Cannonball kärähti oikein kunnolla

Kake-Kamala

http://www.ksml.fi/kotimaa/Poliisi-löysi-laajoissa-Cannonball-ratsioissa-aseita-huumeita-ja-varastettua-tavaraa/952650#comments

Aseita, huumeita ja varastettua tavaraa. Joko tälle saadaan nyt vihdoin loppu.

Nakki ihmettelee että poliisi tekee väärin. VÄÄRIN 1% liikkeet, teidät tuhotaan.

24

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putkitavaraa

      Onks sulla joku hyväkin syy laittaa tää uutinen Jyväskylän osastolle?

      • Kake-Kamala

        On, prosentti-liivijengit on myäs täällä Jyväskylässä, ratsiat vaan niin jo löytyy huumeita ja aseita sieltäkin


      • Aksiuuuiiiiii

        Kirjoita edes omalla nimellä reppana


      • Kake-Kamala

        Jaa, entä ite Aksiuuuuiiii?


    • oi3ew

      Poliisille poinsit ratsiasta!! Liivijengit kuriin, *emmetin huumehörhöt.

    • Maailmaonsellainen

      No voi hellanlettas! Kuvitteleeko joku että liivareiden kämpiltä löytyisi pehmonalleja, satukirjoja, (kuten raamattuja), keittokirjoja ja pitsiverhoja?
      Kyllä sieltä löytyy ihan sellaista kamaa kun sieltä pitääkin löytyä.
      Yrittäkää nyt reppanat tulla jo ulos kasvutynnyreistänne.

    • voihellanlettas

      No HALOO tampio, olisihan voinut käydä myös toisin eli ei löydy mitään, siinä se pointti oli koskien tuota uutista, joten taidat olla itse aika reppana ja tynnyrissä elänyt kun et tuota toista todennäköisintä mahdollisuutta älynnyt.

      Toisaalta pehmolelut ja satukirjat olisivatkin olleet ihan sopivaa tavaraa näille nahkahousuille.

    • voihellanlettas

      Tärkein pointti oli se että sieltä löytyi äitini ja siskoni melkein sammuneina, juoneet kai tynnyrillisen. No, sopivaa tavaraa niille nahkahousuille.

    • iogbcyu

      Tampio mikä tampio!

    • iogbcyu

      En voi muuta itsestäni kertoa.

    • Stnniyfbs

      Hyvä että käry kävi!

      • metulemmetaas

        Luuletko että tuohon poikien touhut loppuu??linnassa käyvät istumassa ja meno jatkuu kun pois pääsevät..turhaan siinä riemusta hypit...


    • Nurkantaakse

      Muutaman kerran olen nähnyt kun liivikerho parkkeeraa baarin pihaan. Muista asiakkaista ne jotka eivät luikertele ulos, katselevat kengänkärkiään pelokkaina kunnes kerho on poistunut. Kukaan ei uskaltanut paeta vessaan. Kukaan ei mennyt naamakkain kertomaan miten rikollisia kaksimetriset yli satakiloiset ukot ovat.
      Kuitenkin kerhopojat kävivät vain kahvilla ja kusella, ostivat evästä ja polttoainetta, moikkasivat kohteliaasti henkilökuntaa ja jatkoivat matkaa.
      Helppo se on räkyttää nimettömänä kansanpalstoilla.

      • Nannejacci

        Näköjään


      • UlleCulle
        Nannejacci kirjoitti:

        Näköjään

        Näköjään!


    • äsalmoije

      Juuri näin, onhan ne toki satakiloisia paskamahoja, tuskin jaksavat edes moponsa luota baariin sisälle raahautua ja takaisin.

      Jos tosipaikan eteen nuo isomahaiset pikkupojat laitetaan niin toiseksihan ne jää sehän on selvääkin selvempi, katsokaas kun kovimpia jätkiä on ne jotka eivät viitsi rettelöidä vaan kantavat enemmän huolta perheestään ja siitä että saavat olla vapaana eikä kiven sisällä ja käydä duunissa ja näin elättää perheensä, toista se on näillä isomahaisilla pikkupojilla jotka leikki jengissä kovista ja usealla joku hyväuskoinen ja sinisilmäinen vaimo joka viitsii elättää kakaran jos tämä isomahainen pikkupoika rötöksistään joutuu lusimaan.

      Jos pistetään pystyyn kunnon "matsi" niin kyllä nämä isomahaiset pikkupojat mopoineen jää toiseksi mutta kun jotkut nääs noudattaa lakia mutta onneksi on Suomessa sellainen poliisi joka pistää nämä rettelöitsijät ja huumehörhöt kuriin.

    • Pikkumiessiellä

      Suomalaisesta poliisista ensinnäkin ei ole enää mihinkään. Ne ovat matutelttojen vartijoita ainoastaan. Siis ne niistä jotka eivät ole linnassa tai pidätettyinä virastaan.
      Poliisivirkakunta on kääntynyt omia kansalaisiaan vastaan.
      Toisekseen, sinunkin "matsisi" päättyisi hyvin nopeasti, tiedät sen hyvin itsekin.

    • äsalmoije

      Höpö höpö nuo sinun juttusi poliisin toiminnasta ja mistäs tiedät että minun matsini loppuisi lyhyeen, no ehkä silloin jos on 15 vastaan yksi kuten näillä kuramahoilla on tapana mutta kyllä aina voi sen jälkeen poimia näitä palleroisia yksitellen.

      Youtubessakin video jossa pari kuramahaa pitää kiinni yhtä ja kolmas kuramaha hakkaa, uhri on laiha kuin tikku ja päätä lyhempi niin kolme nahkapöksysankaria pitää olla kimpussa, todella raukkamaista, että tällaisia "sankareita" ne on.

    • Villakoiratpuree

      Täällä kehuskelevat matseillaan ainoastaan surkeat luuserit joiden itsetuntoa on joku, ilmeisesti nainen, vähän ravistellut. Aikamiehet eivät tule kirjoittelemaan matseistaan nimettöminä, vaan tekevät ne kehässä omalla nimellään. Taitaa näppäimistösi olla sängyn alla ja muijasi liivimiehen kanssa sängyn päällä.

    • phiöjjhg

      Kyllähän siinä paskamahainen mopopoika jää kakkoseksi ainakin liikenteessä ku turbodieselautolla ajava super isä ajaa päälle.

    • XO-1935

      Luoti on vanhaa savuttavaa dieseliä nopeampi. Ehkä rouva olisikin leskenä onnellisempi!

      • Omaanjalkaantaikattoon

        Mut elkää ampuko sitä tiisseliautoo porttikongissa, osuu se luoti kattoon kuitenkin.


    • felixsteiner

      Niin mehän kylläkin elämme demokratiassa jossa ihmisillä on oikeuksia ja velvollisuuksia ja vapauksia osa porukasta ei tunnu tajuavan tätä ns hyvinvointivaltiota ja sen periaatteita. On suomessakin ollut aikoja jolloin yhteiskunnan järjestys on ollut thuomattavasti tiukempaa kuin nykyään, luulisi ihmisten jotka asuvat tällaisessa demokratiassa myös osaavan kunnioittaa sitä.

    • pokkaa

      Jälleen joku munaton ääliö esiintyy täällä netissä minun Kake Kamala nimimerkilläni.
      Se en ole minä!!!!
      Kake Kamala

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe