Mikä kuljetusfirma toimittaa juomat viinahuuto.com

Litrahuuli

Tilasin Viinahuuto.comista satsin juomia jasieltä ehdotettiin kuljetusliikkeeksi ABC-logistic firmaa, mutta kyseinen sivusto ilmoittaa, ettei se ole käytössä. Mikähän kuljetusliike olisi toimiva?
T: litrahuuli

42

16365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii8i
      • Moi! lisäkysymys; tilatessani viinahuudosta, minulle ei edes tarjottu vaihtoehtoa kuljetukselle. (eikä tarjottu vaihtoehtoa muulle maksamisellekaan kuin pankkisiirrolle) Eli tilaanko kuljetuksen tämän abc-logisticin kautta sitten, kun tilaukseni ensin valmistuu?? Kai sekin pitää maksaa, mutta koska?? Kovin olivat muuttuneet viinahuudon sivut sitten viime käynnistä. T: aivan ymmällään


      • tilaan
        krismam kirjoitti:

        Moi! lisäkysymys; tilatessani viinahuudosta, minulle ei edes tarjottu vaihtoehtoa kuljetukselle. (eikä tarjottu vaihtoehtoa muulle maksamisellekaan kuin pankkisiirrolle) Eli tilaanko kuljetuksen tämän abc-logisticin kautta sitten, kun tilaukseni ensin valmistuu?? Kai sekin pitää maksaa, mutta koska?? Kovin olivat muuttuneet viinahuudon sivut sitten viime käynnistä. T: aivan ymmällään

        tilaat erikseen kuljetuksen tuolta abc-logistic. itsellä tänään saapui juomat helsinkiin matkahuollolle eli huomenna pitäisi tulla.


      • VanhaAsiakas

        Aika epäilyttävää kun viinahuudon facebook sivutkin katosivat juuri


    • jeeeeee

      29.03.2017, 10:20 Vastaanotettu kuljetettavaksi HELSINKI
      27.03.2017, 15:00 Sähköinen ennakkotieto vastaanotettu -

      huomenna saapuu viinahuudon juomat :)

      • jeeeeee

        Aika Lähetyksen tila Paikka
        29.03.2017, 13:07 Lähtenyt HELSINKI
        29.03.2017, 10:20 Vastaanotettu kuljetettavaksi HELSINKI
        27.03.2017, 15:00 Sähköinen ennakkotieto vastaanotettu -


    • Teekri86

      Mistä te seuraatte kuljetuksia ? Viinahuuto sivulla lukee vain lähetetty ja ABC 1 kuljetusfirman sivuilla että maksu hyväksytty... ollut noin jo pari viikkoa...

      • tilaajat

        itsellä sama tilanne.


      • Arnikka

        Minulla oli kanssa sama juttu että 8.9. maksoin kuljetuksen. Tänään vihdoin paketti saapui matkahuoltoon


      • tilaajat

        itse tilasin 7.9. ja maksoin kuljetuksenkin mutta ei ole juomia näkynyt.


      • Anonyymi

        mulla kesti yli kuukauden että alko abc-log. kautta tapahtuun


    • Anonyymi

      Tilasin Viinahuudosta ja ABC logistics toimitti. Tuli paikalliseen matkahuoltoon. Tilauksessa tosin meni 3 viikkoa. Toimii, mutta hitaasti.

      • Anonyymi

        Olen odotellut tilaustani 2 kuukautta. Viinahuuto kertoo lähteneen kuljetukseen. Kuljetuspalvelusta en saa vastausta lainkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen odotellut tilaustani 2 kuukautta. Viinahuuto kertoo lähteneen kuljetukseen. Kuljetuspalvelusta en saa vastausta lainkaan

        Saitko koskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko koskaan?

        En tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko koskaan?

        Ei mullakaan kuulunu yli kk ku tilasin, äsken sain viestin että abc-log. on käsitelly lähetyksen.
        tulee varmaan ens viikolla. Mutkesti maksusta yli kk.


    • Anonyymi

      kokeile MLT-kuljetus

    • Anonyymi

      19.03 viinahuudosta tilattu 10 koppaa slots pilsneriä, a 3,99e 63e kuljetus. Ei kiire, jos tulis vaikka kesäks.

      • Anonyymi

        Tänään 6.4 tuli oluet .


    • Anonyymi

      Tilattu ja maksettu 25.2.2021 ja ei ole vieläkään tullut, Kuljetusliike ( abc-logistic ) ei vastaa s-posteihin... Viinahuuto on kerran vastannut ja vastasi että kuljetusliike ei kuulemma ole saanut suoritusta.... Tositteista laitoin s-postiin kuvakaappaukset.

      Huomenna tulee maksusta jo tasan kuukausi.... perkele.

      • Anonyymi

        Näkyykö abc-logisticin sivuilla, siis omalla "tilaus-sivulla, että olisi jo lähetetty?


      • Anonyymi

        Uskaltaako sieltä tilata mitään :o Saati antaa korttinsa tietoja....


    • Anonyymi

      Itse tilasin viinahuudon kautta noin 1kk sitten ja ei vieläkään näy tai kuulu mitään, ABC logisticsin kautta otin kuljetuksen.
      Viinahuuto auttoi kyllä että tuotteet pitäisi olla Oulun terminaalissa 15.04.21 mutta en ole tuotteista kuullu mitään.

    • Anonyymi

      Hei,

      Tilasin eilen viinahuuto.comista ja maksoin heti, tilasin kuljetuksen tuosta ABC-logisticilta pankkisiirrolla...miten sen maksan?? en saanut siis mitään laskua, tuli vaan , että tilauksesi tehty ja mitään en kerinnyt maksaa, eikä tililtä ole mitään mennyt kuljetukseen?? sähköpostiin ei tullut mitään??
      Osaako joku neuvoa?

      • Anonyymi

        Maksa Paypalilla.


    • Anonyymi

      Mites muilla, ite oon nyt ootellu kuukauden juomia viinahuudosta, 3vk sitten on abc logistic ottanut kyytin mutta mitään ei oo kuulunu.

      • Anonyymi

        3 tilausta saamatta, tilattu 5.4, viesteihin ei vastata.


    • Anonyymi

      abc-logisticilta otin kuljetuksen, mutta mitään seurantanumeroa en saanut ja luottotiedoissa silti näkyy katevaraus. Pikkasen nyt hirvittää, että meneekö rahat, mutta juomat jää tulematta???

      • Anonyymi

        abc-logisticin sivuilla, tilauksen viitteen kun klikkaa auki, on matkahuollon numero. Sen kun laittaa jet expressin seurantaan, niin pitäis näkyä, että missä tilaus menee,


    • Anonyymi

      Tilattu 2.4.2021, haettu ABC;n kautta 19.4.2021. Juuri tein reklamaation ja laitoin sen myös yhteystiedoista löytyvälle MLT:lle. Saas nähdä miten käy. Ei oo koskaan mennyt näin kauan. :(

    • Anonyymi

      Ihme, että tämäkin firma ja touhu voinut jatkua näin kauan. Ihmetellyt lisäksi miksi jengi tilaa tuolta kun ei edes ole kovin edullinen paikka. Jatkuvasti olen lukenut näitä kokemuksia miten joku tilasi juomansa 1-2 kk sitten ja ei ole kuulunut mitään eikä mihinkään sähköpostiin/puhelimeen vastata. Googlen arvostelutkin huonot ja täynnä samoja kokemuksia.

      • Anonyymi

        Olen ottanut jo 3 kuukautta ja eikä mitään tapahdu.
        Älä tilaa Viinahuutosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ottanut jo 3 kuukautta ja eikä mitään tapahdu.
        Älä tilaa Viinahuutosta

        Olen ottanut jo 3 kuukautta ja ja eikä mitään tapahdu. ja taitaa olla vettä mitä juon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ottanut jo 3 kuukautta ja ja eikä mitään tapahdu. ja taitaa olla vettä mitä juon.

        Ööjh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööjh

        Heyjh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ottanut jo 3 kuukautta ja eikä mitään tapahdu.
        Älä tilaa Viinahuutosta

        "Olen ottanut jo 3 kuukautta ja eikä mitään tapahdu."’Hff


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ottanut jo 3 kuukautta ja ja eikä mitään tapahdu. ja taitaa olla vettä mitä juon.

        Oley ottanut jo 5,5 kuukautta jajh


    • Anonyymi

      Olen tilannu pari kertaa molemmilla kerroilla tuli 3-4 viikkoa meni.

    • Anonyymi

      Kertokaapa joku että onko paketit merkattu k 18 eli luovuttaako matkahuolto alaikäiselle? Tilausvaiheessa ei ainakaan ikää paljon kysellä

      • Anonyymi

        Olen ottanut jo 3 kuukautta ja neljäs on menossa. Kalja on nannaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ottanut jo 3 kuukautta ja neljäs on menossa. Kalja on nannaa

        Saitko juomat? Itellä kans ongelmia viinahuudonnmukaan tilaus on lähtenyt mutta ABC lokistic tilillä ei sitä näy.. pari kk sitten tilasin. Yritän vielä huomenna soittaa jos ei vastata niin ei auta muu kuin olla pankkiin yhteydessä kun Visalla maksettu


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe