Mistä tietää, mitä tekee?

Hitsinhitsi

Päivä kului haaveillen. Tunnen olevani huono ihminen. Tunteeni ovat tehneet tepposet. Ajatuksissani pyörii työpaikan tummamies, vaikka olet varattu. Naimisissa oleva nainen olen itsekin. Omatunto soimaa siitä miten paljon ajattelen sinua. Periaatteessa uskon, että meillä molemmilla on arjessa kaikki hyvin, mutta miksi nämä tunteet ottavat vallan? Olimme muutaman vuoden vain, Hei, Huomenta periaatteella tässä välissä. Kuitenkin kipinää on ollut aikaisemmin ja nyt olen tuntenut sitä jo kohta vuoden. Vastaan taistelen ja en ole tuhmia touhunut, mutta ehkä vähän ollaan puhuttu. Tuskin kummankaan puoliso niitä haluaisi hyväksyvästi kuunnella? Miten pitkään tämä jatkuu? Tunteeni taitavat olla yksipuolisia? Kumpikaan ei tee mitään ratkaisevaa. Voisiko tämä olla vuosisadan rakkaustarina? Intohimoinen salasuhde? Höynähtäneen äidin unelma? Miten kauan pystyn olemaan niin, että en tartu suhun, suutele? Voisiko tästä tulla koskaan mitään? Tunnetko sä edes mitään? Molemmat voisivat tehdä asian etenemiseksi jotain... Ollaanko me liian korrekteja ja kunnioittavia puolisojamme kohtaan? Mistä tietää mitä arki olisi yhdessä? Ihastuminen on helppoa... tää on kyllä ollut pitkä projekti.

Pää hajoaa, kun pohdin näitä kysymyksiä. Sinua. Meitä. Työyhteisöä. Perheitä.

Onko kaikki mielikuvitukseni luomaa huumetta, ei todellisuutta? Harhaisia ja haaveellisia kuvitelmiani? Voisin repiä sen kauluspaidan päältäsi ja antaa mennä...

5

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysysiltämieheltä

      Aikamoinen tunteen purkaus!!!! Wau! Luin tota parikin kertaa ja hienoa, että pohdit, mut pohdiks jo liikaa? Mies on tehnyt sinuun kyllä syvän vaikutuksen ja välität hänestä.

    • jollekkin.osuu

      hitto kun minä en käytä kauluspaitoja...ei voi olla mulle.

    • Elleielä

      Eihän elämää tiedä

    • Tiedätkö

      Tuo oli kuin minun kynästä, paitsi tämä mies ei oo kauluspaidoissa siellä

      • Elleielä

        Mistä tietäisin millainen kynäsi on ja miten mies olisi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe