Rasistista ironiaa

zipzapzoe

Ironista kuinka monet rasistit vihaavat lähi-idästä tulevia ihmisiä, mutta ovat ottaneet lähi-idästä tulleen miehen jumalakseen.

26

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aabrahamkin, seemiläisten kansojen kantaisä, oli kotoisin Babylonian Urista.

    • seli.seliä.nyt

      Missä kaikki rasistit?

    • RealismiEiOleVihaa

      Jos olisit lukenut raamattua, tietäisit myös että Jeesus on Jumalan poika. Minä tahtoisin ottaa Suomeen vain lähi-idän kristittyjä, heitä oikeasti vainotaan ja tapetaan uskontonsa takia. He ovat niitä, joilla on oikeasti hätä ja joita pitäisi auttaa.

      • Raamatussa J.Nasaretilainen kehoittaa rakastamaan myös vihollisiaankin eikä esitä siihen käsitykseensä mitään lieventäviä asianhaaroja.


      • Kuolema.kristityille

      • mikset.tottele
        sage8 kirjoitti:

        Raamatussa J.Nasaretilainen kehoittaa rakastamaan myös vihollisiaankin eikä esitä siihen käsitykseensä mitään lieventäviä asianhaaroja.

        Miksi sitten et rakasta?


      • mikset.tottele kirjoitti:

        Miksi sitten et rakasta?

        Minä en ole sanonutkaan olevani mikään "jeesuksen.sotilas" tai joku muu Jeesuksen jo varmasti "pelastama" joitten kai pitäisi totella oppi-isänsä ja auktoriteettinsa oppeja.


      • Siinäs näet että uskontokin muuttuu inhimillisempäänkin suuntaan, ensin VT:sta UT:n, sitten 2000-vuotta taikauskoisen ajan käsityksistä tähän päivään.


      • Mielestäni
        sage8 kirjoitti:

        Siinäs näet että uskontokin muuttuu inhimillisempäänkin suuntaan, ensin VT:sta UT:n, sitten 2000-vuotta taikauskoisen ajan käsityksistä tähän päivään.

        jonkun homon keksintö, ettö homostelu on ihan ok, ei ole verrastettavissa raamatun kirjoitettuun sanaan.


      • sage8 kirjoitti:

        Siinäs näet että uskontokin muuttuu inhimillisempäänkin suuntaan, ensin VT:sta UT:n, sitten 2000-vuotta taikauskoisen ajan käsityksistä tähän päivään.

        Uskonto muuttuu mutta Jumala ei muutu.
        Uskonto ei ketään pelasta vaan henkilökohtainen suhde Jeesukseen.


      • kiiskivastarannalta
        sage8 kirjoitti:

        Raamatussa J.Nasaretilainen kehoittaa rakastamaan myös vihollisiaankin eikä esitä siihen käsitykseensä mitään lieventäviä asianhaaroja.

        J Nasaretilsisen opetuksista on sinunkin hyvä ottaa mallia ja toteuttaa peräänkuuluttamaasi lähimmäisenrakkautta täällä palstalla.


      • kiiskivastarannalta kirjoitti:

        J Nasaretilsisen opetuksista on sinunkin hyvä ottaa mallia ja toteuttaa peräänkuuluttamaasi lähimmäisenrakkautta täällä palstalla.

        Mitä mieltä sinä olet varsinaiseen asiaan eli J.Nasaretilaisen kehoitukseen rakastaa myös vihollista? Tokko se merkitse sinulle mitään kun kiinnität huomiosi vaan minun vähäpätöiseen syntiseen ja kaikkia mahdollisia käskyjä rikkovaan persoonaani?


    • obh123

      "Kulttuurirelativistinen ajattelutapa esittää, että erilaiset kulttuurit ovat samanarvoisia ja että esimerkiksi vallitseva moraali riippuu kulttuurisista tekijöistä. Jos moraali on lähtöisin kulttuurista ja kietoutunut siihen, kulttuuri myös sitoo moraalia. Universaalia moraalia ei kulttuurirelativistien mukaan ole olemassa."
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kulttuurirelativismi

      "Rasismi on aate tai toiminta, jossa ihmisten rodun, etnisen taustan tai biologisten eroavaisuuksien tai näihin liittyvien fyysisten tai henkisten ominaisuuksien erilaisuudella perustellaan ihmisten eriarvoista kohtelua eli syrjintää."
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi

      Jeesuksen opetus on erilaista kuin Muhammedin. Onko kumpikin yhtä hyvää? Kysy niiltä joilla on kokemusta. Kokemus karttuu ja jokainen sukupolvi tekee virheensä. Laajamittainen muslimien maahanmuutto aiheuttaa konfliktin kohdemaassa. Olen sanonut aikoinani ja sanon nytkin: Balkan on euroopan kohtalo nykypolitiikalla. Islamin veriset rajat ei ole myytti.

      On sitten toinen asia miten me estämme tämän vääjäämättömän kehityksen jonka islamilainen maahanmuutto aiheuttaa. Uskovat kristityt evankelioi ja kääntää toisen posken väkivallalle. Ne joilla ei ole samaa asennetta kuin kristityillä ovat joko uhreja tai sotijoita.

      Lopputulos: uusi historian oppitunti jossa veri lentää.

    • Valheen_Palvontaa

      Kato ku monelle Jeesus on se sinisilmäinen, valkoihoinen, Eurooppalaisen näköinen mies, jollaiseksi kirkon markkinaväki on Jeesuksen imagon valheellisti rakentanut.

    • Itsensäkehuja

      Aloittaja itse on rasisti. Hän ei suvaitse kuin oman mielipiteensä.

      • ei..mulla..muuta

        Kerrotko vielä missä aloittaja ei suvaitse muiden mielipiteitä?


    • Huvittavaahan on että Jeesus kuvataan esim. taiteessa pääsääntöisesti valkoihoisen eurooppalaisen näköiseksi, jopa melko vaaleaksi hiuksiltaan.

      JOS Jeesus on elänyt niin hän on erittäin todennäköisesti ollut ulkonäöltään varsin tumma, kuten alueella asuvat ihmiset ovat.

      • Juu, ja jos Hän erehtyisi suomeen, kaikki inhoaisivat maahanmuuttajana ja haluaisi karkoittaa "soskun tuilla" elävän...


      • mummomuori kirjoitti:

        Juu, ja jos Hän erehtyisi suomeen, kaikki inhoaisivat maahanmuuttajana ja haluaisi karkoittaa "soskun tuilla" elävän...

        Varsinkin kun tuliaisena olisi vielä lähi-idän tuontiuskonto.


      • närppiss
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Varsinkin kun tuliaisena olisi vielä lähi-idän tuontiuskonto.

        Niin ja jos Jeesus eli jumala jakaisi Raamatun ideologin ja miksei jakaisi, niin terroristinahan tulijaa olisi pidettävä.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Varsinkin kun tuliaisena olisi vielä lähi-idän tuontiuskonto.

        Vielä sekin... :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe