paras tapa kostaa?

vitutussata

mies jäi kiinni suhteesta alaiseensa, lemppas akan pihalle firmasta kun kiinni jäivät ja haluaa jatkaa elämää minun kanssa..

vituttaa kuitenkin joka päivä niin rankasti ettei mitään rajaa. Erota vaikö ei? mietin joka päivä miten voisin tämän kostaa, tiedän ettei siinä voita mitään mut kostonhalu jäytää sisuksissa kokoajan.. rakastan häntä todella paljon enkä haluaisi erota mutta en voi vaan antaa anteeksikaan...

nyt hyviä ehdotuksia kehiin :)

88

3673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panetkaveria

      Ja mikähän oli syy sen toisen naisen erottamiseen? Mulle jos kävisi noin, niin ihan varmasti ottaisin yhteyttä ammattiliittooni ja laittaisin ukkosi maksamaan perusteettomasta irtisanomisesta kovat kipurahat.

      Mitenkö kostat? Tietysti panet ukkosi parhaan kaverin kanssa. Kehut vielä, miten hyvä oli sängyssä, parempi kuin ukkosi vaikka ei olisikaan. Se vituttaa miehiä eniten.

      Ihan oikeasti, kannattaisi hankkia ulkopuolista apua ahdistukseesi. Saisit vähän purettua sydäntäsi ja rauhoittuisit. Oletteko edes keskustelleet asiasta miehesi kanssa? Mitä miehesi selitti syyksi? Veikkaan että vieritti syyt sen toisen niskaan.

    • khgg

      Kerro kaikille hänen työpaikalla, ja sukulaisille tästä. Jatka sinä omaa elämää.

    • Erottamisensyyt

      Täh? Lemppas työntekijän pihalle? Tuota mikä oli irtisanomisen syy? Nyt kyllä haluaisin kuulla kuinka hyvän työtodistuksen sai esimieheltään? Luuletko todella että on voinut lempata pihalle? Hitto millä syyllä? Ei se kuule pysty sellaiseen ellei ole näyttöä törkeästä petoksesta joka koskee työtä. Miten ihmeessä voit uskoa tuollaisen jutun? Ei pidä paikkaansa. Onhan sillä irtisanomisaika. Ei kuule työntekijöitä lempata ilman hyvää syytä. Siellä se kuule jatkaa sipsakkana hoidellen esimiestään. Typerys olet!

    • käsittämätöntä

      Voi jessus! Sullahan on mahtava mies ukkona kun tuosta vaan antaa potkut panolleen. Ei muuten varmasti ole noin toiminut koska se on laitonta. Ja sä rakastat tuollaista kusipäätä? Käsittämätöntä.
      Eiköhän paras kosto ole että alat elää ihan omaa elämääsi. Unohda koko ukko.

    • Jumalan_siunaama

      Tapahtui raamatuvyöhykkeellä.

      Mies jäi kiinni suhteesta alaiseensa, ampui akalta aivot pihalle kun kiinni jäivät ja haluaa jatkaa elämää minun kanssa...

    • viisaan.neuvo

      Lusikat jakoon ja uutta kalua vakoon.

      • Toivooap

        Ei se ole niin helppoa turvonneelle sohvaperunalle


      • Vitutussata
        Toivooap kirjoitti:

        Ei se ole niin helppoa turvonneelle sohvaperunalle

        Turvonneelle sohvaperunalle - otaksun että puhut itsestäsi :))))

        Luuletko tosiaan että kaikki peteyt ovat turvonneita sohvaperunoita, hah, voin sanoa et mulla ei 4 lapsen jälkeen ole grammaakaan ylimääräistä..


      • maissiperuna
        Vitutussata kirjoitti:

        Turvonneelle sohvaperunalle - otaksun että puhut itsestäsi :))))

        Luuletko tosiaan että kaikki peteyt ovat turvonneita sohvaperunoita, hah, voin sanoa et mulla ei 4 lapsen jälkeen ole grammaakaan ylimääräistä..

        Haha.. lattarintainen femakko koettaa päteä. Ei onnistu, reppana. :))))


      • aptodistitjuuri
        Vitutussata kirjoitti:

        Turvonneelle sohvaperunalle - otaksun että puhut itsestäsi :))))

        Luuletko tosiaan että kaikki peteyt ovat turvonneita sohvaperunoita, hah, voin sanoa et mulla ei 4 lapsen jälkeen ole grammaakaan ylimääräistä..

        Ihmisen ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, joutuuko petetyksi. Kauniita petetään, rumia petetään, lihavia petetään, timmejä petetään. Pettäjä kun pettää ihan omasta halustaan. Puolison vika se ei ole että joutuu petetyksi.
        Jos olet oikesti hyvässä kunnossa ja kaunis niin sulla ei ole mitään hätää. Uusi ukko löytyy varmasti jos eroon päädyt.


      • hukkaanmeni
        aptodistitjuuri kirjoitti:

        Ihmisen ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, joutuuko petetyksi. Kauniita petetään, rumia petetään, lihavia petetään, timmejä petetään. Pettäjä kun pettää ihan omasta halustaan. Puolison vika se ei ole että joutuu petetyksi.
        Jos olet oikesti hyvässä kunnossa ja kaunis niin sulla ei ole mitään hätää. Uusi ukko löytyy varmasti jos eroon päädyt.

        Ulkonäkökeskeisyys on epäkypsyyttä. Ei ne eksät tule trimmaamalla takasin ;)


      • sinkkuuseiollutkivaa
        hukkaanmeni kirjoitti:

        Ulkonäkökeskeisyys on epäkypsyyttä. Ei ne eksät tule trimmaamalla takasin ;)

        Totta, osoittaa epäkypsyyttä, mutta aika monesta eronneesta vanhemmasta naisesta tulee erittäin ulkonäkökeskeinen. Oletteko huomanneet? Pukeutuminen, hiukset, meikkaus - kaikki muuttuu. Uutta etsitään kuumeisesti ja toivotaan ilmeisesti, että uusi sexympi ulkonäkö saa jonkun satimeen. Melkoisen hupaa, kun yrittävät olle niin timmejä/teinejä, mutta ilmeisesti silloin houkutellaan nuorempaa kohdetta.


    • Työmitäseon

      Tuskin on voinut lempata pihalle. Uskotko vielä? Oletko itse edes töissä? Kai tiedät omat oikeutesi ja velvollisuudet töissäsi? Ei tuo voi pitää paikkaansa. Kosta toki miehelle selkeästi valehtelee pihalle nakkaamisesta. Kun tuo naiminen työaikana ei ole se syy. Silloin olisi esimieskin lentänyt ulos kun työaikaansa käyttää väärin. Aika typerältä vaikutat. Uskot miehen sanaan. Kosto on joskus paikallaan.

      • eilumppuilla

        Niin ne pomotkin saa monesti siitä kenkää. Ei millään tavoin hyvää työpaikoilla. Ihmiset inhoo pettäjiä ja voivat henkisesti huonosti kun näkee esimiehen vehtaavan työpaikalla jonkun reittä pitkin itseään ylentävän kanssa. Onko älyä?


      • Onnistuukyllä

        No, kyllä potkujen antaminen on helpompaa kuin te kuvittelette. YT:t on tosi helppo järjestää ja heittää yksi pihalle. Toimintojen uudelleenjärjestäminen on toinen. Tilalle samoihin tehtäviin ei voi ottaa toista tilalle, mutta uusi henkilö palkataan eri nimikkeellä sitten kun pöly on laskeutunut. Mä oon niin monessa firmassa katsonut tätä eikä kukaan ole koskaan lähtenyt viemään juttua käräjille. Yrityksellä kun on oikeus vähentää väkeään taloudellisista syistä.


    • elämäontällaiata

      Tehän olette naiveja, jos luulette, että ei voi irtisanoa. On lukuisia syitä, jolloin näin voi tehdä. Ei ne ammattiliitot mitään jumalia ole. Ja jos nainen itsekin on ollut varattu, ei uskalla kovin suurta älämölöä nostaa. Toinen asia onkin sitten, onko se oikein. Nähtävästi ukko on ajatellut, että näin voi pelastaa oman liittonsa ja toisella ei niin väliä.

      • Käytössenkertooki

        En ole yhtään irtisanomista kuullut että tuollaisen syyn takia lempataan pihalle. Tietää monikin minkälainen tilanne firmalla. Ja jos tuotannollisista syistä irtisanotaan ei silloin yhtä laiteta toki jos firma pieni jossa pari työntekijää. Jos tuo työntekijä oli itse varattu niin mahtaa olla upea olo kun tuli vielä päälle keksityt potkut! Oppipa kerralla miten salasuhde hoidetaan. Aika epätodennäköistä että voidaan noin vain lempata. Sehän saa monen kk sakot vielä liitolta kun ei töitä. Ja jos tuo firma irtisanoi tuotannollisista syistä ei pysty palkkaamaan uusia vähäänaikaan.


      • Käytännöt

        Kyllä työtekijän irtisanottua saa. Ap. Tapauksessa toinen nainen on varmaan saanut "valita" ja virallisesti työsuhde on päätetty yhteistuumin, vaikka käytännössä kyseessä on potkut. Läheltä nähnyt vastaavan omassa työyhteisössä. Eikä mikään liitto mihinkään puutu ellei työntekijä sellaista kannetta halua nostaa. Ja muutenkaan uuden työntekijän palkkaus ei ole tähtitiedettä, jos halutaan erilaista osaamista,


      • vitutussata
        Käytännöt kirjoitti:

        Kyllä työtekijän irtisanottua saa. Ap. Tapauksessa toinen nainen on varmaan saanut "valita" ja virallisesti työsuhde on päätetty yhteistuumin, vaikka käytännössä kyseessä on potkut. Läheltä nähnyt vastaavan omassa työyhteisössä. Eikä mikään liitto mihinkään puutu ellei työntekijä sellaista kannetta halua nostaa. Ja muutenkaan uuden työntekijän palkkaus ei ole tähtitiedettä, jos halutaan erilaista osaamista,

        juuri näin tapahtui.


      • kyllänointapahtuu
        Käytössenkertooki kirjoitti:

        En ole yhtään irtisanomista kuullut että tuollaisen syyn takia lempataan pihalle. Tietää monikin minkälainen tilanne firmalla. Ja jos tuotannollisista syistä irtisanotaan ei silloin yhtä laiteta toki jos firma pieni jossa pari työntekijää. Jos tuo työntekijä oli itse varattu niin mahtaa olla upea olo kun tuli vielä päälle keksityt potkut! Oppipa kerralla miten salasuhde hoidetaan. Aika epätodennäköistä että voidaan noin vain lempata. Sehän saa monen kk sakot vielä liitolta kun ei töitä. Ja jos tuo firma irtisanoi tuotannollisista syistä ei pysty palkkaamaan uusia vähäänaikaan.

        Kyllä noita vaan tapahtuu ja ihan siksi, että se työntekijä on ihan paniikissa eikä ymmärrä ajatella omia etujaan. Mulla on lähipiirissä nainen, joka sortui suhteeseen pomonsa kanssa. Kun asia tuli ilmi, hänelle annettiin eteen paperi, että allekirjoita omasta halusta irtisanoutumisesi tai he irti sanoo sinut. Nainen hätäpäissään ja todella stressaantuneena sitten allekirjoitti sen hänen kannalta huonomman paperin.
        Työnantajalla tietenkin oli pelkona, että jos he olisivat irtisanoneet vaikkapa tuotannollis- taloudellisista syistä, eivät olisi pystyneet ottamaan uutta työntekijää tilalle. Tapaus ei ollut ensimmäinen laatuaan siinä firmassa. Äijä vokotteli kaikkia naispuolisia työntekijöitä vuorollaan. Jotkut naiset oli niin sisukkaita, että jatkoivat työssään irtisanomisella uhkailuista huolimatta.
        Mun läheinen katuu edelleenkin sitä, ettei pitänyt puoliaan. Ja mies pomo kuulemma jatkaa hommiaan ja työntekijät firmassa vaihtuu.
        Minusta on kamalinta tuossa läheiseni tapauksessa, että miehen vaimo on samassa firmassa myös esimiesasemassa ja miehen kanssa yhdessä irtisanomisia jakelevat kun ukon hommat käy liian kuumaksi. Sairasta mun mielestä. Myös sen vaimon toiminta. Oletko ap samanlainen?


    • oleviisasvaimo

      Nyt vaan pää kylmänä. Paras tapa? Oletko miettinyt, että annat parastasi, jos todella rakastat ja unohdat kostamisen. Ei heti anteeksi tarvitse antaakaan. Miksi tässä tilanteessa tulee aina sellainen sekoiluun verrattavissa oleva kiire? Suret rauhassa ja selvität oman pääsi ja erityisesti kuuntelet omaa sydäntäsi, mitä se haluaa. Päätöksiä teet vasta, kun tilanne on rauhoittunut omassa sisimmässäsi, niin et joudu niitä sitten myöhemmin katumaan.
      Hänen kavereitaan ei kannata mennä panemaan, osoitat sillä vaan olevasi samaa roskasakkia, joka vain pettämällä osaa ratkaista ongelmiaan. Kannattaa panostaa itseensä nyt kokonaisvaltaisesti, niin sisäisesti kuin ulkoisesti, pysyä naisena, joka tietää mitä tahtoo. Tiedän, että juuri nyt päässä ei ole yhtään järkevää ajatusta ja omat tahtomiset on yhdessä sekasotkussa. Ympärillä kaakatetaan, jos naisystäviä on joukko, jos he itse ovat eronneita, suosittelevat eroa ja kertovat, kuin sitten voi valita parhaat päältä. Valitettavasti he eivät kerro, kuinka paljon pitää istuskella huuruisissa baareissa itseään tarjoamassa näille parhaille.
      Tärkeintä on antaa ajan kulua sen verran, että itse rauhoittuu ja sitten tekee juuri niinkuin sydämessä parhaimmalta tuntuu.

    • vitutussata

      no siis tekivät "sopimuksen" johon tämä lumppu suostui tietty ei paljon muita vaihtoehtoja jäänyt....

      vituttaa vaan ihan sikana kokoajan, mut ehkä mä jotain keksin. Kiitos kaikille .

      • kusipäääijä

        Varmasti vituttaa, kun on tuollainen kusipää miehenä. Turhaan sä naista lumputtelet. Ilmeisesti hän on ollut alisteisessa suhteessa mieheesi kun luovutti noin helposti.
        Ansaitseeko sun mielestä miehesi rakkautesi? Hän on osoittanut, ettei arvosta eikä kunnioita sua yhtään. Onko järkeä edes miettiä kostoa ihmiselle, joka käyttää toisia hyväkseen? Älä alennu samalle tasolle hänen kanssaan.


      • Y6jko

        Tunnut olevan yhtä tyhmä kuin monet muutkin petetyt vaimot, syytät sitä toista naista. Se on tietenkin kätevä keino selviytyä: Kaikki on vaan lumpun syytä!
        On lohdullista valehdella itselle ja nähdä äijä viattomana, näin voi antaa itselleen luvan jäädä liittoon.
        Äijäsi tietenkin syyllisti myös sitä naista ja siksi se joutui työttömäksi. Mies huvitteli alaisen kanssa ja sitten heitti ulos kuin roskan kun jäi kiinni. Alaisena nainen ei uskaltanut kapinoida vaan nöyryytettynä lähti.

        Minun neuvoni on että jää ihmeessä liittoosi! Olette ansainneet toisenne, yhtä typeriä ja itsekkäitä paskiaisia tunnutte olevan kumpikin. Jatkakaa liittoa vuosikymmenestä toiseen ja syökää toisenne hitaasti elävältä.


      • eipidälumputella

        Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Parempi ettet ota eroa ukostasi. Ihan turha lumputella vieraita naisia. Kukaan ei riko kenenkään toisen parisuhdetta ellei se parisuhteessa oleva anna siihen mahdollisuutta. Sä sanot, ettei miehesi ole viaton. Ei todellakaan ole. Mutta et vaan ole sitä vielä sisäistänyt. Siksi lumputtelet naista, joka ehkä teki elämänsä vaikeimman päätöksen kun suostui lähtemään.
        Kaikenlaisia paskoja sitä työyhteisössä pääseekin tuohon asemaan missä miehesi on. Toivottavasti koko työporukka tietää, millaisen ihmisen alaisena työskentelevät. Ei liene kenelläkään mukavaa töissä.
        Fiksut ihmiset selvittää tuollaiset asiat ihan muulla tavalla. Jopa keskustellen asiat selviksi. Irtisanoiko mies naisen ihan omasta halustaan vai oliko se sinun vaatimus?
        Huomaatko ketjussa, että sympatiat on sen toisen naisen puolella? Pettäminen ja siihen osallistuminen on väärin mutta ei ihmisiä silti pidä kohdella niinkuin roskaa. Kostosuunnitelmia sä teet ihan turhaan. Pysy aviossa, raivoa joka kerta kun mies uutta naista panee. Sillä panee se.


      • Niinmakaakuin
        Y6jko kirjoitti:

        Tunnut olevan yhtä tyhmä kuin monet muutkin petetyt vaimot, syytät sitä toista naista. Se on tietenkin kätevä keino selviytyä: Kaikki on vaan lumpun syytä!
        On lohdullista valehdella itselle ja nähdä äijä viattomana, näin voi antaa itselleen luvan jäädä liittoon.
        Äijäsi tietenkin syyllisti myös sitä naista ja siksi se joutui työttömäksi. Mies huvitteli alaisen kanssa ja sitten heitti ulos kuin roskan kun jäi kiinni. Alaisena nainen ei uskaltanut kapinoida vaan nöyryytettynä lähti.

        Minun neuvoni on että jää ihmeessä liittoosi! Olette ansainneet toisenne, yhtä typeriä ja itsekkäitä paskiaisia tunnutte olevan kumpikin. Jatkakaa liittoa vuosikymmenestä toiseen ja syökää toisenne hitaasti elävältä.

        Katkeran kakkosen toivomus? Syökää toisenne. Kuule vaikka se ukko pettikin mutta onhan tuo vaimo saanut sentään pertturilta sen mikä johti mihinkin. Tuolla kakkos naisen motiivit ovat kyllä ihan arvailun varassa. Täytyy myöntää että kovan kohtalon sai kun menetti työpaikankin. Se että pakotettiinko kiristämällä tuo nainen siihen emme tiedä entäs jos onkin se syy että sai pitää työpaikkansa kunhan antoi toiselle tarpeeseen? Tätä kun emme tiedä niin olisiko ehkä hyvä petetyn ottaa yhteyttä ja kysyä sen syyt? Sun tarinasta taas näkee että olet ollut kuuluisa kakkonen. Keskustelemalla voisi ehkä kaikkien osapuolien hyvä käydä. Riippuen kuinka törkeästä on kyse. Se joka tunnustaa ja jopa pyytää anteeksi saa monesti jatkaa elämää paremmin kuin se joka hiljaa häpeillen pelkää muiden saavan tietää asiasta.


      • eipidälumputella
        Niinmakaakuin kirjoitti:

        Katkeran kakkosen toivomus? Syökää toisenne. Kuule vaikka se ukko pettikin mutta onhan tuo vaimo saanut sentään pertturilta sen mikä johti mihinkin. Tuolla kakkos naisen motiivit ovat kyllä ihan arvailun varassa. Täytyy myöntää että kovan kohtalon sai kun menetti työpaikankin. Se että pakotettiinko kiristämällä tuo nainen siihen emme tiedä entäs jos onkin se syy että sai pitää työpaikkansa kunhan antoi toiselle tarpeeseen? Tätä kun emme tiedä niin olisiko ehkä hyvä petetyn ottaa yhteyttä ja kysyä sen syyt? Sun tarinasta taas näkee että olet ollut kuuluisa kakkonen. Keskustelemalla voisi ehkä kaikkien osapuolien hyvä käydä. Riippuen kuinka törkeästä on kyse. Se joka tunnustaa ja jopa pyytää anteeksi saa monesti jatkaa elämää paremmin kuin se joka hiljaa häpeillen pelkää muiden saavan tietää asiasta.

        Toivottavasti söisivätkin toisensa. Mä olen petetty mutta sympatiat on kyllä tuon toisen naisen puolella. Emme tiedä, miten alisteisessa asemassa toinen nainen on ollut suhteessa mieheen. Onko ollut näin, että mies on käyttänyt valta-asemaansa väärin koko ajan? Jos nainen on nuori ja kokematon, en yhtään ihmettele, jos on luullut työpaikan säilyvän antamalla esimiehelleen.
        En usko edellisen kirjoittajan olevan kakkonen. On vaan ihminen, jolta löytyy ymmärrystä erilaisiin asioihin. Voi olla myös petetty, joka ymmärtää, ettei kukaan kenenkään parisuhteen väliin väkisin pääse. Ap ei sitä vielä suostu myöntämään. Siitä tuo lumputtelu.¨
        Mua petettiin. Silloinen mieheni mua petti. Ehkä olen erilainen petetty, mutta mun raivon ja vihan tunteet kohdistui vain mieheen. Ei siihen toiseen naiseen. Mitä tuntematonta vihaamaan, syytön hän oli meidän parisuhteen ongelmiin ja tilaan.
        Toista ihmistä ei pettämisestä voi syyllistää. Vika on pettäjän päässä. Hän tekee sen omasta halustaan, ei kenenkään pakottamana. Ei puolison eikä sen toisen naisen. Syyt siihen tietää vain pettäjä itse. Siksi olisikin hyvä että ap pystyisi vihan haihduttua puhumaan miehen kanssa asian selväksi. Sopimaan pelisäännöt jatkosta. Ei kostamalla.


      • eisemeenoin

        Ei toinen nainen ehdoin tahdoin ole halunnut rikkoa teidän parisuhdetta. Sun mies on 100 % varmasti ollut aloitteentekijä. Hyvin sinuun näköjään uppoaa miehen selitykset. Mitä muuten selitti?


      • eilumppuilla
        eipidälumputella kirjoitti:

        Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Parempi ettet ota eroa ukostasi. Ihan turha lumputella vieraita naisia. Kukaan ei riko kenenkään toisen parisuhdetta ellei se parisuhteessa oleva anna siihen mahdollisuutta. Sä sanot, ettei miehesi ole viaton. Ei todellakaan ole. Mutta et vaan ole sitä vielä sisäistänyt. Siksi lumputtelet naista, joka ehkä teki elämänsä vaikeimman päätöksen kun suostui lähtemään.
        Kaikenlaisia paskoja sitä työyhteisössä pääseekin tuohon asemaan missä miehesi on. Toivottavasti koko työporukka tietää, millaisen ihmisen alaisena työskentelevät. Ei liene kenelläkään mukavaa töissä.
        Fiksut ihmiset selvittää tuollaiset asiat ihan muulla tavalla. Jopa keskustellen asiat selviksi. Irtisanoiko mies naisen ihan omasta halustaan vai oliko se sinun vaatimus?
        Huomaatko ketjussa, että sympatiat on sen toisen naisen puolella? Pettäminen ja siihen osallistuminen on väärin mutta ei ihmisiä silti pidä kohdella niinkuin roskaa. Kostosuunnitelmia sä teet ihan turhaan. Pysy aviossa, raivoa joka kerta kun mies uutta naista panee. Sillä panee se.

        Taisit kirjoittaa sumpatiat itse. Minulla ei mitään sympatioita. Monet tahtoo pomon vakoonsa, eikä se ole järkevää millään tasolla. Lumppu lempataan pihalle ja muutaman vuodrn jälkeen se pomokin. Kuormasta ei pitäis syödä. Jos tykkää pomostaan, niin pitäis "rakastaa" niin paljon ettei tuhois senkään elämää. Eikö?


      • eilumppuilla

        Syökää hitaasti toisenne hengiltä?

        Toisen parisuhteeseen ei ole syytä mennä väliin, vaikka ukot yrittäis. On sen lumppu peppuaan keikutellut kun vakoonsa vokotellut. Ei nainen anna väkisin. Eikö niin?

        Tuon lumpun takia pomo syödään NOPEASTI asemastaan. Sitä näytät toivovan? Tuhoaa miehen elannon, perheen ja parisuhteen. Niin siinä käy. Olis kuitenkin hyvä, jos peittäisit vihasi ja katkeruutesi kun niin paljon jo pahaa aiheutit.


      • nohuhuhuhu
        eilumppuilla kirjoitti:

        Syökää hitaasti toisenne hengiltä?

        Toisen parisuhteeseen ei ole syytä mennä väliin, vaikka ukot yrittäis. On sen lumppu peppuaan keikutellut kun vakoonsa vokotellut. Ei nainen anna väkisin. Eikö niin?

        Tuon lumpun takia pomo syödään NOPEASTI asemastaan. Sitä näytät toivovan? Tuhoaa miehen elannon, perheen ja parisuhteen. Niin siinä käy. Olis kuitenkin hyvä, jos peittäisit vihasi ja katkeruutesi kun niin paljon jo pahaa aiheutit.

        Onko sun mielestä tuon miehen toiminta oikein? Vokottelee alaisensa sänkyyn ja sitten kun käry käy, niin vaatii naista irtisanoutumaan? Hirvittävää, että pettävien miesten päätä silitellään ja sysätään vastuu tapauhtuneest sen vieraan niskaan. Onhan silla miehelläkin suu sanoa ei jos vieras nainen koettaa hänen reviirilleen tunkeutua. Tasa-arvoista maailmaa ei tule naiset saamaan kun miesten tekoja katsotaan läpi sormien tyyliin että pojat on poikia ja ne saa panna jokaista naista kun se kuuluu niiden luontoon. Voi oksetus.
        Mies on ihan itse ja omasta halustaan tuhonnut oman perheensä ja parisuhteensa. Miestäkään ei voi väkisin viedä eli väkisin ei mieskään pane. Eikö niin?
        Mielenkiintoinen ketju sinänsä. Lopputulos on sama. Petetyt vastuuttaa tapahtuneesta vieraan ihmisen. Pään pensaaseen työntämistähän tuollainen on eikä johda mihinkään hyvään.


      • eilumppuilla

        Siinä on ollut mukana petoskumppani, joka on syyllistynyt samaan. Eikö vaan? Ja tuskin se mies sitä irtisanottavan toivonut, vaan käsky hoitaa ongelma pois työpaikalta on tullut ylemmältä johdolta. Tuollainen pilaa työyhteisön. Luuletko että työkaverit lämmöllä ajattelis tuota naista? Ei todellakaan, vaan niitä on vittuttanut katsoo touhua, kun pomo pettää vaimoaan työpaikkahoron kanssa. Mies saa osansa tuosta vihasta. Ei mitenkään rehellisesti toimittu. Naiset on vaan niin tyrkkyjä kun luulevat saavansa parempaa. Oikeasti aiheutti paljon pahaa. Kaikki sympatiat on ap.n puolella. Voimia hänelle.


    • tapojalöytyy

      Lakanat vaan jakoon. Paras kosto on alkaa elämään omaa elämää. Ilman miestä. Tai voithan sä ennen eroa pyytää lahjuksia, niin että mies uskoo sun leppyneen. Matka voisi olla hyvä, minne menet tietenkin yksin. Rahaa. Koruja. Uusi auto. Ehkä asunto-osake sun nimiisi. Vannot rakkautta häntä kohtaan. Kerrot antaneesi anteeksi. Yhtenä päivänä vaan sitten keräät kamasi ja häivyt. Ilman miehelle kertomista. Lappu pöydälle, että tää oli tässä.

      Mutta et sä sitä tee.

      Toinen mahdollisuus on alkaa vittumaiseksi ämmäksi miestä kohtaan. Vahdit häntä. Ei mihinkään ilman sua. Töistä suoraan kotiin ja työpäivän pituus max 8 h. Hän osallistuu enemmän kotitöihin. Sä vaan oleilet. Hän vie sua matkoille, ravintoloihin, baariin yms. Sä maksatat hänellä kaikki ja muistat muistuttaa koko ajan siitä, miten lumppua pani. Haukut hänet joka päivä. Seksiä et harrasta hänen kanssaan lainkaan. Tai jos harrastat, jätät leikin kesken. Pidät vaan huolen omasta saamisestasi. Siinäpähän kärvistelee puutteessa.

      Kolmas mahdollisuus on, että alat itse juosta vieraissa. Se saattaisi ukkoa suututtaa. Muistat sitten varmistaa, että varmasti jäät kiinni. Sanot vaan sitten hänelle, että rakastan rakastan vain sua, kännissä olin, en tiennyt mitä tein. Tai että väkisin sut vieteltiin. Niinhän ukkosikin kai sulle selitti vieraan naisen panon?

      Onhan noita kostotapoja. Oikeasti ei kannata kostaa. Ethän sä kai halua olla yhtä alhainen kuin miehesi on?

      • eräsnäkökulma

        Neljäs mahdollisuus. Keskustelette asian juurta jaksain läpi, jos suhteenne menee jatkoon, niin petetty yrittää luottaa ilman asiasta muistuttamista ja pettäjä yrittää olla sen luottamuksen arvoinen. Katsotte yhdessä eteenpäin säilyttäen liitossa vapauden. Annat miehesi tulla ja mennä, kuten aikoinaankin. Itsellesi etsit uuden elämänsisällön, jostakin harrastuksesta, hemmottelet vaikka itseäsi, pääasia, että et kyttää ja vittuile. Yhdessä menette matkoille, ravintoloihin, kylpylöihin, baareihin yms. nautitte siis yhdessä. Jos teillä on jälkikasvua, tuette heitä ja nautitte myös noista rakkautenne hedelmistä.


    • malttionvalttia

      vitutussata!
      Tiedän,kuin oikein ottaa päähän kunnolla!
      Tuossa tilassa älä tee vielä mitään vaan odota,kun aikaa on kulunut riittävästi.
      Sillä kyllä se aijan myötä löytyy ratkaisu tai tulee eteen.
      Tunne tilassa ei pysty ajattelemaan järkevästi. Vanha sananlasku on,että aika tekee tehtävänsä,vaikka siinä vaiheessa ei edes bonjaa asioita.
      Vitutus ei helpolla hellitä,mutta se muuttaa muotoaan ja ajan myötä asiat aina selkeytyvät. Silloin sinä tiedät mitä tehdä,kunhan et hätäile.
      Ainoa on pitää pääsi kylmänä,että et lähde rönsyilemaan,muuten se kolahtaa omaan nilkkaan.

    • anteeksiantomukaan

      Ei kannata kostaa miehelle eikä tehdä hankalaksi elämää. Silloinhan teet omasta elämästäsi myös hankalan. Puhukaa ja korjatkaa välinne.Kyllä se onnistuu. Aika auttaa. Sinulla on oikeus käyttää naisesta vaikka mitä nimityksiä kotipiirissä. Tuo lumppu on lempeimmästä päästä. Ajan myötä siihen ei ole enää tarvetta, hänellä ei ole enää mitään merkitystä. Toivottavasti on hänkin oppinut jotain ja hänelle potkujen jälkeen avautuu uusi ovi viisaampana.

      • munmielestäsurullista

        On todella surullista, että mies voi käyttää valtaansa noin. Sääliksi lähes käy toista naista mutta on hänkin tiennyt, mihin päänsä pistää kun varatun kanssa alkoi vehtaamaan. Tuskin vaan lopputulosta arvasi. Onko oikeasti tuollaisia sikoja tuollaisessa asemassa, että voivat noin toimia vai onko aloitus provo?
        Mua itseäni kiinnostaisi tietää, mitä mies kertoi suuhteesta ap:lle. Mitkä syyt siihen johti ja oliko ensimmäinen kerta. Uskaltaisiko ap avata tilannetta lisää?


      • vastuutaeisaaunohtaa
        munmielestäsurullista kirjoitti:

        On todella surullista, että mies voi käyttää valtaansa noin. Sääliksi lähes käy toista naista mutta on hänkin tiennyt, mihin päänsä pistää kun varatun kanssa alkoi vehtaamaan. Tuskin vaan lopputulosta arvasi. Onko oikeasti tuollaisia sikoja tuollaisessa asemassa, että voivat noin toimia vai onko aloitus provo?
        Mua itseäni kiinnostaisi tietää, mitä mies kertoi suuhteesta ap:lle. Mitkä syyt siihen johti ja oliko ensimmäinen kerta. Uskaltaisiko ap avata tilannetta lisää?

        Kaikista merkityksellisin kohta kirjoituksessasi on vastuun näkökulma: "mutta on hänkin tiennyt, mihin päänsä pistää kun varatun kanssa alkoi vehtaamaan."

        Jokaisella on vastuu itsestään. Täällä kuulee juttuja toiseksi naiseksi ryhtyneiltä, jotka eivät tienneet olevansa toisia naisia. En oikein usko, että sellaisia on tai jos on, niin joku voisi selittää, miten tuo temppu on ylipäänsä mahdollinen. Kai nyt kaikilla on sen verran maalaisjärkeä päässä, että havaitsee olevansa toinen?


      • maalaisjärkieitoiminut

        Jos tapaa ihan tuntemattoman ihmisen, johon ihastuu kerralla, niin mistä voi tietää toisen siviilisäädyn? Luuletko, että kaikki siitä kertoo? Mulle itselleni kävi niin, että tapasin fiksun tuntuisen miehen baarissa, kemiaa löytyi heti. Tapailtiin pitkän aikaa ihan normaalisti mun mielestä. Pitkän parisuhteen jälkeen halusin edetä hiljalleen, ilman seksiä ja yhteisiä öitä. Miehelle se sopi ja ajattelin, että nytpä löytyi helmi lopultakin. Hän kertoi eronneensa ja lapsia oli yhteishuoltajuudessa, viikko-viikko systeemillä. Hän puhui paljon lapsistaan, eks-puolisostaan ei oikeastaan mitään. Se kai ainakin olisi pitänyt tajuta ottaa varoitusmerkkinä?
        Ajanoloon sitten päädyttiin sänkyyn. Hän tapasi muutaman kerran mun lapset, hänen lapsiaan en ehtinyt tavata. Mä mietin, että josko hänestä olisi mulle mieheksi ja miten jatko menee. En onneksi ehtinyt suuta avata ja kysellä että mitä meinaat, tuleeko meille parisuhde, muutetaanko saman katon alle. Puoliso nimittäin otti yhteyttä. Mä menin ihan lukkoon enkä saanut paljon sanaa suustani. Miehelle laitoin viestin, että mitä vittua. Pakkohan hänen sitten oli kertoa totuus, että oli puoliso ja lapsiakin enemmän kuin kaksi. Se juttu päättyi siihen.
        Meni pari vuotta, en kuullut miehestä enää yhtään mitään. Mietin välillä, että lieneekö elossa edes. Kunnes tuli viesti että miten menee ja olisi kiva tavata. Mä otin samassa luurin käteen ja soitin miehelle, että miksi sä vielä otat yhteyttä. Mies vastasi, että piti antaa pölyn laskeutua ja puolison rauhoittua. Kyseessä ilmeisesti paatunut pettäjä ja tuskin olin ensimmäinen vieras nainen, joka puolison tietoon tuli.
        Että näinkin voi käydä. Oppia ikä kaikki. Tuo kokemus vaan vaikutti minuun niin, että lähkökohtaisesti en luota yhdenkään miehen joka mua lähestyy, olevan oikeasti vapaa. Taitavat pettäjät osaa valehdella kotona niin että puoliso uskoo kaiken niin tottakai he osaavat valehdella myös vieraalle.


      • SamaKUVIO

        Mieti myös mitä vaimo on saanut sinusta kuulla. Sinut on haukuttu kaikilla sanoilla.


      • maalaisjärkieitoiminut kirjoitti:

        Jos tapaa ihan tuntemattoman ihmisen, johon ihastuu kerralla, niin mistä voi tietää toisen siviilisäädyn? Luuletko, että kaikki siitä kertoo? Mulle itselleni kävi niin, että tapasin fiksun tuntuisen miehen baarissa, kemiaa löytyi heti. Tapailtiin pitkän aikaa ihan normaalisti mun mielestä. Pitkän parisuhteen jälkeen halusin edetä hiljalleen, ilman seksiä ja yhteisiä öitä. Miehelle se sopi ja ajattelin, että nytpä löytyi helmi lopultakin. Hän kertoi eronneensa ja lapsia oli yhteishuoltajuudessa, viikko-viikko systeemillä. Hän puhui paljon lapsistaan, eks-puolisostaan ei oikeastaan mitään. Se kai ainakin olisi pitänyt tajuta ottaa varoitusmerkkinä?
        Ajanoloon sitten päädyttiin sänkyyn. Hän tapasi muutaman kerran mun lapset, hänen lapsiaan en ehtinyt tavata. Mä mietin, että josko hänestä olisi mulle mieheksi ja miten jatko menee. En onneksi ehtinyt suuta avata ja kysellä että mitä meinaat, tuleeko meille parisuhde, muutetaanko saman katon alle. Puoliso nimittäin otti yhteyttä. Mä menin ihan lukkoon enkä saanut paljon sanaa suustani. Miehelle laitoin viestin, että mitä vittua. Pakkohan hänen sitten oli kertoa totuus, että oli puoliso ja lapsiakin enemmän kuin kaksi. Se juttu päättyi siihen.
        Meni pari vuotta, en kuullut miehestä enää yhtään mitään. Mietin välillä, että lieneekö elossa edes. Kunnes tuli viesti että miten menee ja olisi kiva tavata. Mä otin samassa luurin käteen ja soitin miehelle, että miksi sä vielä otat yhteyttä. Mies vastasi, että piti antaa pölyn laskeutua ja puolison rauhoittua. Kyseessä ilmeisesti paatunut pettäjä ja tuskin olin ensimmäinen vieras nainen, joka puolison tietoon tuli.
        Että näinkin voi käydä. Oppia ikä kaikki. Tuo kokemus vaan vaikutti minuun niin, että lähkökohtaisesti en luota yhdenkään miehen joka mua lähestyy, olevan oikeasti vapaa. Taitavat pettäjät osaa valehdella kotona niin että puoliso uskoo kaiken niin tottakai he osaavat valehdella myös vieraalle.

        Helppoa varmaan mennä tuon taakse piiloon?

        Eihän sitä miehen siviilisäätyä saa tietoon muuten kuin mieheltä. Jos mies sanoo olevansa eronnut, niin voi toki pyytää häntä todisteen siitä. Avioerohan hoidetaan käräjäoikeuden päätöksellä lainvoimaiseksi, joten miehellä on oltava tosite siitä. Myös lasten huoltajuudesta ja tapaamisoikeuksista yms. on oltava tosite, joten voisihan sitäkin pyytää mieheltä todisteeksi erosta.

        Jos mies ei ole ollut aviossa eikä hänellä ole lapsiakaan, niin silloin ainakin minä koettaisin tehdä heti alussa treffejä sinne, missä mies asuu. Jos mies alkaisi keksimään kaikenlaisia selityksiä sille, miksi siellä ei voitaisi tavata, niin ainakin minua alkaisi epäilyttämään, että onkohan sillä miehellä jotain salattavaa? Kenties vaikka oma puoliso samassa asunnossa?


    • eilumppuilla

      Ei sun tarvitse kostaa, kun kosto saapuu omia aikojaan ja siitä rytäkästä saat miehesi emämunauksen takia kärsiä itsekin. Paras olisi jos voisit olla miehesi tukena ja että miehesi osais olla sen arvoinen. Aina naisia kiihottaa varat ja valta. Mikäs sen parempi ja lähellä kuin pomo, mut se on tuhon tie monessa suhteessa.

    • Jätä mies, eiköhän siinä jo ole kostoa riittämiin.

    • IrtisanottuPano

      Hyvä että mun miehen tuleva x löysi itselleen tekemistä ja uusia ystäviä, eli tämän palstan ja kommentoijat.
      Ei multa palkanjuoksu loppunut vaikka sainkin ohjeet olla tekemättä työtä pelipaikalla.
      Firman muutkin edut kuten tilinkäyttö, auto ja asunto kuten ennenkin.
      Tiedoksi myös kostajalle, että mä oon parempi sängyssä.

      • eilumppuilla

        Tyrkky ja helppo pano olit. Työpaikan mätäpaise. Miehen iran pilaaja. Perheen rikkoja. Avioerolasten tekujä. Kaiken lisäksi olet kateellinen ja häijy. Ja pelkkä provo olet, mut oikea kyynmyrkky.


      • oikeintoimittu

        Päivän paras! Jatka vaan samaan malliin. Noin se usein vaan menee, salasuhde ei pääty mihinkään. Vaimon rauhoittamiseksi keksii pettäjä vaikka mitä. Nythän sä voit tehdä etätyötä vaimon tietämättä ja rauha on maassa. Mahtavaa.

        Mutta kai sä kuitenkin vaadit myös kertakorvausta kivun ja säryn lisäksi?


      • etnytviittis
        eilumppuilla kirjoitti:

        Tyrkky ja helppo pano olit. Työpaikan mätäpaise. Miehen iran pilaaja. Perheen rikkoja. Avioerolasten tekujä. Kaiken lisäksi olet kateellinen ja häijy. Ja pelkkä provo olet, mut oikea kyynmyrkky.

        Eihän tuo ap ole eroa ottamassa miehestä joten perhe ei rikkoudu eikä tule avioerolapsia. Mies itse uransa pilasi jos pilasi. Työpaikan mätäpaise on ylemmässä asemassa oleva mies, joka lähtee vehtaamaan vieraiden naisten kanssa. Hänet pitäisi kuohita. Emme muuten tiedä, tiesikö ap:n tarinan vieras nainen miehen olevan avioliitossa. Sehän muuttaisi miehen tekemiset vielä pahemmaksi. Vai?


    • Niitti333

      Usein käy niin että pomo rakastuu alaiseen ja antaa ymmärtää että työpaikkansa saa pitää jos suostuu salasuhteeseen. Alaisen täytyy maksaa laskut, vuokran, ehkä opintovelkoja...
      Mikä neuvoksi? Leipäjonon jatkoksi ei tekisi mieli mennä...

      Täytyy aina muistaa että pomo - alainen tilanteessa on kyse auktoriteettiasemasta. Tässäkin jutussa mies on mitä todennäköisimmin aloittanut vokottelun. Mieshän se useimmiten on.
      Tiedän sellaisiakin tapauksia että nainen ei ole suostunut suhteeseen, ja SIKSI on saanut potkut.
      Sitten kun käry käy, se jännittävä ja ihana salasuhde muuttuukin inhottavaksi ja likaiseksi ja salarakas huoraksi. Mies sanoo ''huoran'' irti, käyttää siis valtaansa väärin.
      Miehen olisi pitänyt pidättäytyä väärästä vallankäytöstä ja käsitellä asia toisin.
      Hyvä pomo ei toimi noin, henkilökohtaista yksityiselämään liittyvää asiaa ei saa sekoittaa työasiaan.

      Käyttikö mies siis pomon valta-asemaa väärin, halusiko hän kostaa ''huoralle'' koska oli muuttunut likaiseksi käryn jälkeen? Käytti. Vai vaatiko ap että laita lutka meneen?
      Ehdottomasti epäoikeudenmukaista. Jokaisella on oikeus pitää työpaikkansa. Tai sitten kummankin petturin täytyy lähteä.

      • Eihän kyse oo aina edes rakastumisesta. Mun kohdalla pomo ties jo mut koeajalle ottaessa, et velkaa oli ja mä tarvitsin työpaikkaa kipeesti saadakseni maksettuu sitä pois. Eikä sitä työtä ollu saatavilla sillä alueella niin paljoa. Eikä mulla ollu oikein mahdollista muuttaakaan muualle, ku olin vasta saanu muutettua siellä omaan asuntoon.
        Hänen vaihtoehdot mulle oli, et joko annan hänelle seksiä pari kertaa viikossa tai etsin uuden työpaikan. Ja jos koetan valittaa siitä, nii hän muistutti olevansa naimisissa oleva kunniallinen pomo ja mun katkerat valitukset seksiehdotuksista kuitattaisiin hyvin nopeaan valheiksi ja hänen mustamaalaamiseksi.
        Ei ainakaan mulla ollu paljoo vaihtoehtoja sillo ku suostua. Onneks hän oli edes siedettävän oloinen, vaikkei mikään ihannemies ollutkaan. En viitti alaa avaa et mille minusta tuntu, mut ei se hauskaa aina ollu. Varsinki kun mun täyty suostuu sellaseen seksiin ku hän halus.
        Vajaan vuoden olin siellä, kunnes sain toisen työn hieman kauempaa ja muutin veks sieltä. Oon ollu siitä hiljaa, ku ei siitä olis ollut mulle enää mitään hyötyy alkaa kylillä siitä huutelee. Menny mikä menny. Oon vaan joskus miettiny, et kukakohan onneton sillä pomolla on nykyisin panona? Tuskin hän on sitä toimintaansa on lopettanu, vaik mä siitä paskasta pääsinkin eroon.


    • apkerromeille

      Ap, mikä osuus sinulla oli asiaan siinä, että toinen nainen sai lähteä? Vaaditko sä miehen tekemään noin radikaalin ratkaisun? Oliko ensimmäinen kerta vaiko ensimmäinen tapaus, joka tuli sun korviin asti?
      Miehen maine ei tuosta kasva. Ihan varmasti kohta tietää kaikki, millainen mulkku sulla on miehenä. Nainen oli ilmeisesti nuori ja kokematon kun tuollaiseen suostui. Tai miehesi oli saanut alistettua hänet jotenkin valtaansa.
      Mieti oikeasti, kannattaako sun tuhlata rakkauttasi mieheen. Et sä rakastamalla hänestä uskollista saa. Hän muuttuu vain omasta halustaan, oman itsensä tähden, ei sun eikä kenenkään muun.
      Anteeksi sä pystyt ajanoloon antamaan mutta unohda et varmasti koskaan. Sä puhut aloituksessa kostosta. Kenelle sä loppuviimein haluat kostaa? Miehellesi vai sille toiselle naiselle? Sä voit lumputella häntä niin paljon kuin haluat. Mutta älä ole niin naurettava, että julkisesti sen teet.
      Kerrotko meille uteliaille, mitä miehesi kertoi pettämisestään. Haukkuiko hän myös sen toisen naisen? Mä en käsitä ikinä, miten siitä toisesta tulee lumppu kun käry käy. Jotain hyvää hänessä kuitenkin on ollut, että mies on suhteeseen hänen kanssaan alkanut.
      Kostoista paras on ehkä se, että näytät miehellesi, ettei hänen temppunsa sun maailmaa hetkauta mitenkään. Vaikka vituttaisi.
      Sinänsä jännä ketju. Sä pyysit apua kostoon ja suurin osa porukasta teilaa sun miehesi täydeksi siaksi. Miltä se tuntuu? Kannattaako sikaan rakkauttaan tuhlata?

      • Hhjchkvlvv

        Sun kaltaiset ap:n kimppuun hyökkääjät on kuvottavia. Vielä pitäis päästä lyömään lyötyä? Mieti vähän. Pettäminen ja pettämiseen osallistuminen on väärin, et haista kuule paska ja puukon kääntäminen hasvassa. Joskus joku voi olla nuori ja viaton, mut moni pokaamalla pokaa pomoja. Mieti jos itelläsi olisi menestyvä mies. Niille riittää aina houkuttelijoita ja vaimon asemaa kadehtivia.


      • tarkoituseiolluloukata
        Hhjchkvlvv kirjoitti:

        Sun kaltaiset ap:n kimppuun hyökkääjät on kuvottavia. Vielä pitäis päästä lyömään lyötyä? Mieti vähän. Pettäminen ja pettämiseen osallistuminen on väärin, et haista kuule paska ja puukon kääntäminen hasvassa. Joskus joku voi olla nuori ja viaton, mut moni pokaamalla pokaa pomoja. Mieti jos itelläsi olisi menestyvä mies. Niille riittää aina houkuttelijoita ja vaimon asemaa kadehtivia.

        Pettäminen ja pettämiseen osallistuminen on väärin. Sä itse kuitenkin lienet niitä ihmisiä, jotka vakaasti uskoo että aina, ihan aina se vieras ihminen on aloitteentekijä. Sä et usko, että tuollaiset ap:n miehen kaltaiset kuvottavuudet tekee itse sen aloitteen. Kukaan ei varmasti kadehdi pettävän miehen vaimoa. Pikimminkin säälivät ja miettivät, ettei kenenkään tarvitse alistua elämään tuollaisen miehen rinnalla ja miksi petetty niin tekee. Onko rakkaus oikeasti se voima, joka saa antamaan kaiken kokemansa vääryyden anteeksi?

        Itse en usko lainkaan, että mies oli ensikertaa asialla. Jos on menestyvä mies, niin kai siihen asemaan pääsemiseksi tarvitsee myös älyä? Ja sen älyn fiksusti käyttämiseen kuuluu mun mielestä se, ettei käytä toisia hyväkseen. Ettei lähde salasuhteilemaan vaikka millainen seireeni houkuttelisi. FIksu ja menestyvä mies uskaltaa ja osaa sanoa että ei kiitos, mä olen varattu. Eikä tee itse aloitteita mihinkään suuntaan. Pettävä ihminen ei arvosta eikä kunnioita ketään ihmistä, ei edes vaimoaan.

        Mä en tarkoittanut hyökätä ap:n kimppuun. Pettäminen ei missään nimessä ole hänen vikansa. Yritin vaan saada hänet näkemään, millaisen miehen kanssa hän on aviossa. Ja kannattaako oikeasti tuhlata rakkauttaan mieheen, joka tuskin ikinä tulee muuttumaan uskolliseksi. Miten sun mielestä, kannattaako?


    • vitutussata

      Kiitos kaikille positiivisista viesteistä, eiköhän tästä selvitä tavalla tai toisella. 16 vuotta ei halua kukaan heittää ihan kevein perustein pois, tietty meidän neljän lapsen hyvinvointi menee oman edelle ja on meille kummallekin se kaikista tärkein asia.

      Uskon että ukko otti opiksi tästä eikä enää vaaranna omaa perhettään eikä korkeaa palliaankaan missä istuu, tosin hän oli kyllä siitä valmis luopumaan kunhan vaan perhe säilyy ;)

      ja teille kaikille jotka niin kovasti puolustatte tätä naisparkaa - hän tiesi tasan tarkkaan että mies on naimisissa mutta hän ei siitä välittänyt paskan vertaa vaan yritti paremman elintason toiveessa luikerrella meidän väliin.. ja kyllä- olen kaikki viestit ja sähköpostit lukenut jossa tämä epätoivoinen yh-lumppu ( en ihmettele yhtään että on) vikittelee kaikin mahdollisin keinoin miestäni ja haukkuu minua vitun akaksi yms yms..

      no, sen voin kertoa että tästä maasta hänen on hyvin vaikeaa saada mitään duunia, siitä pidän kyllä huolen ..

      ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön - vai miten se nyt meni ;)

      mukavaa kevättä kaikille - pitäkää huoli siitä mitä teillä on <3

      • mukavaakevättä

        Koetas nyt rauhoittua vaikka sua vituttaakin. Et sä sentään niin vaikutusvaltainen ihminen voi olla, etteikö tuo nainen saisi mitään duunia mistään. Kunhan vaan vihoissasi kiehut ja uhoat. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Sääli ettei sun ukkosi kestänyt vaan päätyi paskamaiseen ratkaisuun erottaessaan naisen.
        Sori vaan, mutta en hetkeäkään usko, ettäkö nainen olisi vikitellyt sun miestä ilman vastakaikua. Sun miehellä oli suu sanoa ei. Miksi hän ei niin tehnyt? Mistä syystä hänellä on oikeus sun mielestä kohdella naisia niin kuin hän on kohdellut sua ja sitä toista?
        Kukaan ei tule kenenkään parisuhteen väliin ellei se parisuhteessa oleva anna siihen mahdollisuutta. Milloin sen tajuat?
        Ja koston kohde taisi olla se toinen ei sun mies?


      • parastako.elämää
        mukavaakevättä kirjoitti:

        Koetas nyt rauhoittua vaikka sua vituttaakin. Et sä sentään niin vaikutusvaltainen ihminen voi olla, etteikö tuo nainen saisi mitään duunia mistään. Kunhan vaan vihoissasi kiehut ja uhoat. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Sääli ettei sun ukkosi kestänyt vaan päätyi paskamaiseen ratkaisuun erottaessaan naisen.
        Sori vaan, mutta en hetkeäkään usko, ettäkö nainen olisi vikitellyt sun miestä ilman vastakaikua. Sun miehellä oli suu sanoa ei. Miksi hän ei niin tehnyt? Mistä syystä hänellä on oikeus sun mielestä kohdella naisia niin kuin hän on kohdellut sua ja sitä toista?
        Kukaan ei tule kenenkään parisuhteen väliin ellei se parisuhteessa oleva anna siihen mahdollisuutta. Milloin sen tajuat?
        Ja koston kohde taisi olla se toinen ei sun mies?

        Eihän tuo ap.nainen voi ukostaan erota, kun ukolla on hyväpalkkainen duuni ja ilman sen kautta tulleita rahoja tuo avaajalumppu joutuisi muuttaa pienempään asumaan. Ja kaiken lisäksi hänen oma elintaso romahtaisi ja olisi itsekin pakko mennä duuniin. Pakkohan hänen on siinä on sitä toista syyttää, kun hänellä on pelko persiissä, että ukko ottaa eron ja hän jää tyhjän päälle.


      • Vitutussata
        parastako.elämää kirjoitti:

        Eihän tuo ap.nainen voi ukostaan erota, kun ukolla on hyväpalkkainen duuni ja ilman sen kautta tulleita rahoja tuo avaajalumppu joutuisi muuttaa pienempään asumaan. Ja kaiken lisäksi hänen oma elintaso romahtaisi ja olisi itsekin pakko mennä duuniin. Pakkohan hänen on siinä on sitä toista syyttää, kun hänellä on pelko persiissä, että ukko ottaa eron ja hän jää tyhjän päälle.

        No nyt osuit naulan kantaan:))))
        Olishan se aivan hirveetä jos joutuis vaikka johonkin rivarinpätkään muuttamaan


      • karmanlakiiii
        Vitutussata kirjoitti:

        No nyt osuit naulan kantaan:))))
        Olishan se aivan hirveetä jos joutuis vaikka johonkin rivarinpätkään muuttamaan

        Anna vaan anteeksi äijälle. Mutta todennäköisesti äijä ei pysty pitämään piliä pöksyissä vaan pölyn laskeuduttua ja huomatessaan että olet tuudittautunut itsepetokseen, löytää uuden kullan.
        Ehkä jopa haluaa aloittaa uuden elämänjakson ja ottaa eron? Mikä sitten neuvoksi?
        Yh-lumpuksi rivarinpätkään...?


      • sivustaheitän
        Vitutussata kirjoitti:

        No nyt osuit naulan kantaan:))))
        Olishan se aivan hirveetä jos joutuis vaikka johonkin rivarinpätkään muuttamaan

        Rivarinpätkissä asuu onnellisia ihmisiä.


      • Ztsräkyti
        mukavaakevättä kirjoitti:

        Koetas nyt rauhoittua vaikka sua vituttaakin. Et sä sentään niin vaikutusvaltainen ihminen voi olla, etteikö tuo nainen saisi mitään duunia mistään. Kunhan vaan vihoissasi kiehut ja uhoat. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Sääli ettei sun ukkosi kestänyt vaan päätyi paskamaiseen ratkaisuun erottaessaan naisen.
        Sori vaan, mutta en hetkeäkään usko, ettäkö nainen olisi vikitellyt sun miestä ilman vastakaikua. Sun miehellä oli suu sanoa ei. Miksi hän ei niin tehnyt? Mistä syystä hänellä on oikeus sun mielestä kohdella naisia niin kuin hän on kohdellut sua ja sitä toista?
        Kukaan ei tule kenenkään parisuhteen väliin ellei se parisuhteessa oleva anna siihen mahdollisuutta. Milloin sen tajuat?
        Ja koston kohde taisi olla se toinen ei sun mies?

        Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Tekee hyvää nähdä miten selkeästi teitä harmittaa, kun kakkonen sai sen minkä ansaitsi.


      • kakkonenvoitti
        Ztsräkyti kirjoitti:

        Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Tekee hyvää nähdä miten selkeästi teitä harmittaa, kun kakkonen sai sen minkä ansaitsi.

        Kakkonen tuossa tilanteessa on voittaja. Kusipää ukko jatkaa touhujaan työpaikalla ja vaimo parka vaan koettaa rakkaudellaan saada ukon uskolliseksi. Mä toivon totisesti, että koko työyhteisö saa tietää, miten ällöttävä äijä heillä on esimiesasemassa.


      • venividivicivaimitenseme
        kakkonenvoitti kirjoitti:

        Kakkonen tuossa tilanteessa on voittaja. Kusipää ukko jatkaa touhujaan työpaikalla ja vaimo parka vaan koettaa rakkaudellaan saada ukon uskolliseksi. Mä toivon totisesti, että koko työyhteisö saa tietää, miten ällöttävä äijä heillä on esimiesasemassa.

        Ihme ja kumma. Voittajia ei ole kolmoisdraamoissa. Kaikki pelkkiä häviäjiä jälkikasvua myöten.

        Lienee kakkosten ajatusmaailmaa tämä voittaminen. Ainoan kerran, kun siihen olen törmännyt, niin kuulin sen omissa parisuhteissaan pettymyksensä toisen niskaan kaataneelta kakkoselta.


    • kevätjonot

      No perhe säilynyt koossa. Jos homma hoidettu siististi, ei työpaikka tiedä ja tuskin se yh leipäjonoonkaan joutuu ja jos joutuu,, oppiipahan olemaan nimittelemättä vaimoja.

      • jännäjuttutaas

        On se jännä juttu, että vaimot luulee olevansa kaikkien muiden naisten yläpuolella tittelinsä avulla. Vaimot saa nimitellä vieraita naisia vaikka miten inhottavilla nimityksillä mutta annas olla, jos joku uskaltaa heitä vittumaiseksi akaksi nimittää niin sota alkaa. Onhan tuo ap aika keljumainen ihminen kun nauttii siitä, että toinen nainen sai lähteä. Uhoaa vielä, että naisen uuden työpaikan saantiinkin voi vaikuttaa. Tuskimpa kuitenkaan voi.
        Tässäkin tapauksessa taas nähtiin, että mies pääsee kuin koira veräjästä. Harva mies taitaa oppia uskolliseksi kerrasta. Koska hänelle ei tule siitä mitään seuraamuksia. Vähän itkee kotona että sua mä vain rakastan ja väkisin se toinen yritti häntä sänkyynsä saada. Tosiasiahan on, ettei ketään viedä väkisin yhtään mihinkään. Toivottavasti ap sen tajuaa.
        Keskustelun paikka heillä ilmiselvästi on. Täytyyhän ap:n uskaltaa asettaa miehelle myös muita ehtoja. Ei riitä, ettei vieras nainen ole enää töissä miehen firmassa. Onhan siellä varmasti muitakin naisia, joihin mies iskee kiinni kun pöly laskeutuu.


      • ejhkbkknlö

        Kirjoituksesi jokaisesta lauseesta huomaa, ettet ymmärrä. Noin vihaisenakin se on murto-osa siitä kaikesta pahasta jonka petetyt (kaikki läheiset) kokevat. Voisit vain toivoa, että voit pitää nuo pikkumurheesi.


    • Entistäenkaipaa

      En kostaisi vaan lähtisin- ihan itseni vuoksi. En välttämättä jättäisi heti erohakemusta, mutta matkan päästä saisin etäisyyttä mieheen ja näkisin asiat selvemmin. Yksin (ilman miestä) viha laantuisi, saisin elää vain itselleni ( ja lapsille) ja huomaisin, että muitakin ihmisiä on olemassa. Ehkä tajuaisi miksi mies käyttäytyi joskus aiemminkin omituisesti enkä enää palaisi vaikka hän haluaisikin. Tai sitten tajuaisi, etä hän hairahti syystä, jonka voinkin ymmärtää ja voisin antaa anteeksi ja jatkaisimme yhdessä, jos hänkin sitä edelleen toivoisi. Muuten erillään entistä muistellen uutta kohti❤Voimia ja hyvää kevättä!

    • kerroapmitenjatko

      Luuletko ap, että vieraan naisen erottaminen oli ratkaisu teidän väliseen luottamuspulaan? Asia tulee kalvamaan sua loppuikäsi, jos ette keskustele asiasta kunnolla. Onko miehesi oikeasti sitä mieltä, että vieras nainen vaan vei ja hän ei mahtanut asialle mitään? Mun mielestä olisi mahtanut jos olisi halunnut.

    • kesääkohtimennään

      Jotenkin osa vastauksista kuvastaa täysin ymmärtämättömyyttä asiaan. Ei ole neljän lapsen kanssa mieltä lähteä kotoa yhtään mihinkään ja sotkea heidänkin kuvioitaan. Katsele ja kuuntele. Hae keskusteluapua vaikka yksin. Avioliittoa ei kannata laittaa roviolle. Keskustelkaa. Sinä olet vihainen ja miestä harmittaa. Toisin kuin useat täällä, olen sitä mieltä, että hyvä , kun nainen joutui jättämään työnsä. Ja on luonnollista, että vaadit sitä. ja hyvä että mies sen toteutti. Tuosta nimittelystä. Vaimo on vaimo ja toinen mikä onkaan. Jätä hänet omaan arvoonsa ja keskity oman perheen hyvin vointiin. . Olet jo osoittanut, että ilman seuraamuksia asia ei mennyt ja jatko on yhteisissä käsissänne ja voi poikia hyvääkin💖.

      • eimenejakeluunminulle

        Mun oikeustajuun ei vaan mahdu, miksi nainen joutui jättämään työnsä? Miehen harjoittama vallankäyttö on mun mielestä aivan käsittämätöntä. Eikö asiaa olisi voinut ratkaista toisin?
        Mies pääsi kuin koira veräjästä. Jälleen kerran. Ja vihat niskaansa sai vieras ihminen. Kertokaa te muut petetyt, minkä logiikan mukaan tuo asia meni teidän mielestänne oikein? Miksi ette vastuuta tapahtumista omaa miestänne?
        Mua petettiin. Mun petti mun eks-mies. Ei se toinen nainen.


      • kaikeneitarvitsemennäjak
        eimenejakeluunminulle kirjoitti:

        Mun oikeustajuun ei vaan mahdu, miksi nainen joutui jättämään työnsä? Miehen harjoittama vallankäyttö on mun mielestä aivan käsittämätöntä. Eikö asiaa olisi voinut ratkaista toisin?
        Mies pääsi kuin koira veräjästä. Jälleen kerran. Ja vihat niskaansa sai vieras ihminen. Kertokaa te muut petetyt, minkä logiikan mukaan tuo asia meni teidän mielestänne oikein? Miksi ette vastuuta tapahtumista omaa miestänne?
        Mua petettiin. Mun petti mun eks-mies. Ei se toinen nainen.

        Et voi ehkä ymmärtääkään, jos heti pettämisen tultua ilmi, pakkasit kamasi ja otit eron. Pettäjä, joka jää petetyn rinnalle, ei kyllä koskaan pääse kuin koira veräjästä. Pettäjä, joka yrittää korjata parisuhteensa, muistaa sen virheensä aina ja myös aika-ajoin näkee puolisossaan, siinä parjatussa petetyssä, aiheuttamansa vaurion luottamuksessa. Yhtä hyvin voisi kysyä, että miten nämä kolmannet pyörät pääsevät kuin koira veräjästä, eikä edes omatunto soimaa, kun jo uutta ukkomiestä pyöritetään? Että millainen se oikeustaju sitten oikein onkaan. Yleensä asioihin on monenlaisia ratkaisuja, mitä luovempi ihminen sitä enemmän, olisihan pettäjä voinut itsekin irtisanoutua tai vaikkapa myydä yrityksensä, olisiko silloin joku oikeustajullinen ollut tyytyväinen?


      • kaikeneitarvitsemennäjak kirjoitti:

        Et voi ehkä ymmärtääkään, jos heti pettämisen tultua ilmi, pakkasit kamasi ja otit eron. Pettäjä, joka jää petetyn rinnalle, ei kyllä koskaan pääse kuin koira veräjästä. Pettäjä, joka yrittää korjata parisuhteensa, muistaa sen virheensä aina ja myös aika-ajoin näkee puolisossaan, siinä parjatussa petetyssä, aiheuttamansa vaurion luottamuksessa. Yhtä hyvin voisi kysyä, että miten nämä kolmannet pyörät pääsevät kuin koira veräjästä, eikä edes omatunto soimaa, kun jo uutta ukkomiestä pyöritetään? Että millainen se oikeustaju sitten oikein onkaan. Yleensä asioihin on monenlaisia ratkaisuja, mitä luovempi ihminen sitä enemmän, olisihan pettäjä voinut itsekin irtisanoutua tai vaikkapa myydä yrityksensä, olisiko silloin joku oikeustajullinen ollut tyytyväinen?

        Miten nii se pettäjä siitä kärsis? Jos hän ei alunperinkään sitä kadu, vaan katuu ainoastaan sitä, et jäi kiinni, niin aika helpolla hän siinä pääsee.
        Millä ajalla hän korjaa oikein parisuhdettaan? Ukko painaa pomona duunia pitkää päivää ja eukko makaa kotona penskojen kanssa. Ja ukolla on kaikki välineet jatkaa pettämistä, ottaa vaan jonkun uuden naisen töihin mitä panna. Kun hän vielä näkee, et oma eukko ei halua silti hakee eroo itse, vaikka hän häslää muiden naisten kaa, nii siinäpä on miettimistä. Eukollekin.


      • eimeemunjakeluun
        kaikeneitarvitsemennäjak kirjoitti:

        Et voi ehkä ymmärtääkään, jos heti pettämisen tultua ilmi, pakkasit kamasi ja otit eron. Pettäjä, joka jää petetyn rinnalle, ei kyllä koskaan pääse kuin koira veräjästä. Pettäjä, joka yrittää korjata parisuhteensa, muistaa sen virheensä aina ja myös aika-ajoin näkee puolisossaan, siinä parjatussa petetyssä, aiheuttamansa vaurion luottamuksessa. Yhtä hyvin voisi kysyä, että miten nämä kolmannet pyörät pääsevät kuin koira veräjästä, eikä edes omatunto soimaa, kun jo uutta ukkomiestä pyöritetään? Että millainen se oikeustaju sitten oikein onkaan. Yleensä asioihin on monenlaisia ratkaisuja, mitä luovempi ihminen sitä enemmän, olisihan pettäjä voinut itsekin irtisanoutua tai vaikkapa myydä yrityksensä, olisiko silloin joku oikeustajullinen ollut tyytyväinen?

        En pakannut vaan käytiin ihan pariterapian kautta ja yritettiin saada suhdetta uuteen nousuun. Mutta kun luottamuksen kerran menettää, mun hermoilla ei odotella, josko se takaisin tulee.
        Mä olen ihan varma että tuo mies ei ole kärsinyt ollenkaan. Naureskelee partaansa, että selvisimpäs helpolla ja miettii jo varmasti, ketä seuraavaksi käy painamaan. Jos osoitti katumuksen merkkejä, katui ainoastaan sitä että jäi kiinni. ja tietenkin kävi pelko perseessä, että mitä jos se onkin hän joka joutuu työpaikalta lähtemään.
        Varmasti vituttaa sitä kolmatta osapuolta jälkeenpäin. Nimittäin se, ettei ollut lujempi ja kieltäytynyt irtisanomasta itseään. Niinhän tuossa on käynyt, hänet on pakotettu siihen.
        En kattelisi hetkeäkään tuollaista ukkoa, joka oman nahkansa pelastaakseen tekee tuollaista. Onneks mun eks ei ollut niin idiootti, että olisi sitä toista naista käynyt haukkumaan.


      • jepjepjeppiä
        eimeemunjakeluun kirjoitti:

        En pakannut vaan käytiin ihan pariterapian kautta ja yritettiin saada suhdetta uuteen nousuun. Mutta kun luottamuksen kerran menettää, mun hermoilla ei odotella, josko se takaisin tulee.
        Mä olen ihan varma että tuo mies ei ole kärsinyt ollenkaan. Naureskelee partaansa, että selvisimpäs helpolla ja miettii jo varmasti, ketä seuraavaksi käy painamaan. Jos osoitti katumuksen merkkejä, katui ainoastaan sitä että jäi kiinni. ja tietenkin kävi pelko perseessä, että mitä jos se onkin hän joka joutuu työpaikalta lähtemään.
        Varmasti vituttaa sitä kolmatta osapuolta jälkeenpäin. Nimittäin se, ettei ollut lujempi ja kieltäytynyt irtisanomasta itseään. Niinhän tuossa on käynyt, hänet on pakotettu siihen.
        En kattelisi hetkeäkään tuollaista ukkoa, joka oman nahkansa pelastaakseen tekee tuollaista. Onneks mun eks ei ollut niin idiootti, että olisi sitä toista naista käynyt haukkumaan.

        Et voi tietää kenenkään kärsimyksistä yhtään mitään, ainoastaan omastasi. Harmi, että sulla oli niin heikot hermot, mutta sun on niiden kanssa vaan pärjättävä ja tehtävä ne ratkaisut, jotka sun hermoille sopii ja taas muiden hermoistahan et voi tietää mitään.


    • kostoonsuloinen

      Puhut paskaa, ketään ei voi erottaa noin vaan ei siis pidä paikkaansa. Toiseksi hanki sinäkin salasuhde ja jatkat miehesi kanssa. Samoin tein minä kun avovaimon salasuhde tuli ilmi, pistin muijan ojennukseen ja hankin itselleni myös vakipanon. Nyt on sitten puntit tasan ja elämä jatkuu.

      • vitutussata

        Todellakin voi ja näitä tapahtuu kokoajan, ei muuta kun paperi nenän eteen ja nimi alle tai sit savustetaan sut väkisin ulos.. kumman valitset? ensin haet dillelomaa perseen jakamisesta ja kun se loppuu niin laitat nöyryytettynä ja häpeissäsi nimen alle, simple as that.

        aivan oikein näille pyrkyreille - riskit tietää jokainen kun lähtee pelleilemään, jos käry käy niin siitä valitettavasti maksaa jompikumpi- yleensä se heikommassa asemassa oleva.


      • kuvottaa
        vitutussata kirjoitti:

        Todellakin voi ja näitä tapahtuu kokoajan, ei muuta kun paperi nenän eteen ja nimi alle tai sit savustetaan sut väkisin ulos.. kumman valitset? ensin haet dillelomaa perseen jakamisesta ja kun se loppuu niin laitat nöyryytettynä ja häpeissäsi nimen alle, simple as that.

        aivan oikein näille pyrkyreille - riskit tietää jokainen kun lähtee pelleilemään, jos käry käy niin siitä valitettavasti maksaa jompikumpi- yleensä se heikommassa asemassa oleva.

        Sulla on paska äijä, sori vaan. Panna uskaltaa vierasta ja sitten kun käry käy, oma nahka pelastetaan ensin. Miten sä voit edes jatkaa suhdetta tuollaisen kuvotuksen kanssa? Hän käyttää hyväkseen naisia, suakin. Kuvottaa.


      • joopajooniinseon
        kuvottaa kirjoitti:

        Sulla on paska äijä, sori vaan. Panna uskaltaa vierasta ja sitten kun käry käy, oma nahka pelastetaan ensin. Miten sä voit edes jatkaa suhdetta tuollaisen kuvotuksen kanssa? Hän käyttää hyväkseen naisia, suakin. Kuvottaa.

        Mitä nyt suustas päästelet? Jokaisen kakkosnaisen toiveuni kyseessä, eihän silloin mikään kuvotus voi olla. Usein se alkaa jälkikäteen kuvotella ja aika monellakin.


      • vitutussata
        kuvottaa kirjoitti:

        Sulla on paska äijä, sori vaan. Panna uskaltaa vierasta ja sitten kun käry käy, oma nahka pelastetaan ensin. Miten sä voit edes jatkaa suhdetta tuollaisen kuvotuksen kanssa? Hän käyttää hyväkseen naisia, suakin. Kuvottaa.

        samaa mieltä, en usko että voinkaan niin valitettavaa kun se onkin lasten puolesta.
        joka päivä inho ja raivo kasvaa vaikka esitänkin aivan muuta. Suurin ongelma tässä on itselläni erittäin vaativa ja raskas henkinen työ, en todellakaan haluaisi että sen paskaläjän tekoset vaikuttaa siihen mutta mutta...

        todellinen supermulkku, voitte uskoa et on omaa myrkkyään saanut niellä sekä aamiaisella että iltapalalla..


    • elämässäniinmontapuolta

      Jokainen ymmärtää, että helppo on päästä irti työntekijästä, jos ei ole kysymys julkisesta työnantajasta. Parempikin tytölle kuin kulkea stigma otsassa. Mikä muuten itse eronneilla naisilla on ihan raivoon asti vaahdota, että ei onnistu, tekee uudelleen, itse lähdin het jne kuin se vain olisi oikea ratkaisu. Tunnen monta, joka on harmitellut nopeaa eroaan. Oma elintaso, lasten elintaso laskenut. Lapset ikävöivät isäänsä. Ja monta kertaa naiset myös miestään. Järkeä kehiin.

      • hermotkopinnassa

        Niinhän se on, hyvin kokoat juuri ne tärkeät asiat esille. Ne hermot, ne hermot, ettei edes kymmeneen ehdi laskea. Pikaistuksissa tehty ero voi kaduttaa, jos vaan se hermo kestäisi, että kuohunta oman pään sisällä ja sydämessä hiukan tasoittuu. Ratkaisut, jotka kuitenkin vaikuttavat koko elämään ja myös jälkikasvun elämään pitäisi pystyä tekemään rauhoittuneessa tilassa.

        Sama huomio myös täällä, eronneet ovat juuri noin käyttäytyviä kuin kuvailet. Ehkä ne omat pettymykset vain sillä tavalla purskahtavat pintaan ja sisarten silmille, koska aina eronneelta tulee opastus, kuinka hienoa on erota ja elää ohjaten omaa elämää. Tuokin sanonta ohjata omaa elämää on outo, koska siitä tulee tunne kuin aiemmin olisi ollut vain jonkun jalkavaimo ja liikkumatila olisi ollut hellan ja nyrkin väli.


    • dftgy

      Ap.Teidän avioliitto on teidän asia, teet mitä tahdot. Neuvoisin ottamaan aikalisän ja harkitsemaan asioita. Ota selvää mikä miehesi on oikeasti miehiään, siitä on hyvä alkaa.

    • Älä.petä

      Kun miehesi on noin alhaisesti käyttäytynyt, ei ole ihme jos et pysty antamaan anteeksi ja vaikka annatkin anteeksi, unohda et. Ei uskottomuutta noin vaan unohda, on se niin alhainen teko puolisoa kohtaan. Kostonhalukin voi tulla mutta hyödyttääkö se sinua? Joskus sekin voi viedä kierteeseen josta on itselle vain haittaa.
      Lapsesi ovat ilmeisesti (?) vielä pieniä ajattele ensisijaisesti heitä. He ovat aina syyttömiä ja heille molemmat vanhemmat ovat yhtä tärkeitä vaikka mitä olisi tapahtunut. Elä heidän vuokseen kunniallisena vanhempana. Se palkitsee ajan myötä sinut.
      Jos päätät jatkaa liittoa tee miehellesi tiettäväksi että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Voi olla että tuo painaa sisimmässäsi niin paljon että riitojen tullessa se tulee esille tai se tappaa rakkauttasi häneen pikku hiljaa. Niin käy usein, halusikin voi kadota ja mies on se joka lopulta kärsii pahiten omista ajattelemattomista teoistaan vaikka ei hän sitä ole ymmärtänyt ajoissa. Älä ota syytöksiä itsesi aiheuttamiksi, jokainen pettää vain omasta halustaan, siihen ei kukaan toinen ole syyllinen. Myös tuo toinen joka siihen osallistui ja tiesi hänen olevan avioliitossa on syyllinen. Älä koskaan usko muuta vaikka hän muuta sinulle uskottelisi.

      Älä kosta, se voi tuoda muuta mitä kostollasi todella haluat. On kuitenkin ihmisiä joita kosto tyydyttää. Kun aika tulee ja lapset kasvaa, miehesi uskottomuus saattaa tietää sitä että et ole unohtanut ja sinun on helpompaa erota.
      Petetty on alttiimpi rakastumaan ulkopuoliseen, sitä ei pettäjä aina tiedä. Se on luonnollinen reaktio pettämiseen.
      Voit viedä avioliittosi päätökseen vaikka hammasta purren jos niin haluat lastesi tähden. Uskottomuus on usein uskolliselle osapuolelle niin paha loukkaus että sitä ei voi unohtaa ja viha voi astua sisimpään joka tappaa tunteet. Sinä päivänä se on uskottomalle osapuolelle paha paikka mutta "mitä kylvää sitä niittää". Jokaisen olisi viisasta ajatella vakavammin ennen kuin pettää. Sillä on aina vakavat seuraukset, se ei ole leikkiä.

    • Huolipois

      Meillä anoppi halusi korjata tapahtuneen ja hoiti asian tyylikkäästi, jatkuu edelleen...

    • Yksilöitä

      Eikö voi antaa kenkää panolleen, luottamuksenpuute, ettei koe/ usko henkilön olevan lojaali yrityksen edun nimissä? Voi aiheuttaa eripuraa henkilöstön parissa puheillaan? Epäily haittaa yrityksen toimintaa, monella tapaa?

    • Ehkauusialku

      Me olimme erossa pari kuukautta. Alkuun koin erittäin kivaa tuskaa. Sitten tajusin että en voi pakottaa miestä olemaan kanssani jos haluaa mennä niin menkööt. Se oli kuin synninpäästö minulle etten voi tehdä mitään pitääkseni miestä. Tämän eron aikana olin toisen miehen kanssa. En halunnut ajatella exää koska tulin aina surulliseksi. Asian tullessa julki huusin suoraa huutoa ja itkin. En pystynyt puhumaan miehen kanssa. Hän soitteli koko ajan. Pyyteli anteeksi. Hän oli naisensa jättänyt. Näytti viestit minulle. Kidutin itseäni katsomalla naisen facekuvia. Käyttäisin miehen facekaverilistaa ja kommentteja.
      Tämän eron aikana pikkuhiljaa pystyin puhumaan miehelle loppujen lopuksi. Kysyin miksi hän petti? Ei osannut antaa mitään järkevää vastausta. Kysyin mitä hänellä oli mitä minulla ei ollut? Ei mitään. Minä olen parempi koska tuntee minut paremmin. En teidä miksi hän niin teki mutta olen aika hyvin asian jo unohtanut. Annoin toisen mahdollisuuden. Uutta en enää anna. Hän on luvannut olla parempi ihminen. Mutta en tiedä onko vaan turhaa lupailua. Kostona en sitä pidä että olin toisen kanssa. Koin suhteemme olevan loppu ja olen vapaa nainen. Mies tiesi tästä miehestä.

    • owiegh

      Paras tapa kostaa on olla onnellinen.

      Meilläkin miehellä suhde työkaveriin. Yritän olla niin, että koska (oletettavasti) lähes kaikki työpaikalla tietävät tilanteen, niin ainakin näkevät kumpi meistä on aina ollut ykkönen. Kyllä tuo toinen nainen on se joka pienenee, kun olemme samassa huoneessa. Hänelle se on nöyryyttävämpää kuin minulle, hän tietää tehneensä väärin ja hän on se joka jää paitsi. Nainen on aika eristetty ja on vain ajan kysymys milloin hän irtisanoutuu itse. Kaikki vähäinenkin ihailu minkä hän on flirttailullaan saanut, on menettänyt hohtonsa.Ennen niin kepeä huumori ei enää toimi. Hän paljasti omat löyhät moraalinsa ja vaikea hänen on enää edes lapsistaan puhumalla saada positiivista huomiota kun oli valmis lastensa isää pettämään lastensa ystävien isän kanssa. Hänellä ei ole enää kuin työnsä kuiva puoli jäljellä.

      Toivon jopa että hän jää työpaikkaan pitkäksi aikaa. Siinä hän näkee kaiken minkä omalla käytöksellään menetti.

    • karu_tarina

      Kosto on parasta hoitoa tai lääkitystä. Minäkin kävin vieraita panemassa kun sain selville että muijalla on ollut pitkään suhde. Ihmekös oli pirteä, iloinen kun sai vierasta munaa ties kuinka kauan.

    • Strippartkehiin

      Kovia sanoja monin puolin . Mites kun se mies on firman omistaja, aloittaa suhteen työntekijän kanssa, joka ei nuorempi, mutta naiivi, ei koskaan pettänyt, viedään mukaan... Rakkautta jaellaan, jäädään kiinni, taas jatketaan, hakee eroa, pettäjänainen tulee raskaaksi. Mies tietty lupaa kaikille kaikkea, lapsi ei synny , keskenmeno. Alainen rikki.... vaimo jatkaa,, ja alainen töissä, ei vaihtoehtoja. No mies kaikkien vusien jälkeen löytää itelleen stripparin ja avot ero tulee... alainen syö pölyä ja tekee työtä. Ei ole aina miltä näyttää. Surua, petettyjä lupauksia, surua, surua ja surua... ja petturimies jatkaa ihanaa elämää, kotona viä privat ja kaikki tarjolla. Eikö

    • Anonyymi

      Minä olin pomon luottokuski kun se kulki omilla reissuillaan. Kerran iltapäivällä hänen vaimonsa soitti, tule hakemaan firman autolla, ukko on taas jossakin.
      Hannele on pitkä vähän harmaatukkainen "edustus"vaimo näyttävä ja pukeutuu aina hyvin. Ajatti auton lähelle huvilaansa ja katsoi kauempaa siellä oli miehensä auto ja naisen Hannelen tutun auto.
      Lähdettiin ajamaan ajettiin 8-tietä jonkin matkaa P-paikalle, käski mersun takapenkille, sanoi olet kuskannut ukkoa pillun haku reissuilla nyt saat itse, avasi housut ja otti kalun suuhun, ruskeat silmät katsoi ylös punaiset huulet ja hoidettu käsi runkkasi kalua kertoi että tämä on paljon paljon isompi kuin miehellä imi pitkään nosti jakkuhametta ja istui päälle. Huokaili itsekseen kun sain pantua koko pituudeltaan sisään, avasin siinä rouvan naidessa kauluspaitaa kun sain nännit suuhun, antoi kunnolla hyväillä vauhti oli jo kiivasta kuiski kuinka tuntuu isolta kerroin että en voi pidätellä vauhti kiihtyi kun laskin sisään Hannele tärisi ja suuteli.
      Ajoin jonkin matkaa Hannele istui edessä, soitti miehelleen tuleeko työreissultaan yöksi kotiin, kuulin kun vastasi en taida keritä. Hannele nakkasi puhelimen kojetaululle, ihana ukko minulla avasi housuni imi ajaessa kalua kertoi että on ollut pitkään ilman, välillä suuteli poskelle kuiskaili ei mekään keritä kotiin imi kalua kertoi että kaluni on saanut aikaan pitkän himon ajettiin normaali bussipysäkille.
      Hannele tuli syliin sain taas ihanaa naista autossa oli kunnon pillun haju se vain kiihotti lisää. Mentiin hotelliin yöksi, oltiin koko ajan alasti Hannele antoi kuin ilotyttö aina kun halutti sai hyväillä ja nuolla ja panna edestä tai takaa.

      Aamupalalla Hannele oli taas hienosti pukeutuneena ja sai miehiltä katseita, hymyili pöydässä jos nuo tietäisivät että annan pillua kunnolla olisivat mulkku ojossa odottamassa. Katsoin Hannelen silmiin, hyvä että eivät tiedä naurettiin. Kun oli syöty mentiin hissiin Hannele suuteli heti kuiskas luoja kun haluttaa, heti huoneen sisällä otin Hannelea takaa seinää vasten nosti hametta mustat sukkia pitävät nauhat seksikkäästi pyllyn päällä kuiskin korvaan sinun kiimanen pylly on ihana.
      Työnsi vain pyllyä pidemmälle ja sanoi, nai nyt kiimasta rouvaa kunnolla kun saatiin naitua oltiin sängyllä niin Hannele sanoi pitäisi kohta lähteä, lakatut kynnet hyväili kalua, nauroi ei vielä ja imaisi kalun suuhun nousi päälle nauroi mun suu haisee varmaan viikon spermalle ja kalulle hieroi lantiollaan niin että tuli heti.
      Oltiin melkein kotona, kun oltiin kertoi olet minun luottokuski olet juuri semmoinen kun minulle sanottiin ja nauroi voin ehkä kertoa seuraavalla kerralla kuka kertoi.
      Vaikka minulla on hyvä sievä vaimo, käydään silloin tällöin reissussa Hannelen kanssa ja aina on tosi kiimasta, Pitkä harmahtava edustusvaimo on kiihottanut minua aina. Se ajatus että saan riisua asun ja panna sitten hurjana antautuvaa naista kiihotta aina.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe