Tapasin, tutustuin täällä pelimieheen!

Kunnaisennäinetäältä

Enkä tiedä, mitä vieläkään ajattelisin hänestä, selityksistään.
Omaa toimintaani vieläkin joskus mietin ja ihmettelen,
mies vei minulta jalat alta, noin kymmenessä minuutissa.
Miehessä oli jotain sellaista, että häntä halusin ymmärtää ja auttaa.
Jos mitään olen katunut tai otin opikseni tästä jutusta - niin silloiselta vaimolta olisin tahtonut anteeksi pyytää ja kertoa hänelle jotain, mitä en usko hänen tietävän.
Kun naisen näin etäältä, en ymmärtänyt että miten tämä on mahdollista.
Niin paljon kauniimpi hän minua itseäni oli.

2

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeitajuttuja

      Tiesitkö sä miehen olevan varattu vai pystyikö hän huijaamaan sua pitkäänkin? Mä olen hlökohtaisesti sitä mieltä, että jos varatun kanssa suhteeseen alkaa, mölyt on syytä pitää mahassaan.
      Mutta jos toinen huijaa olevansa vapaa ja paljastuukin varatuksi, on miettimisen paikka. Mitä tehdä vai tehdäkkö mitään. Tietenkin viisainta on lopettaa suhde siihen paikkaan ja jatkaa elämää eteenpäin. Sitä vaan jää miettimään, että tietääkö se puoliso mitä toinen puuhaa. Haluaisiko hän tietää toisen pettävän? Ja kun sitä ei tiedä, kannattaa olla ottamatta yhteyttä. Toki moni voi ajatella, että kun kertoisi, niin petetty voisi tehdä sitten päätöksiä oman elämänsä suhteen. Mutta moniko uskoo, kun vieras tulee kertomaan että hei sun puoliso pettää? Ja haluaako ihmiselle, josta kuitenkin on tykännyt mitään pahaa. Haluaako sotkea hänen elämänsä puolison kanssa. Vaikeita juttuja.
      Puolison ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, pettääkö toinen vai ei. Se on pettäjän päässä se vika että noin toimii. Surullista.

    • Kunnaisennäinetäältä

      Juttu oli tuolloin moninmutkaisempi, jota en voi alkaa tarkentamaan täällä.
      Tiesin vain vähän, arvasin tilanteen vähän myöhemmin.
      Kysymys oli valehtelusta ja huijatuksi tulemisesta.
      Kysymys oli puolelltani, pelkästään - halusta kuunnella ja ymmärtää miestä.
      Mutta sitten yksi asia vain johti toiseen...
      Olen katunut tapahtunutta, enemmän kuin mitään muuta asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe