Miehessä on vikaa jos haluaa yli 30 v naista

Pillujen--asiantuntija

Yli 30 v naiset on jo niin käytettyjä että vain tosi epätoivoinen mies sellaista haluaa. Ei 30 vuotiasta autoakaan kukaan halua ostaa ellei ole pakko.
Jos on pakko päästä purkamaan paineita eikä ole alle 30 naisia saatavailla niin sitten oma käsi vaan käyttöön.

18

339

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Kolmekymppinen olisi lottovoitto.

      Olen itse yhdeksänkymppinen.

      (hihitystä)

      • teknodonna

        herrajesus sentään!

        Olenko saanut elämäni ensimmäisen peukun?

        Nyt pitää tilata Selmalta kaakkua ja borgat. Toivottavasti on jo leppynyt.

        (naurua)


      • Teknodonna
        teknodonna kirjoitti:

        herrajesus sentään!

        Olenko saanut elämäni ensimmäisen peukun?

        Nyt pitää tilata Selmalta kaakkua ja borgat. Toivottavasti on jo leppynyt.

        (naurua)

        Ei mutta aikuusten oikeesti mun mielestä tuskin on kauniimpaa näkyä mielelle kuin naiseutensa saavuttanut nainen toisella puolella pöytää kaikessa täydellisyydessään.

        Kyllä siihen vähän ikään vaaditaan, valitan.

        (naurua)


      • IKÄ------

        .

        "IKÄ on vain kolme numeroa!!!!!!11!!1!!1!!!!!!"

        har-har-har-har-har-har

        .


    • munaasaanut

      Niin on käytettyjä. Esimerkkinä minä itse. Kiva olla käytetty.

      • Antavampipuoli

        Käyttökokemusta on kiva saada :)


    • 41vmies

      En pane alle 30 naisia. Ne ovat mieleltään teinejä.

      • kolkeet---

        Kolkeet on mukavii :)


    • sairaitaoletttte

      Eli 99% teistä miehistä on mielenvikasia kun teidän näkyy kävelevän tuolla ulkona omanikäistänne naistenne kanssa. Menkää hoitoon!!!

    • Terve99prosenttinen

      Mielellään yli 40 v. Osataan nauttia jo rennosti :)

    • Totuusonnäin

      3-kymppinen nainen on itsellekin vähän monitahoinen asia. Etenkin lapseton 3-kymppinen. En ole keksinyt järkevää käyttöä. 40-v mies saa helposti 25-vuotiaan naisen. On kivampi kaikin tavoin ja jättää auki option miehelle kylvää vielä siementä ja tulla isäksi.

      Joskus pohdin mikä on lapsettoman kolmekymppisen naisen myyntivaltti? Kulunut, paljon pantu ja silti yksin->missä vikaa ja kuinka nopeasti sen huomaa? No monethan heistä on 5-kymppisten perheellisten miesten patjoina.

      • Kurpppa

        40v mies ei saa sen todennäköisemmin kun 25v mieskään. Ikä ei siihen vaikuta, jos saat nuorena, saat keski-ikäisenä ja vanhanakin. Jos et saanut nuorena, niin ei se naisen saanti siitä parane.

        "Tilastoharha" johtuu ehkä siitä että ne 40v miehet jotka eivät ole naista saaneet ovat juuri sellaisia syrjäytyneitä surkimuksia kun mitä tämä palsta on täynnä, ei ne tuolla ulkona ihmisten ilmoilla liiku, vaan nyhjäävät kotona poikamiesbokseissaan.


      • Kurpppa kirjoitti:

        40v mies ei saa sen todennäköisemmin kun 25v mieskään. Ikä ei siihen vaikuta, jos saat nuorena, saat keski-ikäisenä ja vanhanakin. Jos et saanut nuorena, niin ei se naisen saanti siitä parane.

        "Tilastoharha" johtuu ehkä siitä että ne 40v miehet jotka eivät ole naista saaneet ovat juuri sellaisia syrjäytyneitä surkimuksia kun mitä tämä palsta on täynnä, ei ne tuolla ulkona ihmisten ilmoilla liiku, vaan nyhjäävät kotona poikamiesbokseissaan.

        Sinä olet markkina-arvosi menettänyt läski ja vanha nainen. Joten ole hiljaa. Etenkin kun kommenttisi on täyttä paskaa.


      • Tilastoharhaa

        Ei pidä paikkaansa. Ujona ja kokemattomana alle 25v oli vaikeaa saada, kun en oikein osannut kohdella naisia. Varsinkin parisuhteen saaminen oli vaikeaa.

        15 vuoden suhteen jälkeen olen ajottain ollut sinkkuna ja löytänyt mahdollisia kumppaneita joka puolelta. Olen uskaltanut avoimesti tutustua, enkä pelkää torjumista. Useimmiten joudun itse kohteliaasti torjumaan.

        Saattaa toki johtua siitä, että en ole koskaan ollut kovin ikä- tai ulkonäköorientoitunut. Tai olen, mutta en palstan tai naistenlehtien tapaan.

        Nyt kuvittelette, että olen kiinnostunut paljon itseäni vanhemmista tai lihavista ym. Ei se niin ole. Ikä tai lihavuus ovat aika merkityksettömiä, ellei mennä aivan äärimmäisyyksiin. On -20 v tuttavia ollut. Vanhempia, nuoria, pyöreitä, hoikkia. Kauniita. Ulkonäöltään ja sielultaan.


    • jhgjhgkhgk

      Saako 50v mies haluta 43v naista -molemmat rakastavat toisiaan? :)
      (Nainen on hoikka ja lapseton, ei tarvitse elättäjää..)

    • 36vmies

      Panen yli 30 v naisia mielellään jos ne on hoikkavartaloisia.

    • rupert3

      40-50 vuotiaat naiset ovat nykyään usein paljon hoikempia kun parikymppiset siiderillä ja sipseillä itsensä mudottomaksi lihottaneet, vieläkun jalassa on harmaat lökäverkkarit, huppari ja naamassa jotain metalliniittejä.. jes kun on seksikästä.

      • Juuri nuo itsenä lävistäneet ja tatuoineet naiset ovat yököttäviä. Hyi helvetti!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe