alanya ark suite

alanyaaaa

Olemme miettineet perheemme kanssa lomaa tuoon hotelliin 2 viikoksi elokuun alussa. Te jotka olette kyseisessä jotellissa olleet, mimmoinen hotelli tuo on, onko ohjelmaa lapsille? Mimmoinen aamiainen mitä kaikkea tarjolla? Onko se 2 makuuhuoneen huoneisto hyvä?
Kaikki muutkin kokemukset kyseisestä hotellista ovat tervetulleita.

11

1519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huispelius
      • alanyaaaa

        Ihanaaaaaa. Kiitooooooos. Tämä me otetaaaaaan, kun siellä on aaaaaamiaisella muniakiiiiiiii.


      • HraHuispelius

        Olkaa hyvä.


    • TyynytönMuna

      Sinne altaalle paistaa kesällä aika usein aurinko.
      On siellä sitten varjopaikkojakin.
      Tyynyt olivat liian kovia ja munat liian pehmeitä; niistä sitten valitettiin.

      • paskatjutut

        Nuo sun juttus on oikeesti aivan paskoja.


    • 32252352

      Millainen ihminen vie perheensä TURKKIIN? huh huh taitaa liristä päässä. Lastensuojelulle ois asiaa jos henkilöllisyys ois selvä!

      • eioototta1

        No huh! on kyllä paras lomamaa perheille!


    • mmm0201

      Oltiin ko. hotellissa lokakuu 2016. Huoneistot todella siistejä.Meillä all inclusive,ihan hyvät perus ruoat. Lapsille (aikuisille) kolme vesiliukumäkeä.Itse hurahdin niihin.Ovat toiminnassa pari tuntia aamupäivällä ja iltapäivällä. Sijainti ok.Markkinat kerran viikossa n. 200m päässä. Ja jos sattuu jotain, niin sairaala ja apteekki hotellin vieressä. Ja sit kaikille teille vähä-älysille...PERUSTAKAA OMA SAITTI .....vaikka www.hankielämä.fi. Siellä saatte keskenänne jauhaa paskaa.Tämän foorumin tarkoitus on jakaa tietoa ja kokemuksia matkailusta.Ja kyllä,olen asunut ulkomailla ja kiertänyt tätä palloa aikas monessa paikassa.Joten ihan kiva kertoa kyselijöille jos sattuu jotain tietämään ko. hotellista/maasta/ ym.

      • Ylläpidonylinesimies

        Millä mandaatilla päätit mikä tämän foorumin tarkoitus on?
        Tässä alla on minun virallisestimäärittelemä tarkoitus:

        Millaisia ovat Alanyan hotellit, baarit ja rannat? Keskustele lomailusta Alanyassa.

        Missään en ole maininnut, että vain positiivisista kokemuksista saa kirjoittaa!!!!!!!!!!!!!!!


    • mmm0201

      se iso huoneisto todella mukava.yllätti minut positiivisesti.

    • PyllypoikaMäessä

      Minä hain pillereitä siitä apteekista ja menin liukumaan sinne lasten vesiliukumäkeen.
      Tulivat kenkkuilemaan ja sanoivat että se on vain lapsille.
      Sanoin niille että haistavat paskan ja näytin niille pyllyä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe