.

        Aika suuri osa kotirouvista kun asui maalla, ja siellä oli tuohon aikaan "hieman" enemmän työtä kuin nyt. Jos tosi-TV:tä katselee, niin Maajussille Morsian antaa realistisemman kuvan siitä millaista kotirouvan elämä ennen vanhaan oli.

        Kaupunkiropuvathan kävivät jo tuolloin hyvin useasti töissä.

        Naisten fantasia on tilanne jossa mies käy töissä ja nainen istuu kotona kivitalossa postaamassa vaatekuvia Instaan, suunnitellen samalla kutsuja ystävättärilleen. Ei sellaista elämää elä käytännössä kukaan, ei edes ne fitnessmissijulkkikset.

        Olen itse maalta kotoisin joten tiedän hyvin, että kotirouvana on ennen ollut aika paljon enemmän hommia kuin nykyään. Lähinnä vaan ajattelin tilannetta, jossa nainen kyllä paiskii hommia mutta ei varsinaisesti tienaa välttämättä rahaa. Se saattaisi alkaa ärsyttää miestä pidemmän päälle.

        Kyllä nykyäänkin kotirouvana hommaa löytyy mikäli lapsia on paljon ja nainen oikeasti tekisi kotona aivan kaiken. Tosin tämä sisältäisi vain sen ajan kun lapset ovat pieniä.


      • flowersreally

        "Ihan vastaavat vaatimukset on tuntemillani ytmeillä ja myös pelimiehillä."

        En tunne yhtään miestä, joka vaatisi naista odottamaan kotona.


      • TotuusSattuu
        Rose_91 kirjoitti:

        Olen itse maalta kotoisin joten tiedän hyvin, että kotirouvana on ennen ollut aika paljon enemmän hommia kuin nykyään. Lähinnä vaan ajattelin tilannetta, jossa nainen kyllä paiskii hommia mutta ei varsinaisesti tienaa välttämättä rahaa. Se saattaisi alkaa ärsyttää miestä pidemmän päälle.

        Kyllä nykyäänkin kotirouvana hommaa löytyy mikäli lapsia on paljon ja nainen oikeasti tekisi kotona aivan kaiken. Tosin tämä sisältäisi vain sen ajan kun lapset ovat pieniä.

        PIkkulasten äideillä on aika harvoin aikaa tai voimia leipoa sitä pullaa valmiiksi kotiin tulevalle miehelle. Joten kotonakin oleva nainen voi olla tälle unelmamiehelle lopulta pettymys jos odottaa sitä ovella pussaavaa ja pullantuoksuista kotihengetärtä. Useimmiten kotona tapaa meikkaamattoman, silmäpussisen ja kärttyisän äidin joka on juuri siivoamassa esikoise noksennusta tai nuorimman kakkavaippaa.


      • 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        "Ihan vastaavat vaatimukset on tuntemillani ytmeillä ja myös pelimiehillä."

        En tunne yhtään miestä, joka vaatisi naista odottamaan kotona.

        Älä nyt ala kiukuttelemaan taas :/

        Otat tuon liian kirjaimellisesti. Ei kait kukaan vaadi että vaimo olisi _aina_ odottamassa, ja ne jotka odottavat että vaimo olisi _usein_ odottamassa, tuskin ilmaisevat toivomustaan/vaatimustaan tökerösti suoraan.

        Vähän sama kuin raha ja status, en tunne ainuttakaan naista joka vaatisi mieheltä näitä. Siis omien sanojensa mukaan. Mutta kummasti tunnen naisia joille kelpaa vain "elämässä eteenpäin menevät" ytmit joilta löytyy molempia.


      • flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

        Älä nyt ala kiukuttelemaan taas :/

        Otat tuon liian kirjaimellisesti. Ei kait kukaan vaadi että vaimo olisi _aina_ odottamassa, ja ne jotka odottavat että vaimo olisi _usein_ odottamassa, tuskin ilmaisevat toivomustaan/vaatimustaan tökerösti suoraan.

        Vähän sama kuin raha ja status, en tunne ainuttakaan naista joka vaatisi mieheltä näitä. Siis omien sanojensa mukaan. Mutta kummasti tunnen naisia joille kelpaa vain "elämässä eteenpäin menevät" ytmit joilta löytyy molempia.

        Se oli suora lainaus Tuomaksen sanoista.

        ”Haluan naisen, joka odottaa minua kotona ja antaa suukon.”

        Olen tottunut ottamaan lentäjän sanat kirjaimellisesti.

        Miksköhän muuten moinen unelmamies joutuu etsimään Sitä Oikeaa tv-ohjelman kautta?


      • flowersreally kirjoitti:

        Se oli suora lainaus Tuomaksen sanoista.

        ”Haluan naisen, joka odottaa minua kotona ja antaa suukon.”

        Olen tottunut ottamaan lentäjän sanat kirjaimellisesti.

        Miksköhän muuten moinen unelmamies joutuu etsimään Sitä Oikeaa tv-ohjelman kautta?

        "Miksköhän muuten moinen unelmamies joutuu etsimään Sitä Oikeaa tv-ohjelman kautta? "

        Ohjelmaa yhtään katsomatta uskaltaisin sanoa, että tuskin etsii Sitä Oikeaa. Tuo on vain tapa päästä julkisuuteen eikä tämän jälkeen joka pirkolle tarvitse erikseen kertoa olevansa lentäjä vaan parvi pikku "lentoemoja" tietää muutenkin että lentäjä ja julkkis. Rumimpia saa potkia pois tieltä.


      • 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Se oli suora lainaus Tuomaksen sanoista.

        ”Haluan naisen, joka odottaa minua kotona ja antaa suukon.”

        Olen tottunut ottamaan lentäjän sanat kirjaimellisesti.

        Miksköhän muuten moinen unelmamies joutuu etsimään Sitä Oikeaa tv-ohjelman kautta?

        Ei välttämättä joudukaan, ihmisillä voi olla monia syitä osallistua tositelkkariin.

        Mahdollista toki että haluaa tuosta itselleen mainoksen. Mitä useampi nainen tietää ko. ytmistä, sitä enemmän tarjokkaita. Ja tokihan unelmien poikamiehen asema tv:ssä tuo lisää statusta, esivalinta tunnetusti toimii.

        flowerareallykin ajattelelee mielessään Business Forumia tai mitä tahansa tilaisuutta missä joku on siellä korokkeella muiden katseltavana. Kummasti se mies alkaa vaikuttamaan kiinnostavammalta.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        "Miksköhän muuten moinen unelmamies joutuu etsimään Sitä Oikeaa tv-ohjelman kautta? "

        Ohjelmaa yhtään katsomatta uskaltaisin sanoa, että tuskin etsii Sitä Oikeaa. Tuo on vain tapa päästä julkisuuteen eikä tämän jälkeen joka pirkolle tarvitse erikseen kertoa olevansa lentäjä vaan parvi pikku "lentoemoja" tietää muutenkin että lentäjä ja julkkis. Rumimpia saa potkia pois tieltä.

        Jossain mainoksessa sanoi nimenomaan etsivänsä sitä loppuelämän naista.


      • flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

        Ei välttämättä joudukaan, ihmisillä voi olla monia syitä osallistua tositelkkariin.

        Mahdollista toki että haluaa tuosta itselleen mainoksen. Mitä useampi nainen tietää ko. ytmistä, sitä enemmän tarjokkaita. Ja tokihan unelmien poikamiehen asema tv:ssä tuo lisää statusta, esivalinta tunnetusti toimii.

        flowerareallykin ajattelelee mielessään Business Forumia tai mitä tahansa tilaisuutta missä joku on siellä korokkeella muiden katseltavana. Kummasti se mies alkaa vaikuttamaan kiinnostavammalta.

        Ai sulleko tosi-tv:hen osallistuminen on meriitti?


      • 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Ai sulleko tosi-tv:hen osallistuminen on meriitti?

        Siis puhutaanko nyt henk koht käsityksestä vai siitä kuinka naiset asian näkevät?

        Ilman muuta miehen suosio kasvaa, minkä uskon olevan tuossa tavoitteenakin. Rahaahan noihin osallistumisesta tuskin merkittävästi saa, eikä ammatillista hyötyäkään lentäjälle ole.

        Liikenaisena ymmärtänet markkinoinnin päälle, siitä tuossa on kyse eikä arvostamisesta.


      • flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

        Siis puhutaanko nyt henk koht käsityksestä vai siitä kuinka naiset asian näkevät?

        Ilman muuta miehen suosio kasvaa, minkä uskon olevan tuossa tavoitteenakin. Rahaahan noihin osallistumisesta tuskin merkittävästi saa, eikä ammatillista hyötyäkään lentäjälle ole.

        Liikenaisena ymmärtänet markkinoinnin päälle, siitä tuossa on kyse eikä arvostamisesta.

        Miksi unelmamiehen pitäisi kasvattaa suosiota, eikö sen pitäisi olla jo tapissa?


      • 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Miksi unelmamiehen pitäisi kasvattaa suosiota, eikö sen pitäisi olla jo tapissa?

        Unelmamies ja suosituin mies eivät välttämättä ole sama asia.

        Voithan sinäkin olla unelmanainen, mutta suosio riippuu siitä(kin) tietävätkö miehet olemassaolostasi.

        Tuosta on kyse. Ohjelmaan osallistuminen näyttää valtavalle joukolle naisia että Tuomaksella on hyvä ammatti ja treenattu vartalo, ja että hänet on esivalittu "unelmien poikamieheksi" jota joukko naisia tavoittelee.

        Nyt saatat nähdä Tuomaksen Tinderissä ja sivuuttaa hänet ajattelemalla "jaah, taas yksi 9/10 tai 8/10 mies". Ohjelman jälkeen näet tutut kasvot ja toteat "hei tuohan on se leveäharteinen lentäjämies tositeeveeohjelmasta"...ja meillä on match.


      • flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

        Unelmamies ja suosituin mies eivät välttämättä ole sama asia.

        Voithan sinäkin olla unelmanainen, mutta suosio riippuu siitä(kin) tietävätkö miehet olemassaolostasi.

        Tuosta on kyse. Ohjelmaan osallistuminen näyttää valtavalle joukolle naisia että Tuomaksella on hyvä ammatti ja treenattu vartalo, ja että hänet on esivalittu "unelmien poikamieheksi" jota joukko naisia tavoittelee.

        Nyt saatat nähdä Tuomaksen Tinderissä ja sivuuttaa hänet ajattelemalla "jaah, taas yksi 9/10 tai 8/10 mies". Ohjelman jälkeen näet tutut kasvot ja toteat "hei tuohan on se leveäharteinen lentäjämies tositeeveeohjelmasta"...ja meillä on match.

        Mä aina unohdan, että miehiä ei kiinnosta olla unelmamies yhdelle naiselle, vaan suosituin mies mahdollisimman monelle naiselle.

        Mutta joo, ehkä joku aiemmin Tinderissä ohittanut ei enää ohittaisi. Sitten taas joillekin naisille olisi saattanut aiemmin kelvata mainiostikin, mutta julkisuuskuvansa ja lausuntojensa perusteella putoaisi pois kuin kivi.


      • 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Mä aina unohdan, että miehiä ei kiinnosta olla unelmamies yhdelle naiselle, vaan suosituin mies mahdollisimman monelle naiselle.

        Mutta joo, ehkä joku aiemmin Tinderissä ohittanut ei enää ohittaisi. Sitten taas joillekin naisille olisi saattanut aiemmin kelvata mainiostikin, mutta julkisuuskuvansa ja lausuntojensa perusteella putoaisi pois kuin kivi.

        Niin, koska unohdat että ollakseen unelmamies yhdelle naiselle pitää olla suosituin mies monelle muullekin naiselle.

        Naiset haluavat miehen jonka muutkin naiset haluavat. Naiset itse myöntävät tämän osittain, sanomalla etteivät haluaisi miestä jota kukaan muu ei halua. Totuus on että mitä useampi nainen miehen haluaisi, sitä haluttavammaksi mies muuttuu tietyn naisen silmissä. Poikkeuksena ainoastaan naiset jotka eivät uskoisi kykenevänsä pitämään suosittua miestä, hekin siis oikeasti haluaisivat suositun miehen mutta eivät usko mahdollisuuksiinsa.

        Muista flowers se mies puhujanpöntössä. Status, esivalinta. Ne ovat se haloefekti, sädekehä miehen pään päällä.


      • 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Mä aina unohdan, että miehiä ei kiinnosta olla unelmamies yhdelle naiselle, vaan suosituin mies mahdollisimman monelle naiselle.

        Mutta joo, ehkä joku aiemmin Tinderissä ohittanut ei enää ohittaisi. Sitten taas joillekin naisille olisi saattanut aiemmin kelvata mainiostikin, mutta julkisuuskuvansa ja lausuntojensa perusteella putoaisi pois kuin kivi.

        "Mutta joo, ehkä joku aiemmin Tinderissä ohittanut ei enää ohittaisi. Sitten taas joillekin naisille olisi saattanut aiemmin kelvata mainiostikin, mutta julkisuuskuvansa ja lausuntojensa perusteella putoaisi pois kuin kivi."

        Niiin, ja tässä alkaisi taas olemaan jälki-istunnon paikka. Et ole taaskaan seurannut opetusta. Kertausta: vain kyllä-äänillä on merkitystä.

        Ehkä sanoisit ei Tuomakselle koska hän haluaisi sinusta kodin hengettären eikä uranaista jonka kanssa muodostaa vahva ja menestyvä voittajatiimi. Mutta sillä ei ole merkitystä, koska asia olisi kuitenkin käynyt ilmi hyvin nopeasti. Lopputulos olisi sama, tai itse asiassa parempi koska olisitte molemmat säästyneet turhilta treffeiltä.


      • flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

        "Mutta joo, ehkä joku aiemmin Tinderissä ohittanut ei enää ohittaisi. Sitten taas joillekin naisille olisi saattanut aiemmin kelvata mainiostikin, mutta julkisuuskuvansa ja lausuntojensa perusteella putoaisi pois kuin kivi."

        Niiin, ja tässä alkaisi taas olemaan jälki-istunnon paikka. Et ole taaskaan seurannut opetusta. Kertausta: vain kyllä-äänillä on merkitystä.

        Ehkä sanoisit ei Tuomakselle koska hän haluaisi sinusta kodin hengettären eikä uranaista jonka kanssa muodostaa vahva ja menestyvä voittajatiimi. Mutta sillä ei ole merkitystä, koska asia olisi kuitenkin käynyt ilmi hyvin nopeasti. Lopputulos olisi sama, tai itse asiassa parempi koska olisitte molemmat säästyneet turhilta treffeiltä.

        Itse joutaisit jälki-istuntoon. Aiemmin argumentoit, että julkisuus on markkinointia, joka johtaisi automaattisesti suosion kasvuun esim. Tinder-matcheillä mitattuna. Oli puhetta vain suosion määrästä markkinoinnin kohderyhmiä erittelemättä.

        Mutta ehkäpä Tuomas laskee sen varaan, että tämä markkinointikeino saa kaikki vauvakuumeiset kodinhengettäret sankoin joukoin liikkeelle.


      • 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Itse joutaisit jälki-istuntoon. Aiemmin argumentoit, että julkisuus on markkinointia, joka johtaisi automaattisesti suosion kasvuun esim. Tinder-matcheillä mitattuna. Oli puhetta vain suosion määrästä markkinoinnin kohderyhmiä erittelemättä.

        Mutta ehkäpä Tuomas laskee sen varaan, että tämä markkinointikeino saa kaikki vauvakuumeiset kodinhengettäret sankoin joukoin liikkeelle.

        Ei palstaoppilas voi määrätä palstaopettajaa jälki-istuntoon, kyllä sinun se pitäisi tietää.

        "Mutta ehkäpä Tuomas laskee sen varaan, että tämä markkinointikeino saa kaikki vauvakuumeiset kodinhengettäret sankoin joukoin liikkeelle."

        Tismalleen. Kysyntä kasvaa, ja erityisesti niiden naisten joukossa joita tämä YTM haluaa.


      • flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

        Ei palstaoppilas voi määrätä palstaopettajaa jälki-istuntoon, kyllä sinun se pitäisi tietää.

        "Mutta ehkäpä Tuomas laskee sen varaan, että tämä markkinointikeino saa kaikki vauvakuumeiset kodinhengettäret sankoin joukoin liikkeelle."

        Tismalleen. Kysyntä kasvaa, ja erityisesti niiden naisten joukossa joita tämä YTM haluaa.

        Mun opinto-oikeus on jossain ihan muualla.

        Kuulostat hiukan ihastuneelta.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        "Miksköhän muuten moinen unelmamies joutuu etsimään Sitä Oikeaa tv-ohjelman kautta? "

        Ohjelmaa yhtään katsomatta uskaltaisin sanoa, että tuskin etsii Sitä Oikeaa. Tuo on vain tapa päästä julkisuuteen eikä tämän jälkeen joka pirkolle tarvitse erikseen kertoa olevansa lentäjä vaan parvi pikku "lentoemoja" tietää muutenkin että lentäjä ja julkkis. Rumimpia saa potkia pois tieltä.

        Niin, tai ehkä sä meinaat että miehet ei ole tämmöisissä asioissa ihan rehellisiä.
        Oli miten oli, samaa kolikkoa tässä pyöritellään. Kakka haisee kakalle vaikka se ois johki suitsukkeeseen pakattu.


      • flowersreally kirjoitti:

        Niin, tai ehkä sä meinaat että miehet ei ole tämmöisissä asioissa ihan rehellisiä.
        Oli miten oli, samaa kolikkoa tässä pyöritellään. Kakka haisee kakalle vaikka se ois johki suitsukkeeseen pakattu.

        Ei saa yleistää. Jotkut voi olla rehellisiä, mutta mä en usko että naamansa telkkariin työntävä tyyppi olisi. Mä jotenkin ostan, että 2 kertaa / pv lehmiä lypsävä maajussi tarvitsee telkkarin apua emännän etsinnässä, mutta että kertaalleen naimisissa ollut lentäjä. Jo pelkästään lentokentillä kuitenkin tapaa ihmisiä ja matkustaminen on sinkkunaisille aika yleinen harrastus.

        Tämän ohjelman tarina kuitenkin kai on että prinssi etsii prinsessaa ja sitten he elävät onnellisena jne... Toisissa tosi-tv ohjelmissa sitten jotain muuta. Lentäjä sopii tähän paremmin ja laukkujen lemppari sitten taas toisen formaatin ohjelmaan.


      • 1212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Mun opinto-oikeus on jossain ihan muualla.

        Kuulostat hiukan ihastuneelta.

        "Kuulostat hiukan ihastuneelta."

        Omaan erinomaisuuteeni opettajana, kyllä.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Ei saa yleistää. Jotkut voi olla rehellisiä, mutta mä en usko että naamansa telkkariin työntävä tyyppi olisi. Mä jotenkin ostan, että 2 kertaa / pv lehmiä lypsävä maajussi tarvitsee telkkarin apua emännän etsinnässä, mutta että kertaalleen naimisissa ollut lentäjä. Jo pelkästään lentokentillä kuitenkin tapaa ihmisiä ja matkustaminen on sinkkunaisille aika yleinen harrastus.

        Tämän ohjelman tarina kuitenkin kai on että prinssi etsii prinsessaa ja sitten he elävät onnellisena jne... Toisissa tosi-tv ohjelmissa sitten jotain muuta. Lentäjä sopii tähän paremmin ja laukkujen lemppari sitten taas toisen formaatin ohjelmaan.

        No hei, nyt keskustellaan ilmiöstä tosi-tv:hen hakeutuvat ”unelmamiehet” niin ilmiöstä keskustellaksemme on pakko kysellä lainalaisuuksia.

        Onko laukkujen lemppari se kundi joka pahoinpitelee laukkuni joka matkan yhteydessä? Ne on kai niitä lentokentän jännämiehiä.


      • flowersreally
        1212121212 kirjoitti:

        "Kuulostat hiukan ihastuneelta."

        Omaan erinomaisuuteeni opettajana, kyllä.

        Ei tana :D

        Sun pitäisi_yrittää_opettaa vähemmän, koska juuri silloin onnistut parhaiten.


      • 1212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Ei tana :D

        Sun pitäisi_yrittää_opettaa vähemmän, koska juuri silloin onnistut parhaiten.

        Tiesitkö että olen oikeasti toiminut opettajana/kouluttajana eräässä oppilaitoksessa, sen jälkeen kun valmistuin?


      • flowersreally kirjoitti:

        No hei, nyt keskustellaan ilmiöstä tosi-tv:hen hakeutuvat ”unelmamiehet” niin ilmiöstä keskustellaksemme on pakko kysellä lainalaisuuksia.

        Onko laukkujen lemppari se kundi joka pahoinpitelee laukkuni joka matkan yhteydessä? Ne on kai niitä lentokentän jännämiehiä.

        Laukunsärkijää tosiaan tarkoitin, mutta en tunne lentoslangia. Junavaunujen tai rekkojen yhteydessä lempparia käytetään.

        Kyllä ei uskottavalla "unelmamiehellä" voi olla mitä vaan ammattia
        - Management consultant
        - Vice president of a chain of family-owned banks
        - Sales manager...
        - Creator of a mortgage company
        - Actor
        - Medical doctor
        - Bar owner
        - Winemaker
        ...
        Siinä muutamia Bachelor-ammatteja poimittuna Amerikasta. Ei ole toimistoapulaista, putkimiestä tai laukunsärkijää.


      • scrg kirjoitti:

        Laukunsärkijää tosiaan tarkoitin, mutta en tunne lentoslangia. Junavaunujen tai rekkojen yhteydessä lempparia käytetään.

        Kyllä ei uskottavalla "unelmamiehellä" voi olla mitä vaan ammattia
        - Management consultant
        - Vice president of a chain of family-owned banks
        - Sales manager...
        - Creator of a mortgage company
        - Actor
        - Medical doctor
        - Bar owner
        - Winemaker
        ...
        Siinä muutamia Bachelor-ammatteja poimittuna Amerikasta. Ei ole toimistoapulaista, putkimiestä tai laukunsärkijää.

        Yksi huomio vielä Amerikasta. Presidenttejä on Amerikassa vuodesta 1789 ollut vähän yli 40. 2008 valittiin ensimmäinen musta. Bacheloreja on vuodesta 2002 alkaen ollut yli 20. Ei ensimmäistäkään mustaa.


      • flowersreally
        1212121212 kirjoitti:

        Tiesitkö että olen oikeasti toiminut opettajana/kouluttajana eräässä oppilaitoksessa, sen jälkeen kun valmistuin?

        Tuli mieleen sanonta, että opettajat ovat kuin narkomaaneja. Ajattelevat vain ainettaan.

        Mitä ainetta sä opetit?


      • flowersreally
        1212121212 kirjoitti:

        Tiesitkö että olen oikeasti toiminut opettajana/kouluttajana eräässä oppilaitoksessa, sen jälkeen kun valmistuin?

        Tuli mieleen sanonta, että opettajat ovat kuin narkomaaneja. Ajattelevat vain ainettaan.

        Mitä ainetta sä opetit?


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Laukunsärkijää tosiaan tarkoitin, mutta en tunne lentoslangia. Junavaunujen tai rekkojen yhteydessä lempparia käytetään.

        Kyllä ei uskottavalla "unelmamiehellä" voi olla mitä vaan ammattia
        - Management consultant
        - Vice president of a chain of family-owned banks
        - Sales manager...
        - Creator of a mortgage company
        - Actor
        - Medical doctor
        - Bar owner
        - Winemaker
        ...
        Siinä muutamia Bachelor-ammatteja poimittuna Amerikasta. Ei ole toimistoapulaista, putkimiestä tai laukunsärkijää.

        No mutta eihän laukunsärkijöiden kaltaisten jännämiesten tarvitsekaan tosi-tv:hen hakeutua kun särkevät laukkujen lisäksi sydämiä ihan hihnalta. Jännämiehiä kun ovat.


      • flowersreally kirjoitti:

        No mutta eihän laukunsärkijöiden kaltaisten jännämiesten tarvitsekaan tosi-tv:hen hakeutua kun särkevät laukkujen lisäksi sydämiä ihan hihnalta. Jännämiehiä kun ovat.

        Hihnalta laukkuja särkevät, immenkalvoja poksauttelevat, luita murskaavat. Tuskin nyt sentään isommin sydämiä särkevät. Jännistä viehättyvät lienee kuitenkin vähemmistö naisista.

        On niitä pelkästään näiden kivannäköisten jännien tähdittämiä tosi-tv-sarjojakin. Naiset nirunaruissa ja miehet kaikki homomman näköisiä kuin oikeat homot.:P Koska telkkarilla on vielä jonkinlainen asema ja siellä oleminen on jännää, niin siksi varmaan halutaan telkkariin.


      • 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Tuli mieleen sanonta, että opettajat ovat kuin narkomaaneja. Ajattelevat vain ainettaan.

        Mitä ainetta sä opetit?

        Et sinäkään ole kertonut mitä bisneksiä käyt ulkomailla hoitelemassa.


      • flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

        Et sinäkään ole kertonut mitä bisneksiä käyt ulkomailla hoitelemassa.

        No se oiskin ollut erikoista, kun en ole ylipäätään kertonut mistään bisneksistä mitään.


      • 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        No se oiskin ollut erikoista, kun en ole ylipäätään kertonut mistään bisneksistä mitään.

        Olet aina niin salamyhkäinen.


    • Niin... Miehellehän pitäs kelvata se rääväsuinen kyläpyörä (itsenäinen nainen) joka ei osaa siivota, ei osaa kokata jne..

      Osaa vaan taidokkaasti ottaa suihin...

      Tekee kodista masentavan paikan.

    • Ei nää kotkat älähä silloinkun nainen haluaa sen 50-luvun miehen joka halkoo puita oikealla kädellä ja tappaa ryssiä vasemmalla.
      Öisin nussii vaimon pyörätuoliin.

      :D

      Sama juttu kun joku julkkismies puhuu naisten hiplaamisesta, isoista tisseistä jne.. Lehmälauma älähtää..

      Julkkisnaiset saa puhua miesten kyrvän koosta ja panotaidoista kaikissa keskusteluohjelmissa koska se on niin hauskaa..

      Tyhjäpäiset eukot vaan kikattaa..

      Ei oo menny nallekarkit ihan tasan...
      Ei oo ihmekään että naiset luulee olevansa samalla tasolla miesten kanssa.. Eihän niiltä ole koskaan vaadittu mitään.

    • TotuusSattuu

      Kummallistahan ei ole se että jollain miehellä on tuollainen ajattelumaailma ja "vaatimuslista" (saa toki jokainen tykätä mistä haluaa) vaan se että formaattiohjelma on halunnut valita päähenkilökseen juuri tuollaisen miehen. Se on se valinta joka on tehty varmasti ihan tietoisesti. On siis jostain syystä ajateltu että tuollainen ajattelumaailma saa katsojia paremmin kuin jonkun muun ajattelumaailman omaava mies.
      Jää hämäräksi, onko ajatus se että yleisestä reilusti poikkeava kiinnostaa vai siitä että tuon ajateltaisiin olevan monen todellinen toive jota ei vain uskalleta sanoa.

      • 121212121212

        Totta kai formaatti perustuu ajatukseen stereotyyppisestä unelmamiehestä. Mies on pitkä, harteikas, hyvin tienaava, paljon matkusteleva, jne. Ei ohjelma myisi jos bachelor olisi ylipainoinen formuloita katsova duunari tai hintelä tietokonepeleistä tykkäävä toimistotyöntekijä.

        Jos ohjelma haluttaisiin suunnata naisille, pitäisi löytää ytmi joka haluaa just sen ylipainoisen, juoksunsa juosseen yh:n joka valloittaa miehen opettamalla tälle feminismin syvällisimpiä teorioita.

        Tässä on vain kaksi ongelmaa:
        1. mistä löydät sellaisen miehen?
        2. ohjelmaa katsoisivat vain naiset

        Mitään ongelmaahan ei ole. Haluat stereotyyppisen unelmamiehen? Ole stereotyyppinen unelmanainen. Et halua olla stereotyyppinen unelmanainen? Älä haaveile stereotyyppisestä unelmamiehestä.


      • TotuusSattuu
        121212121212 kirjoitti:

        Totta kai formaatti perustuu ajatukseen stereotyyppisestä unelmamiehestä. Mies on pitkä, harteikas, hyvin tienaava, paljon matkusteleva, jne. Ei ohjelma myisi jos bachelor olisi ylipainoinen formuloita katsova duunari tai hintelä tietokonepeleistä tykkäävä toimistotyöntekijä.

        Jos ohjelma haluttaisiin suunnata naisille, pitäisi löytää ytmi joka haluaa just sen ylipainoisen, juoksunsa juosseen yh:n joka valloittaa miehen opettamalla tälle feminismin syvällisimpiä teorioita.

        Tässä on vain kaksi ongelmaa:
        1. mistä löydät sellaisen miehen?
        2. ohjelmaa katsoisivat vain naiset

        Mitään ongelmaahan ei ole. Haluat stereotyyppisen unelmamiehen? Ole stereotyyppinen unelmanainen. Et halua olla stereotyyppinen unelmanainen? Älä haaveile stereotyyppisestä unelmamiehestä.

        "Totta kai formaatti perustuu ajatukseen stereotyyppisestä unelmamiehestä. "¨

        Aika harva kuitenkin ajatteli että 2010-luvun stereotyyppinen unelmamies haluaisi 1950-luvun sterotyyppisen unelmanaisen. Sehän se ristiriita tässä oli.
        Yleensä ne sterotypiatkin muuttuvat vähitellen maailman mukana.


      • 121212121212
        TotuusSattuu kirjoitti:

        "Totta kai formaatti perustuu ajatukseen stereotyyppisestä unelmamiehestä. "¨

        Aika harva kuitenkin ajatteli että 2010-luvun stereotyyppinen unelmamies haluaisi 1950-luvun sterotyyppisen unelmanaisen. Sehän se ristiriita tässä oli.
        Yleensä ne sterotypiatkin muuttuvat vähitellen maailman mukana.

        50-luvun unelmamies:
        Pitkä, harteikas, voimakas, omaisuutta ja arvostettu ammatti, maailmaa nähnyt.

        2010-luvun unelmamies:
        Pitkä, harteikas, voimakas, omaisuutta ja arvostettu ammatti, maailmaa nähnyt.

        50-luvun unelmanainen:
        Hoikka, kaunis, nuori, siveä, pullantuoksuinen kodinhengetär.

        2010-luvun unelmanainen:
        ?

        Osaatko täydentää viimeisen kohdan?


      • 13213212132123

        "Aika harva kuitenkin ajatteli että 2010-luvun stereotyyppinen unelmamies haluaisi 1950-luvun sterotyyppisen unelmanaisen. "

        Puhut nyt varmaan naisena. Varmaan osittain mukana ohjelmassa on kärjistystä, mutta tosi harva mies edelleenkään haluaa mitään vahvaa itsenäistä citynaista.


      • 121212121212 kirjoitti:

        50-luvun unelmamies:
        Pitkä, harteikas, voimakas, omaisuutta ja arvostettu ammatti, maailmaa nähnyt.

        2010-luvun unelmamies:
        Pitkä, harteikas, voimakas, omaisuutta ja arvostettu ammatti, maailmaa nähnyt.

        50-luvun unelmanainen:
        Hoikka, kaunis, nuori, siveä, pullantuoksuinen kodinhengetär.

        2010-luvun unelmanainen:
        ?

        Osaatko täydentää viimeisen kohdan?

        "2010-luvun unelmanainen:
        ?"

        Kunhan näemme Suomen Bachelorette-ohjelman, saamme ainakin tuotantoyhtiön käsityksen. Vai joko tämä oli suomennettuna nimelle "Sinkkuäidille sulhanen"?


      • 6789
        121212121212 kirjoitti:

        50-luvun unelmamies:
        Pitkä, harteikas, voimakas, omaisuutta ja arvostettu ammatti, maailmaa nähnyt.

        2010-luvun unelmamies:
        Pitkä, harteikas, voimakas, omaisuutta ja arvostettu ammatti, maailmaa nähnyt.

        50-luvun unelmanainen:
        Hoikka, kaunis, nuori, siveä, pullantuoksuinen kodinhengetär.

        2010-luvun unelmanainen:
        ?

        Osaatko täydentää viimeisen kohdan?

        Niimpä niin. Sinun ajatusmaailmaasi ei mahdu mitään muuta kuin ulkonäkö.


      • TotuusSattuu
        13213212132123 kirjoitti:

        "Aika harva kuitenkin ajatteli että 2010-luvun stereotyyppinen unelmamies haluaisi 1950-luvun sterotyyppisen unelmanaisen. "

        Puhut nyt varmaan naisena. Varmaan osittain mukana ohjelmassa on kärjistystä, mutta tosi harva mies edelleenkään haluaa mitään vahvaa itsenäistä citynaista.

        "Puhut nyt varmaan naisena. Varmaan osittain mukana ohjelmassa on kärjistystä, mutta tosi harva mies edelleenkään haluaa mitään vahvaa itsenäistä citynaista."

        Puhun ihan miehenä ja en itse ainakaan tunne miestä joka hakisi naista nimenomaan "äiti-materiaalina" jonka laiselta ainakin minusta kuullostaa tuon bachelorin unelma viidestä kotona kirmaavasta lapsesta ja siellä odottavasta pullantuoksuisesta vaimosta. Ainakin minun tuntemani miehet hakevat ensisijaisesti itselleen kumppania jonka kanssa voidaan tehdä mukavia asioita ja jonka kanssa tunnetaan henkistä ja fyysistä yhteyttä. Jos nuo natsaavat niin sitten voidaan joskus tulevaisuudessa katsoa sitä perhettä mutta eivät nuo "perhe-ominaisuudet" ole kellään oikein päällimmäisenä.


      • TotuusSattuu
        121212121212 kirjoitti:

        50-luvun unelmamies:
        Pitkä, harteikas, voimakas, omaisuutta ja arvostettu ammatti, maailmaa nähnyt.

        2010-luvun unelmamies:
        Pitkä, harteikas, voimakas, omaisuutta ja arvostettu ammatti, maailmaa nähnyt.

        50-luvun unelmanainen:
        Hoikka, kaunis, nuori, siveä, pullantuoksuinen kodinhengetär.

        2010-luvun unelmanainen:
        ?

        Osaatko täydentää viimeisen kohdan?

        "50-luvun unelmanainen:
        Hoikka, kaunis, nuori, siveä, pullantuoksuinen kodinhengetär.
        2010-luvun unelmanainen:
        ?
        Osaatko täydentää viimeisen kohdan?"

        Riippuu ihan miehestä mutta aniharvalla siihen enää kuuluvat ainakaan siveä ja pullantuoksuinen kotihengetär. En itse tunne yhtään miestä joka hakisi ensisijaisesti noita ominaisuuksia, ainakaan täällä kapungeissa. Maalla voi ehkä olla eri arvot ja toiveet.


    • flowersreally

      "Miksi Bachelor Suomen naiskuva on 50-luvulta?"

      Koska typerä tosi-tv myy.

    • enolebott

      "Huvittavaa miten kurpparaivo alkoi välittömästi kun bachelor osaa vaatia ainoaa oikeanlaista naista ja tyrmää parisuhteeseen sopiimattomat."

      Eli myönnät että lähes kaikilla miehillä on samanlainen naismaku?

      • Lähes kaikki miehet haluavat naisellisen naisen.


      • Joo, tottakai myönnän itsestäänselvyyden. Kyllä me miehetyt tiedetään millainen naisen tulisi olla. Toki on palstallakin joitakin aisureita ja valkoritareita jotka väittää naismakunsa olevan erilainen mutta ne puhuu paskaa. Todellisuudessa kaikesta kiistämisestään huolimatta nekin valitsisi kiltin & kunnollisen mielellään neitsyen naisen vaimokseen jos semmoisen saisivat, ne on vaan huomanneet että on edullisempaa myötäillä 2000-luvun naisia niin joskus saa edes niiltä mutta ei nekään oikeasti 2000-luvun lutkaa vaimoksi haluaisi vaikka semmoiseen voivat paremman puutteessa tyytyä.


      • 13131313
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, tottakai myönnän itsestäänselvyyden. Kyllä me miehetyt tiedetään millainen naisen tulisi olla. Toki on palstallakin joitakin aisureita ja valkoritareita jotka väittää naismakunsa olevan erilainen mutta ne puhuu paskaa. Todellisuudessa kaikesta kiistämisestään huolimatta nekin valitsisi kiltin & kunnollisen mielellään neitsyen naisen vaimokseen jos semmoisen saisivat, ne on vaan huomanneet että on edullisempaa myötäillä 2000-luvun naisia niin joskus saa edes niiltä mutta ei nekään oikeasti 2000-luvun lutkaa vaimoksi haluaisi vaikka semmoiseen voivat paremman puutteessa tyytyä.

        Kumoat siis 12121212:n väitteet tuolla.


      • 13131313 kirjoitti:

        Kumoat siis 12121212:n väitteet tuolla.

        En lukenut koko ketjua, jotain huomasin kun 12121212 oli laittanut siitä että naisten ihannemiesmalli ei ole juurikaan muuttunut vuosien saatossa, pitkä, leveäharteinen, miehekäs toimen mies hyvässä ammatissa, no miksi miestenkään ihannenaismalli olisi muuttunut? Femakkojen on ihan turha kuvitella että kivikaudelta asti jatkunut perinne siitä mikä naisessa viehättää katkeaisi siihen kun feministit sanoo "meillä on oikeus!", joo siinäpähän on mutta ne miehen kannalta usein vastenmieliset oikeudet ja mielenilmaisut oikeasti lopettaa parisuhteet tästä maailmasta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, tottakai myönnän itsestäänselvyyden. Kyllä me miehetyt tiedetään millainen naisen tulisi olla. Toki on palstallakin joitakin aisureita ja valkoritareita jotka väittää naismakunsa olevan erilainen mutta ne puhuu paskaa. Todellisuudessa kaikesta kiistämisestään huolimatta nekin valitsisi kiltin & kunnollisen mielellään neitsyen naisen vaimokseen jos semmoisen saisivat, ne on vaan huomanneet että on edullisempaa myötäillä 2000-luvun naisia niin joskus saa edes niiltä mutta ei nekään oikeasti 2000-luvun lutkaa vaimoksi haluaisi vaikka semmoiseen voivat paremman puutteessa tyytyä.

        Entä jos nainen ei halua olla tuollainen kodinhengetär? Parisuhde on kahden kauppa.


      • outsider1 kirjoitti:

        Entä jos nainen ei halua olla tuollainen kodinhengetär? Parisuhde on kahden kauppa.

        Onko jonkun naisen toive urasta (joka todennäköisesti on vain yhtä kitkuttelua kunnes nainen mummoikään päästyään tajuaa että kaikki se ahnehtiminen on ollut turhaa kun ei edes kunnollista miestä rinnalleen löytänyt) tärkeämpi kuin maailman tuhoutuminen? Niin kaun kuin on ollut ihmisiä on ollut tietty malli jonka mukaan toimia jotta on toivoa, länsimaiden naiset on sen mallin nyt yhdessä sukupolvessa heittäneet romukoppaan kun eivät "halua", mitäpä luulet siitä seuraavan?


      • 13131313
        Harmaaritari kirjoitti:

        En lukenut koko ketjua, jotain huomasin kun 12121212 oli laittanut siitä että naisten ihannemiesmalli ei ole juurikaan muuttunut vuosien saatossa, pitkä, leveäharteinen, miehekäs toimen mies hyvässä ammatissa, no miksi miestenkään ihannenaismalli olisi muuttunut? Femakkojen on ihan turha kuvitella että kivikaudelta asti jatkunut perinne siitä mikä naisessa viehättää katkeaisi siihen kun feministit sanoo "meillä on oikeus!", joo siinäpähän on mutta ne miehen kannalta usein vastenmieliset oikeudet ja mielenilmaisut oikeasti lopettaa parisuhteet tästä maailmasta.

        1212121 väittää, että miehillä on keskenään erilainen naismaku.


      • 13131313 kirjoitti:

        1212121 väittää, että miehillä on keskenään erilainen naismaku.

        Tottakai joitain makueroja voi olla, blondi, brunette, tumma, isot tissit, hyvä peba jne. mutta perustoive siitä että nainen on kiltti & kunnollinen ja omaa hyvät äitiominaisuudet miehen omille (huom. omille eikä toisen omille) lapsille on muuttumaton.


      • 121212121212
        13131313 kirjoitti:

        1212121 väittää, että miehillä on keskenään erilainen naismaku.

        Pitää paikkansa. Esim. minulla ja Harmaaritarilla on erilainen naismaku.

        Samaa on _parisuhdekelpoisuus_ ja mikäli halutaan joskus lapsia, _kelvollisuus äidiksi_. Tämä on aika luonnollista, jos halutaan parisuhde ja lapsia...vai mitä? Toki sitten on miehiäkin jotka retkahtavat Jännä-Jennoihin.

        Esimerkkejä makueroista:
        - jotkut tykkäävät pitkistä ja toiset lyhyistä
        -- lähes kaiki naiset tykkäävät pitkistä miehistä
        - seksissä jotkut miehet tykkäävät alistuvista, toiset dominoivista, esim. minä tykkään siltä väliltä
        -- lähes kaikki naiset haluavat alistua miehelle
        Jne.

        Miehelle on vain yksi malli, naiselle monta. Ainoat asiat joita vaaditaan on parisuhdekelpoisuus ja itsestään huolehtiminen, muuten nainen voi olla mitä vain itse haluaa. Mieheltä vaaditaan oikeat geenit (pituus, hartiat, leuka, ääni) ja kyvykkyys erittäin kapean muotin sisällä.


      • trai.trai
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, tottakai myönnän itsestäänselvyyden. Kyllä me miehetyt tiedetään millainen naisen tulisi olla. Toki on palstallakin joitakin aisureita ja valkoritareita jotka väittää naismakunsa olevan erilainen mutta ne puhuu paskaa. Todellisuudessa kaikesta kiistämisestään huolimatta nekin valitsisi kiltin & kunnollisen mielellään neitsyen naisen vaimokseen jos semmoisen saisivat, ne on vaan huomanneet että on edullisempaa myötäillä 2000-luvun naisia niin joskus saa edes niiltä mutta ei nekään oikeasti 2000-luvun lutkaa vaimoksi haluaisi vaikka semmoiseen voivat paremman puutteessa tyytyä.

        Te miehet vain ette ole enää nykyään noiden hyvien naisten arvoisia. Kun sinunkin kommenttejasi on jonkun verran lukenut, niin melko oksettava tapaus olet.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Onko jonkun naisen toive urasta (joka todennäköisesti on vain yhtä kitkuttelua kunnes nainen mummoikään päästyään tajuaa että kaikki se ahnehtiminen on ollut turhaa kun ei edes kunnollista miestä rinnalleen löytänyt) tärkeämpi kuin maailman tuhoutuminen? Niin kaun kuin on ollut ihmisiä on ollut tietty malli jonka mukaan toimia jotta on toivoa, länsimaiden naiset on sen mallin nyt yhdessä sukupolvessa heittäneet romukoppaan kun eivät "halua", mitäpä luulet siitä seuraavan?

        Ei maailma ole tuhoutumassa parisuhteissa tapahtuneiden muutosten vuoksi ja vaikka olisi, miksi ongelman ratkaisu olisi pelkästään naisten vastuulla?


      • TotuusSattuu
        121212121212 kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Esim. minulla ja Harmaaritarilla on erilainen naismaku.

        Samaa on _parisuhdekelpoisuus_ ja mikäli halutaan joskus lapsia, _kelvollisuus äidiksi_. Tämä on aika luonnollista, jos halutaan parisuhde ja lapsia...vai mitä? Toki sitten on miehiäkin jotka retkahtavat Jännä-Jennoihin.

        Esimerkkejä makueroista:
        - jotkut tykkäävät pitkistä ja toiset lyhyistä
        -- lähes kaiki naiset tykkäävät pitkistä miehistä
        - seksissä jotkut miehet tykkäävät alistuvista, toiset dominoivista, esim. minä tykkään siltä väliltä
        -- lähes kaikki naiset haluavat alistua miehelle
        Jne.

        Miehelle on vain yksi malli, naiselle monta. Ainoat asiat joita vaaditaan on parisuhdekelpoisuus ja itsestään huolehtiminen, muuten nainen voi olla mitä vain itse haluaa. Mieheltä vaaditaan oikeat geenit (pituus, hartiat, leuka, ääni) ja kyvykkyys erittäin kapean muotin sisällä.

        "Miehelle on vain yksi malli, naiselle monta. Ainoat asiat joita vaaditaan on parisuhdekelpoisuus ja itsestään huolehtiminen, muuten nainen voi olla mitä vain itse haluaa. Mieheltä vaaditaan oikeat geenit (pituus, hartiat, leuka, ääni) ja kyvykkyys erittäin kapean muotin sisällä."

        Jos katselee noita perheellisiä miehiä vaikka Prismassa tai kadulla niin kyllä niitäkin näyttää aika moneen lähtöön olevan niin näön kuin koonkin suhteen. Joten ei maailma ihan noin yksinkertainen ole.


      • 1212121212
        TotuusSattuu kirjoitti:

        "Miehelle on vain yksi malli, naiselle monta. Ainoat asiat joita vaaditaan on parisuhdekelpoisuus ja itsestään huolehtiminen, muuten nainen voi olla mitä vain itse haluaa. Mieheltä vaaditaan oikeat geenit (pituus, hartiat, leuka, ääni) ja kyvykkyys erittäin kapean muotin sisällä."

        Jos katselee noita perheellisiä miehiä vaikka Prismassa tai kadulla niin kyllä niitäkin näyttää aika moneen lähtöön olevan niin näön kuin koonkin suhteen. Joten ei maailma ihan noin yksinkertainen ole.

        Ja kun katsot niiden miesten vaimoja, huomaat kuinka tasoteoria toteutuu.


      • sivukommentti
        1212121212 kirjoitti:

        Ja kun katsot niiden miesten vaimoja, huomaat kuinka tasoteoria toteutuu.

        Myönnät siis, ettei miehen oikeasti vaadita -"oikeat geenit (pituus, hartiat, leuka, ääni) ja kyvykkyys erittäin kapean muotin sisällä"-, saadakseen vaimon, vaan että ne kympin kaunottaret (joita alemman tason miestenkin pitäisi omasta mielestään saada) eivät huoli ketä tahansa persjalkaista kimittäjää.


      • sivukommentti
        sivukommentti kirjoitti:

        Myönnät siis, ettei miehen oikeasti vaadita -"oikeat geenit (pituus, hartiat, leuka, ääni) ja kyvykkyys erittäin kapean muotin sisällä"-, saadakseen vaimon, vaan että ne kympin kaunottaret (joita alemman tason miestenkin pitäisi omasta mielestään saada) eivät huoli ketä tahansa persjalkaista kimittäjää.

        Oho! unohtui korjata: "miehen", kuuluisi olla muodossa "mieheltä".


      • 121212121212
        sivukommentti kirjoitti:

        Myönnät siis, ettei miehen oikeasti vaadita -"oikeat geenit (pituus, hartiat, leuka, ääni) ja kyvykkyys erittäin kapean muotin sisällä"-, saadakseen vaimon, vaan että ne kympin kaunottaret (joita alemman tason miestenkin pitäisi omasta mielestään saada) eivät huoli ketä tahansa persjalkaista kimittäjää.

        Tuohan kuulostaa ihan tasoteorialta, ja eihän mitään tasoja ollut olemassa vaan kemia ratkaisee ja asiat vain tapahtuvat.


      • Naisasialooser11

        Sitä minäkin kuullostelin, että ihan MAT:lta kuullostaa.


      • TotuusSattuu
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Sitä minäkin kuullostelin, että ihan MAT:lta kuullostaa.

        Eihän tasoteoriassa sinällään mitään vikaa ole vaan siitä tehdyssä harhaisessa johtopäätöksestä jonka mukaan vain ja ainoastaan ylimmän tason miehet saisivat naisen ja kaikki muut jäisivät ilman. Totuus on että varsin alhaisen tason miehetkin saavat naisen jos vain tyytyvät siihen naiseen jonka voivat saada eivätkä kurottele mahdottomiin.


      • vanha.mantra
        TotuusSattuu kirjoitti:

        Eihän tasoteoriassa sinällään mitään vikaa ole vaan siitä tehdyssä harhaisessa johtopäätöksestä jonka mukaan vain ja ainoastaan ylimmän tason miehet saisivat naisen ja kaikki muut jäisivät ilman. Totuus on että varsin alhaisen tason miehetkin saavat naisen jos vain tyytyvät siihen naiseen jonka voivat saada eivätkä kurottele mahdottomiin.

        "Ota vanhempi, ota yh, ota isokokoisempi etc."


      • TotuusSattuu
        vanha.mantra kirjoitti:

        "Ota vanhempi, ota yh, ota isokokoisempi etc."

        Juuri niin. Mitä kummallista tuossa on? Joko otat sen minkä saat tai olet ilman. Smahan pätee kaikessa elämässä.
        Eli ei pidä urputtaa että tavallinen mies ei saa naista jos ei ole valmis tyytymään itse hyvin tavalliseen.


      • naistenvaltamurtuu
        TotuusSattuu kirjoitti:

        Juuri niin. Mitä kummallista tuossa on? Joko otat sen minkä saat tai olet ilman. Smahan pätee kaikessa elämässä.
        Eli ei pidä urputtaa että tavallinen mies ei saa naista jos ei ole valmis tyytymään itse hyvin tavalliseen.

        Huono diili on huono diili. Miehilläkin on onneksi vaihtoehtoja. http://keskustelu.suomi24.fi/t/14855067/vinkki-sinkku-miehille!


    • Unelmoi.tuomas

      Tuomas saa naisen joka odottaa pullien kanssa tuomasta lentomatkaltaan. Pullien leipomisen välissä Ninjan tyydyttää joki komea nuori sälli. Ei Ninja istu jalat ristissä tuomasta odottamassa. Tuomas on huippuidiootti kun sellaisesta unelmoi. Tuomas tuo rahat pöytään, thats it.

    • Aikakoneella50-luvulle

      Kodinkoneet olisivat voineet olla 50-luvulla kehittyneempiä. Mielelläni olisin tuolloin siivoillut, kokannut, leiponut, ommellut ja hoitanut puutarhaa ja lemmikkejä. Naisena olisin odottanut ajan tapaan miehen tuovan perheen elatuksen ja talousrahat, hoitavan tietyt auto- ja pihatyöt. Nyt keski-ikäisenä tätinä odotan niitä päiviä, kun pääsen kokopäivätoimisesti upottamaan sormeni taikinaan ja multaan. Naiseuteen en ota muuten kantaa, kuin että pukeutumistyyli oli naisellista. Ehkä sen vuoksi olen pitänyt Mad Men-sarjasta. Sukupuoliroolit kohdallaan, ehkä olen vanhanaikainen. Fiftarityttö sielultani ja osin automaultani. 👗

    • tämmönenpari

      Rakastavaiset Maisa Torppa ja Jari-Matti Latvala: ”Mies tuo leivän pöytään ja nainen hoitaa kodin”

      http://www.is.fi/viihde/art-2000005168509.html

      – Olen sen verran vanhoillinen, että vaikka itse tekisin myös työtä, mies on ehdottomasti perheenpää. Tuntuu, että tänä päivänä yritetään olla niin tasa-arvoisia, että naisetkin yrittävät olla perheenpäitä, Maisa Torppa sanoo.

      Tosi-tv-tähti Maisa Torppa, 24, ei voinut reilu vuosi sitten kuvitellakaan, että ralliautoilu vie suuren siivun hänen elämästään. Vielä vähemmän hän osasi kuvitella, että jakaisi arkensa ja unelmansa autourheilijan kanssa, koska piti kaikkia moottoriurheilijoita ”laihoina, haisevina ja lyhyinä.” Kun Maisa kertoo aiemmista ajatuksistaan ralliautoiluun liittyen, hänen avopuolisonsa rallikuski Jari-Matti Latvala, 32, kuuntelee vieressä hymyillen.

      Jari-Matti on rakkaansa kanssa samaa mieltä.

      – Arvomaailmamme on samanlainen: Mies tuo leivän pöytään ja nainen hoitaa kodin. Miehen pitää kuitenkin hoitaa osuutensa, ettei naiselle jää kaikki, mutta päävastuun kodista pitää olla naisella, Jari-Matti sanoo.

      Maisa kertoo tekevänsä ruokaa ja ”hoitavansa kodin kun taas Jari-Matin vastuulla ovat pyykinpesu ja roskien vienti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe