Ihannemiehen hiustyyli 2017

MikäHiustyyliPitäisi

Mikä on ihannemiehen hiustyyli 2017? Pitkät hiukset, ananas, siilitukka, kalju vai jokin muu?

Mikä hiustyyli ei mielestäsi toimi 2017?

14

1852

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonkunnaisenmielipide

      Mikään noista ei ole erityisen mieleinen minulle. Paitsi ananas sopii joillekin. Ananas ei sovi jos on pitkän muotoinen pää ja/tai korkea otsa. Mutta riippuu miehestä, sillä erilaisiin kasvoihin sopii erilainen hiustyyli!

      • Hmmmmmmmmm

        Mikä helvetin hiustyyli on ananas?
        En oo koskaan kuullutkaan.


      • Hmmmmmmmmm

      • jonnaa12

        Hyi,saatana


    • HowSimple

      Lampaille ja trendipelleille muodin mukainen ja itsensä tiedostaville sellainen mistä itse pitää.

      • nmhjyu

        Juurikin näin.


    • vanha_akka

      Ananas kaamein tyyli mitä on ikinä ollut.....ei komista ketään.....ja sentään monenlaista olen tähän ikääni nähnyt....

    • SiiliSenOllaPItää

      Itse armeijan jälkeen olen pitänyt 2-3mm siiliä. Itse pidän siitä kovasti. Suorastaan naurattaa nämä metro-homot jotka geelillä laittelevat hiuksiaan jokaiseen ilmansuuntaan. Ja kun ne nahka-takkeineen ja kananjalkoineen tulevat töihin, niin jo kokonaisten lauseiden muodostaminen on vaikeaa. Sen sijaan, kunnon punaniska ei punastele töissä eikä siilitukkaisilla valu hiki silmiin. Ilmavirta kuivaa sen. Ja se se sitten vasta kirvelee kun geeli-hiki yhdistelmä valuu pitkin otsaa.

    • nokielli

      Ai pitääkö miehellä olla joku hiustyyli. Ihan kuule kaikki käy, mutta mitään luonnottomuuksia en sulata kuten hiusten värjäystä.

      • eskonenn

        Harmi jos on valmiiksi värjätyn näköinen peruukki


    • leice.juskinen

      Sivulta ja takaa pitkä. Päältä kalju johon vedetty geelillä sivutukka tiukasti päälle

    • mimmi88-

      Mikä on ananaskampaus?Homotukan tiedän,että on lyhyt sivuilta ja mustaksi värjätty ja päältä pystyssä ja valkoinen harakanpesä. Siilitukkaisia ja kaljuja käy sääliksi,kun vanhuus on tullut ennen aikojaan ja täytyy pitää lippistä,kuin junttien traktorikuskienkin,sitten kun lisätään vielä leukaparta viiksineen,niin hyi helvetti.

      • LyhyetHiukset

        Ei pitkät hiukset sovi kaikille ja myös pitkät hiukset vanhentaa miehen ulkonäköä.
        Onko sinusta muka nuorekkaan ja komean näköinen pitkä harvatukkainen mies.
        Kun hiukset harvenee ja alkaa kaljuuntumaan, niin siilitukka tai kalju on ainoo siedettävän näköinen hiumuoti.
        Mulla on lyhyet hiukset ja mä käytän yleensä tuubi huvia silleen pirates tyyliin laitettuna kesällä, mut talvella laitan tuubihuivin kuin pipon päähän.


    • Helppohoitoinen

      Itse sanoisin että normaalit, lyhyehköksi leikatut oimivat ainakin tänä päivänä. Olen armeijan jälkeen käyttänyt aina siilitukkaa ja kyllähähän ne jotka minut tuntevat hymyilevät ja puhuvat. Mutta tuntemattomat jäävät usein sanattomiksi tai hymyilevät epäileväisen näköisinä. No, pakkasten aikana annoin hiusten kasvaa ja nyt ne ovat "normaalin" näköiset. Ja kas kummaa, kaikki joiden kanssa aloitan keskustelua parilla sanalla, hymyilevät ja ovat heti mukana. Miesten hiuksilla on siis vaikutusta.

      Arvaan jo mitä tapahtuu kun leikkaan sen perinteisen 2mm siilin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe