Riihimäen outoja tyyppejä 1990 -2000 ja nykyään.

Muistaakokukaan

Itse muistelin tänään kun joskus 90 luvun lopussa ainakin oli joku nainen, joka vaan pyöräili ympäri kyliä kovaa vauhtia.. sinänsä pyöräily ihan hyvä ja normaali harrastus mutta tässä naisessa oli jotain outoa. Muistaako kukaan tätä?

Nykyään näkee myös vaikka mitä, varsinkin Prisman, matkakeskuksen ja Peltsin alueella.

Laukkuleenaa ei ole vähään aikaan näkynyt?

94

4454

    Vastaukset

    • paljonon

      Miten määrittelet oudon tyypin?

    • mahkareijo

      Lee Cooper

      • jääahmat

        Lee Cooper eksyi joskus hyvinkäälleekin. Oli kuulema suomen ainoa oikea raiders-nuoriso.


    • isovaaleevauhdissa

      Pamela

    • pikkurillit

      Pamela ja Laukkuleena ovat jo niin vanhoja, etteivät varmaan enää paljoa liiku, Lee Cooper on kuollut, samoin Rymy.

    • iiijijiiju

      kukas se pitkä laiha ukkeli joka ajelee koko ajan polkupyörällä ja kerää pulloja.
      kesäpyörä taitaa olla vähä tuunattu ukolle

      • Esko.tu

        Eikös se ole Ryttylästä se ukko. Marlboroa tais 80-luvulla poltella


    • funnyhoney

      Se kassien kanssa kulkeva emäntä oli viime vuoden vai toissa vuonna lahti-hämeenkoski-lammi-Tuulos alueella pitkiä aikoja. Nyt ei ole näkynyt missään oli jossai vaiheessa viety sairaalaan vilustunut tms

      • kokoomusko

        Eiköhän se korjattu hoitoon jo ajat sitten, ikäihminen oli, joskushan siitä paljonkin kirjoiteltiin mitkä kaikki taidettiin omaisen pyynnöstä poistaa.


      • mr.knowitall

        ei hän hoidossa ole, hänellä on oma asunto ja ihan huvikseen vain tykkäsi kierrellä pitkin läänejä kassit täynnä


      • hengissäon
        mr.knowitall kirjoitti:

        ei hän hoidossa ole, hänellä on oma asunto ja ihan huvikseen vain tykkäsi kierrellä pitkin läänejä kassit täynnä

        Laukku Leena on tällähetkellä Humppilassa. Ollut pitämässä taukoa ulkosalla tietenkin samassa paikassa jo tovin, elikkä reissu maistuu vaikka asuntoakin on tarjottu.


    • 47ers

      Onhan persoonia paljon ja se on hyvä, ettei olla ihan massaa. Pari mainitsematonta on päässyt telkkariinkin. Tai kolmaskin, jos sketsihahmon todellinen esikuva lasketaan.

      • Anonyymi

        Jaaha, TAI KOLMASKIN, JOS SKETSIHAHMON TODELLINEN ESIKUVA että siis kyseessä oli putous ja hullu näyttelijä ja TI-

        Pitääkö nyt kuitenkin katsoa areenasta se kakkutyyppi.


    • lukekaakirja

      Niitähän on uskonlahkot pullollaan. esim.

    • videoinko

      Tapaan usein aivan kummallisesti käyttäyviä ihmisiä. Minähän voisinkin kuvailla niitä täällä ja kysyä, onko normaalia Riihimäellä.

    • sevainottu

      Ensin minulta lopetettiin omat vainoon liittyvät ketjut. Yleinen lopetusboomi suomi24:ssä. Sitten änkesin trolli/stalkkeriketjuun, jossa vainoani pannaan halvalla. -Sen on nyt vallannut mielenterveysaihe. HYVÄ AIHE, tilanne syvältä, myös Riksussa.

      Pysykööt sinä ketjussa, minä siirryn tänne.

      Tilannekatsaus: päätä särkee pirusti sen nokilleen lentämisen jäljiltä. Ja huuhollissa sirisee.

      Miksi tähän ketjuun. Minun elämäni ulkoisista syistä on vähintäänkin outoa.

      • outojenuhri

        Moni ei saa asua kotonaan rauhassa, vaan naapurit sun muut häiritsee. Mutta on harvinaisempaa, että alakerran tiloihin on asennettu kotiini suunnattu , muista tiloista eristetty, infraäänihäirintä. Outoa.

        Nyt justiinsa siitä on se haitta, että sotkee tilannetta, kun yritän seurata ja arvioida eilisen kaatumisen jälkiseurauksia päähäni. että onko merkkejä aivopaineen noususta.

        Kävin kävelyllä. Palattuani ajattelin vähän levätä, vaikka ottaa nokkaunet.

        On niin outoa, että tuossa olohuoneen lattialla on patja, vaikka makkarissa on hyvä vuode.

        Jouduin nousemaan ylös aika pian, kun päätä särki älyvapaasti ja kuvotti. Särky hellitti hieman, kun nousin ylös. Siis pystyasentoon vain lattianrajasta pois.

        Kun tuntui, että pää aivan halkeaa, mittailin verenpainetta. Ekalla kerralla alapainekin oli noussut yli sadan. Muutaman kerran mittasin. Heilahteli korkealle ja matalalle. Mittarissa ei ole vikaa, tiedän. -Siis ihan omituinenko olen.

        Päänsärky ja kuvotus pahenivat niin, että lähdin kiireesti pois, ulos. Miksi ihmeessä? Siksi ihmeessä, että infraäänihäirinnällä saadaan aikaiseksi kaikki nuo oireet. -Ajelin puiston parkkipaikalle. Oireet hävisivät. - Nyt olen palannut kotiin, pienipäänsärky on koko ajan.

        Siis olenko OUTO. Kun kirjoitan infraäänihäirinnästä, minua haukutaan hulluksi, vaikka kyse on ihan todellisesta asiasta. Minusta outoja ja hulluja ovat ne, jotka sitä minuun kohdistavat.


      • rikosuhri

        SINISTÄ LASERIA YÖLLÄ IKKUNASTA

        Viime yönä, kun nukuin oh:n lattialla, havahduin siihen, että sivuikkunaan kohdistettiin voimakas sininen valo. Siirryin patjalta pois, osui tyynylle. Menin sivuun, mutta ikävä kyllä sieltä katselin.
        Nyt luin, että vahingoittaa silmiä/näköä, vaikka ei suoraan katsoisikaan, heijastusvalona ja hajavalona.
        - Kuinkahan monena yönä jo. Ja meneekö silmäluomien läpi. -Olisiko voinut aiheuttaa palovamman ranteeseen/kämmenen reunaan sinä yhtenä yönä?


    • tilastofaktaa

      Lehdessä oli tieto, että Kanta-Hämeen alueesta just Riihimäellä on eniten mielenterveysongelmaisia. Mistähän tämä johtuu?

      • tervevainonuhri

        Jaaha, mielenterveystrolli iski tätä ketjua täyttämään.


    • sininenlaser

      On meneillään se klo03 hyökkäys, on ilm. alkanut vasta yli tasan Heräsin siihen, että virtsarakkoa survottiin ylhäältä, sykekin oli korkealla. Värisee ja sihisee tiety.

      • sininenlaser

        Unigrafiikan muaa olen erännyt klo 03.3.Syvästä unesta. Olisin nukkunut varmaan vielä pari tuntia, jos olisi annettu.

        Läppäriltä piti kiireesti lähteä pois, kun rupesi päälakeen sattumaan. Open entisiä vakiohommia, täräyttää päälakeen, niin että olen tuoliltakin ehtinyt tippua. Kun on haluttu estää läppärin käyttö. (Esim. kun haluttiin estää se, että olisin Areenasta katsonut sarjaa Erämaan lumo. Kun huomasivat, että nautin siitä. Ehdin TV:stä katsoa rauhassa yhden osan. .Sitten häirittiin, etten enää voinut.


    • sininenlaser

      Tyhmeliini Kokoomusko rääpii mielenterveysketjussa patjojen siirtelyäni. Usein tilanne on se, että minut pakotetaan lähtemään siltä paikalta. Kohdistetaan niin kova hyökkäys, että pakko lähteä pois. Stalkkereista on kiva vaihdattaa paikkaa minulla. Kai siitä saa ihanaa vallantunnetta.

      Kokoomusko.Enkö olekin kiva, kun kirjoitan asioista. Pääset sinäkin rääpimään.

      • kokoomusko

        Sittenhän täällä on joku jolla on pahoja univaikeuksia ja pää pehmeäksi sädetetty ja vätistetty. Mahtaako kukaan tuntea?


      • sininenlaser

        Niin ei tämä Kokoomusko ole mikään outolintu Riksussa. Ihan tavis on , moni kykenee samaistumaan:ihan meikäläisiä on. Oikea on asuinpaikkansa


      • sininenlaser

        Tämä Kokoomusko on siitä kiva, ettei kiellä pääni "sädetyksiä".

        Eikä pahoja univaikeuksia. Unihäirintää on ollut nyt 2 v. niin, että tiedän. Nyt otan riskin, kun muistutan, että tällä palstalla on ketju Herätysliike Riihimäellä. Ei muuta tekemistä uskonnon kanssa kuin se, että häirintään osallistuu paljon h-laisia. -En tiedä, pystyykö ketjua nostamaan eteenpäin, mutta kun oikeaan ylänurkkaan panee haun siitä, löytyy sujuvasti.

        Kumpi on oudompaa
        - se, että energia-aseella ammuskellaan toisen ihmsen päätä/aivoja
        - vai se. minkälaiseksi uhri vähitellen muuttuu

        Kummat ovat oudompia,
        -ne jotka systemaattisesti suunnittelevat univajeella ja biologisen rytmin sekoittamisella toisen ihmisen terveyden ja toimintakyvyn menettämisen

        - vai se, joka väsyneenä joutuu hoitamaan asioitaan

        Iltayö valvotettiin alhaalta ja ylhäältäpäin. -Kumpi on meistä oudompi tapaus,
        - ope, jota häirintää varten asennettua mikroaallotina käyttäen suoraan ylhäältäpäin täräytteli kivuliaasti virstarakkoon, pommittu häpykumpua ja tavoistaan poiketen iski kipupikiin alemmaksikin.
        - vai se, joka oli kohteena, joka joutui nousemaan ylös, mutta ei vielä klo silloin, uskaltanut siirtyä mh:n puolelle.


      • sininenlaser

        Siis outoja tyyppejä Riihimäellä.Näitä muita kuvaamiani tyypejä on Riihimäelä vaikka kuinka paljon, eivät siis ole outoja, erotu joukosta. -Minä ole se erilainen, outo näissä raameissa.


      • kokoomusko
        sininenlaser kirjoitti:

        Niin ei tämä Kokoomusko ole mikään outolintu Riksussa. Ihan tavis on , moni kykenee samaistumaan:ihan meikäläisiä on. Oikea on asuinpaikkansa

        Kyllä ne on huonosti laseroinut pääsi, asuinpaikkanikin meni väärin. Ihan vaan tuolle "viisaudellesi" huomioksi.
        Olen sentään tehnyt kymmenet vuodet kolmivuorotyötä, mutta noin pakko-oireista ei ole tielleni sattunut.


      • sininenlaser

        Jos on Kokoomusko tehnyt kymmenet vuodet kolmivuorotyötä, tietää omasta kokemuksesta ja tietoonsa tulleensa tutkimustiedosta, että tämänlainen biologisten rytmien häiritseminen on epäterveellistä. Lyhentää myös elinikää.
        Tähän verrattuna meteli kellojen siirrosta tunnilla syksyin keväin tuntuu tekopyhältä.

        Minullahan on hellarilääkäreitä ainakin , luultavasti muitakin , vainossa mukana. Ja unihäirintä on jo vanha häirintämenetelmä. On tiedetty, että parin viikon valvottamisella saadaan ihminen luhistumaan, lyhyemmälläkin ajalla pää sekaisin. Käytetty esim. kidutuksena tunnustusten saamiseksi.

        Nyt on paljon tutkimustuloksia pitkäaikaisen univajeen seurauksista.

        Minun biologinen rytmini on iltaunisuus. On parin vuoden ajan estetty iltayöstä nukkuminen , esim. vähän väliä tapahtuvilla herättämisillä.


    • sininenlaser

      Siis kuka edellisissä ketjuissa on se outo:

      - sekö, johon kohdistetaan silmiä vaurioittavaa sinistä laseria vai
      - nekö , jotka jotka tätä tekevät tätä


      - sekö, joka joutuu nousemaan nukkumapaikastaan pois rankan e-hyökkäyksen takia
      - vai nekö jotka e-aseella hyökkäävät

      - onko outo se, joka siirtää patjan toiseen paikkaan
      - vai ne, jotka pakottavat näin toimimaan ( ja luultavasti nauttivat vallastaan)

      - vaiko outo myös se, joka pilkkaa tämän häirinnän uhria

    • Läski-Jaska

      Hyvä "sininenlaser":

      Kuvailemasi vaikuttaisi paranoidilta skitsofrenialta.

      Suosittelen sinua käymään kertomassa näistä e-hyökkäyksistä psykiatriselle sairaanhoitajalle.

      • annapa.lisäätietoa

        Hyvä Läski-Jaska, kiitos mielenkiintoisesta diagnoosistasi. Kerropa tosiaan vielä miten diagnosoisit ne vastapuolella toimivat häiriköt!


      • sininenlaser

        Tämä Läski-Jaska saattaa päästellä mustaa huumoria. Olisi -kele, psyk.hoitaja pulassa, kun rupeaisin kertomaan. -Oli viimeinen neurologi pulassa. Uskoi oireeni, mutta ei voinut ymmärtää, miten ne voisivat olla psyk.lääkkeitten vaurioista johtuvia. -Osa oli, loput e-härintää, josta en silloin vielä tiennyt.


    • sininenlaser

      Olen ollut koko päivän aivan rättiväsynyt. Sammuin jo patjalle, mutta meluisa liikenne herätti.
      -Muistelkaa ihmiset, kuinka moni teistä on osallistunut liikennehäirintään öiseen aikaan, sillai kivasti laumana. -Niin jumalattoman moni, että on tavallista. -Minä olen outo tyyppi, kun en ikinä sellaista tekisi.

      Kuinka moni teistä kävi kivittämässä ikkunoitani toissa kesänä/syksynä siinä vaiheessa, kun olni jo ihan loppu ja poliisi kyttäili, vissiin viedäkseen minut hoitoon. - Kivittäminen niin tavallista, että olen ihan outo, kun en ikinä sellaista tekisi.

      Tässä sitä poden paranoidista skitsofreniaa: taas klo 21. tienoilla pantiin infraäänihäirintäpäälle ja nyt vainoharhaisesti kuvittelen, että jalkapohjat värisee, sääret melkein heiluu, polvet pistelee. Mitähän hoitaja sanoisi.

      On kyllä mielenkiintoisen matalaa pumsumps liikennettä, ja vilkkaaseen tahtiin.

    • HeimonKela

      Kerro minulle miksi juuri sinua "e-häiritään"? Oletko päättävässä asemassa oleva, tai muuten vain niin tärkeä henkilö mielestäsi, että jokin taho sinua sen takia häiriköisi? Mikä tällä häiriköivällä taholla on päämääränä? Kuka kustantaa tämän häiriköinnin? Mikä organisaatio on mielestäsi häiriköinnin takana?

      Meinaatko että ihan tavan Matti Meikäläisillä on käytössään infraäänihäirintälaitteita naapureiden kiusaamiseen?

      Kuvailemasi "tapahtumat" vaikuttavat vahvasti mielenterveysongelmilta, juuri esim. paranoidilta skitsofrenialta, niinkuin Läski-Jaska tuossa aiemmin totesikin.

      Toivon sinulle pikaista diagnoosia, sekä sisua sairautesi selättämiseen.

      Hyvää kevättä!

      • sininenlaser

        Jestas, ihan klassikkoysymysvastaväitteet, miksi juuri sinua kiusataan. Tuolla IndieTargetin blogissa on yksi artikkeli aiheesta. Löydät blogin , kun ensin Googlaat Gang Stalking Suomessa. -Lueskele blogia muutenkin.


    • Läskiyazka

      http://indietarget.blogspot.fi

      Linkin takaa löytyy paranoidi gangstalking-skitsofreenikko, jonka mielestä esim. ohiajavat ambulanssit ovat liikenteessä vain häntä häiritäkseen, ja poliisiautot liikenteessä vain häntä tarkkaillakseen. Tietenkin myös vartijat ovat mukana hänen vainoamisessaan.

      Kuulostaako tutulta?

      Aivan, paranoidi skitsofrenia.

      • harhaanjohdetut

        Suurin osa blogin artikkeleista ja videoista ym., on aivan toisten henkilöiden tekemiä, monet tutkimuksiin perustuvia. -Minä en teidän kanssa tappelemaan rupea.Teillä taitaa nyt olla vähän hätäkädessä tai vessapaperissa. Helluntaitalkkereille vähän noloa aikaa juuri julkaistun kirjan takia.
        On "huipppu" tämä palottelumurhaaja Markus Pöngän näköinen äijä, joka on pantu stalkkaamaan. Alkoi eilen. Työntää rattaissa pientä lasta. -Lapsi tuli huutaneeksi minulle "mummu". H-laislapset nimittävät minua mummuksi.


    • Yazkaman

      Et pystynyt vastaamaan yhteenkään nimimerkki HeimoKelan esittämään kysymykseen rationaalisesti.

      Mihin tutkimuksiin blogissa esitetyt artikkelit perustuvat, voitko linkittää lähdetiedon?

      Tuo blogin kirjoittajahan on varma, että jos hän näkee ulkona liikkuessaan esim. saman poliisiauton/ambulanssin/vartiointiliikkeen auton pysäköitynä kotinsa lähettyvillä kuin viikko sitten, niin ne ovat siellä vain häntä vainotakseen.

      Kuulostaa kyllä tosi vakuuttavalta, että esim. poliisit ja pelastustehtävissä olevat henkilöt ovat vain peitehommissa, ja heidän todellinen työnsä onkin vain stalkata ja häiritä viattomia ihmisiä.

      Mietipä nyt hetki tuota itsekin. Juuri mikään ei kuulosta vainoharhaisemmalta, kuin edellämainitut epäilyt/väitteet.

      Ja toisekseen, nuo kaikki blogin takaa löytyvät tekstit ovat yhden ja saman bloginpitäjän harhakuvitelmia.

      Ote blogista: "Kun tulin äänestämästä Torkkelinmäeltä ja olin menossa Hämeentien K-Marketiin, Viidennelle linjalle oli pysäköity ambulanssi (tunnus HE1391) perä Hämeentien suuntaan. Melkein samanaikaisesti, kun otin siitä kuvan, Hämeentien ja Viidennen linjan risteyksen läpi Sörnäisten suuntaan ajoi farmarimallinen poliisiauto sireenit päällä, mistä en ehtinyt ottaa kuvaa. Kuva otettu klo 19:40."

      Tuossakin tauksessa paranoidin kirjoittajan mieleen siis tulee ensimmäisenä, että hän on tarkkailun alaisena, eikä esim. että ambulanssi ja poliisiauto ovat hälytysajossa?

      Tuo jos mikä on harhaista ajattelua, ja mahdollisesti jo peruuttamattoman pitkään jatkunutta.

      Harmi, kun Hattelmalan B-mielisairaala suljettiin jo vuosia sitten. Sille olisi näinä kovina aikoina yhä enemmän tarvetta.

      • sininenlaser

        En todellakaan rupea vastailemaan helluntaihörhöjen kysymyksiin.En pidä mitään kysymys - vastaus -palstaa. En vastaa toisen ihmisen blogikirjoitusten herättämin kysymyksiin. -Lukekaa te tämä Harhaanjohtajat -kirja ja alkakaa ajatella.

        Ammattilaisen pikku vinkki:
        - vainoharhainen uskoo luuloonsa, on varma siitä.
        - tälläinen tarpeeksi terve vainottu tekee jatkuvaa realiteetin testausta: huonoa tuuria vai stalkkereitten tekoja? Stalkkerit yleensä ihan kaavan mukaan jonkun ajan päästä tekee selväksi. että he sen tekivät.

        Ette tiedä vainosta mitään ettekä psykiatriasta. -Yritätte vaan pelastaa häiriköiden nahan.

        Vai oletteko vain trolleja, joiden tehtävä on estää minulta tämän ketjun käyttö.


      • T_F

        "Tuo blogin kirjoittajahan on varma, että jos hän näkee ulkona liikkuessaan esim. saman poliisiauton/ambulanssin/vartiointiliikkeen auton pysäköitynä kotinsa lähettyvillä kuin viikko sitten, niin ne ovat siellä vain häntä vainotakseen."

        Ensinnäkin tuo on olkinukke minun blogikirjoituksista. Ja toiseksi en ole aina varma, en edes julkaise blogissa läheskään kaikkia kuvia, joita noista autoista olen ottanut. Olen useaan kertaan selittänyt sen, että näen niitä paljon useammin kuin minun tilastollisten todennäköisyyksien mukaan pitäisi, mutta en voi varmuudella tietää, missä tapauksessa kyse on tarkoituksellisesta ohiajosta tai sattumasta. Voin vain dokumentoida niitä, jotta kukin voi vetää sitten omat johtopäätöksensä.

        On tosin joitain aivan ilmeisiä tapauksia stalkkaamisesta poliisiautoilla, joista olen kuvia ja videoita julkaissut, ja useampi sellainen tapaus, että paloauto on ajanut ohi sireenit päällä, vaikka lähelläkään sitä kellonaikaa, jona se tapahtui, ei ollut mitään hälytystä (Tilannehuone-sivuston seurannan mukaan). Tivasin joskus moneen kertaan trolleilta selitystä niihin ilmeisiin tapauksiin, mutta kukaan ei edes yrittänyt keksiä selitystä. Yleensä seurasi vain täydellinen hiljaisuus.

        "Ote blogista: "Kun tulin äänestämästä Torkkelinmäeltä ja olin menossa Hämeentien K-Marketiin, Viidennelle linjalle oli pysäköity ambulanssi (tunnus HE1391) perä Hämeentien suuntaan. Melkein samanaikaisesti, kun otin siitä kuvan, Hämeentien ja Viidennen linjan risteyksen läpi Sörnäisten suuntaan ajoi farmarimallinen poliisiauto sireenit päällä, mistä en ehtinyt ottaa kuvaa. Kuva otettu klo 19:40."

        Tuossakin tauksessa paranoidin kirjoittajan mieleen siis tulee ensimmäisenä, että hän on tarkkailun alaisena, eikä esim. että ambulanssi ja poliisiauto ovat hälytysajossa?"

        Poimit sitten blogista yhden asiayhteydestään irrotetun pikku pätkän. Asiayhteys oli se, että launtaina 8. huhtikuuta oli vainottujen tapaaminen ja että sitä edeltävinä iltana oli yksi noista ilmeisistä tapauksista, joissa poliisiautoilla stalkattiin. Ja tuo tapaus oli tapaamisen jälkeisenä päivänä. Se ei ollut siis yksittäistapaus edes lyhyessä juoksussa, saati sitten pitkässä juoksussa. Ja nuo synkronoidut poliisiautojen, ambulanssien ja myös vartiontiliikkeen autojen ohiajot ovat tyypillisiä organisoidussa vainoamisessa. En suinkaan ole ainoa, joka tästä puhuu, Amerikassa tuollainen on yleistä, sitä tehdään "yhteisöllinen poliisitoiminnan" nimissä.


      • T_F

        Ai niin, ethän sinä maininnut edes, mitä heti tuon jälkeen tapahtui:

        "Kun tulin äänestämästä Torkkelinmäeltä ja olin menossa Hämeentien K-Marketiin, Viidennelle linjalle oli pysäköity ambulanssi (tunnus HE1391) perä Hämeentien suuntaan. Melkein samanaikaisesti, kun otin siitä kuvan, Hämeentien ja Viidennen linjan risteyksen läpi Sörnäisten suuntaan ajoi farmarimallinen poliisiauto sireenit päällä, mistä en ehtinyt ottaa kuvaa. Kuva otettu klo 19:40.

        Kun tulin Viidennen linjan risteykseen, huomasin että ambulanssi oli edelleen pysäköitynä samaan paikkaan, mutta se oli käännetty toisinpäin niin, että nyt nokka oli Hämeentien suuntaan. Käytännön pila tai ns. kaasuvalotusta, jota organisoidussa vainoamisessa käytetään? Kuva otettu klo 19:54."

        Tuossa siis koko tilanne, eli ambulanssi oli yhä siinä, kun tulin kaupasta ja oli kaiken lisäksi käännetty toisinpäin. Onhan se nyt pikkuisen erikoista tai ainakin tavallisuudesta poikkeavaa, vai mitä? "Heh heh, kylläpäs se oli hauskaa, kun käännettiin ambulanssi toisinpäin sillä aikaa, kun se oli viereisessä kaupassa".


      • T_F

        Mainitsin tuossa kirjoituksessa, josta lainasit otteen, myös sen, että minua kidutettiin sähkömagneettisella säteilyllä kuusi päivää putkeen pian sen vainottujen tapaamisen jälkeen.

        "Mutta tuon kolmannen tapaamisen jälkeen pääsiäisenä alkoi kuuden rajun kidutuspäivän putki. Se alkoi perjantaiyönä 14. päivä, kun yritin mennä nukkumaan, ja minun oli pakko kietoa ympärilleni ensiapukäyttöön tarkoitettu foliohuopa, jotta nukkuminen olisi ylipäätään mahdollista. Tästä voimakkaasta sähkömagneettisesta säteilystä aiheutuu polttavaa ja pistelevää kipua erityisesti jalkoihin, mutta myös muualle kehoon, ja kuumotusta. Launtaina olin ison osan päivää pois kotoa, joten säästyin silloin pahimmalta, mutta sunnuntaista keskiviikkoon kidutus jatkui käytännössä läpi päivän. Torstain oli ensimmäinen lievemmän säteilytyksen päivä sitten pitkäperjantain, ja tänään perjantaina 21. huhtikuuta se oli myös siedettävällä tasolla päivällä."

        Sinänsä jännä juttu, että et lainannut tuota, kun siinä on mainittu sana "folio", sillä useinhan trollit kutsuvat esim. salaliitoista puhuvia "foliohatuiksi" tms. Tuossahan sinulla oli loistava mahdollisuus leimata minut, miksi et käyttänyt sitä?

        Mutta kyllä, sähkömagneettinen häirintä on todellinen ilmiö, josta on jo oikeudessa käsiteltyjä ennakkotapauksia Amerikassa, ja siellä on myös järjestetty hallituksen toimesta virallinen paneeli uhreille ja asiaa tutkineille. Ja folion avulla todella voi torjua ainakin osan sähkömagneettisesta säteilystä, omalla kohdallani foliohuopaan kääriytyminen lievittää kipua todella huomattavasti.


      • yksi.stalkatuista
        T_F kirjoitti:

        "Tuo blogin kirjoittajahan on varma, että jos hän näkee ulkona liikkuessaan esim. saman poliisiauton/ambulanssin/vartiointiliikkeen auton pysäköitynä kotinsa lähettyvillä kuin viikko sitten, niin ne ovat siellä vain häntä vainotakseen."

        Ensinnäkin tuo on olkinukke minun blogikirjoituksista. Ja toiseksi en ole aina varma, en edes julkaise blogissa läheskään kaikkia kuvia, joita noista autoista olen ottanut. Olen useaan kertaan selittänyt sen, että näen niitä paljon useammin kuin minun tilastollisten todennäköisyyksien mukaan pitäisi, mutta en voi varmuudella tietää, missä tapauksessa kyse on tarkoituksellisesta ohiajosta tai sattumasta. Voin vain dokumentoida niitä, jotta kukin voi vetää sitten omat johtopäätöksensä.

        On tosin joitain aivan ilmeisiä tapauksia stalkkaamisesta poliisiautoilla, joista olen kuvia ja videoita julkaissut, ja useampi sellainen tapaus, että paloauto on ajanut ohi sireenit päällä, vaikka lähelläkään sitä kellonaikaa, jona se tapahtui, ei ollut mitään hälytystä (Tilannehuone-sivuston seurannan mukaan). Tivasin joskus moneen kertaan trolleilta selitystä niihin ilmeisiin tapauksiin, mutta kukaan ei edes yrittänyt keksiä selitystä. Yleensä seurasi vain täydellinen hiljaisuus.

        "Ote blogista: "Kun tulin äänestämästä Torkkelinmäeltä ja olin menossa Hämeentien K-Marketiin, Viidennelle linjalle oli pysäköity ambulanssi (tunnus HE1391) perä Hämeentien suuntaan. Melkein samanaikaisesti, kun otin siitä kuvan, Hämeentien ja Viidennen linjan risteyksen läpi Sörnäisten suuntaan ajoi farmarimallinen poliisiauto sireenit päällä, mistä en ehtinyt ottaa kuvaa. Kuva otettu klo 19:40."

        Tuossakin tauksessa paranoidin kirjoittajan mieleen siis tulee ensimmäisenä, että hän on tarkkailun alaisena, eikä esim. että ambulanssi ja poliisiauto ovat hälytysajossa?"

        Poimit sitten blogista yhden asiayhteydestään irrotetun pikku pätkän. Asiayhteys oli se, että launtaina 8. huhtikuuta oli vainottujen tapaaminen ja että sitä edeltävinä iltana oli yksi noista ilmeisistä tapauksista, joissa poliisiautoilla stalkattiin. Ja tuo tapaus oli tapaamisen jälkeisenä päivänä. Se ei ollut siis yksittäistapaus edes lyhyessä juoksussa, saati sitten pitkässä juoksussa. Ja nuo synkronoidut poliisiautojen, ambulanssien ja myös vartiontiliikkeen autojen ohiajot ovat tyypillisiä organisoidussa vainoamisessa. En suinkaan ole ainoa, joka tästä puhuu, Amerikassa tuollainen on yleistä, sitä tehdään "yhteisöllinen poliisitoiminnan" nimissä.

        Suomi24-palstalta on poistettu useita keskusteluja, joissa eri henkilöt kertovat stalkkailuista poliisiautoilla ja ambulansseilla. Ei voi olla pelkkää sattumaa. Minä olen yksi kirjoittajista ja lisään listaan vielä lääkärihelikopterin ja pari hävittäjää. Vartiointiliikkeitä en ole toistaiseksi havainnut omalla kohdalla, Oulussa ne näyttävät toimivan tosi korrektisti, varsinkin rautatieasemia vartioivat. Niillä on tapana pimeällä valaista auton valoilla laituria kun juna on niin pitkä että aseman valot eivät yllä. Vuosi sitten vappuaattona yksi vartija tuli perässäni junaan asti katsomaan että pääsen turvallisesti paikalleni. Sitä vastapäätä istui nuori mies, joka haisi aika lailla viinalle mutta oli ihan asiallinen ja rauhallinen. Hän sanoi silti ilmoittavansa ihan varmuuden vuoksi konnarille. Minä menin toiselle paikalle kun junassa oli reilusti tilaa ja olen herkkä hajuille. Mitään häiriötä ei ollut koko yönä. Seuraavana päivänä Hesassa näin viisi hienoa kulkuetta, mm. poliisien ja anarkistien yhteiskulkueen, vaikka minulla ei ollut etukäteen aavistustakaan missä ja milloin niiden oli määrä kulkea. Se oli elämys. Ja oli vähän sekin , että uutisten mukaan Tampereen poliisi oli siellä keskeyttänyt anarkistien kulkueen luvan puutteen vuoksi. Iltapäivällä menin risteilylle ja ensimmäisenä yönä oli vähän häirintää. Tallink Silja vaihtoi minut seuraavaksi yöksi toiseen hyttiin ja se oli rauhallisin yö pitkiin aikoihin. Laivalla olisi ollut ohjelmaa vaikka kuinka mutta minä vain söin ja nukuin ja keräsin voimia. Helsingissä saa hotelleissakin yöpyä usein ilman sanottavaa häirintää. Oulun hotellit on ihan paskoja.


      • yksi.stalkatuista
        yksi.stalkatuista kirjoitti:

        Suomi24-palstalta on poistettu useita keskusteluja, joissa eri henkilöt kertovat stalkkailuista poliisiautoilla ja ambulansseilla. Ei voi olla pelkkää sattumaa. Minä olen yksi kirjoittajista ja lisään listaan vielä lääkärihelikopterin ja pari hävittäjää. Vartiointiliikkeitä en ole toistaiseksi havainnut omalla kohdalla, Oulussa ne näyttävät toimivan tosi korrektisti, varsinkin rautatieasemia vartioivat. Niillä on tapana pimeällä valaista auton valoilla laituria kun juna on niin pitkä että aseman valot eivät yllä. Vuosi sitten vappuaattona yksi vartija tuli perässäni junaan asti katsomaan että pääsen turvallisesti paikalleni. Sitä vastapäätä istui nuori mies, joka haisi aika lailla viinalle mutta oli ihan asiallinen ja rauhallinen. Hän sanoi silti ilmoittavansa ihan varmuuden vuoksi konnarille. Minä menin toiselle paikalle kun junassa oli reilusti tilaa ja olen herkkä hajuille. Mitään häiriötä ei ollut koko yönä. Seuraavana päivänä Hesassa näin viisi hienoa kulkuetta, mm. poliisien ja anarkistien yhteiskulkueen, vaikka minulla ei ollut etukäteen aavistustakaan missä ja milloin niiden oli määrä kulkea. Se oli elämys. Ja oli vähän sekin , että uutisten mukaan Tampereen poliisi oli siellä keskeyttänyt anarkistien kulkueen luvan puutteen vuoksi. Iltapäivällä menin risteilylle ja ensimmäisenä yönä oli vähän häirintää. Tallink Silja vaihtoi minut seuraavaksi yöksi toiseen hyttiin ja se oli rauhallisin yö pitkiin aikoihin. Laivalla olisi ollut ohjelmaa vaikka kuinka mutta minä vain söin ja nukuin ja keräsin voimia. Helsingissä saa hotelleissakin yöpyä usein ilman sanottavaa häirintää. Oulun hotellit on ihan paskoja.

        Ihan vasta havaitsin että aseman valot oli jatkettu sinne missä ennen vartijoiden autot seisoivat valot päällä. Tai sitten ne oli vain sytytetty.

        Junissa on muuten enenevässä määrin elektronista häirintää. Vaihtaa paikkaa kohteen mukaan kuten muuallakin.


    • Tuularin

      Eli pidät itseäsi niin tärkeänä henkilönä, että ajattelet harhaisesti koko maailman pyörivän ympärilläsi. Mukaanlukien ambulanssikuskit, poliisit, vartijat jne jne.

      Vakavan narsismin laukaiseva paranoidi skitsofrenia.

    • sininenlaser

      Minua on eilisestä asti stalkannut henkilö pitäen haalariasuista pikkulasta mukanana. Tänään näin lehdessä Markus Pöngän kuvan. Miten voikin olla samannäköinen.

      • kokoomusko

        Kohta se onkin kivittelemässä juuri sinun ikkunoita.


      • sininenlaser

        Tähän vielä lisään, että stalkkauskäyttäytyminen oli huomattavan huomiota herättävää (tarkoituksellisesti). Tarkoitus, että huomaan, mutta mitä sen lisäksi???


      • sininenlaser

        Tämä Kokoomus on kyllä hauskan avulias tyyppi. Nyt antaa käsityksen, että ikkunoiden kivittäminen on ihan yleista ja tavallista toimintaa, mutta kun sattuu kohdistumaan minun ikkunoihini, niin vainohaharhaisesti otan sen henkilökohtaisesti.
        -Ihan henkilökohtaista oli se, että siihen ehdollistettiin psyykkisesti rankka tilanne.Niin, että yhden kiven vaimeahko heittäminen ikkunaan laukaisi ko.tilan päälle. ---enpä kerro enempää, kysykää naapurin ponnaripääisännältä, jos kiinnostaa.


      • vasenvarvas

        Kuka tää Markus on, entä lapsi?


      • sininenlaser

        Tämä Markus on palottelumurhaaja, joka jätti saapumatta vankilaan, kun olisi pitänyt alkaa lusia. Poliisi pitää vaarallisena.

        Etkö saa seurata uutisia?


    • sininenlaser

      ON HIRVEÄN OMITUISTA TARJOTA OMENIA MUUTTOLINNUILLE.Jestas, että pitää tuijottaa huolestuneen näköisenä. Kohta varmaan viedään hoitoon.

      MUTTA KUKAAN EI VIIS VEISAA TÄSTÄ KAMMOTTAVASTA VAINOSTA, nytkin on on kova infraäänen aiheuttama resonointi kehossa, jalkoja ei kärsi pitää lattialla. Vime yönä kohdistettiin niin kovaa mikroaallotusta alavatsaan, että on edelleen kipeä. Päivisin pannaan kämppä täyteen (huumausaine)savua. Ei se yhtään mitään, MUTTAKUN KERRON SIITÄ, OLEN HULLU.

      Jne.

    • sininenlaser

      Päällisin puolin käyttäydyn oudosti. Istun avoimen ikkunan edessä toppatakki päällä ja pipo päässä ja käyttelen läppäriä.
      Todellisuudessa ilmennän joustavan luovaa selvytymistaitoa hankalassa tilanteessa. -Tämähän on tilanne muutenkin vainotulla. Kun on sairiden stalkkausten kohteena, selviytymiskeinot voivat näyttää kummallisille, vaikka itse asiassa fiksuja.

      Voi olla, että tästä torvien taistosta ei selvitä ilman ruumista.

    • Falafel.keb

      Joka paikkaan gangstalkkia pitää tunkea, mikä teitä riivaa? Ei yhtäkään viestiketjua missä ei olis tuota soopaa. Aloittakaa oma ketju ja keskustelkaa siellä kahdestaan. Niin laittakaa otsikoksi gangstlkki niin ihmiset osaa varoa sitä ketjua.

      • sininenlaser

        On lisahtanatut tuo gs-sana. Ihan voit korvata sen = umpihullujen uskontorikollisten raivon kohteena. Ihan vaan selitin, ettei lähettäisi ambulanssia hakemaan psykoosiin joutunutta.


      • Anonyymi
        sininenlaser kirjoitti:

        On lisahtanatut tuo gs-sana. Ihan voit korvata sen = umpihullujen uskontorikollisten raivon kohteena. Ihan vaan selitin, ettei lähettäisi ambulanssia hakemaan psykoosiin joutunutta.

        Kyllä tässä sitä valmisteltiin. Kyllähän seitsemän ihmisen porukalla, yhdellä moottorisaha mukanaan, pantiin kävelemääm ambulanssiin. Muut olivat jossakin transissa, jaa ei ensihoitajat. Minä väänsin vielä vitsiä.


    • sininenlaser

      Nyt lähden käymään kaupassa. Saa nähdä, rupeanko kotiin palattuani taas ihan avoimen oudoksi, Ihan ovet ja ikkunat avoinna tyyliin pipo päässä toppatakki päällä.

    • sininenlaser

      Iltalehdessä oli aikoinaan juttu henkilöstä, joka oli kerrostalon ilmotustaululle pannut lapun, jossa luki, ettei enää tervehdi ketään talon asukasta.-Sitä nyt kummasteltiin ja kauhisteltiin, että mitä kauheeta onkaan mahtanut tapahtua ihmiselle, joka tuolla tavoin eristäytyy. Outo tyyppi.

      Samoihin aikoihin, mutta onneksi jälkeenpäin minä panin ilmoistaululle samanlaisen lapun. Kun se poistettiin, vielä omaankin oveen. MIKSI IHMEESSÄ.

      Siksi ihmeessä, että nämä tervehtimistilanteet oli muutettu stalkkaustilanteiksi. Tavallisin ehkä oli, että tultiin takaapäin ja yht'äkkiä hyvin kovalla äänellä kajautettiin tervehdys , niin että hätkähdin ja säpäsähdin ainakin, ellen peräti pelästynyt, amygdala soikoon.
      -Silloin, kun tultiin edestäpäin, tervehdys oli epäasiallista naaman ja äänen vääntelyä, vähintään.

      Ainoa tapa lopettaa tämä stalkkaus, oli kieltäytyä tervehtimistä.
      Nyt taas on tervehtimistä, kun olen joutunut tervehtimään paria tapausta, joiden kanssa on asialliset välit ja se on siitä levinnyt.

      NYT TAAS LOPETAN TERVEHTIMISEN. Saadakseni olla rauhassa.

      SIIS OLEN OUTO TYYPPI. Muut tietenkin ovat ihan tavallisia.

      • Brakaveli

        Niin oudoille tyypeille tämä ketju olikin. Hyvä että myönnät olevasi, niin ei muiden tarvi sitä itse keksiä, että kuka oli ja kuka ei. Ja ennenkaikkea kirjoittaa sitä tänne.


      • sininenlaser

        Ikävä kyllä e ole kovin outoa eli harvinaista olla vainon kohde, ei edes ns.gang stalkingin kohde. Meitä on Suomessakin lukuisia, isossa maailmassa lisää.


      • oudolta.tuntuisi

        Kyllä tuntuisi aika oudolta tervehtiä yläkertakusipäitä. Kaikkia muita pihapiirissä liikkuvia tervehdin, tunnen tai en, ja niin hekin minua.


    • Kuis_monta

      Oliks tässä ketjussa nyt paikallisen ja Hesalaisen lisäks joku Oululainenkin stalkattu mukana keskustelemassa oudoista Riihimäkeläisistä? :D Tai siis jälleen kääntämässä keskustelun itse aiheesta, mut toisaalta tää aihe nyt laveammin ajateltuna sisältää heidänkin keskustelunsa, kun tästä paikallisesta on kyse... :D No itse aiheeseen, eli se värikäs pyöräilevä mieshenkilö levikepeileineen kyllä piristää katukuvassa :)

      • sininenlaser

        Minä rupesin kirjoittamaan listatyyppisest henkilöistä/porukoista, jotka minun mielestäni ovat toimineet oudosti. Paikallinen trolli otti alkeellisesti gs-aiheen esille. Minä viittasin indietargetin blogiin. Hän hyökkäsi blogin pitäjän kimppuun. Tämä puolustautui, kirjoitti vastineita ja oululainen myös yhden. --Eiköhän se jotenkin näin mennyt.


      • Kuis_monta

        Siis oliks se uskonlahkot-sana "lista" ja "trolli" joka sanoi Riihimäellä olevan paljon mielenterveysongelmia vai?


    • Tupla.lasersädepyssy

      Mof, mof, mof

    • sininenlaser

      OUTO TYYPPI KERROSTALOSSA

      Asun vanhan kerrostalon 1. kerroksessa. Jälkeenpäin rappukäytävän keskiosaan on rakennettu hissi. Hissin ovi on ahtaasti vastapäätä asunnonoveani. Olen ollut mielestäni huomaavainen, kun olen ulos lähtiessäni kuullessani oveni edessä ääniä, katsonut ensin ovisilmästä. Jos siinä on seissyt hissiin menijöitä, olen antanut heidän mennä rauhassa. sitten vasta avannut oveni. MUTTA EI, TÄMÄ ONKIN OUTOUDEN MERKKI.

      Jossakin vaiheessa radio Hämeestä/Suomesta kuului korviini useita kertoja tirskuntaa sellaisten ihmisten kustannuksella, jotka katsovat ensin ovisilmästä onko hissiin menijöitä. Vasta näiden mentyä, avaavat oven, ettevät joutuisi tekemisiin ihmisten kanssa.

      Otin opiksi. Enhän minä halua olla outo. Nykyään läväytän oveni auki sitä vaan ihan välittämättä osuuko johonkuhun, joutuvatko vetämään mahaa sisään, jne. Katsovat minua paheksuvasti.

      TEE NIIN TAI NÄIN, AINA MENEE VÄÄRIN.

      • Kyrwa

        Öö, siis että ne radiossa tarkoittivat sinua?


      • sininenlaser

        En tiedä, ketä tarkoittivat, mutta kuvaus sopi minuun. Ja jos kerran sellainen ihminen on ihan tirskuttavan outo , niin päätin muuttaa tapani.


      • Kuis_monta

        Koetko useinkin että radio-ohjelma tms. antaa sinulle oikeuden käyttäytyä huonosti?


      • Anonyymi
        Kuis_monta kirjoitti:

        Koetko useinkin että radio-ohjelma tms. antaa sinulle oikeuden käyttäytyä huonosti?

        Tämän jälkeen onkin ketjussa vuoden tauko???"""!!


    • ketjutkadonneet

      Onko Riihimäellä muita kuin outoja tyyppejä. - Jos joku on,pysyttelee varmaan piilossa

      • maantierosvot

        Aivan omituista sakkia. Ajelevat valkoisilla Audeilla. Mitä lyhyempi pätkä, sen pidempi auto. Kukahan ne kustantaa.


    • jotain90luvulta

      Jaaha, tällainen ketju.

      Sellainen vakavan näköinen kaljupäinen kaveri, joka ajeli polkupyörällä ja oli sonnustautunut välillä pikkutakkiin.

      Sitten sampo-ukko, joka huuteli "sampoo" ja "hyvin pyyhkii", jos hänelle huikkasi ensin "sampo" ja kyseli kuulumisia. Nähty usein Kalevankadun liepeillä.

    • seiskytkuus

      Kuulin että se kalju fillarityyppi olisi mennyt myöhemmin Mikkeliin. Ja mennyt sinne nimenomaan sillä vanhalla miestenpyörällä :D

    • Kylä-Hullu__

      Hanhimummo on jotain sekoillut riksussa,

    • JukkaisoGee

      Tää pedofiili Jukka G on ainakin nähty riksussa.

    • jyystö

      "Sokkarin nopee". vanhan Sokoksen urheiluosaston(alakerrassa)myyjä.Tummapartainen pikku-ukko,joka käveli hämeenkatua niin kovaa että aina kanttikiven kohdalla pomppasi ilmaan muutaman kymmetä senttiä ja jatkoi ilmassa kipitystään.

    • AidotLevikset

      No ainakin tulee mieleen eräs keikari joka alttiinsa kulkee kaikkialla, varsinkin kirpparilla, napit korvissa. Kyyläilee ja ei mitään tajua henkilökohtaisesta tilasta. Kuulemma ettinyt jo 5 vuotta jotain vintage leviksiä.

      • kirpunmumm

        Mikä hemmetin keikari, tunnen hänet,mukava heppu,pukeutuu fiksusti,ottakaas mulkvistit mallia!
        Itsekin kuljeskelen ja kyyläilen tiettyjä kimpsuja ja kampsuja!!On sulla tarkotus kyylätä ihmisiä vai tavaroita?

        Ootkos ite normali psykopaatti,hämeenlinnassa ois sulle varmaankin paikka vapaana,äshwhipe!!


      • bensalenkkarit

        Riihimäellä joutunee keikarin kirjoihin, jos on joskus muistanut kiillottaa kenkänsä tai vaatteena on muutakin kuin paskanen huppari.


      • kirpunmummu
        bensalenkkarit kirjoitti:

        Riihimäellä joutunee keikarin kirjoihin, jos on joskus muistanut kiillottaa kenkänsä tai vaatteena on muutakin kuin paskanen huppari.

        niimpä,onhan jollain "normaalilla" tyypillä ollut viitteliäisyyttä ja aikaa kyyläillä toisten perään!eikös sunkin kannattais hankkia oma elämä tai olla käymättä kirppiksellä kun noin koville ottaa,toivottavasti ei unes häiryyntyny!


    • Anonyymi

      täsää vähän useampi outo tyyppi ihmeteltäväksi oman itsetunnon kohentamiseksi

    • Anonyymi

      Onhan noita ollut. Suurin osa kehitysvammaisia

      • Anonyymi

        Puhutko nyt tyttöystävistäsi?


    • Anonyymi

      Joskus kymmenen vuotta sitten oli joku vaalea nainen joka ajeli vanhalla harmaalla farmari-Skodalla ympäri kyliä hitaasti. Välillä se istui pitkiä aikoja autossaan, ainakin Mattilan teollisuusalueella, Hirsimäessä ja Prisman lähistöllä.
      Huhut kertoi että se vahti miestään joka juoksi vieraissa minkä ehti. En tiedä huhujen totuudenmukaisuudesta, mutta muistan kyllä tuon naisen Skodallaan. Tuli monesti mieleen, että onkohan sillä kaikki ihan kunnossa, oli jotenkin neuroottisen oloinen. Tai ehkä se oli joku yksityisetsivä. Mutta kovasti hän autossaan viihtyi.

    • Anonyymi

      OUTOINA TYYPPEINÄ PIDETÄÄN IHMISIÄ, JOTKA OVAT AIKAANSA EDELLÄ.

      Onko Riihimäellä sellaisia outoina pidettyjä, jotka menestyneet hyvin tulevaisuuden alalla muualla?

      Yksi esimerkki on keksijät. Mies, joka ensimmäsenä keksi höyrykoneen, höyryveturin. sai ihan pöljän maineen. Konetta ei suostuttu ottamaan käyttöön missään.- Sadan vuoden päästä toinen mies keksi saman höyrykoneen. Ja kyllä tuli mainetta ja mammonaa.

      On paljon keksintöjä, jotka on hylätty , kun aika ei ole vielä kypsä.

      • Anonyymi

        Itse olen koko ikäni ollut aikaani edellä ja siitä ei ole tykätty. Pari esimerkkiä:

        Sain kameran 10-vuotiaana. Laiton kameran naaman eteen ja venytin käsivarsia. Otin itsestäni naamakuvan. Sitten otin kuvan varpusista kylpemässä vesilammikossa. -Vein 12 kuvan kinofilmin kehitettäväksi. Kun hakemaan kuvia, kuulin verhon takaa kauhisteluja: Se on ottanut kuvan ITSESTÄÄN, kauheaa. (Oli uskovaisten tätien kuvaamo).Kauheaa. Varpusia vesilätäkössä, kauheaa.
        Kun menin kotiin. äidille oli jo soitettu ja kauhisteltu, minut pitäisi laittaa laitokseen.

        Olen kirjoitellut tätä esimerkkiä ennenkin, saattaa olla vaikka tässä ketjussa.

        Selfietä ja kylpeviä lintuja piisaa nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen koko ikäni ollut aikaani edellä ja siitä ei ole tykätty. Pari esimerkkiä:

        Sain kameran 10-vuotiaana. Laiton kameran naaman eteen ja venytin käsivarsia. Otin itsestäni naamakuvan. Sitten otin kuvan varpusista kylpemässä vesilammikossa. -Vein 12 kuvan kinofilmin kehitettäväksi. Kun hakemaan kuvia, kuulin verhon takaa kauhisteluja: Se on ottanut kuvan ITSESTÄÄN, kauheaa. (Oli uskovaisten tätien kuvaamo).Kauheaa. Varpusia vesilätäkössä, kauheaa.
        Kun menin kotiin. äidille oli jo soitettu ja kauhisteltu, minut pitäisi laittaa laitokseen.

        Olen kirjoitellut tätä esimerkkiä ennenkin, saattaa olla vaikka tässä ketjussa.

        Selfietä ja kylpeviä lintuja piisaa nykyään.

        Vielä toinen esimerkki, kuinka helposti on outo.

        Marimekko oli uusi asia . Hämeenlinnaan oli tullut myymälä. Ostin sieltä mekon itselleni, kun menin kesätöihin Varsinais-Suomeen. Kun kuljin mekko päällä, ihmiset kääntyivät katsomaan ja tirskumaan. Menin pikkukauppaan. Myyjää rupesi naurattamaan niin kauheasti, että tipahti kaksin kerroin tiskintaakse. Työpaikalla jouduin puhutteluun ja minulta kiellettiin sen mekon käyttö. Töissä oli työvaatteet. JA TÄMÄ ON TOSI TARINA.


    • Anonyymi

      Jestas, muistelin, että sellainen outo-tyyppi-ketju olisi ollut oikeasti. Tässähän ei ole muuta kuin stalkkausteni kuvausta.Apua.

    • Anonyymi

      Keskiarvoon yleisimpään 60% :iin kuuluva on samanlainen kuin enemmistö, tavallinen.
      Mitä enemmän tästä porukasta poikkeaa, on outo enemmistön mielestä.

    • Anonyymi

      Kun tässä on joutoaikaa, kirjoittelen vähän Riihimäen kokemuksista.

      Kun 1980 luvun loppupuolella tulin Riksuun, oli paha asuntopula, ainakin minun varoilleni. Muutin tähän "tilapäiseen" kämppään. Eka kerros. Innoissani menin Hyvinkäälle Taideiltakouluun. Muistaakseni klo 17 -21 olin siellä. Tietenkin kämppäni oli pimeässä. Tässä lähellä ollut Terveyskeskuksen työntekijä oli seuraillut ikkunoitani.
      Menin huolissaan kertomaan Johtavalle lääkärille: siellä on pimeässä kodissa koko illan. Joskus olen nähnyt tiskaavan, en muuta tekevän.

      No, Reijo otti minut ystävälliseen puhutteluun, että kuinkas huonosti asiani ovat.Kerroin, että olen 4 tuntia iltaisin taidekoulussa.


      Mutta yhtään omituista ei ollut kyttääminen ja väärien johtopäätösten tekeminen tässä kylässä.

      • Anonyymi

        Taas on poistettu.
        Kyllä haluan kertoa, että kun selitin, miksi sormissani on pieniä laastareita ja kerroin haavoja tulleen kuvanveistossa, MINUT NIMETTIIN KYLÄHULLUKSI. Vain sellaisten harrastavat kuvanveistoa.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe