Moderni kiekko ei kaipaa kaisua

Ukkoherra

Kai" Kaisu" Suikkasen ahterissa lienee komeilemassa iso kengän kuva mies kun on onnistunut saamaan kenkää niin khllästä kuin nyt puolensuomen ostojoukkue kärpsistä.
Suikkanen ei ole huono valmentaja, hän on vitun huono. Jääkiekkovalmentajana hän on umpisurkea.
Todennäköisesti mies ymmärsi jotain jääkiekosta vielä 80-luvulla kun voitti pelaajana kärpsissä jopa suomenmestaruuden mutta ne ajat ovat menneet.
Elämme nyt vuotta 2017 ja jääkiekko noista suikkasen kulta ajoista on hieman kehittynyt.
Eikä suikkanen kuten ei moni muukaan sen ajan liiga jyrä ole pysynyt lajin kehityksessä mukana.
Moderni jääkiekko tarvitsee modernit tämän päivän pelistä ymmärtävät valmentajat.

1

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai.suiq

      mitä kaille tapahtui pellecansin 2.kaudel ja sen jälkee.

      tps mestaruus kaudel , pellecans ekal kaudel , jopa itse Petteri Sihvonen sanoi että kai peluuttaa Meidänpeliin pohjautuvaa kiekkoo ja , että on vahvoilla majun päävalkuks ..

      sen jälkee se jostainsyystä muuttiki pelikirjan tyylii pystysuunnanjäkiksee ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe