Minä rakastan Jeesusta!

RakastanJeesusta

Hän tuli pelastamaan meitä kurjia ja kuoli puolestamme, meidän syntiemme takia ristillä.
Mutta mikä tärkeää, hän ei jäänyt kuoleman valtaan, sillä hän oli synnitön ja siksi nousi kuolleista ja meni Isän Jumalan luo. Sieltä hän vielä tulee takaisin ja muuttaa kaiken ihanaksi! Kiitos ihana Jeesus!

153

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

      • on-koettu-ja-nähty

        Herran mielistymisellä ei tee mitään. Sitäpaitsi eikö se ole vähän homoa aikuisen miehen rukoilla että pääsee jeesuksen morsiammeksi?


      • Anonyymi
        on-koettu-ja-nähty kirjoitti:

        Herran mielistymisellä ei tee mitään. Sitäpaitsi eikö se ole vähän homoa aikuisen miehen rukoilla että pääsee jeesuksen morsiammeksi?

        Sitä olen myös ihmetellyt, kun ääriuskit tuomitsee jyrkästi homouden, ja samaan hengenvetoon he julistaa olevansa jeesuksen morsiamia???


    • Jeesusarmahtaa

      Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

    • SamaRuotsiksi

      "Han kom för att rädda oss olycklig och dog för oss, på grund av våra synder på korset.
      Men viktigast av allt, gjorde han inte undgå dödens makt, eftersom han var syndfri och därför uppstod från de döda och gick till Fadern Gud. Därifrån fortfarande kommer han tillbaka och ändra allt detta underbart! Tack för den underbara Jesus!"

      • Tacksåmycket

        Tack så mycket!


    • Jeesusarmahtaa

      Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

    • Hyvä että näin päin. Yleensä sanotaan että Jeesus rakastaa vain ihmistä: Jeesus ikään kuin vain odottaa pilven päällä toivoen että rakastaisit takaisin.

      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


    • Jeesusarmahtaa

      Herran armoa on, ettemme ole aivan hävinneet, sillä hänen laupeutensa ei ole loppunut:

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

      • Anonyymi

        Ja sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka tapettu on, on mahdollinen ottamaan voiman, ja rikkauden, ja viisauden, ja kunnian, ja kiitoksen, ja siunauksen."


    • Johanneksenveli

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

      • AamenkiitosJeesus

        Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin. Sela.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin. Sela.

        ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."


    • Jeesusarmahtaa

      Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

      • Anonyymi

        "mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti." Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.


    • alfa123om22

      "Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta."

      Onkohan sinulta jäänyt pääsiäisajan virret laulamatta ja lukematta. Niissä nimenomaa painotetaan, että Jeesus meni tuonelaan ja päästi sieltä valloilleen rikolliset, tuomitut ja jumalattomat. Sen sijaan hän tahtoi hukuttaa tekopyhät ja ne, jotka olivat oman vanhurskautensa tähden muita tuominneet.

      Kyllä tuo syntisten ystävä on nimensä veroinen ollut. Pahantekijät ja jumalattomat ovat ne, joiden TÄHDEN JA VUOKSI HÄN ANTOI HENKENSÄ.

      • Asioitaseuraillut

        Kerrankin sinä kirjoitat kuin ultraevankeelinen evankelista konsanaan!


      • Anonyymi

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."


    • Tämä etärakkaus muistuttaa John Hinckley Jr:n rakkautta Jodie Fosteriin, paitsi tietysti, että Jodie on todellinen.

      Mietin vain millaisiin tekoihin tällaiseen yksipuoliseen rakkausloukkuun pudonnut on kykenevä?

      Vastarakkauden mahdolisuus olemattomalta on tasan olematon. Johnilla sensijaan oli olevaisen Jodien rakkauteen edes teoreettinen mahdollisuus.

    • jeesuksenelämä

      Raamatun tulkinnoissa on paljon virheitä. Onhan se kirjoitettu vasta n.70v. Jeesuksen kuoleman jälkeen ja tarinat kulkeneet monen suun kautta. Jeesus ei todellakaan kuollut ristillä meidän syntiemme tähden. Jos näin olisi, vapautuisimme kaikki vastuusta eikä meidän tarvisi mitään yrittää. Jeesuksen elämän tarkoitus oli tuoda meille oikeaa oppia miten eletään, rakastetaan lähimmäistä jne. Hän vertauksia käyttäen opetti. Hän kertoi myös kuoleman jälkeisestä elämästä ja sielun kuolemattomuudesta. Hän uskalsi kertoa näitä asioita vaikka tiesi että häntä vastustetaan, siksi hänet tuomittiin. totuuden puhujan käy usein niin. Hän oli hyvin pitkälle henkisesti kehittynyt ihminen ja syntyi hyvin pahana aikakautena. Raamatun symboliikka "Jumalan poika", ei mielestäni tarkoita sitä että Jeesuksen isä olisi Jumala. Ehkä Jeesuksella oli suora yhteys taivasmaailmaan ja hän koki Jumalan läsnäolon isällisen läheisenä. Raamatussa on hyvin paljon ristiriitaista tietoa, niin että niiden tulkinnoissa pitäisi käyttää vähän järkeä. Myöskään lihallinen ruumis ei voi herätä eloon jos se on kokonaan kuollut. Se on mahdottomuus. Ruumis häviää, henki siirtyy henkimaailmaan. Jeesus ilmestyi opetuslapsilleen henkenä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

      • Anonyymi

        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.”


    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

      • AamenkiitosJeesus

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

      • AamenkiitosJeesus

        Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti."

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

      • Anonyymi

        Jeesus on hyvä!


    • Jeesusarmahtaa

      Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

      • Anonyymi

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.


      • Anonyymi

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus!


    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

      • Jeesus on tekoäly, joka on ottanut teissä vallan. Se kestää vain niin kauan kuin sille on annettu aikaa.


      • Nyt.se.meni.oikein
        fari.g kirjoitti:

        Jeesus on tekoäly, joka on ottanut teissä vallan. Se kestää vain niin kauan kuin sille on annettu aikaa.

        Korjataanpas lausumaasi hiukan:
        Jeesus on Vapahtaja, joka on valloittanut teidät. Tämä valta kestää iankaikkisesti.


      • Mielipidevapaa

        Mielipide vapaa?


      • Meneekö.jakeluun
        Mielipidevapaa kirjoitti:

        Mielipide vapaa?

        No, älä sitten mene vääntelemään toisten mielipiteitä "oikeaksi"


      • AamenkiitosJeesus
        fari.g kirjoitti:

        Jeesus on tekoäly, joka on ottanut teissä vallan. Se kestää vain niin kauan kuin sille on annettu aikaa.

        Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.


      • Voisinuapilkkaajaa
        fari.g kirjoitti:

        Jeesus on tekoäly, joka on ottanut teissä vallan. Se kestää vain niin kauan kuin sille on annettu aikaa.

        Sinä pilkkaat Jeesusta Nasaretilaista, kun et häntä tunne.


      • Edes.yksi

        Kirjoita sinä joskus edes YKSI kirjoitus asiallisesti, pilkkaamatta.


      • Anonyymi
        Nyt.se.meni.oikein kirjoitti:

        Korjataanpas lausumaasi hiukan:
        Jeesus on Vapahtaja, joka on valloittanut teidät. Tämä valta kestää iankaikkisesti.

        Aamen!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.

        Nuoret leijonat ottivat maailmanmestaruuden. Puutteen kärsimisestä en sanoisi mitään aina niille on kylämissejä tyrkyllä.

        Et ole sitten sattunut huomaamaan että sinulle on myyty taivasarpa joissa ei voittoja ole?


      • Anonyymi
        Voisinuapilkkaajaa kirjoitti:

        Sinä pilkkaat Jeesusta Nasaretilaista, kun et häntä tunne.

        "Päivällä Herra säätää armonsa, ja yöllä minä hänelle veisaan ja rukoilen elämäni Jumalaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


      • Anonyymi
        Voisinuapilkkaajaa kirjoitti:

        Sinä pilkkaat Jeesusta Nasaretilaista, kun et häntä tunne.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.

        Jeesus pitää minusta huolen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Päivällä Herra säätää armonsa, ja yöllä minä hänelle veisaan ja rukoilen elämäni Jumalaa."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Voisinuapilkkaajaa kirjoitti:

        Sinä pilkkaat Jeesusta Nasaretilaista, kun et häntä tunne.

        Juuri niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret leijonat ottivat maailmanmestaruuden. Puutteen kärsimisestä en sanoisi mitään aina niille on kylämissejä tyrkyllä.

        Et ole sitten sattunut huomaamaan että sinulle on myyty taivasarpa joissa ei voittoja ole?

        No voe tokkiisa!


      • Anonyymi
        Meneekö.jakeluun kirjoitti:

        No, älä sitten mene vääntelemään toisten mielipiteitä "oikeaksi"

        Kommentointi on vapaata. Sinäkin kommentoit minun kommenttiani.


    • violaluna17

      Onttopäinen mies voi viisastua ja villiaasin varsa ihmistyä.

      • AamenkiitosJeesus

        ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."


      • Anonyymi

        Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.


    • violaluna17

      Missä kiivaus ja riitaisuus on,siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.

    • violaluna17

      Ja Jeesus itki.

    • nhbhvyf

      Jeesus EI OLE kaikkien kaikkia syntejä sovittanut joten älä jatkossa valehtele!

      Jeesus on Isän; Jumalan antaman Lain vahvistanut joten eksytät uskomaan ettei se LAKI olis muka voimassa!

      "synti" sanalla uskonnollinen rikollisuus korvaa ilmaisun RIKOS jotta rikolliset uskovaiset uskoisi Jeesuksen sovittaneen kaikki rikoksetkin syntinä! Pirullinen eksytys.
      Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
      Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)

      Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisivat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.

      • Armostaosallinen

        Jeesus sovitti kaikkien ihmisten kaikki synnit. Sovituksesta pääsee kuitenkin osalliseksi, kun ihminen vastaanottaa Jeesuksen Vapahtajanaan ja tekee parannuksen eli mielenmuutoksen.


      • Jeesusarmahtaa
        Armostaosallinen kirjoitti:

        Jeesus sovitti kaikkien ihmisten kaikki synnit. Sovituksesta pääsee kuitenkin osalliseksi, kun ihminen vastaanottaa Jeesuksen Vapahtajanaan ja tekee parannuksen eli mielenmuutoksen.

        "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,


      • AamenkiitosJeesus

        Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää."


      • Anonyymi
        Armostaosallinen kirjoitti:

        Jeesus sovitti kaikkien ihmisten kaikki synnit. Sovituksesta pääsee kuitenkin osalliseksi, kun ihminen vastaanottaa Jeesuksen Vapahtajanaan ja tekee parannuksen eli mielenmuutoksen.

        Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!"


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää."

        "Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen."


      • Anonyymi
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!

        Kuvitteletko esittäväsi "Raid" elokuvan pääosaa, kun hoet hänen repliikkiään.
        Muuten se Raidkin on fiktiivinen henkilö, kuten Jeesuksesikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!"

        Jeesus on kuollut syntiemme tähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!"

        Johannes Kastaja tiesi, kuka Jeesus oli, sillä hän oli Jumalan mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!"

        Johannes ei sanonut noin omassa viisaudessaan.


      • Anonyymi
        Armostaosallinen kirjoitti:

        Jeesus sovitti kaikkien ihmisten kaikki synnit. Sovituksesta pääsee kuitenkin osalliseksi, kun ihminen vastaanottaa Jeesuksen Vapahtajanaan ja tekee parannuksen eli mielenmuutoksen.

        Juuri noin on asianlaita.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää."

        Aika ajoin enkelit vaikuttavat tiedonvälityksessä.


    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

    • Vastarakkautta

      Koska Jeesus rakasti ensin, voimme mekin rakastaa häntä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."

      • AamenkiitosJeesus

        Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


    • Jeesusarmahtaa

      Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.

    • Jeesusarmahtaa

      Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

      • Anonyymi

        Paimen lopulta myy laumansa teurastajalle. Varokaa ylösottoa - olette ensimmäisenä lähdössä.


      • Anonyymi

        "Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi."


    • Jeesusarmahtaa

      Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

    • Jeesusarmahtaa

      Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.

    • Jeesusarmahtaa

      Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,

    • Jeesusarmahtaa

      Herra varjelee häntä ja pitää hänet hengissä, ja maassa ylistetään hänen onneansa, etkä sinä anna häntä alttiiksi hänen vihollistensa raivolle.

      • Anonyymi

        Jeesus myös suojelee, ei vain pelasta ja johdata!


    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta sinä suuressa laupeudessasi et tehnyt loppua heistä etkä hyljännyt heitä; sillä sinä olet armahtavainen ja laupias Jumala.

    • AamenkiitosJeesus

      Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.

    • AamenkiitosJeesus

      Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Näin sanoo Herra: Niinkuin paimen saa pelastetuksi leijonan kidasta pari sääriluuta tai kappaleen korvaa, niin pelastuu israelilaisiakin, niitä, jotka istuvat Samariassa sohvankulmassa ja kirjosilkkisellä leposijalla.

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

      • Anonyymi

        "Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina."


    • Jeesukseenluottava

      Jeesus pelastaa vain ne, jotka haluavat tulla pelastetuiksi. Pelastus on Jumalan lahja.

    • AamenkiitosJeesus

      Te himoitsette, eikä teillä kuitenkaan ole; te tapatte ja kiivailette, ettekä voi saavuttaa; te riitelette ja taistelette. Teillä ei ole, sentähden ettette ano.

    • AamenkiitosJeesus

      Te himoitsette, eikä teillä kuitenkaan ole; te tapatte ja kiivailette, ettekä voi saavuttaa; te riitelette ja taistelette. Teillä ei ole, sentähden ettette ano.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."

      • Jeesukseenturvaava

        Aamen! Kiitos Jeesus huolenpidostasi!


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

    • Jeesuksenverenkautta

      Jeesus tuli Taivaan kirkkaudesta meitä pelastamaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Siitä lähtien Jeesus alkoi ilmoittaa opetuslapsilleen, että hänen piti menemän Jerusalemiin ja kärsimän paljon vanhimmilta ja ylipapeilta ja kirjanoppineilta ja tuleman tapetuksi ja kolmantena päivänä nouseman ylös.

    • Panee.epäilemään

      " Sieltä hän vielä tulee takaisin ja muuttaa kaiken ihanaksi! Kiitos ihana Jeesus!"
      Pitkästyttää tämä odottelu, ettei vaan olisi tehnyt ns."ohikasta".

      • ehecehec

        Tuossa meni joku asteroidi melko läheltä ohi, olisko ollut siinä?


    • Uskokaa evankeliumi: Pyhän Hengen pilkkaa ei teille anteeksi anneta.

      • Anonyymi

        Pilkkasin jo hah haa!!!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.

    • AamenkiitosJeesus

      Totuuden huulet pysyvät iäti, mutta valheen kieli vain tuokion.

      • Anonyymi

        Missä viipyy Juudaksen evankeljumi saatais lisä tietoja.Oli hän kuitenkin luotto opetuslapsi,ei muuten sellaista tehtävää saa.


    • AamenkiitosJeesus

      Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.

    • Ky-sy-mys

      Sopiiko kysyä onko aloittaja mies vai nainen?

      • Kyselevaan

        Ainahan sitä kysyä saa!


      • Anonyymi
        Kyselevaan kirjoitti:

        Ainahan sitä kysyä saa!

        Meidän oma pikku vanhuksemme on tehnyt saman tempun lukuisia kertoja.
        Tämä temppu noudattaa aina samaa kaavaa.
        Tämä kaava menee seuraavanlaisesti:
        Ensin hän mahtipontisesti, omalla nimimerkillään ilmoittaa vetäytyvänsä palstalta. Me kaikki olemme toki uskovamme hänen ilmoituksensa. Kyllähän hän nyt sentään sanansa pitää! No, annahan olla, hän alkaa kuitenkin kirjoittamaan anonyyminä ja tekeytyy ihailijaksi ja kannattajaksi, siis itsensä ihailijaksi! Me olemme taas uskovinamme, että hänellä on tällaisia ihailijoita, toki, toki, mitenkäs muuten.
        Sitten lopulta hän ilmestyy takaisin, täysin sen ”pyhän” lupauksen unohtaneensa, jonka hän uljaasti antoi.
        Näin tulee käymään nytkin!


    • AamenkiitosJeesus

      Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!


    • AamenkiitosJeesus

      Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.

    • AamenkiitosJeesus

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • Eikiitosjeesus

      Ja kaikki tuo ihan turhan takia. Sitä se skitsofrenia teettää.

    • Eikiitosjeesus

      Kuka nyt mitäkin haluaa rakastaa.
      Ei äpäräpojalta kysytty haluaako se tulla maailmaan ja miksi. Hänenlaiselleen oli ns. sosiaalinen tilaus joten tämä kannabiksen käyttäjä omaksui roolin. Ristillä sitten pää selvisi sen verran että tajusi itsekin tulleensa huijatuksi. "Miksi minut hylkäsit"
      Hylättyjä olette te kaikki muutkin äpäräkultin uhrit. Viitettäkään jumalastanne ei ole nähty.

    • VainJeesuspelastaa

      "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

      • Anonyymi

        Jos käy sisään ja ulos niin on todennäköisesti lähtötilanteessa.
        Laitumet on yleisessä tiedossa mutta harvapa sinne haluaa tai on asiaa.


    • Anonyymi

      "Tulkaa, kohottakaamme ilohuuto Herralle, riemuhuuto pelastuksemme kalliolle."

    • Anonyymi

      Minulla taasen on oikeitakin ystäviä.

      • Anonyymi

        No, lapsilla ja lapsenmielisillähän on tunnetusti niitä mielikuvitusystäviä. 💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, lapsilla ja lapsenmielisillähän on tunnetusti niitä mielikuvitusystäviä. 💖

        Niihinhän ne uskonnot perustuu. Ei uhme että Jessekin mainosti kulttiaan nimenomaan lastenkaltaisille.

        Jos aikuisella ihmisellä on mielikuvitusystävä sitä sanotan skitsofreniaksi. Jos monella aikuisella on sama mielikuvitusystävä niin sitä kutsutaan uskonnoksi.


    • Anonyymi

      myös: Rakastan Jeesusta, - en farisealaisia.

    • Anonyymi

      Nuo kaukorakkaudet ilman minkäänlaista vastarakkautta ovat varsin ongelmallisia.

      Mutta eipä hätää. Jeesus laittaa kyllä jokaiselle tarvittavat käyttäytymisohjeet Whatsappilla.
      Sitä ennen on turha spekuloida asialla tai ripistä joutavaa. Lepoooo..

    • Anonyymi

      Ja höpsis.

    • Anonyymi

      Jessen ei tarvitse mun takia vaivautua,Minä en ole kurja vietän onnellisia eläkepäiviä.Odotelkaa te kurjat pelastustanne.

    • Anonyymi

      Jeesus pelastaa amen amen amen halleluijaa amen!
      Uskokaa jo hallelyijaaah!

    • Anonyymi

      Minä taasen olen umpihetero, joten se siitä sen lajin rakkaudesta

    • Anonyymi

      Totta. Hienoa!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1407
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1356
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1283
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1248
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1196
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      634
      1171
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      7
      1053
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      994
    Aihe