Jari-eläkeläisen esimiehet

KartaAdventismia

Jari kertoo: "Viimeinen esimies jäi työelämään 1997 taakse. (1997)".
Ei kai eläkkeelle pääse sairaaloisen esimieskammon takia?

1. Ollut eläkkeellä kauan jo aika nuoresta saakka
2. Minkä takia joutunut eläkkeelle?
3. Kertoo että adventistit ovat terveempiä?
5. Adventismi sairastuttaa ihmisiä?

18

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Advarit.sekoavat

      Adventismi aiheuttaa mielenterveydellisiä ja fysiologisia ongelmia.

    • Hei__!

      Minulla on asiayhteydessä yleisten integriteetti- legitiimiys- asioiden näkökulma hallinnollisten tieteiden julkisen johtajuuden opintokokonaisuudenkin suorittaneena.
      - Ei kokonaan yksityiset vaikuttimet.

      Mutta en kuitenkaan ryhdy eläkepäivilläni kenenkään alaiseksi, eikä ole moraalista eikä juridista velvollisuutta orientoitua työelämän alaistaitoihin. Osaan nämä asiat kyllä leadership- esimiestyöskentelyn asiatkin kyllä.
      Yhdistys- etujärjestö toimintaan ei voi henkilökohtaista esimies-alais-suhdetta vaatia.
      Ei lähiöiden ihmisistäkään tehdä johtajaa toiselle.

      Esimiesnimitykstistä kyllä seuraa subjektiin nähden aina kirjallinen sopimus, ja ilmoitus.

      Olen luonnollinen henkilö.

      t. jarinhotelli

    • Yhdistystoimintojen ongelmana on tässä asiayhteydessä se, että demokratian vastuunkantajat ovat ihmisiä jotka ajavat omia perhe-etujaan, etsivät omaa mukavuuttaan, ja pyytävät omaa kunniaansa.
      Lisäksi asiantuntemattomuus- niin että ei sitten ymmärrä hyvän hallinnon tavoista ja johtajuudesta mitään.
      - Tällaiselle mielivalalle, että eläkeläiset sitten hyppäävät eläkeläis-poikamiehen henkilökohtaisilla asioilla ilman mitään tilivelvollisuutta puheistaan ja toimistaan.
      Vuorovaikutus on aina ensimmäisen johtajan ja esimiehen osaamisen asia.

      Pitää antaa ihmisten olla demokratian ehdoin yhdistystoiminnoissa!
      -Ei töissä käydä.

      Kukaan ei liity etujärjestöön- ja yhdistyksiin saadakseen itselleen puoli tusinaa autoritaarisia hallitsijoita, joilla ei mitään tilivelvollisuutta ja vuorovaikutuksen velvollisuutta ole subjektia kohtaan subjektia koskevassa asiassa.
      - Tai naapurustoonsa narsistisen persoonan joka luulee nousevansa maan lakisäädöksien yläpuolelle oikeutetusti.
      Jokainen valtion orgaani ja viranhaltija oin velvollinen noudattamaan kaikessa tarkasti lakia; -Tämä on perustuslain asetus.

      Viranhaltija ilmoittaa aina mitä tekee. -Ei käytä päivät pitkät aikaansa luonnollisen henkilön ja eläkeläisen arvosteluun.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14783278/elakepaivien-esimies--johtaja--tuomari-

      t. jarinhotelli

      • Esimiehenpillinmukaan

        Mitä adventistiesimiehet ovat Sinulle oikein tehneet kun erosit kirkon jäsenyydestä?


      • jarinhotelli1
        Esimiehenpillinmukaan kirjoitti:

        Mitä adventistiesimiehet ovat Sinulle oikein tehneet kun erosit kirkon jäsenyydestä?

        Oletko pikkusen "pimahtanut" kun tuollaisia kirjoittelet?

        t, jariunhotelli


      • Esimiehenpillinmukaan kirjoitti:

        Mitä adventistiesimiehet ovat Sinulle oikein tehneet kun erosit kirkon jäsenyydestä?

        Minä olen eronnut liikarasitus-syistä.__Minulla oli tusina luottamustehtäviä.
        Jotkut teettivät paljon työtä, jotkut tehtävät muita huolia.
        Pääsääntöisesti pidin siitä palvelusta mitä kirkossa suoritin.
        Minä en ole ainoa liian ahkera evankeliumin palvelija, joka joutuu eroon siitä syystä että liikarasitus sitten.

        Minä en toistaiseksi halua minkäänlaisen hengellisen tai uskonnollisen ryhmän jäsenkirjoja.

        Seurakuntien toiminta on hyvin ja oikein, sekä suositeltavaa, sillä evankeliumin työ tehdään sitä kautta.

        Minulla on kuitenkin maallikoksi erimomaiset tiedot Raamatusta.
        Jumalan Henki pääsee savupiipusta, oven raoista ja ikkunoista sisään.
        Monet ovat maantietellisistäkin syistä erossa seurakunnista.


        Seurakuntien toimintaan pääsee aina uudelleen mukaan uudelleen.

        Aikaa on nyt puuhastella eläkepäivillään muutakin.
        Minulla oli aktiivinen pyhitys seurakunnan toimintaan, mutta tilausta ei niin ahkeran evankeliumin palveluun ole.


        >>>>>>>>> Minun integriteetti- legitiimiys asioiden polemiikki, on
        tarkoitettu hyväksi asiaksi ryhmien ja yksilöiden hyvinvoinnin vuoksi kuitenkin.
        En protestia tee suinkaan. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<




        t. jarinhotelli


      • Esimiehenpillinmukaan kirjoitti:

        Mitä adventistiesimiehet ovat Sinulle oikein tehneet kun erosit kirkon jäsenyydestä?

        Vietä Sinäkin vaan eläkepäiväsi rauhassa. Ei tarvitse naapuriinkaan mennä töihin.
        Minä olen ollut eläkkeellä jo pidemmänkin ajan. En naapuriinkaan koskaan töihin mene.

        t. jarinhotelli


      • M.B.A

        No eipä niillä Markkinointi Instituutin papereilla mihinkään töihin pääse.


      • M.B.A kirjoitti:

        No eipä niillä Markkinointi Instituutin papereilla mihinkään töihin pääse.

        Kyllä niillä töihin menty on, minä ja muutkin. Minulla on myynnin ammattikoulutus, ja kaupallinen perustutkinto sieltä. Olen niillä aikoinaan töitä saanut.

        MKT tutkintoa tein 50%. Se oli hyvin arvostettu tutkinto.

        Instituuteissa luetaan aina yliopistotasoista koulutusta.
        Paljon työn ohessa kurssien suorittaminen, ja usean yliopistokurssin tenttiminen viikon aikana, -se oli arvostettava asia. Ei ollut lasten leikkiä aikoinaan ainakaan.

        Olen 2010 luvulla yli 50- vuotiaaana hallintotieteiden opintokonaisuuden (2 vuoden yliopisto-opinnot) monia muitakin kursseja, yleisopintoja ja liiketoimitaosaamisen päivityksen suorittanut harrastuspohjalla ja yleissivistykseni vuoksi.

        t. jarinhotelli


    • KariKarri
      • Jarinhöpöhöpöjutut

        Adventistinaiset varokaa Jaria vaikka hän kertoo olevansa neitsyt.
        Ei se pidä paikkaansa.


    • KuulesJari

      Kuules Jari sinä vieläkin tanssit tällä palstalla adventismiesimiesten pillin mukaan kehuen SDA kirkkoa maasta taivaaseen.
      Adventistiesimiehet ovat tyytyväisiä sinuun.

      Et kai sinä ole mitään velkaa adventistiesimiehille ja Ellen Whitelle?

      • Hep-



        Minulla on rahvaanomaista sanankäyttöä, jossa ei ole kristillisen esimerkin ihanne olemassa.

        - Mutta kaikki teologinen asia on Raamatun näkökulmaa minulla
        jos kyse "adventismista," niin minulla on hyvä näkemys ryhmien toimintoja sisältä, että myös riittävän etäältä.__

        Minä en rakenna protestia "adventistiesimiehille," ja piut paut piittaan "adventisti-esimiehistä."

        >>>> En minä pidä esimiehiä eläkepäivilläni, eikä nuo aikoinaan minua ottaneet työkaverikseen, silloin kun olin 100% pyhityksessä ajankäyttöni suhteen seurakunnan palvelussa.

        t. jarinhotelli


    • pata.ja.kattila

      Sinä jatkuvien typerien aloitusten rustaaja taidat olla hieman heikkolahjainen ja itsekin eläkkeellä, kun et tiedä edes, että 3 jälkeen tulee 4 eikä 5. Sinulla raukalla ei taida olla muita mahdollisuuksia korottaa itseäsi ja kuluttaa aikaasi eläkepäivilläsi kuin tekemällä näitä typeriä aloituksia päivästä toiseen.

    • -- Työuupumus 1980 luvun lopulla 30- iässä.
      Työuupumus oli lääketieteelle tuntematon asia silloin 1980 luvun lopulla.
      Voimat loppuivat työpäydän ääreen 30 iässä, 16- vuotiaana alkaneen työelämän- ja minun oli koulutettava itseäni työn ohessa. Oli paljon nuorelle vaativia työtehtäviä, paikkakunnan vaihdoksia, ja pitämättömiä kesälomia, sekä työpaikoilla minusta riippumattomia tai nuorelle hallitsemattomia ristiriitoja ja vaikeuksia.

      1990 luvulla oli lama-ajat, mutta luin itselleni yhden uuden ammattitutkinnon 1990 luvulla, ja kävin monessa pätkätyössä, ja monella kurssilla.
      2000 luvulla olin eläkkeellä. Pyysin työuupumuksen seurauksien vuoksi eläkkeen.

      "Adventismilla" ja adventtiliikkeellä ei ole mitään tekemistä minun työuupumuksen kanssa.
      Olen ollut luterilaisten kirjoilla tai kirkosta eronnut 1980 luvulla. 1990 luvulla liityin uudelleen luterilaiseen kirkkoon, ja adventtiliikkeen jäsen olen ollut vasta 2002, ja siitäkin erossa jo kymmenen vuotta.

      t. jarinhotelli

    • Olet.huijattu.lahkossasi

      Onko työuupumus syy erota lahkostaan?
      Kyllä on, koska lahkossa maallikkona joudut tekemään kaiken likaisen työn. Tämä kaikki vain siksi, että verenimijä pastori saa sinun kustannuksellasi elää makoisaa elämää samalla, kun sinä maksat hänen kaikki menonsa, kesämökit, autot, asumisen jne.

      • Stressaajarassaa

        Adventistipastorit pistetään pakkolomalle ettei tulisi työuupumusta.


      • Pastori.Helsingistä

        Suurin osa adventistipastoreista Suomessa tykkää persreikäpanoista. Meille pastorioppilaille opetettiin Newbold Collegen sisäoppilaitoksessa, kuinka saada orgasmi b-rapussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe