mersu tehdas

pikkulisäpalkkaan

ei kannata innostuu uusista työpaikoista ammattiliitto tyrii kuitenkin jollakin typerällä lakolla ja tuotanto siiretään toiseen maahan

9

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripox

      Uudet työpaikat ovat uhka vasemmistolle, koska ihmiset ja myös kapitalistit vaurastuvat. Työttömät ja muut syrjäytyneet ovat olleet hyvää vaalikarjaa vasemmistolle!

    • Pakkotyöhön

      Kyllä nyt, löysäperseitä velttoilijoita pelottaa, joutuvat "työuhan" eteen. : )

    • Icucucci

      Ooo mikä asijantuntijja !!

    • Muhamatti

      Ei taida noilla palkoilla löytää kovin työhönsä sitoutuneita työntekijöitä.Työn laatu näkyy varmasti tuotteessa.Ml mersutkin mitkä tehtiin jenkeissä on hyvä esimerkki.Ammattikoulun finninaamat ja muhitit tekee nälkäpalkalla laadukkaita mersuja.

      • sitenvaan

        "Ei taida noilla palkoilla löytää kovin työhönsä sitoutuneita työntekijöitä."

        Miksei löytyisi? Itse olen ollut tehdastöissä alemmalla palkalla, ja siinäkin tehtaassa oli vuosikymmeniä töissä olleita satamäärin. Jos työyhteisö on mukava, niin kyllä työ sitouttaa. Palkka riittää kuitenkin ihan hyvin elämiseen. Isoimman osan autoista tekevät nykyään robotit, jotka myös tekevät laadunvalvontaakin. Ja ihmiset sitten tekevät niitä juttuja, joihin robotit eivät kykene.


      • siksikin
        sitenvaan kirjoitti:

        "Ei taida noilla palkoilla löytää kovin työhönsä sitoutuneita työntekijöitä."

        Miksei löytyisi? Itse olen ollut tehdastöissä alemmalla palkalla, ja siinäkin tehtaassa oli vuosikymmeniä töissä olleita satamäärin. Jos työyhteisö on mukava, niin kyllä työ sitouttaa. Palkka riittää kuitenkin ihan hyvin elämiseen. Isoimman osan autoista tekevät nykyään robotit, jotka myös tekevät laadunvalvontaakin. Ja ihmiset sitten tekevät niitä juttuja, joihin robotit eivät kykene.

        Sitä suuremmalla syyllä tuolla tulee huonoa laatua.


    • Einetulotvaanmenot

      Tällä hetkellä jää 1200 egeä säästöön / kuukausi. Aikas mukavaa palkkaa saan työläisenä. Lähtiskö pääsiäisenä laskettelemaan vaikko etelään?

    • työtäpelkäämätön

      Kelpaisinkohan autotehtaalle toihin vaikka juuri täytin 60v. Olen aika hyvässä kunnossa, mutta tottakai fysiikka ei ole sama kuin nuorena. Olisin valmis asumaan aluksi vaikka parakissa. Palkkakin olisi ihan hyvä. Kaik siel tehtaalla jotain kevyempiäkin töitä on ?

    • ammattilakkoillaan

      Uudet työpaikat on monella tapaa paha juttu.
      – tyhmät äänestäjät luulle, että työpaikat on kepun ansiota.
      – seurauksena tuleva talouden nousu menee hallituksen ja kepun piikkiin
      – puolueemme ei voi menestyä vaaleissa jos talouskasvua ei saada pysähtymään.
      Ammattiliittojen on huolehdittava siitä, että ei synny sellaista talouden kasvua jonka äänestäjät luulevat olevan hallituksen aikaansaamaa.
      Poliittinen lakko on paras keino osoittaa kansalle, että hallituksessa on väärät puolueet.
      Jos jotain jakovaraa syntyy niin meidän on huolehdittava että sitä jakamaan saadaan sosialistien johtama hallitus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe