Mä halusin sut,

taisitmenimutethalunnut

mut eihän se sinulle mennyt jakeluun.

78

2684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää_yötä

      Sanatonta.

    • Tulisitkomunlähelle

      Ai mutko? Mä halusin sut! Haluan sut!

    • Rakastaaminuu

      Kulta, kun mulle menee niin huonosti jakeluun, se pitää painaa suudelmin sinne :)

    • mahdollisestiaavistellut

      Tiesikö että johtui sinusta, vai millä tavalla jakeluun.

      Aavisteliko oikein.

    • taivasvarjelemikä

      Kukakohan nyt haluaa (kun haluajia useampia) ja mitä haluaa? Ja vinkki numero ykkösenä ei kenellekään työpaikallani, koska menee jakeluun!

      • Taivaskyllävarjelee

        Heh, asioitahan on jo pitkään laitettu jakeluun tässä mutta pahus vieköön, onko minulta joku nouto jäänyt bongaamatta?:)


    • ehkämennyjakeluun

      Mä oikeesti välitän susta! Voisko olla ideaa nähdä ja jutella ja selventää asioita. Enkä kyl oo ihan satavarma et oot sä sä. Jos oon vaan jossain palstaharhoissa. :D

      • oinen.harhoissa

        :)))

        Mä arvelen et oot hän nainen.


      • ehkämennyjakeluun
        oinen.harhoissa kirjoitti:

        :)))

        Mä arvelen et oot hän nainen.

        Ja ootko sä AP? Vai kuka oot? Ei voi tietää, voi vaan toivoo. :)


    • Moni haluaa mutta jos voisin kloonaisin😂

    • Jakelussavikaa

      Mä ilmoittaudun, ennoo hän, eli valkkaa kaik muut paitsi kolkko ja nelkko vastaus.

    • Olenvähänidiootti

      Aavistelin välillä että olisit halunnut, mutta en ollut varma.. vihjailusi olivat epämääräisiä, minulle pitäisi vääntää rautalangasta. Myöhemmin tajusin olleeni idiootti kun kerran vihjasit niin selkeästi mutta siinä hetkessä en sitä tajunnut ja käänsin asian vitsiksi.. myöhemmin tajusin että saatoit oikeasti silloin tarkoittaa että haluaisit minut.
      Mutta siitä on jo aikaa, nyt on varmaan jo myöhäistä.

      • Hiukan_utelias

        Mikä se selkeä vihje oli?


      • turhiautelen

        Olenvähänidiootti, oletko mies? Näimmekö tällä viikolla pitkästä aikaa?


      • Olenvähänidiootti

        Nainen olen. Ja se oli sellainen pervo vihje


    • Jaminähaluaisinsinut

      En ole tiennyt, et koskaan kertonut sitä minulle. Puhuit vain joistakin ajatuksistasi, eikä niistä ole voinut suoraan vetää johtopäätöksiä, haluaisitko minut vai onko kyse jostakin muusta. Olisin halunnut kuulla. Haluaisin vieläkin kuulla tuon, enemmän kuin mitään.

      • xnbxnzn

        Millaisista ajatuksista?


      • Jaminähaluaisinsinut

        Ajatuksista, jotka liittyivät meidän väleihin ja vähän myös ihmissuhteisiin yleensä.

        Vaikka ei varmaan aloitus ollutkaan minulle kirjoitettu.


      • viidestoista_yö

        No kannattais varmaan ottaa puheeksi


    • Kyllähänmäkin

      Halusin sut!!! Mutta kun en osannut lukea sitä että haluat mut :( miksi muuten mennyt aikamuoto? haluaisin vieläkin yrittää... mutta onko se niin että mun ei enään kannata yrittää?

      • pelkästäänväsynytkaikkee

        en mä mihinkään ulkomaille, olen suomalainen, nyt on päällimmäisenä työasiat, uusi työ vie loputkin voimat, niin arvelen, näiden raskaiden vuosien jälkeen, tämä viikko saattaa lopettaa ihan kaikki ajatukset minkäänlaisesta suhteesta, ei tunnu olevan voimia muuhun kuin omiin sukulaisiin, ehkä pitäisi olla syksyyn asti ihan hiljaa ja kaikkien missä tahansa ja katsoa loppuiko se nyt sitten siihen ettei kaveriakaan syksyllä


      • dingdongpongvaan

        Olette pellejä. Eiköhän syksyllä ole jo uudet kuviot, mutta odotelkaa ihmeessä syksyyn ja varsinkin täällä palstalla.


    • Caram-bola

      Jakelussa on ollut paljon häiriöitä viime aikoina. Postia voi syyttää. Se kun ei kulje ollenkaan, mulle päin, ja aina pitää löytää jostain jokin syntipukki. Joten 👉 blame in on the post. Not the boogie.

    • uskomatontasössötystä

      Eihän tästä saa yhtään mitään selkoa kuka halusi kenet ja mitä, oletteko ihan vajakkeja?

    • Mannanen

      Torjuit mut myös.. Siks en uskaltanut luottaa sun kiinnostuksen merkkeihin.

    • Enhuomannut

      Kaikkien solvaustesi takaa.

    • meniköjakeluunjo

      meni, mut en halunnut piste

    • kaksvailleseiska

      Sitten kannattaa yrittää erottua joukosta mutta säilyttää silti naisellisuus.

    • Noinollen

      Sulla ei oo näyttö onnistunut.

    • Onpihiäperk

      Ei se noin toimi kellään, että haluu saada, muttei oo valmis ite antamaan!

    • Väärinkäsitystentie

      Ei, ei mennyt jakeluun aikoinaan eikä ehkä vieläkään. Ennen olin nuori ja hölmö enkä tajunnut asioita. Nyt olen vanhahko ja ajattelematon enkä vieläkään tiedä minne tie vie. Pahoitteluni mutta ehkä otat ajatuksistani vaarin?:)

    • eitelepatiaa

      ootko ajatellut kertoa myös sille miehelle etkä vaan avaudu jossakin s24palstalla?

      • Vaionko

        Onhan siinä lottovoiton suuruinen mahdollisuus et just oikea henkilö lukee tuon viestin.


      • sevaanhei

        että ap on mies.


      • aloittaja_nainen

        Ai mistä alkaen?


    • Toiveissaainakin

      Ei se mitään vaikka ap on mies mut laitan eräälle neidolle tähän viestin et, alkaa pikkuhiljaa kolahtaa jokin muukin kun scanian nokka vasten katupylvästä.
      Ehkä tapaamme pian?

      • Aisinäköseolit

        miten siinä nyt silleen kävi? Tapaamista toivon minäkin :) Ja hyvä jos kolahtelloo viimeinkin nämä oikeat jutu ;)


    • Kanaolettodella

      No etpä itsekkään niitä vihjailuja ymmärrä. Olet kyllä jo näyttänyt olevasi melko kana. No jos mulle ei mennyt jakeluun niin et itsekkään tajunnut. Eli jatkamme näitä vihjailuja kuten ennenkin. Mieti ihmeessä mitä tarkoitin vihjeillä joita laitoin.

      • Seuraavasiirto

        Kinkkua kylläkin ajattelin käyttää tänään en kanaa. Ei mulla tässä mikään kiire ole mihinkään vällyjen väliin. Vihjailtu on ja voimme näin vaikka toistaiseksi jatkaakin. Katotaan mitä huominen tuo tullessaan?


    • oletkoitsekäs

      aika itsekästä tollanen haluaminen.

      • Einiinitsekästä

        Mut mitäs jos hän olisikin halunnut vaan antautua sinulle?


      • ootkoajatellut

        kannattais varmaa jutella sen toisen kanssa palstalla itkemisen sijaan.


    • onkonäinnn

      Haluat vain pimppiäni etkä minua. Hae pimppisi muualta.

      • Juurikinnäin

        Eiköhän jokainen halua jossain vaiheessa elämää tuota asiaa, se kun kuuluu asiaan. Mutta kenties sulla on jokin muu ongelma tässä käsillä kuin tuo?


      • oletharvinaisenoikeassa
        Juurikinnäin kirjoitti:

        Eiköhän jokainen halua jossain vaiheessa elämää tuota asiaa, se kun kuuluu asiaan. Mutta kenties sulla on jokin muu ongelma tässä käsillä kuin tuo?

        Kyllä nainen haluaa tietää haluaako mies vain pelkkää pimpsaa vai koko naista. Sellainen ongelma.


    • vinkkasitkoihansilmää

      Hahahahaah, minua naurattaa oikeasti ihmisten AVUTTOMUUS.

      Anteeksi nyt vain, mutta elämässä se menee nyt vain niin että jos haluaa ja ennen kaikkea tahtoo jotain niin siihen ei mitkään "no mä yritin vihjata sulle, mut sä et vaan ymmärtänyt, sun tappios, itken sitä nyt täällä ikävä-palstalla" auta.

      Mitenkä olisi jos ette vain vihjailisi tai tekisi mitään muuta epäsuoraa vaan ihan aikuisten oikeasti puhuisitte ja tekisitte asialle jotain?

      Ihan VIHJEENÄ että esimerkiksi minä tein asialle jotain, mutta nainen oli lopulta epäselvä että oli peruutettava ja sitä myöten kun toinen oli niin PASSIIVINEN niin tunteet alkoi kuolla.

      • Josvaikkakohtaisvielä

        Kommentoin tässä viestissä sekä ylhäällä et alhaalla olevaa. Että suorastaan ottaa pattiin kun aikoinaan yritin minkä silloin pystyin mut nainen oli tuo melko passiivinen. Minkäs siinä sitten pystyy muuta kuin heittää hanskat tiskiin. Olis ehkä pitänny yrittää enemmän mutta kun en tiedä hänen ajatuksiaan. Hyvät elämäntoivotukset hänelle.


      • vinkkasitkoihansilmää
        Josvaikkakohtaisvielä kirjoitti:

        Kommentoin tässä viestissä sekä ylhäällä et alhaalla olevaa. Että suorastaan ottaa pattiin kun aikoinaan yritin minkä silloin pystyin mut nainen oli tuo melko passiivinen. Minkäs siinä sitten pystyy muuta kuin heittää hanskat tiskiin. Olis ehkä pitänny yrittää enemmän mutta kun en tiedä hänen ajatuksiaan. Hyvät elämäntoivotukset hänelle.

        Jokainen tietysti arvioi itse tekikö tarpeeksi. Itse tein lähes oikean aloitteen ja kerroin kiinnostuksestani. Sen jälkeen on helppo elää itsensä ja tekojensa kanssa.

        Mutta jos toinen on täysin passiivinen niin nainen on joko passiivinen vössykkä jolla ei tee mitään muutenkaan, naista ei kiinnosta tarpeeksi tai nainen pelaa jotain pelejä miehen kanssa. Kaikki noista vastauksista on vääriä.

        Sain enemmän hyvää "palautetta" ja kiinnostusta täysin tuntemattomilta naisilta kuin tuolta naiselta passiivisuudessaan joten sellaiseen roikkumaan jääminen olisi typerää. Aivan varmaan sama juttu on sinun kohdallasi. Aina voi harmitella aikansa ja sitten vain jatkaa matkaa. Näet että naisia ja paljon sopivampi löytyy maailmasta jotka eivät ole passiivisia myöskään.


      • näinnnnkö
        vinkkasitkoihansilmää kirjoitti:

        Jokainen tietysti arvioi itse tekikö tarpeeksi. Itse tein lähes oikean aloitteen ja kerroin kiinnostuksestani. Sen jälkeen on helppo elää itsensä ja tekojensa kanssa.

        Mutta jos toinen on täysin passiivinen niin nainen on joko passiivinen vössykkä jolla ei tee mitään muutenkaan, naista ei kiinnosta tarpeeksi tai nainen pelaa jotain pelejä miehen kanssa. Kaikki noista vastauksista on vääriä.

        Sain enemmän hyvää "palautetta" ja kiinnostusta täysin tuntemattomilta naisilta kuin tuolta naiselta passiivisuudessaan joten sellaiseen roikkumaan jääminen olisi typerää. Aivan varmaan sama juttu on sinun kohdallasi. Aina voi harmitella aikansa ja sitten vain jatkaa matkaa. Näet että naisia ja paljon sopivampi löytyy maailmasta jotka eivät ole passiivisia myöskään.

        Millaisen kiinnostuksenosoituksen teit? Ymmärsiköhän tämä passiivinen nainen että halusit juuri HÄNTÄ vai ymmärsikö hän niin että haluat pelkkää seksiä - kunhan seksiä vain jostain sais meiningillä (siis jos halusit seksiä)? Siinä on kaksi eroavaisuutta. Oliko näkemyksissänne eroja, oliko tilanne suotuisa?


      • vinkkasitkoihansilmää
        näinnnnkö kirjoitti:

        Millaisen kiinnostuksenosoituksen teit? Ymmärsiköhän tämä passiivinen nainen että halusit juuri HÄNTÄ vai ymmärsikö hän niin että haluat pelkkää seksiä - kunhan seksiä vain jostain sais meiningillä (siis jos halusit seksiä)? Siinä on kaksi eroavaisuutta. Oliko näkemyksissänne eroja, oliko tilanne suotuisa?

        Jos hän kuvitteli että halusin pelkkää seksiä kun ei ollut mikään mennääks panee ehdotus todellakaan niin se nainen olisi siinä tapauksessa täysi idiootti eikä siten minun kanssa yhteensopiva.
        Seksi ei ollut hänen kanssaan päällimmäisenä mielessä vaikka toki himoa koin, mutta se oli hyvin pitkälle henkistä, pelkkä fyysisyys ei olisi koskaan mulle riittänyt.

        Nähtävästi näkemyksissä oli eroja ja tilanne ei ollut suotuisa, mutta tällä passiivisella naisella oli mahdollisuutensa ennen ja jälkeen vakuuttaa minut puolestaan että häntä kiinnostaa edes jollain vähäisellä myönnytyksellä jotta mitään olisi voinut jatkaa tai tunteet eivät olisi alkaneet kuolemaan.

        Sinä voit keksiä kaikenlaisia selityksiä miksi joku sulle tuntematon nainen toimii ja syyttää miestä, mutta jos ei edes varpaankynttä liikauta kiinnostuksen osoitukseen vaikka muuten vaikuttaa kiinnostuneelta niin ei siinä voi muuta kuin antaa mennä.

        Oiva tapa naiselle paeta omaa vastuuta tilanteessa ja toisaalta kertoa itselleen typeryyksiä että miksi oli passiivinen on syyyttää miestä vain seksinnälkäiseksi epätoivoiseksi luuseriksi.

        Hänelle käy varmaan parhaiten juuri sellainen väkisin pöksyihin pyrkivä lähes raiskari aktiivi flirttari mies eikä mikään sellainen mies joka suoraselkäisesti odottaa myös naiselta aktiivisuutta ja jolla on oikeita tunteita pelissä.

        Ihan sama nyt jo, mutta tuli ketjusta vain mieleen kun sen näin.


      • simppelitulkintani

        Jos mies on naisen suhteen ollut useammassa tilanteessa hyvin aktiivinen, eikä naiselle ole jäänyt minkäänlaista mahdollista käsitystä että toinen haluaa vain sänkyyn ja nainen on pelkästään passiivinen niin nainen ei ole silloin todennäköisesti kiinnostunut, mutta muussa tapauksessa tilanne voi olla epäselvä ja kannattaa olla yhteydessä naiseen, jos hänet haluaa.


    • eitajunnuvai

      voi räkä ja niin paljon kun sä oot sitä ikävää tääl jauhanu, suorastaan massapostannu, meinaan kaikille naisille. oisko ollu väärät metodit sulla käytössä.

    • ettänäinnn

      Epäselvää tässä kaikessa on juuri se että kuka on se "sut". Ketä oikeasti kaipaat, ketä ikävöit. Olenko vain laastari sulle.

    • voipakananpakana

      pus vaan teillekin

    • Juuusttt

      Niinpä niin. Montaa akkaa se ukkeli haluaa?
      Monia nimiä kaipaat ainakin !!!

    • nniiiiinn

      Miehet, tiedättekö te oikeasti miten nainen saalistetaan?

      • paljastuu

        Ei kannata mitään liirumlaarumeita höpistä vaan näyttää selvästi mitä haluaa ja mihin ;)


      • Turnoff

        Tietää.

        Sääntö ensimmäinen: heitä monta koukkua järveen, jos yhteen kala ei tartu ehkä toiseen tarttuu.

        Sääntö kaksi: flirttaa näkyvästi, paljon ja näytä varsinkin ihastuksen ollessa lähellä oikein naistenkaatajalta!

        Sääntö kolme: paljon seksisuhteita. Muista kehuskella niillä!

        Sääntö neljä: näytä palstoilla imagoa jossa sinulla olisi paljon kaipaajia!


      • vinkkasitkoihansilmää

        Naiset joita pitää saalistaa eivät ole saalistuksen arvoisia.

        Jos kyse on vakavasta kiinnostuksesta niin se on täysin eri asia kuin teinimäiset nuorten aikuisten seksisaalistusleikit. Niissä ei ole mitään syvyyttä ja loppuvat kun parempi saalistaja tulee paikalle tai kun saalistus päättyy.

        Vaatimus saalistukseen ei tee naisesta kiinnostavaa tai edes kiihottavaa vaan molemminpuolinen aktiivisuus jossa edetään vuoroaskelin kohti jotain suurempaa kuin primitiivisä panetusrefleksjä.


      • Turnoff
        Turnoff kirjoitti:

        Tietää.

        Sääntö ensimmäinen: heitä monta koukkua järveen, jos yhteen kala ei tartu ehkä toiseen tarttuu.

        Sääntö kaksi: flirttaa näkyvästi, paljon ja näytä varsinkin ihastuksen ollessa lähellä oikein naistenkaatajalta!

        Sääntö kolme: paljon seksisuhteita. Muista kehuskella niillä!

        Sääntö neljä: näytä palstoilla imagoa jossa sinulla olisi paljon kaipaajia!

        Sääntö viisi: puhu rakkaudesta mutta tiiraile samalla pakkien ja pettymysten varalta muitakin potentiaalisia naisia.

        Sääntö kuusi: muista kuuluttaa ja mainostaa tuota myös ihastuksellesi kovaan ääneen


        Näillä jos ei ihastus tajua että mieshän rakastaa juuri minua ja haluaa vain minut niin ei sitten millään!

        Mies on nyt tehnyt kaikkensa


      • hahahhmyöstoisinpäin
        Turnoff kirjoitti:

        Sääntö viisi: puhu rakkaudesta mutta tiiraile samalla pakkien ja pettymysten varalta muitakin potentiaalisia naisia.

        Sääntö kuusi: muista kuuluttaa ja mainostaa tuota myös ihastuksellesi kovaan ääneen


        Näillä jos ei ihastus tajua että mieshän rakastaa juuri minua ja haluaa vain minut niin ei sitten millään!

        Mies on nyt tehnyt kaikkensa

        Nainen taas odottaa vain haarat levällään että mahdollisimman limainen nuljaska työntäisi sinne kullinsa.

        Nainen on tehnyt kaikkensa eikä mahtanut muuta kuin ottaa jotain kullia sisään rakkauden tuskissaan.


    • ANTAATULLAVAAN

      Sanopas apmies millä kirjaimella sun kaipaamas kohteen nimi alkaa ni loppuu tää pelleily ja osa karsiutuu pois. Jos sä siis jotain haluat.

      • karsitaan.sitten

        J-nainen, kun pakotat kertomaan!!!!


      • LaitaKirjain

        Juuri ajattelin kirjoittaa ihan samaa. Anna kirjain ja joku selkeä tunniste hänelle, niin eiköhän se helpota asiaa.


      • kiitoksenpaikka

        Asiaa- Kiitos sinulle kuka oletkaan.


      • selvääpässinlihaa
        karsitaan.sitten kirjoitti:

        J-nainen, kun pakotat kertomaan!!!!

        pakotti kertomaan? uskomatonta.


      • eipä-omita-juttuja
        selvääpässinlihaa kirjoitti:

        pakotti kertomaan? uskomatonta.

        aloittaja on kylläkin nainen, enkä etsi J -naikkosta tosiaankaan vaan miestä.


      • aloittaja_nainen
        eipä-omita-juttuja kirjoitti:

        aloittaja on kylläkin nainen, enkä etsi J -naikkosta tosiaankaan vaan miestä.

        Kiva, kun sinäkin kirjoittelet puolestani. Mutta miehelle meni...


      • Kysynkunkiinnostaa
        karsitaan.sitten kirjoitti:

        J-nainen, kun pakotat kertomaan!!!!

        Joanna, Jenna, Jaana, Janna, Johanna, Jasminaa? Osuiko jokin oikeaan?


      • pelkkäämiinusta

        eihän kukaan enää ole "joku" muu, se ei ole "auttamista"


    • silatisti

      Miten olet osoittanut sille miehelle että hänet haluat? Kysyn aloittajalta.

    • Osallistunpa minäkin tähän keskusteluun:

      Jospa aloitus on tekaistu?
      Joku ehkä koettaa vain saada hämmennystä aikaan.

    • näjekkö

      sie,vaikka en ole ruutula?

    • pakit.sain

      Ei se kyllä mennyt. Mutta et halunnutkaan, kun sanoit ettei se varmaan kannata.

    • anteeksisiitä

      Niin, en ollut valmis, olin niin epävarma :(

      • vnxvnxn

        Miksi olit epävarma? :(


    • muutenahdistusiskee

      En varmaan ymmärtänyt sitä ja kun on ollut aikamoista väsymystä monesta asiasta johtuen niin sekin syynä ja yllättävät näkemiset. Nyt olis hyvin tärkeää työnteko ja työrauha.

      • kunhankyselen

        No mikäs sen työrauhan sitten vie?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe