Kumpi olisi paras taktiikka?

MrBachelorMan

Kysyisin teiltä palstalaiset, että mikä olisi nyt paras taktiikka edetä naisten kanssa tästä eteenpäin?

1) Work your way up. Elikkäs tyytyisin ja keskittyisin alemman tason naisiin, myös ehkä tasoani alempiin kuten YH-naisiin (minulla itsellä ei ole lapsia) ja sitä myötä yrittäisin saada kokemusta ja taitoa saada niitä naisia joita todella haluan?
2) Tupla tai kuitti. Tässä menisin suoraan yrittämään niitä naisia joita haluan, tai muuten vain korkeamman tason naisia.

Perusteluja olisi myös kiva saada.

106

1564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna.palaa

      Ei ole ylemmän tason naisia ja alemman tason naisia, on vain naisia. Miehen tehtävänä on saada kaikkien naisten sukat pyörimään jaloissa.

      Sinun tehtäväsi on hurmata naisia ja käyttää heistä kaikkia niitä jotka saavat sinut himokkaaksi.

      • kokenut.tietää

        Noinhan se lienee aika pitkälle asia...........
        Mutta, nyt on vain noiin että nAISET OVAT TULLEET TODELLA RONKELEIKSI.
        Hieman köärjistäen voisi sanoa ettei heille näytä kelpaavan mikään.

        Mitä he sitten haluaa?
        MillAINEN PITÄISI MIEHEN OLLA ETTÄ NAISET TYKKÄISI?

        ensinnäkin, pitää olla vähäintään yli 180s pitkä
        komea ja jokseenkin hoikka. Hyvä olisi jos olisi myös paksu lompakko
        Noilla eväillä pääsee jo alkuun mutta vielä tuosta pituudesta tuo 180s pituus on todellakin ehdoton minimi. 190 - 195s pituudella jo hurmaa naisia kummasti

        noin se vaan on uskokaa tai älkää


    • vaihtoehtokolme

      Vaihtoehto 3 eli pidä pippeli pöksyissä tuntuu olevan paras ratkaisu kaikille tämän palstan miehille.

    • 1) Ihan hyvä vaihtoehto, jos se on ns. kevytsuhde. Eli käyt lähinnä panemassa yh-mammaa. Joka kerta muista käyttää kumia, ettet joudu aisuriansaan. Tarpeeksi käytettyäsi naista jätät hänet tylysti mitään perusteluita kertomatta.

      2) Jos todellista seurustelua ja elämänkumppania olet etsimässä, niin valitse tämä vaihtoehto 2.

      • hohhohhoijaaa

        Repesin, ätminkäinen antamassa neuvoja kuinka naisten kanssa tulisi toimia..


      • hohhohhoijaaa kirjoitti:

        Repesin, ätminkäinen antamassa neuvoja kuinka naisten kanssa tulisi toimia..

        Kerro paremmat neuvot. No? Missä viipyy?


      • vittumikäantisankari

        Kerrohan jonne , miten olet päässyt panemaan?

        Ihanko suoraan vaan tyrkkäsit siittimen yh-äipän emättimeen? Hah hah hah, LOL

        Kannustat vielä hyväksikäyttöön, panemiseen ja jättämiseen.

        Et sinä ole edes mies.


      • vittumikäantisankari kirjoitti:

        Kerrohan jonne , miten olet päässyt panemaan?

        Ihanko suoraan vaan tyrkkäsit siittimen yh-äipän emättimeen? Hah hah hah, LOL

        Kannustat vielä hyväksikäyttöön, panemiseen ja jättämiseen.

        Et sinä ole edes mies.

        Shaming language ja henkilöhyökkäys havaittu. Etkö pysty parempaan?

        Huomaa jälleen että Helsingin Sanomien feministitoimittajat kirjoittaa anonyymeinä palstalle.


      • MrBachelorMan

        Kiitos vinkistä. Yllätyin tästä sikäli, että miten kaukonäköinen tämä oli. Sillä kun tuli ehkäisy puheeksi, nainen sanoi että voi vetää paljalla koska hän käyttää pillereitä. Tuli heti toi kohta 1 sinulta mieleen, joten käytin kumia. :D


      • SinneMän
        super-atm kirjoitti:

        Kerro paremmat neuvot. No? Missä viipyy?

        Hävis postin mukana:0))


    • Fewfjkfnfsdndfsfdsf

      Work Your Way Up.

      Raadollista touhua mutta minkäs teet. Lisäksi voit tsekkaa esim. sen että onko SINUSSA jotain fataalia vikaa, varmistua ettei ole - nimittäin jos et saa edes niitä naisia jotka koet suorastaan tasottomiksi niin silloin on peiliinkatsomisen aika.

      Lisäksi alemman tason naisen kanssa opit kuitenkin naiseudesta paljon. Väitän että useimmat naisten kanssa menestyneet miehet ovat nimenomaan aloittaneet WYWU:lla, tosin nuorena/poikana. Nuoret pojat kun eivät omaa mitään laatukäsitteistöä niin siinä ne jotka ovat tytöistä kiinnostuneita voivat leikkiä näitä sosiaalisia suhdeleikkejä täysin vapaasti ja he kasvavat siten samaan maailmaan kuin missä naiset elävät, suhteiden ja verkostojen maailmaan ja he tuntevat tytöt/naiset suhteen toisena osapuolena. "Oikea" kontakti sitten seuloutuu tason mukaisesti luontevasti.

      Rämpiessä resiinalla perässä joutuu taistelemaan sitä faktaa vastaan että kaikki naiset ovat sinua kokeneempia. Myös ne ATN:t. ATN:n arvo kuviossa tikapuun puolana tulee juurikin sallivuudesta ja myöntymisestä toimimaan täysin kädettömän kanssa. Tosin jos tämäkään ei riitä on mies oikeasti kadotettu sielu; kuten sanoin - myös ATN on nainen ja odottaa tiettyä kohtelua.

      Suosittelen asian lähestymistä sitten sydämen kautta, oikeastaan se on ainoa vaihtoehto. Siinä sitten voi käydä niin että tykkäät siitä ATN:sta vaikka hän ei ole suhde-esteettisesti tai nykyisen tarvehierakiasi mukainen - siinä kuitenkin on toinen ihminen jolta saat sellaista arvoa jota et ole ennen saanut. Sen sisäistäminen ja siinä tunteessa eläminen ja sen ottaminen itseensä on olennainen osa prosessia. Sanottakoon myös että se alkaa pyyhkiä sinua pois, sitä sinua jonka nyt tunnet. Myöhemmin samaa nykyisen itsesi poispyyhintää jatkavat kenties lapset ja oman rooliin löytäminen maailmasta ja yhteisöstä.

      Puhun kokemuksesta.

      • "myös ATN on nainen ja odottaa tiettyä kohtelua. "

        Olet oikeassa. Vaikka nainen olisi kuinka tasoton, niin se odottaa että sitä kohdeltaisiin kuin jotain parasta prinsessaa. Lisäksi alimman tason naiset vaativat itselleen tasoaan huomattavasti parempaa miestä.


      • lkdjtiewtu

        Enpä voi suositella tällaista toimintamallia. Mikään kun ei takaa lopputuloksen olevan suosiollinen. Paljon todennäköisempää on se, että lähdettyäsi tuolle tielle olet lopullisesti mitätöity, kuohittu ja rahaton ihmisjäte. Siinä voit sitten pohtia kannattaako enää yrittää lainkaan vai saatko "lisäarvoa" siitä, että raadat elämäsi loppuun tuottaen hyvinvointia kaikille muille paitsi itsellesi.

        Jos oikeasti haluat suhdetta naisen kanssa, niin kannattaa miettiä asiaa puhtaasti järjellä. Vain sen avulla pystyt puntaroimaan edes joitain mahdollisia lopputulemia ja tekemään sitten valistuneempia valintoja. Jos menet eteenpäin sydämellä ja tunteella, niin todennäköisimmin tuhoudut ennemmin tai myöhemmin.

        Valitettava fakta on se, että monikaan meistä ei löydä mitään roolia maailmasta tai yhteisöstä ja lasten hankinta on lähinnä tuon merkityksettömyyden kompensointia. Ei taida oikein olla mukavaa niitä lapsiakaan kohtaan. Sinuna päästäisin irti kaikesta, omista odotuksista, haaveista ja sen sellaisesta joutavuudesta. Vain silloin olet vapaa tekemään mitä itse tahdot.


      • Lerppamuna

        Aika hemmetin hyvin kirjoitettu. Itse olen wywu-tekniikalla päässyt tutustumaan naisiin paremmin kun aiemmin yritin löytää heti varmasti kiinnostavan naisen. Johonkin naiseen voi kiinnostus herätä myöhemmin.


      • flowersreally

        Juuri tuollaisia reittä pitkin kiipijöitä kaikki miehet aina ovat.


      • 89748443
        super-atm kirjoitti:

        "myös ATN on nainen ja odottaa tiettyä kohtelua. "

        Olet oikeassa. Vaikka nainen olisi kuinka tasoton, niin se odottaa että sitä kohdeltaisiin kuin jotain parasta prinsessaa. Lisäksi alimman tason naiset vaativat itselleen tasoaan huomattavasti parempaa miestä.

        Eli siis YTN:lle pitää antaa prinsessan kohtelu?


      • 89748443 kirjoitti:

        Eli siis YTN:lle pitää antaa prinsessan kohtelu?

        Ei täydy jos ei halua.


      • 987897
        super-atm kirjoitti:

        Ei täydy jos ei halua.

        Ei kenenkään kohtelun pitäisi riippua mitenkään hänen tasostaan. Miksi atn ei saisi odottaa prinsessan kohtelua ja miksi se on "sallitumpaa" ytn:lle?


      • hjjjkkkkklll
        987897 kirjoitti:

        Ei kenenkään kohtelun pitäisi riippua mitenkään hänen tasostaan. Miksi atn ei saisi odottaa prinsessan kohtelua ja miksi se on "sallitumpaa" ytn:lle?

        Palstamiesten mielestä rumilla naisilla ei ole ihmisarvoa, eikä siten oikeutta odottaa tulevansa kohdelluksi inhimillisesti, saati hyvin ja arvostavasti.


      • 987897 kirjoitti:

        Ei kenenkään kohtelun pitäisi riippua mitenkään hänen tasostaan. Miksi atn ei saisi odottaa prinsessan kohtelua ja miksi se on "sallitumpaa" ytn:lle?

        Tietysti pitää. Atn:n ei kannata ihmetellä jos tasokkaampi mies kohtelee häntä kuin paskaa, koska nainen on hypergaminen eikä ole ansainnut itseään tasokkaampaa miestä.

        Todennäköisimmin atn saa tasoiseltaan mieheltä prinsessakohtelua, mutta saman tasoinen mieshän ei tunnetusti naiselle kelpaa.


    • entäkolmasvaihtoehto

      Miksi ottaa lutkamarssinsa marssinut nainen, jos et itse ole samalla viivalla? Sama hakea Thaimaasta jos vain rahat ja itsetunto kestää.

    • 121212121212

      Mahdotonta vastata kun et kerro tilanteestasi riittävästi.

      Saatko sen tason naisia joista olet kiinnostunut? Jos kyllä, 2). Jos et, 1).

      Jos 1), mikään ei estä _välillä_ yrittämästi niitä kovemman tason naisia. Jos pystyt suhtautumaan tylyihinkin pakkeihin huumorilla, saat hauskoja muistoja ja rohkaisua niiltä tasokkaammilta naisilta jotka suhtautuvat rohkeaan yritykseen positiivisesti vaikka näkevätkin heti ettet ylitä rimaa.

      Pelkkä 2) ei minusta toimi. Jos saat aina pakit, et pääse etenemään ja kokemus eri pokaamisen vaiheista jää puuttumaan. Sitten kun tapaat Sen Oikeasi, et osaakaan klousata. Lisäksi ytnien kanssa opetellessa käy helposti niinkin ettet yritä tosissasi kun et usko mahdollisuuksiisi...niinpä lähestyt heti kaverina jotta saisit posiviivisen palautteen kuten "olisit hyvä mies jollekin naiselle".

      Näin minun mielestäni.

      • MrBachelorMan

        Hyvä ohje kyllä ja aika hyvin tunnut tuntevan tuolta pohjalta asiat, koska kokolailla noinhan se tuntuisi menevän. Ohjeesi on pätevän oloinen ja olet hyvin perustellut sen kyllä.

        "Saatko sen tason naisia joista olet kiinnostunut? Jos kyllä, 2). Jos et, 1)."

        Kyllä ja ei. Eli joskus käy flaksi, aina ei taas voi saada mitä haluaa. Joten en pysty tuohon sanomaan oikein yhtä ainoaa totuutta. Tietty mitä korkeampi on naisen taso, sen vaikeampi sitä on saada tai paremminkin jo lähestyä. Siksikin tämä asteittain eteneminen taitaa olla hyvä vaihtoehto.

        Kuinkas sinusta minun sitten kannattaisi ryhtyä tekemään siirtymistä tuohon kakkosen taktiikkaan? Ja missä vaiheessa? Sen käsityksen olen saanut näitä vinkkejä lukemalla, että sen voi tehdä vaikka ykkönen olisi päällä, mikä kyllä lienee ihan fiksua.


    • Kokenutmies-

      Kyllä tuo eka vaihtoehto on parempi. Saisit kokemusta naisista joten otat vaan jonkun ruman yh naisen ja paneskelet sitä vähän aikaa niin itseluottamuksesi paranee.

    • Kumpaa luulet naisten suosittelevan? Paras taktiikka on tehdä päinvastoin.

      • Kakkonen on ehdottomasti paras tapa kunhan edes jompi kumpi seuraavista edellytyksistä totetutuu:
        a) mieheltä ei edellytetä kokemusta
        b) naiset ovat tietämättömiä omasta viehätysvoimastaan ja mies ei voi alkuunkaan päätellä mihin kenenkin naisen rima on asetettu


      • MrBachelorMan

        Hyvä havainto tuo kyllä. Näyttäisi tässäkin ketjussa menevän niin, että naiset yrittävät pääasiassa antaa ohjeita, jotka hyödyttävät lähinnä naisia.


    • 19.11

      Kakkos vaihtoehto tietenkin, yrität suoraan sitä naista jota itse mielit! Toisten ihmisten mielipiteistä viis, eivät sivullisten mielipiteille pidä antaa kovinkaan suurta merkitystä.
      Kyllä mulle ainakin on muodostunut sellainen mielipide itselleni; ettei tunnettua häntäheikkiä ole uskominen... juoksujen ja syrjähyppyjen olevan mennyttä elämää!

      Kokemuksesta oppinut!

      • Monenko häntäheikin uskoma olet?


      • 121212121212

        Oletko mies?

        Oletko antanut pakit kaikille häntäheikeille?

        Vastaus molempiin on ei = ap:n kannattaa uskoa vanhaa neuvoa "ignore what women say, and observe what they do".

        Siispä 1).


      • 19.11
        HC-ätmel kirjoitti:

        Monenko häntäheikin uskoma olet?

        Kuulehan dementikko miks minä sitä sulle taas kertoisin, samoissa luvuissa olen pysynyt jo vuosia? Olen sen asian niin monta kertaa täällä kertonut...
        Et muistaisi kuitenkaan enää huomenna....


      • 19.11 kirjoitti:

        Kuulehan dementikko miks minä sitä sulle taas kertoisin, samoissa luvuissa olen pysynyt jo vuosia? Olen sen asian niin monta kertaa täällä kertonut...
        Et muistaisi kuitenkaan enää huomenna....

        Kertaus on opintojen äippä. :-I


    • Naiset ovat ilmeisesti aika samanlaisia keskenään, joten kannattaa varmaan harjoitella niillä naisilla, joita saa, jotta oppisi käsittelemään niitä naisia, jotka haluaa.

      • Riiiiiiiiiii

        Taisi olla toinen kerta kun voin sanoa olevani samaa mieltä kanssasi.


    • MrBachelorMan

      Kiitoksia kovasti kaikille vastanneille, perustelut ovat olleet myöskin hyviä ja suuntaa-antavia ja auttaneet selkeyttämään tätä minulle. Nyt on hieman kiire, joten vastaan nyt näin yleisesti ja vaikka sitten myöhemmin erikseen.

      Tilanteestani sen verran, että koen olevani tällä hetkellä tyhjän pöydän edessä ja siksi minulle tulikin tälläinen moment of clarityn hakeminen. En ole nyt hetkeen ollut ryypyllä, baareilemassa saati naisissa, mutta tarkoitus olisi jatkossa korjata se asia ja ajattelinkin nyt kysyä ihan sillä neuvoa, että miten minun kannattaa jatkossa toimia. Naiset kun ovat aikaa ja energiaa vieviä, niin ei viitsisi turhaan huhkia. Aiemmin olen mennyt melko päämäärättömästi enkä oikein ollut varma että mihin keskittyä.

      Ja myös ihan se oma kulta olisi tarkoitus löytää, mutta kyllähän irtonumerotkin kelpaavat jos niitä tulee.

      • hynajapörriäinen

        "Naiset kun ovat aikaa ja energiaa vieviä, niin ei viitsisi turhaan huhkia. "

        Hmmm..pitäishän miehellä sen verran itsekunnioitusta olla, että nauttii työnsä hedelmistä. Eli joutuu myös huhkiimaan tavoitteensa eteen, jolloin palkintokin on hunajata! ;D


      • MGTOWRules
        hynajapörriäinen kirjoitti:

        "Naiset kun ovat aikaa ja energiaa vieviä, niin ei viitsisi turhaan huhkia. "

        Hmmm..pitäishän miehellä sen verran itsekunnioitusta olla, että nauttii työnsä hedelmistä. Eli joutuu myös huhkiimaan tavoitteensa eteen, jolloin palkintokin on hunajata! ;D

        Joo-o, todellista itsekunnioitusta tuollainen naisen kissa ja hiiri leikkiin alentuminen. Tuo on taas kerran osoitus siitä, miten itsekkäät ja törkeät naiset yrittää pompottaa miehiä, jotta saisivat itselleen itsetuntoa.

        Ihan oikein tekee mies jos ei ala turhaan rehkimään, eikä muutenkaan tee turhaa työtä naisen eteen. Etenkään kun on ei ole mitään takeita siitä, että saako sillä sitä naista.


      • MrBachelorMan
        MGTOWRules kirjoitti:

        Joo-o, todellista itsekunnioitusta tuollainen naisen kissa ja hiiri leikkiin alentuminen. Tuo on taas kerran osoitus siitä, miten itsekkäät ja törkeät naiset yrittää pompottaa miehiä, jotta saisivat itselleen itsetuntoa.

        Ihan oikein tekee mies jos ei ala turhaan rehkimään, eikä muutenkaan tee turhaa työtä naisen eteen. Etenkään kun on ei ole mitään takeita siitä, että saako sillä sitä naista.

        Kieltämättä itse kanssa kummastelin tuota logiikkaa, jota tuossa oli käytetty. :D


    • 212112

      "2) Tupla tai kuitti. Tässä menisin suoraan yrittämään niitä naisia joita haluan, tai muuten vain korkeamman tason naisia."

      Suoraan maaliin yritystä vaan. Tuhlaat vaan aikaasi alempitasoisiin, voihan niitä paneskella välillä siinä sivussa

    • reptiliaanikäsilaukuksi

      Toisten tunteilla leikkiminen ja käyttäminen jonkinlaisina harjoituskappaleina on mielestäni alhaista liskoihmisen toimintaa, ainakin siinä tapauksesssa että kohteet ovat suhteen todellisesta laidasta ja ponnahduslaudan roolistaan onnellisen tietämättömiä.

      • 56789

        Niimpä. Alhaisia liskoihmisiähän tämä palsta näytäisi olevan pullollaan.


      • Kannattaisi naistenkin vähän kehittää itseään jotta eivät olisi pelkkiä harjoituskappaleita.


      • kengätolismyöskivat
        scrg kirjoitti:

        Kannattaisi naistenkin vähän kehittää itseään jotta eivät olisi pelkkiä harjoituskappaleita.

        Sarkasmi sikseen.. toki ihmisen on hyvä jo ihan omaksi parhaakseen kehittää itseään, mutta Ihan tosissasiko olet sitä mieltä että rumien, tyhmien, hissukoiden, lihavien, yyhooiden tai muusta syystä "kakkoslaatua" olevien ihmisten hyväksikäyttäminen fyysisesti ja emotionaalisesti on ok?


      • kengätolismyöskivat kirjoitti:

        Sarkasmi sikseen.. toki ihmisen on hyvä jo ihan omaksi parhaakseen kehittää itseään, mutta Ihan tosissasiko olet sitä mieltä että rumien, tyhmien, hissukoiden, lihavien, yyhooiden tai muusta syystä "kakkoslaatua" olevien ihmisten hyväksikäyttäminen fyysisesti ja emotionaalisesti on ok?

        Mä vältän viimeiseen asti moralisointia, enkä ala tuomitsemaan muita tai päättämään muiden puolesta mikä on ok. Tuossa ylempänä esitän kaksi edellytystä (kokemuksen preferointi ja "eri tasolla olevat rimat") jotka on sille, että koko aloittajan 1) vai 2) dilemmaa edes voi olla olemassa. Mutta jos nuo kumoaa, niin oma etu ja toisen etu voi olla ristiriidassa. Saako ketään ikinä loukkaamatta elämänsä yksin elävät kenties joskus jonkun palkinnon epäitsekkyydestään?


      • ethjeryhwer

        Tällä tavoinhan kaikki naiset toimivat. Laskelmoivat miesten hyötyarvon itselleen kertomatta siitä näille miehille. Minusta sama toisinpäin on vain oikeudenmukaista. Täälläkin itsetietoiset naiset käyvät pilkkaamassa alemman tason miehiä heidän naisettomuudestaan. Palstan ulkopuolella joko syljetään päin naamaa tai sitten levitellään hupaisia tarinoita lähestymään erehtyneen miehen selän takana. En sano, että miehet ovat sen parempia - ihminen ei ole koskaan ollut viisas.


      • 1212121212
        scrg kirjoitti:

        Mä vältän viimeiseen asti moralisointia, enkä ala tuomitsemaan muita tai päättämään muiden puolesta mikä on ok. Tuossa ylempänä esitän kaksi edellytystä (kokemuksen preferointi ja "eri tasolla olevat rimat") jotka on sille, että koko aloittajan 1) vai 2) dilemmaa edes voi olla olemassa. Mutta jos nuo kumoaa, niin oma etu ja toisen etu voi olla ristiriidassa. Saako ketään ikinä loukkaamatta elämänsä yksin elävät kenties joskus jonkun palkinnon epäitsekkyydestään?

        Tismalleen.

        Naiset eivät arvosta hyveellisyyttä. Naisen sytyttää vahvat geenit, valta, status, ja kyky vietellä naisia. Tämä on geeneihin koodattu: kiltteydellä ja kunnollisuudella ei kaadeta riistaa, valloiteta maita tai siitetä naapuriheimon neitsyitä. Syvällä sisimmässsään nainen halveksuu heikkoutta enemmän kuin mitään muuta.

        Kuten aina sanon, äänestäminen tapahtuu jaloilla. Tarkemmin sanottuna, jalat avaamalla.

        Vähemmän suositun, suhdetta etsivä naisen kannalta tilanne on harmillinen. Sitä en kiistä.


      • 19.11
        1212121212 kirjoitti:

        Tismalleen.

        Naiset eivät arvosta hyveellisyyttä. Naisen sytyttää vahvat geenit, valta, status, ja kyky vietellä naisia. Tämä on geeneihin koodattu: kiltteydellä ja kunnollisuudella ei kaadeta riistaa, valloiteta maita tai siitetä naapuriheimon neitsyitä. Syvällä sisimmässsään nainen halveksuu heikkoutta enemmän kuin mitään muuta.

        Kuten aina sanon, äänestäminen tapahtuu jaloilla. Tarkemmin sanottuna, jalat avaamalla.

        Vähemmän suositun, suhdetta etsivä naisen kannalta tilanne on harmillinen. Sitä en kiistä.

        Voihan nenä, ett sinä olet kyyninen! "...kaikki naiset on...plää plää plää..."

        Mä olen saanut siipeeni muutaman osuman. Niistä johtuva kipuilu on tehnyt minusta aremman ja epävarmemman, mutt mä jaksan uskoa silti vieläkin löytäväni joskus... sen mulle oikean miehen!

        Minä en todellakaan hae mitään maailman valloittajaa tai neitseiden jahtaajaa... päinvastoin äijää jonka jalat ovat maassa kiinni ja joka jaksaa uskoa vielä perheonneen; eli muijaansa ja mukulien kasvatukseen aikuisiksi... yhdessä parina vanhenemiseen ym. höperöön hömppään!

        Ja ei;täältä minä sitä en tosiaankaan hae, vaan IRL:ssä, täällä miehet ovat enemmän ja vähemmän kyynistä porukkaa... kaikki.

        Jospa menis itsekin tästä syömään: siskonmakkarasoppaa ja reissumiehen... Jälkkäriks: uunibanaanin puolikkaan kaardemummalla ja fariinisokerilla maustetun ja banaanin päälle viel hunajalla makeutettua venäläistäjukurttia ½-desiä!


      • 19.11
        19.11 kirjoitti:

        Voihan nenä, ett sinä olet kyyninen! "...kaikki naiset on...plää plää plää..."

        Mä olen saanut siipeeni muutaman osuman. Niistä johtuva kipuilu on tehnyt minusta aremman ja epävarmemman, mutt mä jaksan uskoa silti vieläkin löytäväni joskus... sen mulle oikean miehen!

        Minä en todellakaan hae mitään maailman valloittajaa tai neitseiden jahtaajaa... päinvastoin äijää jonka jalat ovat maassa kiinni ja joka jaksaa uskoa vielä perheonneen; eli muijaansa ja mukulien kasvatukseen aikuisiksi... yhdessä parina vanhenemiseen ym. höperöön hömppään!

        Ja ei;täältä minä sitä en tosiaankaan hae, vaan IRL:ssä, täällä miehet ovat enemmän ja vähemmän kyynistä porukkaa... kaikki.

        Jospa menis itsekin tästä syömään: siskonmakkarasoppaa ja reissumiehen... Jälkkäriks: uunibanaanin puolikkaan kaardemummalla ja fariinisokerilla maustetun ja banaanin päälle viel hunajalla makeutettua venäläistäjukurttia ½-desiä!

        Äläkä sure... en minä noista eväistä huolimatta lihoa! Mulla on hikinen iltapäivä tulossa, ihan oman ammattini parissa työskennellessä taas... pitkästä aikaa!


      • janahkahousutkin
        scrg kirjoitti:

        Mä vältän viimeiseen asti moralisointia, enkä ala tuomitsemaan muita tai päättämään muiden puolesta mikä on ok. Tuossa ylempänä esitän kaksi edellytystä (kokemuksen preferointi ja "eri tasolla olevat rimat") jotka on sille, että koko aloittajan 1) vai 2) dilemmaa edes voi olla olemassa. Mutta jos nuo kumoaa, niin oma etu ja toisen etu voi olla ristiriidassa. Saako ketään ikinä loukkaamatta elämänsä yksin elävät kenties joskus jonkun palkinnon epäitsekkyydestään?

        Aloittaja kysyi mielipidettä esittämäänsä asiaan ja mun mielestä moraaliset seikat, varsinkin toisten ihmisten tunteet, on myös hyvä ottaa parisuhdekysymyksissä huomioon. Tuntuu hiukan siltä, että nykyään(kin) tässä minäminämaailmassa moraali halutaan ulkoistaa ja sysätä jonkun muun huoleksi, vaikka tosiasiassa jokainen yksilö vaikuttaa omilla valinnoillaan ja käytöksellään siihen millainen kokonaisuus maailmasta muodostuu ja millaisessa todellisuudessa tässä elellään. Siitä, että ei loukkaa tahallisesti muita ei ole luvassa ätmille, sen enempää kuin kenellekään muullekaan, mitään palkkiota, vaan toisten huomioiminen ja arvostaminen, tai ainakin pyrkimys siihen, on itseisarvo ja kyseessä on valinta ihmisyyden ja mainitun liskouden välillä.

        En koe, että olisi mitään muuta syytä ryhtyä suhteeseen kuin aito kiinnostus, halu ja tunteet toista ihmistä kohtaan, halu rakastaa, halu tuottaa toiselle nautintoa ja halu tehdä toisen elämästä onnellisemman.. ollen toki itse osallisena siinä onnessa. Toki siinä tapauksessa, että molemmille osapuolille on alusta alkaen selvää, että suhde perustuu vaikkapa haluun harjoitella suhteilua, rahaan, statukseen tms ja asia on molemmille osapuolille ok, ei kellään kai ole asiaan mitään nokan koputtamista. Tuntuu kuitenkin omituiselta, että kukaan haluaisi tietoisesti pyrkiä suhteeseen yhdentekevän ihmisen kanssa tietäen jo valmiiksi, että kyseessä on vain välietappi kohti jotain parempaa, ja että ylöspäin kiipiessään jättäisi tahallisesti jälkeensä joukon parisuhteen runtelemia harjoituskappaleita joiden traumat siirtyvät taas seuraavan suhteeseen, mikäli hyväksikäytetyt edes enää uskaltautuisivat uusiin suhteisiin. Pari-ja seksisuhteet on parhaimmillaankin hankalia niin en ymmärrä miksi kukaan haluaisi hankkia itselleen vaikeuksia ns turhan takia puolivillaisin perustein.. no sitten voi kaiketi kehua olevansa parisuhdekokenut.


      • 121212121212
        19.11 kirjoitti:

        Voihan nenä, ett sinä olet kyyninen! "...kaikki naiset on...plää plää plää..."

        Mä olen saanut siipeeni muutaman osuman. Niistä johtuva kipuilu on tehnyt minusta aremman ja epävarmemman, mutt mä jaksan uskoa silti vieläkin löytäväni joskus... sen mulle oikean miehen!

        Minä en todellakaan hae mitään maailman valloittajaa tai neitseiden jahtaajaa... päinvastoin äijää jonka jalat ovat maassa kiinni ja joka jaksaa uskoa vielä perheonneen; eli muijaansa ja mukulien kasvatukseen aikuisiksi... yhdessä parina vanhenemiseen ym. höperöön hömppään!

        Ja ei;täältä minä sitä en tosiaankaan hae, vaan IRL:ssä, täällä miehet ovat enemmän ja vähemmän kyynistä porukkaa... kaikki.

        Jospa menis itsekin tästä syömään: siskonmakkarasoppaa ja reissumiehen... Jälkkäriks: uunibanaanin puolikkaan kaardemummalla ja fariinisokerilla maustetun ja banaanin päälle viel hunajalla makeutettua venäläistäjukurttia ½-desiä!

        Turhaa selittelyä.

        Parhaina vuosinasi kiinnostuit juurikin kuvaamiestani miehistä. Pitkistä, harteikkaista, jykeväleukaisista ja matalaäänisistä, itsevarmoista ja määrätietoisista, aloitteellisista ja rohkeista _pelimiehistä_.

        Et ymmärrä naisten ja miesten näkökulman eroa. Sinusta naisena nuoruus on oppimiskokemus jolloin kokeillaan niitä sytyttäviä mutta vääriä miehiä, ja sitten nainen viisastuneena onkin parempi tapaus oikealle miehelle.

        Miehen näkökulmasta olit parempi tapaus nuorempana. Ne väärät miehet olivat mitä eniten halusit, mutta joita et voinut pitää. Miehen nimen omaan kannattaa pyrkiä olemaan se väärä mies, pelimies. Se mies saa naisia nuorena ja vanhempana, betamies vain vanhempana kun naiset alkavat etsimään perheenisää.

        Taas kerran: mikä tahansa taktiikka joka jättää miehen vaihtopenkille ikävuosina 18-25v, on huono.


      • 121212121212
        janahkahousutkin kirjoitti:

        Aloittaja kysyi mielipidettä esittämäänsä asiaan ja mun mielestä moraaliset seikat, varsinkin toisten ihmisten tunteet, on myös hyvä ottaa parisuhdekysymyksissä huomioon. Tuntuu hiukan siltä, että nykyään(kin) tässä minäminämaailmassa moraali halutaan ulkoistaa ja sysätä jonkun muun huoleksi, vaikka tosiasiassa jokainen yksilö vaikuttaa omilla valinnoillaan ja käytöksellään siihen millainen kokonaisuus maailmasta muodostuu ja millaisessa todellisuudessa tässä elellään. Siitä, että ei loukkaa tahallisesti muita ei ole luvassa ätmille, sen enempää kuin kenellekään muullekaan, mitään palkkiota, vaan toisten huomioiminen ja arvostaminen, tai ainakin pyrkimys siihen, on itseisarvo ja kyseessä on valinta ihmisyyden ja mainitun liskouden välillä.

        En koe, että olisi mitään muuta syytä ryhtyä suhteeseen kuin aito kiinnostus, halu ja tunteet toista ihmistä kohtaan, halu rakastaa, halu tuottaa toiselle nautintoa ja halu tehdä toisen elämästä onnellisemman.. ollen toki itse osallisena siinä onnessa. Toki siinä tapauksessa, että molemmille osapuolille on alusta alkaen selvää, että suhde perustuu vaikkapa haluun harjoitella suhteilua, rahaan, statukseen tms ja asia on molemmille osapuolille ok, ei kellään kai ole asiaan mitään nokan koputtamista. Tuntuu kuitenkin omituiselta, että kukaan haluaisi tietoisesti pyrkiä suhteeseen yhdentekevän ihmisen kanssa tietäen jo valmiiksi, että kyseessä on vain välietappi kohti jotain parempaa, ja että ylöspäin kiipiessään jättäisi tahallisesti jälkeensä joukon parisuhteen runtelemia harjoituskappaleita joiden traumat siirtyvät taas seuraavan suhteeseen, mikäli hyväksikäytetyt edes enää uskaltautuisivat uusiin suhteisiin. Pari-ja seksisuhteet on parhaimmillaankin hankalia niin en ymmärrä miksi kukaan haluaisi hankkia itselleen vaikeuksia ns turhan takia puolivillaisin perustein.. no sitten voi kaiketi kehua olevansa parisuhdekokenut.

        Tilanne on vaikea, koska naiset arvostavat miehessä ominaisuuksia joita saa kaatamalla naisia ja myöhemmässä iässä, olemalla suhteessa.

        Jos et osaa kaataa naisia parikymppisenä, todennäköisimmin et pysty valloittamaan Sitä Oikeatakaan. Ellet ole ollut suhteessa vanhempana, nainen ei ala opettelemaan saati opettamaan, vaan haluaa sen p/s-kokeneen esivalitun miehen.

        Tilanne on kuin nyrkkeilijällä joka ei saisi sparrata kenenkään kanssa ettei sparrikavereita sattuisi, eikä myöskään saisi ottaa helpompia otteluita uraa rakentaessa. Pitäisi vain odotella kärsivällisesti sitä mestaruusmatsia ja luottaa että Sattuma tai Kohtalo luo paikan tyrmäysiskulle.


      • 19.11
        121212121212 kirjoitti:

        Turhaa selittelyä.

        Parhaina vuosinasi kiinnostuit juurikin kuvaamiestani miehistä. Pitkistä, harteikkaista, jykeväleukaisista ja matalaäänisistä, itsevarmoista ja määrätietoisista, aloitteellisista ja rohkeista _pelimiehistä_.

        Et ymmärrä naisten ja miesten näkökulman eroa. Sinusta naisena nuoruus on oppimiskokemus jolloin kokeillaan niitä sytyttäviä mutta vääriä miehiä, ja sitten nainen viisastuneena onkin parempi tapaus oikealle miehelle.

        Miehen näkökulmasta olit parempi tapaus nuorempana. Ne väärät miehet olivat mitä eniten halusit, mutta joita et voinut pitää. Miehen nimen omaan kannattaa pyrkiä olemaan se väärä mies, pelimies. Se mies saa naisia nuorena ja vanhempana, betamies vain vanhempana kun naiset alkavat etsimään perheenisää.

        Taas kerran: mikä tahansa taktiikka joka jättää miehen vaihtopenkille ikävuosina 18-25v, on huono.

        Enköhän minä pikkukakkonen ole sulle sen 100 kertaa tuonut julki/tietoosi; ettei mun neljästä miehestäni kuin yksi (1kpl) mahtuisi tuohon sinun kategoriaan; "itsevarmoista ja määrätietoisista, aloitteellisista ja rohkeista _pelimiehistä_." !
        Ja ne olosuhteetkin olivat mulle epäedulliset silloin, valikoida edes seuraani...
        eli minä putosin kuin manulle illallinen hänen lautaselleen!

        Kokonainen kuukausi vieraassa eksoottisessa ja vaarallisessa maassa, täydellisen herrasmies henkivartiani seurassa... joka kuljetti minua kuin prinsessaa paikasta toiseen. Sen vakaan luottamuksen hän loi silloin... ja valloituksen teki rynnäköllä vasta kotimaani kamaralla, kun minä olin taas turvallisesti kotona!

        "Ne väärät miehet olivat mitä eniten halusit, mutta joita et voinut pitää."
        Tarkoitat siis niitä "häntäheikkejä" joille kelpas reikä kuin reikä, ja kuvittelivat minun huolivan jonkun kaltaisensa "kaniinin" parikseni?

        "Miehen nimen omaan kannattaa pyrkiä olemaan se väärä mies, pelimies!"

        Mielenkiintoista... montako kertaa sinä olet ollut vihille menossa ja kirkkokin jo varattuna... kun sitten olet saanut pakit; sivusuhteen takia?
        Minä kun kuvittelin sinunkin hakevan mukamas vakavampaa suhdetta...
        Se ei ainakaan minun kanssani tulis onnistumaan... pelimies taktiikallasi! The End!

        Kannattaa tosiaan jatkaa noita suhteiluja sinne tänne... ja pysyä koko ikänsä poikamiehenä! Luottamus kun häviää yhdestä ainoastakin petoksesta...
        Voisitteko ystävällisesti pysyä kaukana meitä naisista, jotka unelmoimme oikeasta kokonaisesta perheestä.


        että.silleen... jos nyt edes ymmärrät!


      • 19.11 kirjoitti:

        Enköhän minä pikkukakkonen ole sulle sen 100 kertaa tuonut julki/tietoosi; ettei mun neljästä miehestäni kuin yksi (1kpl) mahtuisi tuohon sinun kategoriaan; "itsevarmoista ja määrätietoisista, aloitteellisista ja rohkeista _pelimiehistä_." !
        Ja ne olosuhteetkin olivat mulle epäedulliset silloin, valikoida edes seuraani...
        eli minä putosin kuin manulle illallinen hänen lautaselleen!

        Kokonainen kuukausi vieraassa eksoottisessa ja vaarallisessa maassa, täydellisen herrasmies henkivartiani seurassa... joka kuljetti minua kuin prinsessaa paikasta toiseen. Sen vakaan luottamuksen hän loi silloin... ja valloituksen teki rynnäköllä vasta kotimaani kamaralla, kun minä olin taas turvallisesti kotona!

        "Ne väärät miehet olivat mitä eniten halusit, mutta joita et voinut pitää."
        Tarkoitat siis niitä "häntäheikkejä" joille kelpas reikä kuin reikä, ja kuvittelivat minun huolivan jonkun kaltaisensa "kaniinin" parikseni?

        "Miehen nimen omaan kannattaa pyrkiä olemaan se väärä mies, pelimies!"

        Mielenkiintoista... montako kertaa sinä olet ollut vihille menossa ja kirkkokin jo varattuna... kun sitten olet saanut pakit; sivusuhteen takia?
        Minä kun kuvittelin sinunkin hakevan mukamas vakavampaa suhdetta...
        Se ei ainakaan minun kanssani tulis onnistumaan... pelimies taktiikallasi! The End!

        Kannattaa tosiaan jatkaa noita suhteiluja sinne tänne... ja pysyä koko ikänsä poikamiehenä! Luottamus kun häviää yhdestä ainoastakin petoksesta...
        Voisitteko ystävällisesti pysyä kaukana meitä naisista, jotka unelmoimme oikeasta kokonaisesta perheestä.


        että.silleen... jos nyt edes ymmärrät!

        "Voisitteko ystävällisesti pysyä kaukana meitä naisista, jotka unelmoimme oikeasta kokonaisesta perheestä. "

        Tätä palstaa lukiessa tuntuu että tuollainen unelma on varsin harvinainen tai sitten sitä vain ei voi lausua julki.

        Mutta ajatellaanpa teitä kahta, olisitte "perfect match", suunnilleen saman ikäisiä, teillä on periaatteessa varsin samanlainen arvopohja, haaveilette suunnilleen samanlaisista asioista, kumpikin toimeliaita aikaansaavia ja avoimia ihmisiä. Miten on onkaan päässyt käymään niin, että ette pysty hyväksymään toistenne valintoja?


      • janahkahousutkin kirjoitti:

        Aloittaja kysyi mielipidettä esittämäänsä asiaan ja mun mielestä moraaliset seikat, varsinkin toisten ihmisten tunteet, on myös hyvä ottaa parisuhdekysymyksissä huomioon. Tuntuu hiukan siltä, että nykyään(kin) tässä minäminämaailmassa moraali halutaan ulkoistaa ja sysätä jonkun muun huoleksi, vaikka tosiasiassa jokainen yksilö vaikuttaa omilla valinnoillaan ja käytöksellään siihen millainen kokonaisuus maailmasta muodostuu ja millaisessa todellisuudessa tässä elellään. Siitä, että ei loukkaa tahallisesti muita ei ole luvassa ätmille, sen enempää kuin kenellekään muullekaan, mitään palkkiota, vaan toisten huomioiminen ja arvostaminen, tai ainakin pyrkimys siihen, on itseisarvo ja kyseessä on valinta ihmisyyden ja mainitun liskouden välillä.

        En koe, että olisi mitään muuta syytä ryhtyä suhteeseen kuin aito kiinnostus, halu ja tunteet toista ihmistä kohtaan, halu rakastaa, halu tuottaa toiselle nautintoa ja halu tehdä toisen elämästä onnellisemman.. ollen toki itse osallisena siinä onnessa. Toki siinä tapauksessa, että molemmille osapuolille on alusta alkaen selvää, että suhde perustuu vaikkapa haluun harjoitella suhteilua, rahaan, statukseen tms ja asia on molemmille osapuolille ok, ei kellään kai ole asiaan mitään nokan koputtamista. Tuntuu kuitenkin omituiselta, että kukaan haluaisi tietoisesti pyrkiä suhteeseen yhdentekevän ihmisen kanssa tietäen jo valmiiksi, että kyseessä on vain välietappi kohti jotain parempaa, ja että ylöspäin kiipiessään jättäisi tahallisesti jälkeensä joukon parisuhteen runtelemia harjoituskappaleita joiden traumat siirtyvät taas seuraavan suhteeseen, mikäli hyväksikäytetyt edes enää uskaltautuisivat uusiin suhteisiin. Pari-ja seksisuhteet on parhaimmillaankin hankalia niin en ymmärrä miksi kukaan haluaisi hankkia itselleen vaikeuksia ns turhan takia puolivillaisin perustein.. no sitten voi kaiketi kehua olevansa parisuhdekokenut.

        "... kehua olevansa parisuhdekokenut."

        Ei kehuminen ole se pointti, vaan kokemus itsessään. Ihan virkistävän poikkeava mielipide palstan linjaan, jos oikeasti olet sitä mieltä että kokemus suhteista ei ole tärkeää aikuisillekaan. Mä nimittäin ihmettelen aina mikä parisuhteissa on muka niin erityisen vaikeaa. Mut mä nyt olen varsin joustava ja omaksumiskykyinen yksilö, niin ehkä se sitten erilaisella persoonalla on vaikeampaa.

        Pikkukakkonen pari viikkoa sitten kysyi millainen on sopiva nainen kokemattomalle miehelle ja hyvä ehdotus mielestäni oli "puolivaloilla kulkeva harmaa hissukka". Liskoilua välttääkseen on sitten elettävä elämänsä onnellisena loppuun saakka sellaisen kanssa.

        Maailmasta ja todellisuudesta: jokainen voi tietenkin omalla käytöksellään vaikuttaa lähipiiriinsä, mutta kokonaisuudessa pienillä teoilla ei ole mitään merkitystä vaan ne hukkuvat kohinaan.


      • vyötäunohtamatta
        scrg kirjoitti:

        "... kehua olevansa parisuhdekokenut."

        Ei kehuminen ole se pointti, vaan kokemus itsessään. Ihan virkistävän poikkeava mielipide palstan linjaan, jos oikeasti olet sitä mieltä että kokemus suhteista ei ole tärkeää aikuisillekaan. Mä nimittäin ihmettelen aina mikä parisuhteissa on muka niin erityisen vaikeaa. Mut mä nyt olen varsin joustava ja omaksumiskykyinen yksilö, niin ehkä se sitten erilaisella persoonalla on vaikeampaa.

        Pikkukakkonen pari viikkoa sitten kysyi millainen on sopiva nainen kokemattomalle miehelle ja hyvä ehdotus mielestäni oli "puolivaloilla kulkeva harmaa hissukka". Liskoilua välttääkseen on sitten elettävä elämänsä onnellisena loppuun saakka sellaisen kanssa.

        Maailmasta ja todellisuudesta: jokainen voi tietenkin omalla käytöksellään vaikuttaa lähipiiriinsä, mutta kokonaisuudessa pienillä teoilla ei ole mitään merkitystä vaan ne hukkuvat kohinaan.

        "Liskoilua välttääkseen on sitten elettävä elämänsä onnellisena loppuun saakka sellaisen kanssa."

        Ei, kun tuo on just se mitä en todellakaan suosittele, ryhtymistä suhteeseen jonkun sellaisen kanssa joka ei aidosti kiinnosta. Itsellä on vuosien kokemus sellaisesta suhteesta. Nuoruuden heikon hetken ja olosuhteiden seurauksena vietin vuosikymmenen tyytymissuhteessa ja huonostihan se päättyi.. viimeiset vuodet olivat täynnä raivon puuskia ja epätoivoista turhautumista, lopulta vain hiljaista sisäistä kuolemaa molemmille.

        Mitä kokemukseen tulee, kokemus tai kokemattomuus eivät ole sinänsä olennaisia vaan ihminen itse ja syyt olosuhteiden ja valintojen taustalla. Jos mies on parisuhdekokematon koska ei vain ole onnistunut löytämään mielusiaa kumppania, mutta on kaikin tavoin "normaali" fyysisesti ja psyykkisesti, niin en usko, että asia olisi mikään ongelma mulle.. Mutta kuinka usein näin käytännössä sitten on, että fyysisesti ja henkisesti normaali mies olisi täysin kokematon.. lienee epätodennäköinen skenaario. Sosiaalisesti toimintakykiset ja seksuaalisesti hereillä olevat ihmiset kyllä yleensä löytävät ympäristöstään potentiaalisia kumppaneita, koska ihminen on sillä tavalla rakennettu, että se erilaisissa tilanteissa ja yhteisöissä alkaa tuntea rakkaudellisia tunteita ja pyrkii pariutumaan.

        Edellä kirjoittamastani voidaan toki vetää se johtopäätös, että kokemus on hyvästä jos kokemuksesta oppii, eikä halua enää toistaa samoja virheitä.. Onneksi on ihmisellä on aina mahdollisuus tehdä uusia virheitä.

        Kyllä kai sullakin on jotain vaikeuksia suhteissasi ollut, koska ne eivät ole jatkuneet kunnes kuolema erottaa? Ihmisten erilaisuus tulee esiin mainitsemassasi sopeutuvaisuudessa ja joustavuudessa, mutta myös siinä miten voimakkaasti asiat kokee, ihastumisen ja rakkauden tunteet ja toisaalta kaikenlaisest ristiriidat ja myös minkälaisten ihmisten kanssa on tekemisisissä. Vaikka olisi miten sopeutuvainen ja joustava, se ei välttämättä riitä jos toinen osapuoli on vaikkapa joustamaton ja määräilevä alkoholisti.

        Kohina muodostuu nimenomaan niistä pienistä teoista, jokaisella pikselillä on merkitys ja päätäntävalta kohista tai olla kohisematta.


      • jalampunvarjostinkin
        scrg kirjoitti:

        "Voisitteko ystävällisesti pysyä kaukana meitä naisista, jotka unelmoimme oikeasta kokonaisesta perheestä. "

        Tätä palstaa lukiessa tuntuu että tuollainen unelma on varsin harvinainen tai sitten sitä vain ei voi lausua julki.

        Mutta ajatellaanpa teitä kahta, olisitte "perfect match", suunnilleen saman ikäisiä, teillä on periaatteessa varsin samanlainen arvopohja, haaveilette suunnilleen samanlaisista asioista, kumpikin toimeliaita aikaansaavia ja avoimia ihmisiä. Miten on onkaan päässyt käymään niin, että ette pysty hyväksymään toistenne valintoja?

        Ei täällä palstalla kannata paljastaa itsestään mitään tärkeää, tai mitään sellaista millä on itselle merkitystä, koska sitä tullaan surutta käyttämään kirjoittajaa vastaan. Nähty ja koettu on.


      • 121212121212
        vyötäunohtamatta kirjoitti:

        "Liskoilua välttääkseen on sitten elettävä elämänsä onnellisena loppuun saakka sellaisen kanssa."

        Ei, kun tuo on just se mitä en todellakaan suosittele, ryhtymistä suhteeseen jonkun sellaisen kanssa joka ei aidosti kiinnosta. Itsellä on vuosien kokemus sellaisesta suhteesta. Nuoruuden heikon hetken ja olosuhteiden seurauksena vietin vuosikymmenen tyytymissuhteessa ja huonostihan se päättyi.. viimeiset vuodet olivat täynnä raivon puuskia ja epätoivoista turhautumista, lopulta vain hiljaista sisäistä kuolemaa molemmille.

        Mitä kokemukseen tulee, kokemus tai kokemattomuus eivät ole sinänsä olennaisia vaan ihminen itse ja syyt olosuhteiden ja valintojen taustalla. Jos mies on parisuhdekokematon koska ei vain ole onnistunut löytämään mielusiaa kumppania, mutta on kaikin tavoin "normaali" fyysisesti ja psyykkisesti, niin en usko, että asia olisi mikään ongelma mulle.. Mutta kuinka usein näin käytännössä sitten on, että fyysisesti ja henkisesti normaali mies olisi täysin kokematon.. lienee epätodennäköinen skenaario. Sosiaalisesti toimintakykiset ja seksuaalisesti hereillä olevat ihmiset kyllä yleensä löytävät ympäristöstään potentiaalisia kumppaneita, koska ihminen on sillä tavalla rakennettu, että se erilaisissa tilanteissa ja yhteisöissä alkaa tuntea rakkaudellisia tunteita ja pyrkii pariutumaan.

        Edellä kirjoittamastani voidaan toki vetää se johtopäätös, että kokemus on hyvästä jos kokemuksesta oppii, eikä halua enää toistaa samoja virheitä.. Onneksi on ihmisellä on aina mahdollisuus tehdä uusia virheitä.

        Kyllä kai sullakin on jotain vaikeuksia suhteissasi ollut, koska ne eivät ole jatkuneet kunnes kuolema erottaa? Ihmisten erilaisuus tulee esiin mainitsemassasi sopeutuvaisuudessa ja joustavuudessa, mutta myös siinä miten voimakkaasti asiat kokee, ihastumisen ja rakkauden tunteet ja toisaalta kaikenlaisest ristiriidat ja myös minkälaisten ihmisten kanssa on tekemisisissä. Vaikka olisi miten sopeutuvainen ja joustava, se ei välttämättä riitä jos toinen osapuoli on vaikkapa joustamaton ja määräilevä alkoholisti.

        Kohina muodostuu nimenomaan niistä pienistä teoista, jokaisella pikselillä on merkitys ja päätäntävalta kohista tai olla kohisematta.

        Suomennettuna:

        On olemassa kaava millainen miehen kuuluu olla.

        "Kokematon mies kelpaisi"
        "...jos olisi kaikin puolin sellainen kuin kokenut"
        "Mutta eihän mies silloin voi olla kokematon"

        = kokematon ei kelpaa.


      • 121212121212

        "Mutta kuinka usein näin käytännössä sitten on, että fyysisesti ja henkisesti normaali mies olisi täysin kokematon.. lienee epätodennäköinen skenaario. Sosiaalisesti toimintakykiset ja seksuaalisesti hereillä olevat ihmiset kyllä yleensä löytävät ympäristöstään potentiaalisia kumppaneita, koska ihminen on sillä tavalla rakennettu, että se erilaisissa tilanteissa ja yhteisöissä alkaa tuntea rakkaudellisia tunteita ja pyrkii pariutumaan."

        Olennainen kohta siis tässä.

        - ulkonäkö
        - sosiaalisesti toimintakykyinen
        - seksuaalisesti hereillä oleva

        (Naiselle riittää vain tuo ensimmäinen)

        Tässä on siis ymmärrettävä että fyysisesti ja henkisesti normaali, sosiaalisesti toimintakykyinen ja seksuaalisesti halukas mies voi olla kokematon, mutta silti naisten silmissä _epänormaali_ koska ei ole ollut riittävän komea, aloitteellinen ja taitava kaatamaan naisia.


      • Riiiiiiiiiiii
        ethjeryhwer kirjoitti:

        Tällä tavoinhan kaikki naiset toimivat. Laskelmoivat miesten hyötyarvon itselleen kertomatta siitä näille miehille. Minusta sama toisinpäin on vain oikeudenmukaista. Täälläkin itsetietoiset naiset käyvät pilkkaamassa alemman tason miehiä heidän naisettomuudestaan. Palstan ulkopuolella joko syljetään päin naamaa tai sitten levitellään hupaisia tarinoita lähestymään erehtyneen miehen selän takana. En sano, että miehet ovat sen parempia - ihminen ei ole koskaan ollut viisas.

        Älä jauha paskaa. Naisvihamieliset aloitukset ja tekstit ovat täällä valta-asemassa, aivan törkeää kielenkäyttöä ja misogyniaa puhumattakaan lapsivihasta esimerkkinä yh-äitien panetteleminen. Naisten pitäisi ilmeisesti niellä kaikki skeida mukisematta, mutta ei tule onnistumaan.


      • puolijoukkueteltta
        121212121212 kirjoitti:

        Suomennettuna:

        On olemassa kaava millainen miehen kuuluu olla.

        "Kokematon mies kelpaisi"
        "...jos olisi kaikin puolin sellainen kuin kokenut"
        "Mutta eihän mies silloin voi olla kokematon"

        = kokematon ei kelpaa.

        Ikävää realismia on, että hyvin suurella todennäköisyydellä kokematon mies ei kelpaa. Miehen, ja naisenkin, kokemattomuuteen on aina joku syy ja se syy on usein joku eitoivottu ominaisuus, kuten vaikkapa todella huono ulkonäkö, henkisen puolen ongelmat tai epäsosiaalisuus. Kokemattomuus itsessään ei ole ongelma, mutta kokemattomuuteen johtaneet syyt ja ominaisuudet saattavat olla jatkossakin ongelma suhteen muodostumiselle.

        Miksi et muuten ole alkanut scrg:n ehdotuksen mukaisesti vokotella 19.11, siinähän olisi sulle kipakka eukko?


      • etuetyeryt
        Riiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Älä jauha paskaa. Naisvihamieliset aloitukset ja tekstit ovat täällä valta-asemassa, aivan törkeää kielenkäyttöä ja misogyniaa puhumattakaan lapsivihasta esimerkkinä yh-äitien panetteleminen. Naisten pitäisi ilmeisesti niellä kaikki skeida mukisematta, mutta ei tule onnistumaan.

        Älkääpä sitten olettako miestenkään nielevän kaikkea skeidaanne mukisematta. Ja yh-äitien kommentointi ei kyllä ole millään tavoin lapsivihaa. Toisekseen tämän palstan kirjoitukset ovat yhdentekeviä sen suhteen, miten naiset käyttäytyvät alemman tason miehiä kohtaan.


      • kyrutryer
        puolijoukkueteltta kirjoitti:

        Ikävää realismia on, että hyvin suurella todennäköisyydellä kokematon mies ei kelpaa. Miehen, ja naisenkin, kokemattomuuteen on aina joku syy ja se syy on usein joku eitoivottu ominaisuus, kuten vaikkapa todella huono ulkonäkö, henkisen puolen ongelmat tai epäsosiaalisuus. Kokemattomuus itsessään ei ole ongelma, mutta kokemattomuuteen johtaneet syyt ja ominaisuudet saattavat olla jatkossakin ongelma suhteen muodostumiselle.

        Miksi et muuten ole alkanut scrg:n ehdotuksen mukaisesti vokotella 19.11, siinähän olisi sulle kipakka eukko?

        Miksi naisia ei saa kommentoida ikävän realistisesti, mutta miehiä saa?


      • vyötäunohtamatta kirjoitti:

        "Liskoilua välttääkseen on sitten elettävä elämänsä onnellisena loppuun saakka sellaisen kanssa."

        Ei, kun tuo on just se mitä en todellakaan suosittele, ryhtymistä suhteeseen jonkun sellaisen kanssa joka ei aidosti kiinnosta. Itsellä on vuosien kokemus sellaisesta suhteesta. Nuoruuden heikon hetken ja olosuhteiden seurauksena vietin vuosikymmenen tyytymissuhteessa ja huonostihan se päättyi.. viimeiset vuodet olivat täynnä raivon puuskia ja epätoivoista turhautumista, lopulta vain hiljaista sisäistä kuolemaa molemmille.

        Mitä kokemukseen tulee, kokemus tai kokemattomuus eivät ole sinänsä olennaisia vaan ihminen itse ja syyt olosuhteiden ja valintojen taustalla. Jos mies on parisuhdekokematon koska ei vain ole onnistunut löytämään mielusiaa kumppania, mutta on kaikin tavoin "normaali" fyysisesti ja psyykkisesti, niin en usko, että asia olisi mikään ongelma mulle.. Mutta kuinka usein näin käytännössä sitten on, että fyysisesti ja henkisesti normaali mies olisi täysin kokematon.. lienee epätodennäköinen skenaario. Sosiaalisesti toimintakykiset ja seksuaalisesti hereillä olevat ihmiset kyllä yleensä löytävät ympäristöstään potentiaalisia kumppaneita, koska ihminen on sillä tavalla rakennettu, että se erilaisissa tilanteissa ja yhteisöissä alkaa tuntea rakkaudellisia tunteita ja pyrkii pariutumaan.

        Edellä kirjoittamastani voidaan toki vetää se johtopäätös, että kokemus on hyvästä jos kokemuksesta oppii, eikä halua enää toistaa samoja virheitä.. Onneksi on ihmisellä on aina mahdollisuus tehdä uusia virheitä.

        Kyllä kai sullakin on jotain vaikeuksia suhteissasi ollut, koska ne eivät ole jatkuneet kunnes kuolema erottaa? Ihmisten erilaisuus tulee esiin mainitsemassasi sopeutuvaisuudessa ja joustavuudessa, mutta myös siinä miten voimakkaasti asiat kokee, ihastumisen ja rakkauden tunteet ja toisaalta kaikenlaisest ristiriidat ja myös minkälaisten ihmisten kanssa on tekemisisissä. Vaikka olisi miten sopeutuvainen ja joustava, se ei välttämättä riitä jos toinen osapuoli on vaikkapa joustamaton ja määräilevä alkoholisti.

        Kohina muodostuu nimenomaan niistä pienistä teoista, jokaisella pikselillä on merkitys ja päätäntävalta kohista tai olla kohisematta.

        "... mitä en todellakaan suosittele ... "

        Eli suosittelet yksin olemista? Vai mikä se vaihtoehto olikaan. :D

        "Mutta kuinka usein näin käytännössä sitten on, ... "

        Tämähän se yleinen tulkinta on kokematon ei voi olla "fyysisesti ja henkisesti normaali mies". Juuri siksi paheksumasi liskoilu on varteenotettava vaihtoehto.

        "Sosiaalisesti toimintakykiset ja seksuaalisesti hereillä olevat ihmiset kyllä yleensä löytävät ympäristöstään potentiaalisia kumppaneita, ... "

        Kuinka monessa ympäristössä ja kuinka monen ihmisen saappaissa olet tuota kokeillut? Muistan säännön että jos nainen on saatavissa niin ominaisuuksista (kaunis, fiksu, mukava, vapaa) voit valita korkeintaan kaksi. Ja sekin saattoi olla optimistista.

        "Kyllä kai sullakin on jotain vaikeuksia suhteissasi ollut, koska ne eivät ole jatkuneet kunnes kuolema erottaa? "

        Minut on jätetty vain lyhyistä tapailusuhteista ja koska en tunnistanut mitään vaikeuksia, niin kai minä itse olin se vaikeus. Jos nykyinen suhde joskus päättyy, niin tuskin yritän mitään vakavaa uudelleen, koska tämäkin on silloin jo kokeiltu. Jos oikein vanhaksi elän ja on paljon aikaa olla paikallaan, niin hankin vaikka nelijalkaisen kissan siliteltäväksi.


      • 121212121212
        puolijoukkueteltta kirjoitti:

        Ikävää realismia on, että hyvin suurella todennäköisyydellä kokematon mies ei kelpaa. Miehen, ja naisenkin, kokemattomuuteen on aina joku syy ja se syy on usein joku eitoivottu ominaisuus, kuten vaikkapa todella huono ulkonäkö, henkisen puolen ongelmat tai epäsosiaalisuus. Kokemattomuus itsessään ei ole ongelma, mutta kokemattomuuteen johtaneet syyt ja ominaisuudet saattavat olla jatkossakin ongelma suhteen muodostumiselle.

        Miksi et muuten ole alkanut scrg:n ehdotuksen mukaisesti vokotella 19.11, siinähän olisi sulle kipakka eukko?

        "Miksi et muuten ole alkanut scrg:n ehdotuksen mukaisesti vokotella 19.11, siinähän olisi sulle kipakka eukko?"

        Juuri siksi.

        19.11 haluaa leikkiä vahvaa (suomeksi : hankalaa) modernia naista ja sitten alistua vielä vahvemmalle miehelle joka valloittaa ja ottaa hänet rajun eläimellisesti.

        Haluan melko tasa-arvoisen suhteen. En ole kiinnostunut liian alistuvista naisista. Enkä etenkään alistuvista naisista jotka esittävät muuta kuin ovat.


      • einihkeääsohvaa
        scrg kirjoitti:

        "... mitä en todellakaan suosittele ... "

        Eli suosittelet yksin olemista? Vai mikä se vaihtoehto olikaan. :D

        "Mutta kuinka usein näin käytännössä sitten on, ... "

        Tämähän se yleinen tulkinta on kokematon ei voi olla "fyysisesti ja henkisesti normaali mies". Juuri siksi paheksumasi liskoilu on varteenotettava vaihtoehto.

        "Sosiaalisesti toimintakykiset ja seksuaalisesti hereillä olevat ihmiset kyllä yleensä löytävät ympäristöstään potentiaalisia kumppaneita, ... "

        Kuinka monessa ympäristössä ja kuinka monen ihmisen saappaissa olet tuota kokeillut? Muistan säännön että jos nainen on saatavissa niin ominaisuuksista (kaunis, fiksu, mukava, vapaa) voit valita korkeintaan kaksi. Ja sekin saattoi olla optimistista.

        "Kyllä kai sullakin on jotain vaikeuksia suhteissasi ollut, koska ne eivät ole jatkuneet kunnes kuolema erottaa? "

        Minut on jätetty vain lyhyistä tapailusuhteista ja koska en tunnistanut mitään vaikeuksia, niin kai minä itse olin se vaikeus. Jos nykyinen suhde joskus päättyy, niin tuskin yritän mitään vakavaa uudelleen, koska tämäkin on silloin jo kokeiltu. Jos oikein vanhaksi elän ja on paljon aikaa olla paikallaan, niin hankin vaikka nelijalkaisen kissan siliteltäväksi.

        "Eli suosittelet yksin olemista? Vai mikä se vaihtoehto olikaan. :D"

        Parempi yksin kuin huonossa suhteessa -latteudessa on todellakin totuuden siemen. Huono suhde on huono suhde, eikä se siitä muuksi muutu, mutta ehkäpä se on sitten semmoinen asia, joka ihmisen on itse koettava, ennen kuin sen todella uskoo ja ymmärtää. Huonolla tarkoitan nyt semmoista mikä on henkisesti ja/tai fyyisesti epätyydyttävä, ja jopa kärsimystä aiheuttava. Jokainen toki omalla kohdallaan määrittelee mikä on omasta mielestä riittävän tyydyttävää, mutta väitän, että sitten kun kokenut huonon suhteen semmoista ei toiste halua ja yksinolo alkaa vaikuttaa vaihtoehdolta.

        "Tämähän se yleinen tulkinta on kokematon ei voi olla "fyysisesti ja henkisesti normaali mies". Juuri siksi paheksumasi liskoilu on varteenotettava vaihtoehto. "

        Avoimen mielen säilyttäminen olisi varmaan hyväksi monessakin asiassa, mutta harvalla lienee halua siihen.

        "Kuinka monessa ympäristössä ja kuinka monen ihmisen saappaissa olet tuota kokeillut? Muistan säännön että jos nainen on saatavissa niin ominaisuuksista (kaunis, fiksu, mukava, vapaa) voit valita korkeintaan kaksi. Ja sekin saattoi olla optimistista. "

        Ei siihen tarvita omakohtaista kokemusta, vaan ympäristön seuraaminen riittää. Oli kyseessä mikä oppilaitos, työpaikka, baari, kesäleiri tai autiosaari hyvänsä, pariskuntia muodostuu. Ja useimmissa tapauksissa ihmiset ovat myös vilpittömästi ja aidosti ihastuneita toisiinsa, vaikkeivät kaikilla kriteerillä mitattuina täydellisiä oliskaan.

        "Jos oikein vanhaksi elän ja on paljon aikaa olla paikallaan, niin hankin vaikka nelijalkaisen kissan siliteltäväksi. "

        Eli lopulta päädyt samaan päätelmään kuin mihin minä olen jo tullut? Parempi yksin kuin huonossa.. Toivotaan että asiat menisi sinulla tällä kertaa paremmin.. joskin kaikkien parisuhteiden päässä häämöttää kuitenkin lopulta ero tai kuolema. :)


      • hanskatolisiihanjees
        kyrutryer kirjoitti:

        Miksi naisia ei saa kommentoida ikävän realistisesti, mutta miehiä saa?

        Mun käsitykseni mukaan palstalla saa joka päivä 247 kommentoida naisia ihan just niin ikävän realistisesti kuin vain ehtii ja jaksaa. Siitä vaan näppis napsumaan sinäkin.


      • siinätaisiollakaikki
        121212121212 kirjoitti:

        "Miksi et muuten ole alkanut scrg:n ehdotuksen mukaisesti vokotella 19.11, siinähän olisi sulle kipakka eukko?"

        Juuri siksi.

        19.11 haluaa leikkiä vahvaa (suomeksi : hankalaa) modernia naista ja sitten alistua vielä vahvemmalle miehelle joka valloittaa ja ottaa hänet rajun eläimellisesti.

        Haluan melko tasa-arvoisen suhteen. En ole kiinnostunut liian alistuvista naisista. Enkä etenkään alistuvista naisista jotka esittävät muuta kuin ovat.

        Niinhän sinä väität, mutta minäpä epäilen että 19.11 on aidosti aika vahva nainen ja kuriin laittaminen on juurikin se mitä tosiasiassa tarvitset.. Loppuisi alituinen palstalla valittaminen kun sulla olisi täysi työ selvitä 19.11:ta. :)


      • tuouyotuit
        hanskatolisiihanjees kirjoitti:

        Mun käsitykseni mukaan palstalla saa joka päivä 247 kommentoida naisia ihan just niin ikävän realistisesti kuin vain ehtii ja jaksaa. Siitä vaan näppis napsumaan sinäkin.

        Kovasti tuntuvat naiset tästä vain pahastuvan :/


      • einihkeääsohvaa kirjoitti:

        "Eli suosittelet yksin olemista? Vai mikä se vaihtoehto olikaan. :D"

        Parempi yksin kuin huonossa suhteessa -latteudessa on todellakin totuuden siemen. Huono suhde on huono suhde, eikä se siitä muuksi muutu, mutta ehkäpä se on sitten semmoinen asia, joka ihmisen on itse koettava, ennen kuin sen todella uskoo ja ymmärtää. Huonolla tarkoitan nyt semmoista mikä on henkisesti ja/tai fyyisesti epätyydyttävä, ja jopa kärsimystä aiheuttava. Jokainen toki omalla kohdallaan määrittelee mikä on omasta mielestä riittävän tyydyttävää, mutta väitän, että sitten kun kokenut huonon suhteen semmoista ei toiste halua ja yksinolo alkaa vaikuttaa vaihtoehdolta.

        "Tämähän se yleinen tulkinta on kokematon ei voi olla "fyysisesti ja henkisesti normaali mies". Juuri siksi paheksumasi liskoilu on varteenotettava vaihtoehto. "

        Avoimen mielen säilyttäminen olisi varmaan hyväksi monessakin asiassa, mutta harvalla lienee halua siihen.

        "Kuinka monessa ympäristössä ja kuinka monen ihmisen saappaissa olet tuota kokeillut? Muistan säännön että jos nainen on saatavissa niin ominaisuuksista (kaunis, fiksu, mukava, vapaa) voit valita korkeintaan kaksi. Ja sekin saattoi olla optimistista. "

        Ei siihen tarvita omakohtaista kokemusta, vaan ympäristön seuraaminen riittää. Oli kyseessä mikä oppilaitos, työpaikka, baari, kesäleiri tai autiosaari hyvänsä, pariskuntia muodostuu. Ja useimmissa tapauksissa ihmiset ovat myös vilpittömästi ja aidosti ihastuneita toisiinsa, vaikkeivät kaikilla kriteerillä mitattuina täydellisiä oliskaan.

        "Jos oikein vanhaksi elän ja on paljon aikaa olla paikallaan, niin hankin vaikka nelijalkaisen kissan siliteltäväksi. "

        Eli lopulta päädyt samaan päätelmään kuin mihin minä olen jo tullut? Parempi yksin kuin huonossa.. Toivotaan että asiat menisi sinulla tällä kertaa paremmin.. joskin kaikkien parisuhteiden päässä häämöttää kuitenkin lopulta ero tai kuolema. :)

        "Oli kyseessä mikä oppilaitos, työpaikka, baari, kesäleiri tai autiosaari hyvänsä, pariskuntia muodostuu. "

        Autiosaarella en ole ollut, mutta lukion jälkeen oppilaitoksessa en muista että juuri kukaan olisi pariutunut siellä. Tyypillisimmin miesten naisystävät oli ne samat jotka oli jostain "entisestä elämästä". Ikävuodet n. 22-28 olin työpaikassa, jossa ikäisiäni naisia ei juurikaan ollut, ei työkavereina eikä asiakkaina. Ehkä ala ja työpaikka kannattaisi valita sen mukaan että siellä on naisia/miehiä?


      • 121212121212
        siinätaisiollakaikki kirjoitti:

        Niinhän sinä väität, mutta minäpä epäilen että 19.11 on aidosti aika vahva nainen ja kuriin laittaminen on juurikin se mitä tosiasiassa tarvitset.. Loppuisi alituinen palstalla valittaminen kun sulla olisi täysi työ selvitä 19.11:ta. :)

        Et ymmärtänyt.

        Ei 19.11 halua olla se joka laittaa miehen kuriin. 19.11 haluaa vielä vahvemman miehen joka voittaa hänet, sitten 19.11 voi alistua kun mies vie ja hän vikisee. Kun mis on ottanut hänet rajusti, 19.11 voi posket ja pakarat punottaen lähteä hoitokodilleen leikkimään vahvaa naista.

        En minä tuollaista naista halua - enkä sen puoleen haluaisi sitä Justiinaakaan.

        Haluan _aidosti_ vahvan ja modernin naisen jonka kanssa ei tarvitse käydä valtataisteluja.


      • tainojatuolia
        scrg kirjoitti:

        "Oli kyseessä mikä oppilaitos, työpaikka, baari, kesäleiri tai autiosaari hyvänsä, pariskuntia muodostuu. "

        Autiosaarella en ole ollut, mutta lukion jälkeen oppilaitoksessa en muista että juuri kukaan olisi pariutunut siellä. Tyypillisimmin miesten naisystävät oli ne samat jotka oli jostain "entisestä elämästä". Ikävuodet n. 22-28 olin työpaikassa, jossa ikäisiäni naisia ei juurikaan ollut, ei työkavereina eikä asiakkaina. Ehkä ala ja työpaikka kannattaisi valita sen mukaan että siellä on naisia/miehiä?

        Ai, minä olen nähnyt pariskuntia muodostuvan kaikissa opiskeluasteissa, harrastusten parissa ja työpaikoilla. Havaintoni toki perustuu heteronomatiivisesti siihen tilanteeseen että mainituissa paikoissa on toisilleen sopivanikäisiä miehiä ja naisia.. no, taideoppilaitoksessa tosin todistin seksuaalisuuden ilmetymistä laajemmissakin muodoissaan.

        Onhan pariutuminen tietenkin paljon helpompaa jos on päivittäin mahdollisuus olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa, kuin että joutuisi varta vasten hakeutumaan sellaisiin tilanteisiin.


      • tainojatuolia kirjoitti:

        Ai, minä olen nähnyt pariskuntia muodostuvan kaikissa opiskeluasteissa, harrastusten parissa ja työpaikoilla. Havaintoni toki perustuu heteronomatiivisesti siihen tilanteeseen että mainituissa paikoissa on toisilleen sopivanikäisiä miehiä ja naisia.. no, taideoppilaitoksessa tosin todistin seksuaalisuuden ilmetymistä laajemmissakin muodoissaan.

        Onhan pariutuminen tietenkin paljon helpompaa jos on päivittäin mahdollisuus olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa, kuin että joutuisi varta vasten hakeutumaan sellaisiin tilanteisiin.

        Joo, en mä sitä tarkoittanut etteikö esim. mainitsemassani työpaikassa olisi pariuduttu: joskus vapaat keskenään, joskus varatut keskenään. Nimenomaan kun ihmisiä on pienemmässä yhteisössä paljon aikaa keskenään, niin aina jotkut sellaisetkin ihastuu, jotka ei huomaisikaan toisiaan jossain isommassa porukass.

        Mutta jaksan uskoa, että siihen että mä en ollut osallisena missään tuollaisessa vaikutti yksinkertaisesti enemmän se että siellä ei ollut nuoria naisia kuin että mä olisin ollut sosiaalisesti, henkisesti tai fyysisesti niin epänormaali.


      • opiskelijamuistelija
        einihkeääsohvaa kirjoitti:

        "Eli suosittelet yksin olemista? Vai mikä se vaihtoehto olikaan. :D"

        Parempi yksin kuin huonossa suhteessa -latteudessa on todellakin totuuden siemen. Huono suhde on huono suhde, eikä se siitä muuksi muutu, mutta ehkäpä se on sitten semmoinen asia, joka ihmisen on itse koettava, ennen kuin sen todella uskoo ja ymmärtää. Huonolla tarkoitan nyt semmoista mikä on henkisesti ja/tai fyyisesti epätyydyttävä, ja jopa kärsimystä aiheuttava. Jokainen toki omalla kohdallaan määrittelee mikä on omasta mielestä riittävän tyydyttävää, mutta väitän, että sitten kun kokenut huonon suhteen semmoista ei toiste halua ja yksinolo alkaa vaikuttaa vaihtoehdolta.

        "Tämähän se yleinen tulkinta on kokematon ei voi olla "fyysisesti ja henkisesti normaali mies". Juuri siksi paheksumasi liskoilu on varteenotettava vaihtoehto. "

        Avoimen mielen säilyttäminen olisi varmaan hyväksi monessakin asiassa, mutta harvalla lienee halua siihen.

        "Kuinka monessa ympäristössä ja kuinka monen ihmisen saappaissa olet tuota kokeillut? Muistan säännön että jos nainen on saatavissa niin ominaisuuksista (kaunis, fiksu, mukava, vapaa) voit valita korkeintaan kaksi. Ja sekin saattoi olla optimistista. "

        Ei siihen tarvita omakohtaista kokemusta, vaan ympäristön seuraaminen riittää. Oli kyseessä mikä oppilaitos, työpaikka, baari, kesäleiri tai autiosaari hyvänsä, pariskuntia muodostuu. Ja useimmissa tapauksissa ihmiset ovat myös vilpittömästi ja aidosti ihastuneita toisiinsa, vaikkeivät kaikilla kriteerillä mitattuina täydellisiä oliskaan.

        "Jos oikein vanhaksi elän ja on paljon aikaa olla paikallaan, niin hankin vaikka nelijalkaisen kissan siliteltäväksi. "

        Eli lopulta päädyt samaan päätelmään kuin mihin minä olen jo tullut? Parempi yksin kuin huonossa.. Toivotaan että asiat menisi sinulla tällä kertaa paremmin.. joskin kaikkien parisuhteiden päässä häämöttää kuitenkin lopulta ero tai kuolema. :)

        Naispuoleiset luokkakaverini opiskeluaikoina listattuna:

        - fitnessbeibe, ei pariutunut opiskeluaikana. Pari suhteen yritystä miesmallin näköisten komistusten kanssa
        - urheilullinen naapurin tyttö, hot. Ei pariutunut opiskeluaikana
        - hyväpyllyinen taviskasvoinen tyty. Muutama irtosuhde komeiden miesten kanssa joilla riitti naisia muutenkin, ei seukkaamista
        - lähemmäs kolmekymppinen sinkku, joku suhteen tapainen kuulema menestyneen miehen kanssa
        - kolmekymppinen, naimisissa ennen opiskelua
        - tavallinen tyty, ei seukkaamista, lähti joskus baarista komean pelurin matkaan
        - tavallinen tyty, poikaystävä ennen koulua, vaihtui uuteen poikaystävään koulun ulkopuolelta
        - tavallinen tyty, ei seukkaamista
        - tavallinen tyty, ei seukkaamista
        - seinäruusu, poikaystävä ennen opiskelua
        - seinäruusu, ei seukkaamista

        Äkkiä mietittynä eipä niitä pareja juuri syntynyt.

        En muista että luokkakavereistakaan kukaan KTM-tasoinen olisi tyttöystävää löytänyt, ennen kuin koulu loppui. Tai irtoseksiä niin että joku olisi nähnyt heitä taluttamassa tytyä kämpille, muutama komea heppu hoiteli ne hommat.

        Eiköhän noita muitakin tytyjä joku ytmi käynyt jyystämässä, tuskin ne selibaatissa koko aikaa oli.


      • eikärahia
        scrg kirjoitti:

        Joo, en mä sitä tarkoittanut etteikö esim. mainitsemassani työpaikassa olisi pariuduttu: joskus vapaat keskenään, joskus varatut keskenään. Nimenomaan kun ihmisiä on pienemmässä yhteisössä paljon aikaa keskenään, niin aina jotkut sellaisetkin ihastuu, jotka ei huomaisikaan toisiaan jossain isommassa porukass.

        Mutta jaksan uskoa, että siihen että mä en ollut osallisena missään tuollaisessa vaikutti yksinkertaisesti enemmän se että siellä ei ollut nuoria naisia kuin että mä olisin ollut sosiaalisesti, henkisesti tai fyysisesti niin epänormaali.

        Tästä olen ihan samaa mieltä, voin hyvin kuvitella, että jossain muuttotappiokunnissa syrjäseuduilla on kohtuullinen joukko miesvaltaisilla aloilla opiskelevia tai työskeneteleviä miehiä, jotka on ihan "normaaleja" ja pariutumiskelpoisia, mutta vailla naiskokoemuksia tai parisuhdetta. Samaa ongelmaahan esiintyy toisaalta suurissa yliopistokaupungeissa toisinpäin, nuorista opiskelijanaisista on ylitarjontaa.. Joo, tästä on jo joskus keskuteltukin; vaikka maantieteellinen etäisyys olisi voitettavissa niin suurten kaupunkien naisten ja syrjäseutujen miesten maailmojen välisten kulttuuurierojen kurominen kiinni on sitten paljon hankalampi asia.

        Joo, ei näin palstaillessa tosiaan ole tullut sellaista oloa, että sun henkisessä puolessasi olisi mitään vikaa, mutta todellisuus on tietty toinen juttu.


      • eikärahia kirjoitti:

        Tästä olen ihan samaa mieltä, voin hyvin kuvitella, että jossain muuttotappiokunnissa syrjäseuduilla on kohtuullinen joukko miesvaltaisilla aloilla opiskelevia tai työskeneteleviä miehiä, jotka on ihan "normaaleja" ja pariutumiskelpoisia, mutta vailla naiskokoemuksia tai parisuhdetta. Samaa ongelmaahan esiintyy toisaalta suurissa yliopistokaupungeissa toisinpäin, nuorista opiskelijanaisista on ylitarjontaa.. Joo, tästä on jo joskus keskuteltukin; vaikka maantieteellinen etäisyys olisi voitettavissa niin suurten kaupunkien naisten ja syrjäseutujen miesten maailmojen välisten kulttuuurierojen kurominen kiinni on sitten paljon hankalampi asia.

        Joo, ei näin palstaillessa tosiaan ole tullut sellaista oloa, että sun henkisessä puolessasi olisi mitään vikaa, mutta todellisuus on tietty toinen juttu.

        " Joo, tästä on jo joskus keskuteltukin; vaikka maantieteellinen etäisyys olisi voitettavissa niin suurten kaupunkien naisten ja syrjäseutujen miesten maailmojen välisten kulttuuurierojen kurominen kiinni on sitten paljon hankalampi asia. "

        No heh. Olen täällä kai joskus ennenkin naureskellut "syrjäseudun" kavereita, jotka 30 ikäisenä muutettuaan pääkaupunkiseudulle löytää naisen muutamassa viikossa. Varsinainen syy muuttoon tuskin alun perinkään on ollut uusi työpaikka isolla kirkolla vaan lähtöpaikan vaikeat tai puuttuvat naiset. Kyllä stadin naiset puutteessa osaa tuollaisia kulttuurieroja kuroa:D


      • 121212121212
        eikärahia kirjoitti:

        Tästä olen ihan samaa mieltä, voin hyvin kuvitella, että jossain muuttotappiokunnissa syrjäseuduilla on kohtuullinen joukko miesvaltaisilla aloilla opiskelevia tai työskeneteleviä miehiä, jotka on ihan "normaaleja" ja pariutumiskelpoisia, mutta vailla naiskokoemuksia tai parisuhdetta. Samaa ongelmaahan esiintyy toisaalta suurissa yliopistokaupungeissa toisinpäin, nuorista opiskelijanaisista on ylitarjontaa.. Joo, tästä on jo joskus keskuteltukin; vaikka maantieteellinen etäisyys olisi voitettavissa niin suurten kaupunkien naisten ja syrjäseutujen miesten maailmojen välisten kulttuuurierojen kurominen kiinni on sitten paljon hankalampi asia.

        Joo, ei näin palstaillessa tosiaan ole tullut sellaista oloa, että sun henkisessä puolessasi olisi mitään vikaa, mutta todellisuus on tietty toinen juttu.

        Jos näin on, palstateoriat pitävät paremmin paikkansa kuin uskalsimme kuvitellakaan.

        Tai itse asiassa noinhan se on, mutta se ei silti auta opiskelijamiehiä. Humanistinaisia voi olla 2/3 ja humanistimiehiä 1/3, ja silti parikymppisen opiskelijatytön saaminen suhteeseen (tai seksiin jos sitä haluaa) on kovan työn takana.

        Ja ellei tullut selväksi, tarkoitan nimen omaan niitä humanistimiehiä enkä peräkylän persujuntteja.


      • janahkahousutkin kirjoitti:

        Aloittaja kysyi mielipidettä esittämäänsä asiaan ja mun mielestä moraaliset seikat, varsinkin toisten ihmisten tunteet, on myös hyvä ottaa parisuhdekysymyksissä huomioon. Tuntuu hiukan siltä, että nykyään(kin) tässä minäminämaailmassa moraali halutaan ulkoistaa ja sysätä jonkun muun huoleksi, vaikka tosiasiassa jokainen yksilö vaikuttaa omilla valinnoillaan ja käytöksellään siihen millainen kokonaisuus maailmasta muodostuu ja millaisessa todellisuudessa tässä elellään. Siitä, että ei loukkaa tahallisesti muita ei ole luvassa ätmille, sen enempää kuin kenellekään muullekaan, mitään palkkiota, vaan toisten huomioiminen ja arvostaminen, tai ainakin pyrkimys siihen, on itseisarvo ja kyseessä on valinta ihmisyyden ja mainitun liskouden välillä.

        En koe, että olisi mitään muuta syytä ryhtyä suhteeseen kuin aito kiinnostus, halu ja tunteet toista ihmistä kohtaan, halu rakastaa, halu tuottaa toiselle nautintoa ja halu tehdä toisen elämästä onnellisemman.. ollen toki itse osallisena siinä onnessa. Toki siinä tapauksessa, että molemmille osapuolille on alusta alkaen selvää, että suhde perustuu vaikkapa haluun harjoitella suhteilua, rahaan, statukseen tms ja asia on molemmille osapuolille ok, ei kellään kai ole asiaan mitään nokan koputtamista. Tuntuu kuitenkin omituiselta, että kukaan haluaisi tietoisesti pyrkiä suhteeseen yhdentekevän ihmisen kanssa tietäen jo valmiiksi, että kyseessä on vain välietappi kohti jotain parempaa, ja että ylöspäin kiipiessään jättäisi tahallisesti jälkeensä joukon parisuhteen runtelemia harjoituskappaleita joiden traumat siirtyvät taas seuraavan suhteeseen, mikäli hyväksikäytetyt edes enää uskaltautuisivat uusiin suhteisiin. Pari-ja seksisuhteet on parhaimmillaankin hankalia niin en ymmärrä miksi kukaan haluaisi hankkia itselleen vaikeuksia ns turhan takia puolivillaisin perustein.. no sitten voi kaiketi kehua olevansa parisuhdekokenut.

        Hyvä kirjoitus.. Harmi että monen yksilön persoona/luonne sukupuolesta riippumatta on mitä on.. ;P

        Jos suurin osa ihmisistä olisi erillaisia esim. sinun kaltaisiasi ja minäminäminä yksilöt yms. olisi helposti, nopeasti ja luotettavasti tunnistettavissa, niin nämä(kin) asiat olisivat "paremmin".. Ainakin joidenkin mielestä.. Ei ehkä näiden liskojen yms. mielestä, jos/kun he eivät pääsisi tekemään ainakaan niin helposti juttujaan jne.. ;P


    • pp989

      Ykkönen johtaa kakkoseen.

      Olen itse ollut samassa tilanteessa ja noudatin 2-linjaa, naisen löytämiseen meni 11 vuotta aktiivista etsintää.
      Se oli virhe, hukkasin paljon aikaa ja olin jo miltei liian vanha isäksi, toki eka tenava tehtiin kun olin 36v.
      Tuttavapiirissä on tyyppejä jotka on valinneet tien 1 ja päätyneet kakkoseen sitä kautta alle vuodessa.

      Kun otat jonkun itseäsi alemmankin naisen, niin muut naiset näkevät sinut seksuaalisesti potentiaalisena koska toinen nainen on sinut hyväksynyt, eli olet kykenevä tyydyttämään naisen, eli olet läpäissyt ensimmäisen muurin jota ATM sinkun miehen on käytännössä mahdoton läpäistä muutoin.
      Voit ottaa vaikka useampia ATN naisia rinkiin, usein heidän tuttavista tai siskoista yms. löytyy se 2-tyypin nainen jonka liiveihin pääset tuota kautta oikotietä "uimaan".

      Naisethan kierrättää miesrinkiä surutta aina jos heillä on siihen mahdollisuus.
      Yksikin YTN nainen sanoi minulle suoraan(kiitettävää rehellisyyttä sinänsä), että hänkellä on nyt yksi kiinnostava tyyppi(=jännämies), että odota niin hän kokeilee ensiksi sen kanssa ja jos ei onnaa hän soitta minulle. (En jäänyt odottelemaan..)

      • MrBachelorMan

        Jostain syystä tämä kyllä kolahti melkeinpa eniten. Etenkin seuraava pätkä:
        "Olen itse ollut samassa tilanteessa ja noudatin 2-linjaa, naisen löytämiseen meni 11 vuotta aktiivista etsintää.
        Se oli virhe, hukkasin paljon aikaa ja olin jo miltei liian vanha isäksi, toki eka tenava tehtiin kun olin 36v.
        Tuttavapiirissä on tyyppejä jotka on valinneet tien 1 ja päätyneet kakkoseen sitä kautta alle vuodessa."

        Kuulostaa nyt niin tutulta ettei hyvä tosikaan. Ehkä tässä se vika on ollut, että olen koittanut edetä väärinpäin. Kuinka sinä sitten onnistuit tekemään tuon hypyn?

        Muutenkin tuo tekstisi oli kyllä hyvä ja mielestäni varsin totuudenmukainen kuvaus siitä mitä tapahtuu pariutumismaailmassa.


    • Sinkkunainen--

      Älä kysy palstan miehiltä neuvoa koska eivät ne ole koskaan naista lähestyneet.

    • 19.11

      121212121212
      24.3.2017 16:29
      siinätaisiollakaikki kirjoitti:
      Niinhän sinä väität, mutta minäpä epäilen että 19.11 on aidosti aika vahva nainen ja kuriin laittaminen on juurikin se mitä tosiasiassa tarvitset.. Loppuisi alituinen palstalla valittaminen kun sulla olisi täysi työ selvitä 19.11:ta. :)

      Et ymmärtänyt.
      19.11 haluaa vielä vahvemman miehen joka voittaa hänet, sitten 19.11 voi alistua kun mies vie ja hän vikisee. Kun mis on ottanut hänet rajusti, 19.11 voi posket ja pakarat punottaen lähteä hoitokodilleen leikkimään vahvaa naista.

      En minä tuollaista naista halua - enkä sen puoleen haluaisi sitä Justiinaakaan.
      Haluan _aidosti_ vahvan ja modernin naisen jonka kanssa ei tarvitse käydä valtataisteluja.
      :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

      Ihan tosi! Siis ette voi olla tosissanne, ette edes leikillänne! ....APUA!
      Nirinari natinaa ja pelimies tarinointia... en jaksaisi edes yhtä ainutta iltaa kuunnella tätä katkeraa Pikkukakkosta!
      Jos teillä on jotain kysyttävää minusta.... PikkuKakkoselta voi aina tiedustella asiasta: tuntee minut paremmin kuin itse itseni... ainakin kirjoitustensa mukaan.

      PikkuKakkonen ilmeisesti istuu kärpäsenä mun katonrajassa tarkkaillen mua! Odotahan ötökkä kun haen kärpäslätkäni...nähdään kenen posket ja pakarat punoittaa ja kuka alistuu.
      Olen kyllä sanonut täälläkin... ett mies saa olla perheenpää, vieraiden nähden...
      mutt asioita keskustellaan ja sovitaan kyllä tasavertaisena parina kahdenkesken.
      Mistään alistumisesta puoleen tai toiseen ei ole kyse... voi taivas sun käsityskykyäsi!

      "Ei 19.11 halua olla se joka laittaa miehen kuriin. "
      Ainoa asia minkä PikkuKakkonen on ymmärtänyt oikein!
      Eiköhän tämä asia ole nyt loppuun käsitelty!

      • 121212121212

        "Mistään alistumisesta puoleen tai toiseen ei ole kyse..."

        Mies on siis perheen pää, ja toisessa ketjussa mainitsit kuinka haluat miehen vievän seksissä ja kuinka nautit pikku riepottelusta. Lomareissussa sinut sytytti kun (peli)mies vei ja sinä seurasit mukana.

        = haluat alistua.

        Eri mieltä? No käännetään asia toisin päin. Kuvitellaan että minä kuvaan itseäni seuraavasti:

        "No kyllä nainen saa olla perheen pää, ainakin silloin kun muut ovat näkemässä. Sytyin lomareissulla kun nainen optti minut hoiviinsa ja vei minua paikkoihin, tunsin olevani turvassa kun seurasin mukana. Ja en minä seksissä ole mistään sokerista tehty, kyllä minua saa vähän riepotella!"

        "Mutta niin, en ole mikään alistuva mies! Kyllä asioista kuitenkin sovitaan yhdessä! Huitaisen sinua kohta kärpäslätkällä!".


      • mätsäävätasusteet
        121212121212 kirjoitti:

        "Mistään alistumisesta puoleen tai toiseen ei ole kyse..."

        Mies on siis perheen pää, ja toisessa ketjussa mainitsit kuinka haluat miehen vievän seksissä ja kuinka nautit pikku riepottelusta. Lomareissussa sinut sytytti kun (peli)mies vei ja sinä seurasit mukana.

        = haluat alistua.

        Eri mieltä? No käännetään asia toisin päin. Kuvitellaan että minä kuvaan itseäni seuraavasti:

        "No kyllä nainen saa olla perheen pää, ainakin silloin kun muut ovat näkemässä. Sytyin lomareissulla kun nainen optti minut hoiviinsa ja vei minua paikkoihin, tunsin olevani turvassa kun seurasin mukana. Ja en minä seksissä ole mistään sokerista tehty, kyllä minua saa vähän riepotella!"

        "Mutta niin, en ole mikään alistuva mies! Kyllä asioista kuitenkin sovitaan yhdessä! Huitaisen sinua kohta kärpäslätkällä!".

        Oi ihanaa, kyllä nyt lempi leiskuu, hehän nahistelevat kuin vanha aviopari. :D

        Olen vakuuttunut, että pikkukakkosen alituinen valitus loppuisi jos pääsisi topakan hoitsun hellään huomaan.. loppuisi tavalla tai toisella. :D


      • 121212121212
        mätsäävätasusteet kirjoitti:

        Oi ihanaa, kyllä nyt lempi leiskuu, hehän nahistelevat kuin vanha aviopari. :D

        Olen vakuuttunut, että pikkukakkosen alituinen valitus loppuisi jos pääsisi topakan hoitsun hellään huomaan.. loppuisi tavalla tai toisella. :D

        Tuota teoriaa on palstalla väläytelty, ja ikävä kyllä se on väärä.

        Pidän sinänsä hassuna että aina kun mies ei halua dominoida ja viedä, katsotaan että mieshän on mammanpoika joka haluaa alistua = naisille normi on yhä alistuminen vahvemmalle, paremmalle, menestyvämmällä ja älykkäämmälle, ylöspäin katsottavalle miehelle.

        Se millainen nainen on, ei juuri vaikuta hänen miesmakuunsa. Vain siihen perustellaanko sen saman miehen haluamista lauseella "vastakohdat täydentävät toisiaan" vai lauseella "samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä".


      • mätsäävätasusteet
        121212121212 kirjoitti:

        Tuota teoriaa on palstalla väläytelty, ja ikävä kyllä se on väärä.

        Pidän sinänsä hassuna että aina kun mies ei halua dominoida ja viedä, katsotaan että mieshän on mammanpoika joka haluaa alistua = naisille normi on yhä alistuminen vahvemmalle, paremmalle, menestyvämmällä ja älykkäämmälle, ylöspäin katsottavalle miehelle.

        Se millainen nainen on, ei juuri vaikuta hänen miesmakuunsa. Vain siihen perustellaanko sen saman miehen haluamista lauseella "vastakohdat täydentävät toisiaan" vai lauseella "samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä".

        Pyristelet nyt, mutta palsta ei ole koskaan väärässä. ;)

        Ottamatta kantaa siihen kumman sukupuolen edustaja useammin sanelee kaapin paikan, väitän kuitenkin että parisuhteissa usein on niin, että jompi kumpi pariskunnasta on dominoivampi ja toinen mukautuvampi. Mitä nyt tuttavia olen seurannut voisin sanoa, että yhden käden sormilla on laskettavissa ne pariskunnat, jotka vaikuttaisivat olevan oikeasti tasa-arvoisia ja-väkisiä keskenään.. ja nimenomaan hyvällä tavalla, ilman jatkuvaa turhaa vääntämistä ja vänkäämistä, vaikka tietenkään ei ikinä voi tietää mitä parskunnan kesken oikeasti, suljettujen ovien takana tapahtuu. Vaikeaa on sopivan kumppanin löytäminen, sitä en kiellä.

        Sulla on mainio tapa kärjistää ja vetää mutkat suoriksi, mutta väittäisin, että tämäkään asia ei ole joko-tai. On hyvä, että joissain asioissa parskunta on samankaltainen, jotta löytyy yhteisiä mielenkiinnon kohteita, yhteistä maaperää ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Erilaisuudesta puolestaan syntyy tarvittava jännite, jotta (seksuaalisen) mielenkiinnon tunteminen olisi mahdollista.


    • Naisasialooser11

      Voithan paneskella AT-naisia ja yyhoo-naisia ja samalla yrittää niitä naisia, joita oikeasti haluat. Pidät AT-naisia vain kassientyhjennysvälineinä, näin ollen et vaikuta puutteessa olevalta niiden kauniiden naisten silmissä.

      • MrBachelorMan

        Täähän se toimiva kaava vissiinkin sitten ois. Kiitän ideasta!


    • 3. Hit and fuck. Vedä naista turpaan ja pane sitä.

    • Kokenutmies-

      Suoraan puhuminen on paras taktiikka. Sanot naiselle että tykkäät siitä ja haluat tutustua ja treffeille.

    • MrBachelorMan

      Heippa kaikille! Ajattelin nyt tulla nostamaan tätä lankaa ja vähäsen kertomaan edistymisestäni ja siitä minkä taktiikan lopulta otin käyttöön. Jospa samalla pääsisin jatkamaan keskustelua, kun kuitenkin monilla on hyviä vastauksia joista jatkaa keskustelemista.

      Olen nyt käynyt pareilla treffeillä ja seksiäkin on tullut harrastettua. Treffejä on tiedossa näillä näkymin myös tulevaisuudessa, seksistä en ole niin varma. :D

      Taktiikka jonka otin käyttöön, ihan jo kun katsoo tapailemiani naisia, on tuo taktiikka numero 1. eli WYWU-taktiikka, mitä täällä moni suosittelikin. Pitääpi sanoa että aika hyvä suositus se oli, ainakin käytännöllinen sillä käytännössä näin saa tulosta aikaiseksi. Se pitää sanoa, että treffeille meno ei jännittänyt kyllä yhtään, vaan meni oikeastaan aika hyvin, mutta vastapainoksi se ei aiheuttanut mitään järin suuria itsetuntoboosteja, ei edes seksi, mutta oli kyllä parempi kuin ei mitään. Alan hiffata miksi tätä vinkkiä tarjottiin!

      Seuraavaksi sittten pitää varmaan ryhtyä miettimään tämän taktiikan toista osaa, että kuinka ruvetaan kurottelemaan korkeammalle? Siitä olisi kiva saada jotain käytännön vinkkejä.

      • Bi-nainen__

        Mikäs se olikaan se sun syy naisten iskemiseen? Itsetuntobuusti? Että näin pääsee miestenvälisessä hierarkiassa ylöspäin kun on muidenkin tunnustamalla asteikolla hyvä nainen? Eli käytännössä se toisten miesten kuviteltu hyväksyntä ja arvostus mitä sillä naisella haet?

        Vai onko muitakin tarpeita?

        Koska hommassahan on sama kuin käytetyn auton ostamisessa. Listaa sun tarpeet ja eti sen mukaan. Usein sillä pääsee eteenpäin, että osaa ottaa huomioon toisten (siis myös huom just niiden naisten) tarpeet ja täyttää ne. Vielä parempi, jos tarpeet (ja toiveet ja halut) osuu yhteen.

        Ihan siit lähtien että onks tää nyt panoa vai seurustelua? Ja jos jälkimmäistä niin onko tarkoitus hankkia lapsia vai ei, asua maalla vai kaupungissa jne vai ei?


      • yytggdff

        Kyllä sitä pildeä voi saada mutta suuremmassa mittakaavassa vain pahentaa ongelmaa lisäämällä naisten mahdollisuuksia nirsoiluun.


      • MrBachelorMan
        yytggdff kirjoitti:

        Kyllä sitä pildeä voi saada mutta suuremmassa mittakaavassa vain pahentaa ongelmaa lisäämällä naisten mahdollisuuksia nirsoiluun.

        Juuh, onhan se pitkässä juoksussa vähäsen edesvastuutonta touhua tuollainen. Pitäneekin sitten vaihtaa heti tasoa, kun siihen tulee mahdollisuus, niin eivät mene naiset ihan piloille. :D


      • MrBachelorMan
        Bi-nainen__ kirjoitti:

        Mikäs se olikaan se sun syy naisten iskemiseen? Itsetuntobuusti? Että näin pääsee miestenvälisessä hierarkiassa ylöspäin kun on muidenkin tunnustamalla asteikolla hyvä nainen? Eli käytännössä se toisten miesten kuviteltu hyväksyntä ja arvostus mitä sillä naisella haet?

        Vai onko muitakin tarpeita?

        Koska hommassahan on sama kuin käytetyn auton ostamisessa. Listaa sun tarpeet ja eti sen mukaan. Usein sillä pääsee eteenpäin, että osaa ottaa huomioon toisten (siis myös huom just niiden naisten) tarpeet ja täyttää ne. Vielä parempi, jos tarpeet (ja toiveet ja halut) osuu yhteen.

        Ihan siit lähtien että onks tää nyt panoa vai seurustelua? Ja jos jälkimmäistä niin onko tarkoitus hankkia lapsia vai ei, asua maalla vai kaupungissa jne vai ei?

        Tuolle ylempänä jo tuota avasinkin: "Ja myös ihan se oma kulta olisi tarkoitus löytää, mutta kyllähän irtonumerotkin kelpaavat jos niitä tulee."

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14780125/kumpi-olisi-paras-taktiikka#comment-89263363


    • 0842555

      Meidän miesten pitäisi yhteistuumin lopettaa yhteydenotto niille naisille jotka eivät oikeasti kiinnosta, edes pillun tms. toivossa. Itsekin kun tuohon joskus sortuu, ainakin netissä, niin eihän siinä kuin kuseta itseään siinä missä toistakin.

      • MrBachelorMan

        Tästä on apua jos kaikki miehet päättävät tehdä noin. Tämä palstalaisten neuvoma WYWU-taktiikka tuntuisi kyllä ainakin toistaiseksi olevan olleen itsensä kannattava valinta, etenkin mitä tulee alkuunpääsemisessä. Minusta suurin tappio on siinä, jos antaa sitouttaa itsensä alemman tason naiseen, jos potentiaalia olisi ylemmäksi. Se on omiaan antamaan naisille vääriä käsityksiä.


      • MrBachelorMan kirjoitti:

        Tästä on apua jos kaikki miehet päättävät tehdä noin. Tämä palstalaisten neuvoma WYWU-taktiikka tuntuisi kyllä ainakin toistaiseksi olevan olleen itsensä kannattava valinta, etenkin mitä tulee alkuunpääsemisessä. Minusta suurin tappio on siinä, jos antaa sitouttaa itsensä alemman tason naiseen, jos potentiaalia olisi ylemmäksi. Se on omiaan antamaan naisille vääriä käsityksiä.

        Maailmassa voi keksiä vaikka millaisia asioita, jotka muuttuisivat jos kaikki toimisivat toisin. Tuollaisen ohjeen antaminen jollekin henkilökohtaisesti on kuitenkin varsin ajattelematonta, koska sellaisen noudattaminen johtaa sen henkilön osalta turmioon. Kaikkien ohjeiden pitäisi olla kyseisen henkilön hyvinvointia lisääviä jos ja kun kaikki muu ympärillä säilyy samana.

        Saa sitoutua jos tahtoo, mutta ei pitäisi antaa kenenkään muun sitouttaa tai tehdä päätöstä itsensä puolesta. Jos yhtään vaikkapa palstan naisia kuuntelee niin kaikenlainen kokemus voi olla tarpeetonta tai hyvästä mutta ei koskaan pahasta.


      • MrBachelorMan
        scrg kirjoitti:

        Maailmassa voi keksiä vaikka millaisia asioita, jotka muuttuisivat jos kaikki toimisivat toisin. Tuollaisen ohjeen antaminen jollekin henkilökohtaisesti on kuitenkin varsin ajattelematonta, koska sellaisen noudattaminen johtaa sen henkilön osalta turmioon. Kaikkien ohjeiden pitäisi olla kyseisen henkilön hyvinvointia lisääviä jos ja kun kaikki muu ympärillä säilyy samana.

        Saa sitoutua jos tahtoo, mutta ei pitäisi antaa kenenkään muun sitouttaa tai tehdä päätöstä itsensä puolesta. Jos yhtään vaikkapa palstan naisia kuuntelee niin kaikenlainen kokemus voi olla tarpeetonta tai hyvästä mutta ei koskaan pahasta.

        Jälleen hyvä kommentti sinulta. Noinhan se menee. Itse kanssa ajattelin kokeilla jotain uutta, kun entinen ei ole toiminut. Olla myös itsekäämpi jos se sen vaatii. Siksi päätinkin kysyä ohjetta ja uutta näkökulmaa. Sitä en kyllä kadu, koska täällä osattiin perustella annetut vinkit hyvin ja ohje on tämän kokeilun pohjalta ollut muutenkin pätevä. En tietty tiedä mihin tämä johtaa, mutta puhunkin nyt toistaiseksi tästä tilanteesta. Samalla myös näin ketkä antavat ohjeita ihan jonkun muun kuin neuvottavan parhaaksi ja tiedän myöskin nyt minkälaisia ne ohjeet tuppaavat olemaan. Siitä jos jostain on apua jatkossa.


      • Väitätkö, ettei kalalta kannata kysyä neuvoa miten kalastetaan vaan kalastajalta?.. ;P


      • scrg
        MrBachelorMan kirjoitti:

        Jälleen hyvä kommentti sinulta. Noinhan se menee. Itse kanssa ajattelin kokeilla jotain uutta, kun entinen ei ole toiminut. Olla myös itsekäämpi jos se sen vaatii. Siksi päätinkin kysyä ohjetta ja uutta näkökulmaa. Sitä en kyllä kadu, koska täällä osattiin perustella annetut vinkit hyvin ja ohje on tämän kokeilun pohjalta ollut muutenkin pätevä. En tietty tiedä mihin tämä johtaa, mutta puhunkin nyt toistaiseksi tästä tilanteesta. Samalla myös näin ketkä antavat ohjeita ihan jonkun muun kuin neuvottavan parhaaksi ja tiedän myöskin nyt minkälaisia ne ohjeet tuppaavat olemaan. Siitä jos jostain on apua jatkossa.

        Jos sä nyt olet "Working you way up-Bachelor", niin tietysti ajatuskokeena voit miettiä millaisia ohjeita antaisit naisille, joiden kanssa olet tekemisissä. Yleensä naiset ei tosin kaipaa mitään ohjeita, joten voi kai olettaa että he tietävät mitä ovat tekemässä ja vastaavat tekemisistään.

        Naiset mielellään sanoo toivovansa, että miehet olisi täysin rehellisiä heidän kanssaan. Samalla heillä on täysi oikeus kokeilla ja muuttaa mieltään. Siksi on heidän kannalta mukavaa, että miehet on aina se aktiivisempi osapuoli. Tulee tilanteita, joissa voi päättää suhteen syventämisestä tai päättämisestä. Ja jos miehet olisi rehellisiä, niin tuo valinta aidosti pysyy naisen käsissä.


      • MrBachelorMan

        Tulinpa taas, pienessä pöhnässä päivittelemään tilannetta. :)
        Olin meinaten tuossa pari päivää sitten treffeillä nuoren naisen kanssa, joka meni tuohon kakkoskategoriaan. En tiedä sitten oliko se tämän neuvon ansiota, vai tuuria mutta kyllä tuo vinkki varmasti auttoi tuon jutun luonnistumisessa.

        Muutamia seikkoja mainitakseni. Ensiksi meinasi spagetit valahtaa puntista kun näin että se nainen olikin paremman näköinen kuin kuvissaan, toisaalta se oli ihan piristävää vaihtelua näihin muihin naisiin, joiden kohdalla juttu oli ainakin joidenkin kohdalla päinvastoin. Huomasin että se hieman pisti pasmoja sekaisin, mutta samalla muistin palstalaisten neuvot ja pyrin rauhoittumaan ja vetämään samalla rutiinilla kuin muiden naisten kanssa olin vetänyt. Meni sitten loppujen lopuksii ihan hyvin treffit ja olemme jo sopineet toisistakin treffeistä. En tiedä kykenenkö toistamaan tämän tempun, sillä en tiedä miten ja oliko kuinka iso osa tästä tuuria. Mutta se täytyy myöntää että kyllä täällä on aikamoisia pelimiehiä, ainakin teoreettisella tasolla, koska kyllä tuo hyvä vinkki oli. :)

        Hyvät vaput vaan palstalaisille! Minä tästä alan pian lähteä koittamaan onneani, jos vain uskallan.


      • MrBachelorMan
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Väitätkö, ettei kalalta kannata kysyä neuvoa miten kalastetaan vaan kalastajalta?.. ;P

        :D Sanotaan nyt vaikka että minulla on monia "kaloja" kavereina ja aika moni niistä on vain kavereina pysynyt kun olen niiden ohjeita totellut. ;P


      • MrBachelorMan
        scrg kirjoitti:

        Jos sä nyt olet "Working you way up-Bachelor", niin tietysti ajatuskokeena voit miettiä millaisia ohjeita antaisit naisille, joiden kanssa olet tekemisissä. Yleensä naiset ei tosin kaipaa mitään ohjeita, joten voi kai olettaa että he tietävät mitä ovat tekemässä ja vastaavat tekemisistään.

        Naiset mielellään sanoo toivovansa, että miehet olisi täysin rehellisiä heidän kanssaan. Samalla heillä on täysi oikeus kokeilla ja muuttaa mieltään. Siksi on heidän kannalta mukavaa, että miehet on aina se aktiivisempi osapuoli. Tulee tilanteita, joissa voi päättää suhteen syventämisestä tai päättämisestä. Ja jos miehet olisi rehellisiä, niin tuo valinta aidosti pysyy naisen käsissä.

        "Jos sä nyt olet "Working you way up-Bachelor", niin tietysti ajatuskokeena voit miettiä millaisia ohjeita antaisit naisille, joiden kanssa olet tekemisissä. Yleensä naiset ei tosin kaipaa mitään ohjeita, joten voi kai olettaa että he tietävät mitä ovat tekemässä ja vastaavat tekemisistään."

        En tajunnut tätä. Ei ne minun ohjeitani kyllä ole kaivanneet koskaan.

        "Naiset mielellään sanoo toivovansa, että miehet olisi täysin rehellisiä heidän kanssaan. Samalla heillä on täysi oikeus kokeilla ja muuttaa mieltään. Siksi on heidän kannalta mukavaa, että miehet on aina se aktiivisempi osapuoli. Tulee tilanteita, joissa voi päättää suhteen syventämisestä tai päättämisestä. Ja jos miehet olisi rehellisiä, niin tuo valinta aidosti pysyy naisen käsissä."

        :) Tämän ymmärsin. Sitä tässä vähäsen olenkin hakenut, että pelaan nyt vihdoinkin samoilla säännöillä kuin "vastapuoli". Muutenkin tuo aiempi vinkkisi on jäänyt mieleeni, kiitos siitä! Siis tämä: "Maailmassa voi keksiä vaikka millaisia asioita, jotka muuttuisivat jos kaikki toimisivat toisin. Tuollaisen ohjeen antaminen jollekin henkilökohtaisesti on kuitenkin varsin ajattelematonta, koska sellaisen noudattaminen johtaa sen henkilön osalta turmioon. Kaikkien ohjeiden pitäisi olla kyseisen henkilön hyvinvointia lisääviä jos ja kun kaikki muu ympärillä säilyy samana."

        Moni mies mielestäni hyötyisi tuosta ohjeesta! Olemme olleet ihan liian kilttejä ja ylireiluja!


      • MrBachelorMan kirjoitti:

        "Jos sä nyt olet "Working you way up-Bachelor", niin tietysti ajatuskokeena voit miettiä millaisia ohjeita antaisit naisille, joiden kanssa olet tekemisissä. Yleensä naiset ei tosin kaipaa mitään ohjeita, joten voi kai olettaa että he tietävät mitä ovat tekemässä ja vastaavat tekemisistään."

        En tajunnut tätä. Ei ne minun ohjeitani kyllä ole kaivanneet koskaan.

        "Naiset mielellään sanoo toivovansa, että miehet olisi täysin rehellisiä heidän kanssaan. Samalla heillä on täysi oikeus kokeilla ja muuttaa mieltään. Siksi on heidän kannalta mukavaa, että miehet on aina se aktiivisempi osapuoli. Tulee tilanteita, joissa voi päättää suhteen syventämisestä tai päättämisestä. Ja jos miehet olisi rehellisiä, niin tuo valinta aidosti pysyy naisen käsissä."

        :) Tämän ymmärsin. Sitä tässä vähäsen olenkin hakenut, että pelaan nyt vihdoinkin samoilla säännöillä kuin "vastapuoli". Muutenkin tuo aiempi vinkkisi on jäänyt mieleeni, kiitos siitä! Siis tämä: "Maailmassa voi keksiä vaikka millaisia asioita, jotka muuttuisivat jos kaikki toimisivat toisin. Tuollaisen ohjeen antaminen jollekin henkilökohtaisesti on kuitenkin varsin ajattelematonta, koska sellaisen noudattaminen johtaa sen henkilön osalta turmioon. Kaikkien ohjeiden pitäisi olla kyseisen henkilön hyvinvointia lisääviä jos ja kun kaikki muu ympärillä säilyy samana."

        Moni mies mielestäni hyötyisi tuosta ohjeesta! Olemme olleet ihan liian kilttejä ja ylireiluja!

        Yritän jäsentää ajatusta. Sanot avauksessa "... tyytyisin ja keskittyisin alemman tason naisiin, myös ehkä tasoani alempiin kuten YH-naisiin..."

        Kuvittele olevasi se YH. Hänellä tietysti on omat toiveensa ja suunnitelmansa ja jonkinlaisia odotuksia kohtaamilleen miehille. Kaikkia tuskin sanotaan ääneen. Miten sä hänenä suhtautuisit sinuun itseesi tai kehen tahansa random mieheen? Intressit pitää saada jotenkin kohtaamaan.

        Voi olla että et myöskään vielä teidä keitä on "naisia joita todella haluan", koska tiedät kenties vain mitä luulet haluavasi, mutta asia voi hyvin täsmentyä kokemuksen myötä. Niin se tuntuu joskus täsmentyvän naisillakin.


      • MrBachelorMan
        scrg kirjoitti:

        Yritän jäsentää ajatusta. Sanot avauksessa "... tyytyisin ja keskittyisin alemman tason naisiin, myös ehkä tasoani alempiin kuten YH-naisiin..."

        Kuvittele olevasi se YH. Hänellä tietysti on omat toiveensa ja suunnitelmansa ja jonkinlaisia odotuksia kohtaamilleen miehille. Kaikkia tuskin sanotaan ääneen. Miten sä hänenä suhtautuisit sinuun itseesi tai kehen tahansa random mieheen? Intressit pitää saada jotenkin kohtaamaan.

        Voi olla että et myöskään vielä teidä keitä on "naisia joita todella haluan", koska tiedät kenties vain mitä luulet haluavasi, mutta asia voi hyvin täsmentyä kokemuksen myötä. Niin se tuntuu joskus täsmentyvän naisillakin.

        "ritän jäsentää ajatusta. Sanot avauksessa "... tyytyisin ja keskittyisin alemman tason naisiin, myös ehkä tasoani alempiin kuten YH-naisiin..."

        Kuvittele olevasi se YH. Hänellä tietysti on omat toiveensa ja suunnitelmansa ja jonkinlaisia odotuksia kohtaamilleen miehille. Kaikkia tuskin sanotaan ääneen. Miten sä hänenä suhtautuisit sinuun itseesi tai kehen tahansa random mieheen? Intressit pitää saada jotenkin kohtaamaan. "

        Aaa no nyt ymmärsin! Kiitän selvennyksestä.

        "Voi olla että et myöskään vielä teidä keitä on "naisia joita todella haluan", koska tiedät kenties vain mitä luulet haluavasi, mutta asia voi hyvin täsmentyä kokemuksen myötä. Niin se tuntuu joskus täsmentyvän naisillakin."

        Pitää sanoa että nyt kyllä on selventynyt se että minkälaisia naisia haluan. Kun vertasi tätä kakkosohjeen naista niihin WYWU-naisiin, niin kyllä siinä oli ihan selvää että kumpia näistä loppujen lopuksi todella haluan. Ihan eri fiiliksethän näistä jää. Toinen on vähäsen lohdutuspalkinto ja toinen on taas sellainen pääpalkinto, jos tätä vertaus voisi käyttää.

        Vaan nyt muuten taidetaan taas olla lähtöruudussa, sillä eipä tainnut jatkua tuon treffaamani naisen kanssa. :( Pitääpi nyt miettiä että jatkanko suoraan niihin kakkosnaisiin, vai pelaanko "farmisarjassa" jatkossakin. Tuollaisen saaliin jota sitten oikeasti poisuiminen on kyllä raastava kokemus.


    • tääonhelpporatkaisuhei

      Yh-nainen voisi olla alottajalle sopiva, muista kertoa sille naiselle, että vähän vain harjoittelet tulevaa perhettäsi varten niin yh-tietää jättää sinulle lapset riittävän paljon hoitoon ja hän pystyy samalla itsenäisemmin keskittymään oman tulevaisuutensa eli lasten poismuuton tyhjentämään kotiin itsellensä tulevan elämänkumppanin löytämiseen. Sellainen win-win tilanne kummallekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2904
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      540
      2761
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1897
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1707
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1382
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      91
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe