Päivän persuvitsi

kenttä.kertoo

Kun persujen touhuja seuraa, ei aina tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa? Persujen toilailuista on väännetty aika paljon vitsejä. Kertokaahan kentän ihmiset jotain lisää. Tässä kuitenkin yksi alkajaisiksi.

Hakkaraisen Teukka notkui baaritiskillä. Hänen viereensä tuli satasen akka flirttailemaan ja vokottelemaan, sanoen: Teukka hei! Sinähän olet kansanedustaja, tarjoa minulle pari paukkua!
Siihen Teuvo: Valitettavasti en voi juuri nyt tarjota paria paukkua. Minua ei tällä hetkellä pieretä.

21

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_päivää_ilman_kohua

      Persujen meininki onkin suoraan putouksen hahmolistoilta. Ehkä koko formaatti on tullutkin suoraan puoluetoimistosta(?). Huonot vitsit ovat molempien tavaramerkki.

      • KerroVitsiVasuri

        Persvasurit taas muistelevat niitä hyviä aikoja jolloin Neuvostoliitossa hyvästä vitsistä seurasi 20 vuotta leiriä.
        Persvasurit ovatkin nykyään Suomen huumorintajuttominta porukkaa.
        Kateus, kauna, katkeruus ja silkka viha muita kohtaan on vielä jäljellä : )))))))


      • Timo5wee
        KerroVitsiVasuri kirjoitti:

        Persvasurit taas muistelevat niitä hyviä aikoja jolloin Neuvostoliitossa hyvästä vitsistä seurasi 20 vuotta leiriä.
        Persvasurit ovatkin nykyään Suomen huumorintajuttominta porukkaa.
        Kateus, kauna, katkeruus ja silkka viha muita kohtaan on vielä jäljellä : )))))))

        Väy-väy, ite oot.


    • matkanvarrelta

      Hakkaraisen Teuvo oli ollut valiokuntamatkalla. Lentokentällä oli media vastassa. Toimittajat kysyivät: Missä päin te kävitte? Siihen Teukka: Vissiin ulkomailla? Voisitteko tarkentaa, missä maassa? Teukka: Vissiin Vietnamissa. Toimittajat, kuinka niin päättelette? Teukka arveli: Kun minä aamulla reippaan ravintolaillan jälkeen heräsin ja menin aamulla käytävällä olevaan peseytymistilaan, seinällä oli iso kyltti jossa luki: Hanoista ei tule vettä!

      • KomuVasukki

        Sen sijaan vasuri taas parkaisi: kommunismi ei toimi täällä vietnamissakaan!!!


    • ps19

      Epävarmuus. Meillä kaikilla on sellainen sisäänrakennettu ominaisuus. Emme usko itseemme, kaikkein lähimmälle ajatukselle. Ehken nyt on huomenna huomenna. Ei mitään muuta.

    • säälipisteet.vasurille

      Vasurina minä itkisin, niin paljon paremmin perussuomalaisilla on mennyt.
      Persuna minä nauraisin, niin paljon huonommin on vasureilla mennyt.

      • Naurunappula

        Hoh-hoh-hoo, älä tapa nauruun! Mistä keksitkin noin hyvä vitsejä?


    • vitsinkertoja5

      tässä on toinen

      Sipilä ja Orpo runkuttivat baaritiskillä. Orponsa piereensä tuli satasen sakka flirttailemaan ja rokottelemaan, sanoen: eukko hei! Sinähän olet runkkari vai, tarjoa minulle pala kakkua!
      Siihen Sipilä: Valitettavasti en voi juuri nyt tarjota paria kakkua. Minua ei tällä hetkellä paskata.

    • Että_silleen

      Miksi Hakkarainen toi Maa- ja metsätalousvaliokunnan kokoukseen avaruuspuvun?
      – Koska puheenjohtaja sanoi, että kokous on kerran kuussa.

    • sdasgdfg

      Täältä pesee:
      Ehdokaslistoilla vaaleissa on murhaaja, raiskaaja ja pedofiili; mikä puolue? Kaikki muut arvasivat, paitsi persun mielestä nämä olivat normaalikansaa.

      • eioledemaritsenhuonompia

        Niin ja demareiden mielestä kans.


    • Ryystäinen

      Hyvät uutiset: Teukka Hakkarainen on jättänyt viinakset.
      Huonot uutiset: Teukka ei muista, minne.

    • persut_on_itse_vitsi

      Arhinmäki kysyi nakkimukiministeri Soinilta montako nakkia pystyt syömään tyhjään mahaan johon Soini vastasi 20,Arhinmäki ethän voi syödä tyhjään mahaan kuin yhden sen jälkeen se ei ole enää tyhjä. Soini tästä viisastuneena lyllersi eteenpäin maha nakkeja täynnä tapasi Halla-ahon ja kysyi montako nakkia pystyt syömään tyhjään mahaan johon Halla-aho 9,voi hemmetti sanoi Soini mikset vastannut 20 niin olisit kuullut hyvän vitsin!!!!

    • ukot.vaaliteltalla

      Tapahtui Hakkaraisen Teuvolle alakoulussa.

      Oli seksivalistusta. Opettaja kyseli seksiin liittyviä asioita. Eräs pikkutyttö vastasi: karva. Oikein! Sanoi opettaja, kyllä se liittyy. Eräs pikkupoika sanoi: tissi. Hyvä, kyllä tuokin pitää paikkansa, sanoi ope.
      No nyt on Teuvo sinun vuorosi, sano joku seksiin liittyvä asia? Teuvo vastasi: Varis!
      Mutta Teuvo, miten varis liittyy seksivalistukseen?? Siihen Teuvo: No kun se on niin v...tumainen lintu!

    • EhtymätönLähde

      Uusin persuvitsi löytyy IL lööpistä tai Seiskasta. Ei mene kauaakaan enää uusimpaan vitsiin.

    • kökkötraktorix

      Persuihin ei voi luottaa, moni persu onkin salademari. Siksi kannattaa kirjoittaa kunnallisvaalilippuun Viktor Orban. Ainakin menee ääni persulle. Eikä se vaikuta tulokseenkaan, kun ei persuja enää kukaan uskalla äänestää loikkarien pelossa.

      • satasen_ukko

        Meillä sovittiin poikien kesken, että pannaan lappuun Trumppi.
        Menee äänet samaan laariin PS:n kanssa.


    • viikonloppukyssäri

      Minkälaista on perssupoijan ryhmäseksi?

      -Hän käyttää molempia käsiään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe