Teuvo kopioi nyt itse Raamattua!

VesaTekninentestaajaIisa

Teuvon kestomantra oli haukkua ja halveksia heitä jotka kopioivat Raamattua. Nyt hän tekee sitä itse saadakseen nostettua aloituksiansa ylös.

24

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Devoutkatuu

      Teuvo toimii oikein, kun näyttää, minkälaisilla valheilla Saatana teki Paavalista koko ihmiskunnan eksyttäjän.

    • VesaTUrjana

      Onneton oli yrityksesi Teuvo joka käytät nyt puskanimimerkkiä "Devoutkatuu". Sinut itsesi havaittiin mitä suurimman luokan valehtelijaksi kun yritit mustamaalata Paavalia. Paavalin evankeliumi on Kristuksen veren pelastava voima ja se on sinun mielestä valhetta. Sinun täytyy olla mielisairas.

      • Ans.kattoo.ny

        Mitähän tämä Vesa höpinä oikein tarkoittaa??? Kai tämä tietty tyyppi haluaa sillä jotain vihjailla. Olisi varmaan tämän "Vesan" hyvä itsekin tietää mitä hänen nimissään kirjoitellaan.


      • Kenen.on.vastuu
        Ans.kattoo.ny kirjoitti:

        Mitähän tämä Vesa höpinä oikein tarkoittaa??? Kai tämä tietty tyyppi haluaa sillä jotain vihjailla. Olisi varmaan tämän "Vesan" hyvä itsekin tietää mitä hänen nimissään kirjoitellaan.

        Katsopa vähän tarkemmin sitä nimimerkkiä. Kyseinen henkilö haluaa mässäillä sillä sanomalehti Kalevan jutulla mahdollisimman paljon. Sitä miten joku Vesa liittyy asiaan ei voi tietää, kuin sairastunut henkilö yksin.


      • Todella.säälittävää
        Kenen.on.vastuu kirjoitti:

        Katsopa vähän tarkemmin sitä nimimerkkiä. Kyseinen henkilö haluaa mässäillä sillä sanomalehti Kalevan jutulla mahdollisimman paljon. Sitä miten joku Vesa liittyy asiaan ei voi tietää, kuin sairastunut henkilö yksin.

        Huomasin sen toki itsekin .Täytyy sanoa. että köyhää on tällaisen ihmisen elämä ,joka alentuu noin lapsellisiin yrityksiin.


    • Kiitos sinulle todistuksestasi, jolla lopullisesti varmistit loppusijoituspaikkasi:

      "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion.

      Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo:

      'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen."

      • Ex-vl.nykyinen.xxl

        Vaikka nämä "vellujen" saarnamiehet olivat yksiä perkeleitä, tämän yhden tyypin kohdalla H.S:n toivotus näyttää toteutuneen.


      • Kysyväinen

        Teuvo!
        Miksi rikot jatkuvasti Jeesuksen sanoja ja lausut jatkuvasti kadotustuomioita?


      • Yritä.edes
        Kysyväinen kirjoitti:

        Teuvo!
        Miksi rikot jatkuvasti Jeesuksen sanoja ja lausut jatkuvasti kadotustuomioita?

        Miksi varastit minun nimimerkin? Oletko niin yksinkertainen, ettet pysty keksimään itsellesi nimimerkkiä???


      • Kysyväinen
        Yritä.edes kirjoitti:

        Miksi varastit minun nimimerkin? Oletko niin yksinkertainen, ettet pysty keksimään itsellesi nimimerkkiä???

        Varastit?
        Olen kirjoittanut tällä nimimerkillä kutakuinkin kymmenisen vuotta. Jos luulet omistavasi sen, se on sinun vasta sitten kun rekisteröit sen. Tajusitko vieläkään?


    • Kysyväinen Devoit:

      Nämä ovat minulle Hengen ja tehtävän antaneen Jeesuksen Kristuksen sanat:

      "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion.

      Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo:

      'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen."

      Paavali ei tällaista opettanut, koska Saatanalta saamansa tehtävän mukaan hän on kaltaisesti hullujen esi-isä:

      "Älköön vain kukaan pettäkö itseään. Jos joku teistä on olevinaan viisas tässä maailmassa, hänestä täytyy ensin tulla hullu, jotta hänestä tulisi viisas."

      "Toistan vielä: älkää pitäkö minua järjettömänä. Mutta vaikka olisinkin hullu, niin antakaa minun olla hullu, jotta minäkin voisin hiukan kerskailla."

      • Kysyväinen

        Ei ole sinulla tiedon sanoja. En todellakaan ole mikään Devoit. Miksi olet niin luulevainen?


      • MenehoitoonTeuvo

        Elät omissa harhoissasi Teuvo, Sinä itse vihaat Devoitia ja muita palstalaisia poislukien iisalmen ukko kun hän ei uskalla vastustaa sinua. Kysymys on projektiosta kun et pysty tunnistamaan omaa vihaasi niin näet sen toisissa että he muka vihaisivat sinua.


        Projektio (lat. proiacere 'heittää eteen') eli sijoittaminen on psykologian ja psykiatrian käsite, jolla tarkoitetaan omien mielensisältöjen heijastamista toiseen ihmiseen tai muuhun ulkoiseen kohteeseen(Teuvo luulee että häntä vihataan,vaikka hän itse vihaa). Projektio kuuluu ns. defenssimekanismeihin(mielen puolustusmekanismi). Asianosainen(Teuvo) ei välttämättä ole tietoinen projektiostaan(Teuvo ei todellakaan tiedosta omaa vihaansa) eikä oivalla, että hän havainnoi omaa(omaa vihaansa) psyykkistä todellisuuttaan(Teuvon oma viha) ikään kuin se olisi objektiivista todellisuutta(Teuvon luulema viha häntä kohtaan) Kyseiset mielensisällöt koetaan usein torjuttaviksi, ja ne saattavat ärsyttää tai ahdistaa asianosaista itseään. Myös toiveita ja unelmia voidaan projisoida.

        Melanie Kleinin perustamassa psykoanalyyttisessa koulukunnassa erotetaan lisäksi projektiivinen identifikaatio (sijoittava samastuminen). Siinä asianosainen käyttäytymisellään(Teuvo) aiheuttaa projektion kohteessa sellaisia tunnetiloja, joita hän kohteeseen projisoi.(Teuvo saa provosoivalla käytöksellään joskus aikaan toisissa kiukkureaktioita josta hän saa vahvistusta harhaluulolleen(delusio) että häntä vihataan)


      • menehoitoonTeuvo
        MenehoitoonTeuvo kirjoitti:

        Elät omissa harhoissasi Teuvo, Sinä itse vihaat Devoitia ja muita palstalaisia poislukien iisalmen ukko kun hän ei uskalla vastustaa sinua. Kysymys on projektiosta kun et pysty tunnistamaan omaa vihaasi niin näet sen toisissa että he muka vihaisivat sinua.


        Projektio (lat. proiacere 'heittää eteen') eli sijoittaminen on psykologian ja psykiatrian käsite, jolla tarkoitetaan omien mielensisältöjen heijastamista toiseen ihmiseen tai muuhun ulkoiseen kohteeseen(Teuvo luulee että häntä vihataan,vaikka hän itse vihaa). Projektio kuuluu ns. defenssimekanismeihin(mielen puolustusmekanismi). Asianosainen(Teuvo) ei välttämättä ole tietoinen projektiostaan(Teuvo ei todellakaan tiedosta omaa vihaansa) eikä oivalla, että hän havainnoi omaa(omaa vihaansa) psyykkistä todellisuuttaan(Teuvon oma viha) ikään kuin se olisi objektiivista todellisuutta(Teuvon luulema viha häntä kohtaan) Kyseiset mielensisällöt koetaan usein torjuttaviksi, ja ne saattavat ärsyttää tai ahdistaa asianosaista itseään. Myös toiveita ja unelmia voidaan projisoida.

        Melanie Kleinin perustamassa psykoanalyyttisessa koulukunnassa erotetaan lisäksi projektiivinen identifikaatio (sijoittava samastuminen). Siinä asianosainen käyttäytymisellään(Teuvo) aiheuttaa projektion kohteessa sellaisia tunnetiloja, joita hän kohteeseen projisoi.(Teuvo saa provosoivalla käytöksellään joskus aikaan toisissa kiukkureaktioita josta hän saa vahvistusta harhaluulolleen(delusio) että häntä vihataan)

        Mene itseesi Teuvo


      • menehoitoonTeuvo kirjoitti:

        Mene itseesi Teuvo

        Oikein kirjoitit. Jos et olisi Hengen herjaukseen syyllistynyt, olisit myös ymmärtänyt, mihin Pyhän Hengen saanut silloin menee, kun menee itseensä:

        Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.

        Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa.

        Pelkoa ei rakkaudessa ole, 18 vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.

        Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."

        ""Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään."

        Kun Saatanalta pelkuruuden hengen saanut menee itseensä, hän piiloutuu puskiin ja verhoaa itsensä nimimerkeillä.

        "Kukapa meidät tuntisi, kukapa meidät näkisi!"


      • Penuela7
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikein kirjoitit. Jos et olisi Hengen herjaukseen syyllistynyt, olisit myös ymmärtänyt, mihin Pyhän Hengen saanut silloin menee, kun menee itseensä:

        Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.

        Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa.

        Pelkoa ei rakkaudessa ole, 18 vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.

        Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."

        ""Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään."

        Kun Saatanalta pelkuruuden hengen saanut menee itseensä, hän piiloutuu puskiin ja verhoaa itsensä nimimerkeillä.

        "Kukapa meidät tuntisi, kukapa meidät näkisi!"

        Teuvo olet tekopyhin hurskastelija mitä ikinä olen tavannut . . .

        Sain tällaisen uninäyn ilmoitettavaksi Teuvo sunille:..

        Teuvo, sinä itse syyllistyt päivittäin Hengen herjaan tallaamalla jakoihisi Liiton Veren. Julkeudessasi syytät heitä jotka pelkäävät Jumalaa, -Hengen herjasta. . .

        Minulle näytettiin myös tämä seuraava Raamatunkohta unessani osoitettuna Teuvo Sunille: . . .

        Hebrealaiskirje:
        10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä

        Herra Jeesus sanoo: Teuvo Suni: Juuri sinä teet koko ajan hengen herjaa ja syytät siitä koko ajan muita . . .


      • AamenPenuela
        Penuela7 kirjoitti:

        Teuvo olet tekopyhin hurskastelija mitä ikinä olen tavannut . . .

        Sain tällaisen uninäyn ilmoitettavaksi Teuvo sunille:..

        Teuvo, sinä itse syyllistyt päivittäin Hengen herjaan tallaamalla jakoihisi Liiton Veren. Julkeudessasi syytät heitä jotka pelkäävät Jumalaa, -Hengen herjasta. . .

        Minulle näytettiin myös tämä seuraava Raamatunkohta unessani osoitettuna Teuvo Sunille: . . .

        Hebrealaiskirje:
        10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä

        Herra Jeesus sanoo: Teuvo Suni: Juuri sinä teet koko ajan hengen herjaa ja syytät siitä koko ajan muita . . .

        Olet selvästi saanut Jumalalta rakkauden totuuteen ja olet vastaanottanut sen.


      • LoistavaaPenuela
        AamenPenuela kirjoitti:

        Olet selvästi saanut Jumalalta rakkauden totuuteen ja olet vastaanottanut sen.

        Loistavaa Penuela


      • Teuvokopioi
        LoistavaaPenuela kirjoitti:

        Loistavaa Penuela

        Teuvo kopioi Raamattua mutta hyvin valikoiden. Hän ei vahingossakaan kopioi kohtia jossa sanotaan että Kristuksen veriuhrissa on pelastus.


    • Teuvonnaut

      Teuvo ei ole nahnutkaan nakuja pitkiin aikoihin. Missä suu?

    • Paavalinveli

      Loistavaa, Teuvo!

      Minä iloitsen, kun Paavalia kopioidaan!

    • PaavalinTeuvoveli

      Kadehdit selvästi Paavalia Teuvovlveli.

    • Hyvähänseniinon

      Teuvo on selvästi mieltynyt Paavaliin. Hyvä niin!

      • Mietityttääpi

        Oliko Paavalikin tutkamies? Oliko se ominaisuus hänessä se saatanan pistin hänen lihassaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe