Rakastuminen yhden yön kumppaniin

Kiinnostaatietää

Te jotka harrastatte yhden yön suhteita ettekö koskaan rakastu kumppaneihinne? Tai miten on oikeastaan mahdollista että ei rakastu, kun seksiinhän aina liittyy myös sellaisia tunteita? Vai oletteko luonnostaan tunteettomia?

Itse en ainakaan pysty, koska aina käy niin, että rakastun seksikumppaniin. Alunperinkään en harrasta seksiä muiden kuin ihastuttavien ihmisten kanssa.

12

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu vähän siitä, että mitä on sovittu. Mutta kyllä sitä ihastumista tapahtuu, ei kai sitä ihan ilman mitään tunteita voi hypätä toisen kanssa sänkyyn naitavaksi. Ainakaan niin kylmä en kykene olemaan, että antaisin vain miehen panna ja tyhjentää kassinsa minuun. Kyllä minäkin haluan saada ja ilman tunteita se jää kyllä haaveeksi.

    • m-27_

      Voihan sitä tottakai rakastua yhden yön juttuunkin. Sellaiset jotka paljon niitä harrastavat eivät todennäköisesti ihastu suurimpaan osaan yhden yön jutuista. Harva kun saa aikaan ihastuksen tunteita ellei ole helposti ihastuvaa tyyppiä. Ja yhden yön juttuja paljon harrastavat eivät varmaan yleensä sellaisia ole kun pystyvät hyvin tunteettomaan seksiin yms.
      Olen jonkin verran harrastanut yhden yön juttuja nuorempana, mutten enää, maku mennyt jo niihin. Ihastuin kahteen yhden yön jutuistani. Että kyllä se oli minunkin kohdallani mahdollista mutta harvinaista.

    • Seksiäekakerralla

      Noin se menee:) Hyvää seksiä ihastuttavan henkilön kanssa ja aamulla huomaa, että miksei jatkettaisi ja seurustellaan :)

    • YhdenPäivänSuhde

      Nyt en oikein ymmärtänyt aloittajaa, selventäisitkö ystävällisesti ?

      Sinä et harrasta seksiä kuin ihastuttavien ihmisten kanssa. Katsotko että muut ei tekisi samoin ?

      Aina rakastut seksikumppaniisi ! Siis rakastutko ensin vai harrastatko seksiä ensin ?

      Voisitko ystävällisesti vastata ja myös täydentää kysymystäsi, sekä ikäsi kuin sukupuolesikin kiinnostaa.

      • Kiinnostaatietää

        Rakastun joka kerran mieheen, jonka kanssa harrastan seksiä. Varmaan joku aivokemian asia, mutta joka kerran kun harrastan seksiä, rakastun. Pitää tarkkaan etukäteen harkita, että kenen kanssa harrastaa ja onko parisuhde mahdollinen. Jos toiset eivät ihastu kumppaniinsa, niin silloin ei varmaan ole kokenut harrastavansa kovin ihastuttavan ihmisen kanssa seksiä. Panostan itse laatuun määrän sijasta.

        Olen nainen, noin 35-vuotta.


    • yhdenyön

      Ei muutamassa tunnissa rakastu keneenkään.

      • Haha.. sulla se rakastuminen tapahtuu kellon mukaan. Kun tulee tunnit täyteen, nii sitten sä rakastut. :))


    • Joskus.Kolahtaa

      Aika monet parit löytää toisensa baarista ja seurustelu alkaa ekasta yhteisestä yöstä, käynyt mullekin niin pari kertaa. En mä ainakaan siinä illan mittaan ajattele että tämä on satavarmasti yhdenillan juttu tai mikään muukaan, en ajattele koko asiaa niin pitkälle. Jos synkkaa ja vetovoimaa on, niin saattaa jatkua aamuun ja joskus pidemmällekin.

      Eihän siinä nyt ihastumaan tosiaan muutamassa tunnissa edes vielä ehdi, ei tunne toista yhtään. Mut jos kiinnostusta molemmilla on vaihettu numerot ja sovittu uudet treffit jo samalle illalle.
      Aika harvoin sitä sänkyyn tulee päädyttyä tuollai, mutta joskus kyllä.

    • Tahvo52

      Rakastuminen tai ihastuminen on kemiallinen häiriö aivoissa, menee ohi vartissa!

    • Tramontana

      On se vaa kummaa näin vanhana, muistan melkein kaikki kenen kanssa olen rakastellut, toki on päiväkirjatkin meri ajoilta :' O tempora o mores :)

    • Nur.eine.Nacht

      Jo termi "yhden yön kumppani" kertoo, missä mennään. Eli se on todella vain hetken huumaa.

      • sepeliä

        Hetken huumaa mut niin kuumaa... että koti ja perhe unohtuu, kun edessä on "uusipuu" kaato ja oksat pois niinkuin ei mitään ollutkaan pois! Vähän metsurin meinikiä eikä käteen jää yhtään killinkiä! Menojasi ei mikään estä mut muista ittes ennen kotiin tuloa pestä! "Niin se on poijaat"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe