Elinkeino-osasto, kaupungin pelastaja vai tuhoaja?

laitanko_yritystä_vai_en

Kertokaapa mielipiteitä Kemijärven elinkeino puolen toiminnasta. Minkä itse olen ymmärtänyt, on kyseinen osasto saanut huseerata ihan kaikessa rauhassa useamman vuoden, ilman että kukaan puuttuu niiden rahojen tai kaupungin omaisuuden hassaamiseen. Toisilla osastoilla kiristetään vyötä ja otetaan kuntalaisten selkänahasta ja toisella kädellä hevelletään ja kupataan kaupungin varoja jotta virkamiehet saa päivärahat, matkat ja ylläpidon "edustusmatkoihin" messuille ym.
Entäpä meidän paikalliset yrittäjät! Miten paljon olette apua pyytäneet ja saaneet elinkeino-osaston väeltä ja ennenkaikkea, millaista apua?!

17

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinenyrittäjäkö

      tuosta puljusta ei ole koskaan saatu muuta,kuin lämmintä kättä ja kovasti selityksiä.

    • Kaikkeasitäkuulee

      Mikäli olen ymmärtänyt on kyseinen osasto kovasti panemassa vauhtia paikallisiin hankkeisiin esim. kalastajien ja luonnontuotetuottajien. Kyllä ne kapuloiden heittäjät löytyy ihan muualta - joskus jopa omista joukoista!?!

      • sokiako_oot

        Höpö höpö! Väärin olet ymmärtänyt! Kysäiseppäs kuule uudelleen miten asia todellisuudessa on! Siellä on kuule etunenässä suunnittelemassa nais henkilö joka on tehnyt henkilökohtaisessa elämässään yrityksessään konkurssin joten "turvallisissa" käsissä ollaan :D Omiin taskuihin sillä menee aika ja raha, silmän lumetta!


      • jälkipyykinhoitanut

        oi voi ,sitä on kuule monesti yritetty nostaa kemijärven haukea maailmalle
        ensimmäisenä oli kapuloita lyömässä rattaisiin paikalliset terveystarkastajat
        ottakaapa selville mitä tuollaisen hallin ylläpito maksaa, on kokemusta,että haukimarkkinat toimii talvella,mutta keväällä merivesien auettua hinnat romahtaa.
        asiasta löytyy dokumenttia.nimimerkiltä


      • Ällistynyt

        On se vaan niin kannustava ja myötäsukanen tämä ilmapiiri täälä Kempassa. Peilikauppiaalle ois markkinoita!


      • Vanhempivaltiomies
        sokiako_oot kirjoitti:

        Höpö höpö! Väärin olet ymmärtänyt! Kysäiseppäs kuule uudelleen miten asia todellisuudessa on! Siellä on kuule etunenässä suunnittelemassa nais henkilö joka on tehnyt henkilökohtaisessa elämässään yrityksessään konkurssin joten "turvallisissa" käsissä ollaan :D Omiin taskuihin sillä menee aika ja raha, silmän lumetta!

        Varovasti!! Ettei kalaha omaan nilkkaan.


      • Vanhakapujaksaavielä

        Miten tuo kalahtaa ku ei kalahallia saa pystyyn. Turvallisempi mulla on kalahuttaa kalasaaliit ommaan paattiin. Sokeita ja vielä raukka tyhmiäki ootta jos jatkatta äläski noita-akan nuoleskelua. Pthyi, sano Eemeli... ja Ahti suo anteejaan!


    • junttitrumppi

      Kyllä elijkeinot olisi pitänyt keskittää kehitysyhtiön, nyt menee kunnanlaiskojen puuhasteluksi koko touhu

    • Uskomatonpaikka

      Tämä kemijärviläinen kateus ja pahansuopaisuus pitäs saaha purkitettua. Siinä oliski oiva vientituote - uusiutuva luonnonvara, jota riittää maailmanmarkkinoille.

      • talkoissamukana

        Samaa mieltä!! Aloitetaan purkitus elinkeinovirastosta!


    • sillai.tällai

      Kai ymmärrätte että kaikki Kemijärvellä toimii sen mukaan keitä valtuustoon valitaan, ja valittujen taustavoimien toimintaan. Mikään Kemijärvellä ei ole sattumaa; jokainen teko on tarkkaan suunniteltu ympyrässä.

      Ohjekirjana on Lapin Kansa, alusohjekirjana Koti-Lappi.

      • erkkikala

        ottakaapa selville mitä kemijärven turhin paskaläjä touhuaa,kuin istuu toimistossaan.jätkän toiminta on nähty.


      • kunnanrajalle_valmiina

        Suojatyöpaikoilla istuu eräski akka ja ukko! Ne on niin sutkia porukkaa että ku rautanaulan syö niin korkkiruuvvin paskantaa! Kyllä se on niin että tän viraston lupauksiin ei passaa luottaa, oma lehmä niillä on ojassa ollu jo todistetusti ja monesti.


    • Jos joku vielä tänään Yrittäjien paneeliin ehtii niin voisiko joku kysyä Sumu-aloitteesta (ni) että miten ehdokkaat suhtautuvat siihen? En itse ehdi paneeliin vaikka tarkoitus oli tulla kysymyksineni. Kiitos. :)

      • Siis Suomu-aloitteestani. Kiitos


      • 10.pistettäSuomulle

        Mitä Suomu-aloitteessa esitetään? Onko sitä netissä jossain luettavissa, kommentoitavissa?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3548
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      194
      1648
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      863
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      51
      799
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe