Kosto Vipeistä vielä

Tupatuuletar1

Elikkä siis miten se on?

Mitenkä saattoi kostotoiminta koskea niitä Vippejä jotka olivat Vippinsä sääntöjen mukaisesti saaneet ? On aina yhä selityksen paikka.
Vipin merkitys meitille vanhimmille on suuri kun ei ole elämässä muuta kunniaa niin paljon saatu. Ei kunniamerkkejä eikä stipentejä --- mitä häntä maitotili on toisilla ollut ja sittemmin on saatu Plussa---pisteitä Kmarketti ostoistamme.Tämän halusin saada tähän kirjoittaa mielipiteeksi,ei muuta minulla.Loppu !

13

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sikke66

      Mun mummu puhui aina maitotilistä ja sitten sinne maitolaiturille tuli aina juustoa ja tummelia ja maitotili maksoi ne :)

    • eitietoa

      Mitä ovat Kosto Vipit ??

    • henkilöD

      Kyllä niistä kosto Vipeistä tiijetään. Otetaan nyt että henkilö A joka on siis joku toinen saa Vipin jo aikaisemmin kun on ollut koko historia kunnossa ja sitten sättäilee ihan niinkuin pitääkin mutta tulee luotsi B joka voi olla kuka vaan mutta on joku ja se tekee sille A:lle jotain mitä ei saa tehdä mielivaltaisesti eli ottaa nikistä Vipin pois ja sitten on luotsi C joka on eri ja se sitten saa kuulla tästä ja suuttuu ja palauttaa sen Vipin henkilö A:lle mutta samalla vähän näreissänsä antaa Vipin jollekin joka ei sitä ansaitse vaikka sellaiselle joka on sen luotsi B:n kanssa ristiriidoissa ja sitten kun tätä jatkuu niin kukaan ei tiedä kenellä on ansio Vip ja kenellä kosto Vip ja sitten vaan sättäillään ja eräistä eli toisista näkee kyllä että eivät osaa olla siten kun Vipillisen pitäisi osata ja sitten tulee kysymyksiä että miksikä tuolla on Vippi vaikka ei ansaitse ja sitten aletaan miettimään että kenellä on ja kenellä ei ole ja mistä ne on tulleet ja sitten on vielä sekavampaa mutta siinä se oli selitys siihen mitä ne ovatten.

    • mikämuuttunut

      Että semmoinen selitys. Mutta onhan vipeillä ihan tarkat vaatimukset. Puoli vuotta siistiä käytöstä riitti aikoinaan. Sitten siihen lisättiin 10000 minuuttia jutustelua ja plussaa on jos vielä joku tai jotkut suosittelee. Nuo ehdot kun täyttää niin kaikkien se Vippi pitäisi saada

      • hupaisaa

        Sama on Vippiä vai ei .kun on kysymys vaan chatista ...hahaa haa


    • Vippivaikkakuinkakauvan

      Mitä tulet sekottamaan kun et tiijä. Olet joku pentu joka muka on ollu näisä kuvioisa. Puhut miten oli aikoinaan ja luulet että niin on nyt vaikka on ihan eri sääntökiria.
      Jos noin olisi niin eihän olisi mitään järkiä kun jokaiselle se ei kuulu edes se VIP. Kohta vielä väittävät että luotsit saavat kuunnella rivisättärin kehuja ja haukkuja eihän siitä mitään tulisi sillälailla. Ylläpitokokous sen päättää. Ja se oikein onkin.

      • ettäsilleen

        Minä kuule tiedän mitä kirjoitat ..olen ollut chatissa monta vuotta ..minulle ehdottiin vippiä monta kertaa ilma pyytämttä, sanoin että en halua. Olen poistunut kokonaan chatista, en jaksanut olla tuollaisessa riitapaikassa..................


      • puhusiitämistätiedät

        Älä sinä siellä sönkötä. Kyllä se niin menee että kaikille on samat säännöt ja vaatimukset ja jos ne täyttää niin KAIKILLA on se sama oikeus Vippiin. Kaikki ei sitä Vippiä kuitenkaan edes halua. Oman huoneen luotsilta se kuitenkin pitäisi pyytää ja tässä nykyään tulee se vaikeus että luotsit ei paljoakaan esim. vanhimpien huoneessa viihdy. Näin ollut ja näin on nyttenkin.


      • äläsinäsöntötä
        puhusiitämistätiedät kirjoitti:

        Älä sinä siellä sönkötä. Kyllä se niin menee että kaikille on samat säännöt ja vaatimukset ja jos ne täyttää niin KAIKILLA on se sama oikeus Vippiin. Kaikki ei sitä Vippiä kuitenkaan edes halua. Oman huoneen luotsilta se kuitenkin pitäisi pyytää ja tässä nykyään tulee se vaikeus että luotsit ei paljoakaan esim. vanhimpien huoneessa viihdy. Näin ollut ja näin on nyttenkin.

        Olisin saanut sen Vipin jos olisin ottanut:) Minulle se ei merkinnyt mitään :)


    • kyllähännäätiiät

      joo ihan samaa mieltä

    • Paluumatkalla

      Kyllä kun olisi näissä vaaleissa samalla äänestys että ketä ei enää ikinä sättiin saisi päästää niin tietäsin muutaman. Yllätys saattasi olla heitillen,yllätys sekin mitä tiijän jos koska alan kertomaan. Eipä auttasi luotsin toppuuttelu. Minua ei kierokonsteilla niinvaan sätistä poisteta---siinä lähtee kulissia ja hyvämaineisuutta että uskotte ja olette tietoisia ne jotka miettivät kostona tehdä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe