Vai ei kukaan tule väliin???

kolmasrikkooaina

Lehdessä tänään tangoprinsessa heidi pakarinen löysi kotoonta naisen miehensä seurassa. Hahaaa... täällä muutama huutaa ettei väliin voi tulla. Kyllä voi ja niin käy lähes aina. Heidllä oli 2 tyttöä joten perhe hajosi.

Perheen voi rikkoa ja aika törkee tapa tuo et naikkonen oli perheen talossa. Huh huh.... Ei enää mitään järkee tuossa ja tapoja.
Perheen vi rikkoa ja aina tulee kolmas välin.

68

3553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksittäis tapaus ei kannata yleistää eikä yksi puolisesti syyttää avioeroista automaattisesti 3.osapuolta ! Oman eron syy oli narsistinen puoliso jolle ei ollut kuin omat kaverit,suku ja kun minun sukulaiset tuli niin hän lähti lasten kanssa vanhempiensa luokse ... ...lapsetkaa ei nähneet minun puolen isovanhempia 3.ikävuoteen menness 2kertaa

    • onneksimieskärsii

      Juu näitä on paljon. Niistä ei vaan kukaan kehtaa puhua koska se on todella raukkamaista ja häveettävää sille rikkojalle. Heistä se tuntuu kehuttavalta mutta sisimmässään he häpeevät suunnattomasti kun rikovat toisten perheen.
      Lähes kaikki liitot rikkoontuu naisiin jotka rikkovat tahallaan toisten onnellisen perheen kun ovat itse niin onnettomia. Surullista.
      Miksi eivät hae apua tuohon sairauteen?

      Monet rikovat monia perheitä eikä siltikään ole onnellisia, rikominen on hävettävää eikä tuo onnea, se pilaa miehen elämän kokonaan. Naikkonen ei ajattele että miehen ex vaimo pääsee lapsineen eteenpäin, mutta miehen elämä on sirpaleina.

      • Vierasmiestulitaloon

        Meillä vaimo toi miekkosensa kotiin meitin makuuhuoneeseen.


      • Pettäjävastuussa

        Miten sen miehen elämä voi olla sirpaleina, kun tietoisesti vaihtaa muijansa toiseen sehän on valintansa tehnyt ja on onnensa kukkuloilla.


      • Sammahärtääl
        Vierasmiestulitaloon kirjoitti:

        Meillä vaimo toi miekkosensa kotiin meitin makuuhuoneeseen.

        Minun ex akka teki saman tempun.


      • suatanankinkku
        Vierasmiestulitaloon kirjoitti:

        Meillä vaimo toi miekkosensa kotiin meitin makuuhuoneeseen.

        Meillä taas toi keittiöön.


      • miksirikot
        Pettäjävastuussa kirjoitti:

        Miten sen miehen elämä voi olla sirpaleina, kun tietoisesti vaihtaa muijansa toiseen sehän on valintansa tehnyt ja on onnensa kukkuloilla.

        Ahaa, sie taidat olla perheenrikkoja kun puolustelet heitä, etkä viittaa yhtään perheenrikkojan syyllisyyteen??? Niin oliko kiva rikkoo? Eihän toki syy ole perheenrikkojan, syy on aina miehen lasten. Ne on miehelle ongelma. Perheenrikkojat ei syyllisty mihinkään.


      • Voitkoollanoityhmä
        miksirikot kirjoitti:

        Ahaa, sie taidat olla perheenrikkoja kun puolustelet heitä, etkä viittaa yhtään perheenrikkojan syyllisyyteen??? Niin oliko kiva rikkoo? Eihän toki syy ole perheenrikkojan, syy on aina miehen lasten. Ne on miehelle ongelma. Perheenrikkojat ei syyllisty mihinkään.

        Idiootti, pettäjämies on itse vastuussa teostaan, oletko sitä mieltä että ,jos sut raiskataan niin se on sun oma vika , eikä raiskaajan.


      • kolmasrikkooaina
        Voitkoollanoityhmä kirjoitti:

        Idiootti, pettäjämies on itse vastuussa teostaan, oletko sitä mieltä että ,jos sut raiskataan niin se on sun oma vika , eikä raiskaajan.

        Kyllä vastuussa on se perheenrikkoja, älä yhtään väistä omaa vastuuta, jos sinä rikot myös toisten perheitä niin kannattaisiko lopetttaa? Perheenrikkojat eivät tietenkään myönnä, sehän on häpeellistä ja järkyttävää, mieshän siinäeniten kräsii kuin exä ja lapset, mies menettää kaikki mutta exä ja lapset ovat aina yhdessä.

        Tottakai perheenrikojat salailee ja piilottelee häpeellistä asiaa, mutta miksei he lopeta?
        Klmas rikkoo aina.


      • Voitkoollanointyhmä
        kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Kyllä vastuussa on se perheenrikkoja, älä yhtään väistä omaa vastuuta, jos sinä rikot myös toisten perheitä niin kannattaisiko lopetttaa? Perheenrikkojat eivät tietenkään myönnä, sehän on häpeellistä ja järkyttävää, mieshän siinäeniten kräsii kuin exä ja lapset, mies menettää kaikki mutta exä ja lapset ovat aina yhdessä.

        Tottakai perheenrikojat salailee ja piilottelee häpeellistä asiaa, mutta miksei he lopeta?
        Klmas rikkoo aina.

        Kyllä sää olet saatanan tyhmä ämmä, pettäjä on vastuussa teostaan, hän on se joka on valat vannonut sun kanssa, ei se jonka pettäjä on valinnut.
        Tässä tapauksessa puoliso on perheenrikkoja.
        Minä en ole omaa perhettäni rikkonut, olen onnellisesti aviossa ja meillä uusperhe minä jäin leskeksi 10v sitten.


      • fhfhfhhffhjdjdjjd
        Voitkoollanointyhmä kirjoitti:

        Kyllä sää olet saatanan tyhmä ämmä, pettäjä on vastuussa teostaan, hän on se joka on valat vannonut sun kanssa, ei se jonka pettäjä on valinnut.
        Tässä tapauksessa puoliso on perheenrikkoja.
        Minä en ole omaa perhettäni rikkonut, olen onnellisesti aviossa ja meillä uusperhe minä jäin leskeksi 10v sitten.

        Höpsis, jos ulkopuolinen suttura tietää et mies on perheellinen, niin luulisi fiksusti jättävän miehen rauhaan, mutta jos on idiootti niin toki hän kiusallaan vie isän lapsilta, sehän on kaikista kivointa päästä kiusaamaan lapsia ja itkettämään heitä, uskoa itse olevansa korvaamaton. Surullista on ettei perheenrikkojat ymmärrä mitä tekee, heistä on ok rikkoa toisten perheet. Surulilsta on.


      • itekkö
        suatanankinkku kirjoitti:

        Meillä taas toi keittiöön.

        Mie taas menin ite naapurin rouvan olkkariin.


      • miem
        miksirikot kirjoitti:

        Ahaa, sie taidat olla perheenrikkoja kun puolustelet heitä, etkä viittaa yhtään perheenrikkojan syyllisyyteen??? Niin oliko kiva rikkoo? Eihän toki syy ole perheenrikkojan, syy on aina miehen lasten. Ne on miehelle ongelma. Perheenrikkojat ei syyllisty mihinkään.

        Hmmm. Vastuusss on se eronneen miehen vaimo olisi kohdellut miestään miehenä ... ...eikä voi syyttää miestä erostaa jos Lissun,OYP:n tai meilleitulla kaltainen ämmä kotona


      • Näinseonsaletti
        fhfhfhhffhjdjdjjd kirjoitti:

        Höpsis, jos ulkopuolinen suttura tietää et mies on perheellinen, niin luulisi fiksusti jättävän miehen rauhaan, mutta jos on idiootti niin toki hän kiusallaan vie isän lapsilta, sehän on kaikista kivointa päästä kiusaamaan lapsia ja itkettämään heitä, uskoa itse olevansa korvaamaton. Surullista on ettei perheenrikkojat ymmärrä mitä tekee, heistä on ok rikkoa toisten perheet. Surulilsta on.

        Ei ketään väkisin mihinkään viedä , kyl se on oma halu lähteä, pettäjä lähtee, jos haluu lähteä, se joka väkisin viedään on vammainen idiootti ,vähäjärkinen holhouksen alla.


    • Iterikoit

      Kukas sen naisen heidän kotiinsa toi?
      Vastaus oopperalaulaja ja tää tenori ei ollut tyytyväinen liittoonsa.
      Todellinen perheenrikkoja on tuo tenori.
      Heidi on tangokuningatar ei prinsessa.

    • hirmu

      Kolikolla on aina kaksi puolta niin Heidin ja Mikan tapauksessakin. Heidi jauhaa tuota asiaa lehtien palstoilla kuukausikaupalla. On moni muukin "julkkis" eronnut mutta osaavat pitää mölyt mahassaan eron syistä. Kannattaisi Heidinkin jo lopettaa ja keskittyä nauttimaan uudesta rakkaudesta Heikistä !!!!

      • pitääkertoakaiiki

        Hienoa että kertoo, miksi sinäkin haluat piilottaa eroasi, eikö kestä päivänaloa.

        Noista perherikooja jutuista pitää kertoa jotta ihmiset heräävät totuuteen.
        Erot ovat suurilta osin kolmannen osapuolen aiheuttamia, siksi niistä ei kerrota kun se rikkojakin häpee niin paljon.

        Suomessa ei ole yhtään ihmistä enää joka on ensimmäisessä liitossa, kaikkien perheet on ulkopuolinen ihminen rikonut, Hyvä että niistä puhutaan.


    • asiastatietävä

      Unohdit Heidi kertoa että olit hotellilomalla keväällä ennen eroa mm. erään tangotähden kanssa. Mahtoiko vaikuttaa yhtään eroon? Oli vissiin musiikin voimaa ja hetkessä elämistä hotellissa.

      • siiswhat

        Kuka on Köpi? Kun Köpi ei huolinut niin Heka huoli? Näin sanotaan Iltasanomien keskustelussa.


      • Hirmu
        siiswhat kirjoitti:

        Kuka on Köpi? Kun Köpi ei huolinut niin Heka huoli? Näin sanotaan Iltasanomien keskustelussa.

        Köpi On Kyösti Mäkimattila jota Heidi yritti vikitellä.


      • Naitujanaitu
        Hirmu kirjoitti:

        Köpi On Kyösti Mäkimattila jota Heidi yritti vikitellä.

        Tangopiireissä on aina ollut säpinää......


    • u56568568

      Mitä tarkoittaa "kotoonta?"

    • siiswhat

      Miksiköhän Iltasanomien kommentointi suljettiin kun Heidin hotelliseikkailuista ja tästä Köpistä oli kirjoittelua?

    • Oletkohumalassa

      "Kotoonta? Heidllä "siis kenellä on kaksi likkaa ja niiden takia perhe hajosi???? "Vi rikkoa"?? Miksi kolmas eikä toinen tai neljäs?

    • kolmasrikkooaina

      Kyllä se näin on, kolmas on se joka hajoittaa aina perheen kun on niin katkera ja kostinhimoinen, kun ite ei ole saanut miestä eikä perhettä, niin ei muillakaan saa olla.

      Syy on vain sen perheenrikkojan, mensi sinne kaljapubiin tai puistoon kyllä sieltä vapaita miehiä löytyy.
      Kolam rikkoo aina, se on fakta.

      • näinheidinvieraankanssa

        Tai keväiselle hotellimatkalle Helsinkiin ja Korkeasaareen tangotähden sekä lasten kanssa


    • ouwliuhuewe

      Ei se kolmas siihen väliin pääse, ellei pariskunta sitä siihen väliin päästä... Joko molempien tai toisen on oltava heikosti sitoutunut liittoonsa, jotta tuota tapahtuu. Olen itse aikoinaan sekä pettänyt että tullut petetyksi, ja tiedän tasan tarkkaan, että ne ulkopuoliset eivät siihen väliin olisi päässeet, jos itse emme olisi päästäneet.

      Erosta jo aikaa, ja välit hyvät nykyisin.:) Molemmilla "uusi" pariosuhdekin, tai tarkemmin sanoen jo vuosia kestänyt liitto molemmilla.

      • kolmasrikkooaina

        Nyttää pääsevän. Kyllä ne vapaat lapsettomat naikkoset ovat sen verran julmia ja röyhkeitä etteivät kaihda mitään jos haluaa rikkoa. Älliä heillä ei ole eikä mhötätuntoa edes lapsia kohtaan, otetaan se kenet halutaan vaikka väkisin, nähytetään että minäminäminä pystyn. Sairasta ja säälittävää.

        Ne jotak näitä sutturoita puolustaa ovat itse myös niitä rikkojia, muuten eivät puolustelisi törkeitä naikkosia.


      • Blaaaaaa
        kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Nyttää pääsevän. Kyllä ne vapaat lapsettomat naikkoset ovat sen verran julmia ja röyhkeitä etteivät kaihda mitään jos haluaa rikkoa. Älliä heillä ei ole eikä mhötätuntoa edes lapsia kohtaan, otetaan se kenet halutaan vaikka väkisin, nähytetään että minäminäminä pystyn. Sairasta ja säälittävää.

        Ne jotak näitä sutturoita puolustaa ovat itse myös niitä rikkojia, muuten eivät puolustelisi törkeitä naikkosia.

        BLAAAA tyhjänpäiväistä nassutusta....


      • Sutturoistailoa
        kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Nyttää pääsevän. Kyllä ne vapaat lapsettomat naikkoset ovat sen verran julmia ja röyhkeitä etteivät kaihda mitään jos haluaa rikkoa. Älliä heillä ei ole eikä mhötätuntoa edes lapsia kohtaan, otetaan se kenet halutaan vaikka väkisin, nähytetään että minäminäminä pystyn. Sairasta ja säälittävää.

        Ne jotak näitä sutturoita puolustaa ovat itse myös niitä rikkojia, muuten eivät puolustelisi törkeitä naikkosia.

        Minä puolustan sutturoita ,mitä iloo miehillä enää olis ,jos ei ole sutturoita, joutuis katteleen sun tyylistä naikkosta ,jolla naama aina norsun witulla ja jatkuva natina ja valitus.


      • naikkosetnejaksaa
        Sutturoistailoa kirjoitti:

        Minä puolustan sutturoita ,mitä iloo miehillä enää olis ,jos ei ole sutturoita, joutuis katteleen sun tyylistä naikkosta ,jolla naama aina norsun witulla ja jatkuva natina ja valitus.

        Rehellistä puhetta. On hienoa että on paljonihmisiä jotka ymmärtävät miten sutturat rikkooo perhietä. Ne ei halua sitä uskoa jotka itse ovat sutturoita. Se vaati paljon mieleltä että kehtaa ylipäänsä rikkoa perheitä ja tulla väliin.
        Me kaikki tiedämme että kolmas rikkoo usein, lähes aina, muuten ei olisi köyhiä yh perheitä, ei olisi isättömiä lapsia eikä eroonpäätyneitä naisia.

        Kolmas rikkoo aina.


      • Sutturoistailoa
        naikkosetnejaksaa kirjoitti:

        Rehellistä puhetta. On hienoa että on paljonihmisiä jotka ymmärtävät miten sutturat rikkooo perhietä. Ne ei halua sitä uskoa jotka itse ovat sutturoita. Se vaati paljon mieleltä että kehtaa ylipäänsä rikkoa perheitä ja tulla väliin.
        Me kaikki tiedämme että kolmas rikkoo usein, lähes aina, muuten ei olisi köyhiä yh perheitä, ei olisi isättömiä lapsia eikä eroonpäätyneitä naisia.

        Kolmas rikkoo aina.

        Ei minun sutturani minun perhettä riko, rikon sen ihan itse , jos haluun, pidän hauskaa heidän kanssa, kun vaimolla on jatkuva kuiva kausi, en jätä vaimooni sen takia hän kuitenkin ihan hyvä, vaikka jalat onkin usein ristissä. No sitten voin harkita rikkoa perheeni, kun tuo kuopuskin tuosta lähtee maailmalle ja se olis ensivuonna mahdollista.


    • miem

      Ei se kolmas riko mitään vaikka kuvitelmissasi niin ajatteletkin vaan sinä yksin sinä ajoit miehes vieraan petiin ja ilmeisesti oli hyvä peti kun jäit kuin nalli kalliolle

      • suosittelenavunhakua

        Aina rikkoo. Kolmas on aina syyllinen, kurja kun sinäkin olet siinä laumassa, että rikot etkä myönnä, voisit hakee apua.


      • miem
        suosittelenavunhakua kirjoitti:

        Aina rikkoo. Kolmas on aina syyllinen, kurja kun sinäkin olet siinä laumassa, että rikot etkä myönnä, voisit hakee apua.

        Kyllä se on Lissu niin että sinä se olet ammatillista apua vailla esim.jossain psykiatrisessa hoitolaitoksessa


      • Trulumpsisvaan
        miem kirjoitti:

        Kyllä se on Lissu niin että sinä se olet ammatillista apua vailla esim.jossain psykiatrisessa hoitolaitoksessa

        Miumau Moukka täällä taas kännissä kirjoittelee yöllä 2.04, voi voi voi...kun ei ole lapsia harmina joita vihaat yli kaiken niin helppohan se on huudella umpitunnellissa. Onneksi lapset ovat hoivassa äidin luona kun sinä et siihen kyennyt. Kivampi kännäillä ja huudella kuin olla isä vai mitä? Miksi vihaat lapsiasi?


      • miem
        Trulumpsisvaan kirjoitti:

        Miumau Moukka täällä taas kännissä kirjoittelee yöllä 2.04, voi voi voi...kun ei ole lapsia harmina joita vihaat yli kaiken niin helppohan se on huudella umpitunnellissa. Onneksi lapset ovat hoivassa äidin luona kun sinä et siihen kyennyt. Kivampi kännäillä ja huudella kuin olla isä vai mitä? Miksi vihaat lapsiasi?

        sie se moukka


      • Moukkapienipallero
        miem kirjoitti:

        sie se moukka

        Voi kulta pieni! Mie en sinunöaistasi huolisi, mulla on korkee taso mit iehiin tulee. Ja siinäkin menee joskus pieleen. Luettuani sun juttuja voisin jo tältä istumalta sanoa että etsi omatasoista seura, minä olen liian tasokas sinulle. Ei tarvi eed nhdä kun jo voin sanoa ei kiitos!
        Joskushan on sanottu että mies kun avaa suunsa, nainen kääntyy usein kantapäillään ja pakenee.


      • Sinäjäitkonallikall
        suosittelenavunhakua kirjoitti:

        Aina rikkoo. Kolmas on aina syyllinen, kurja kun sinäkin olet siinä laumassa, että rikot etkä myönnä, voisit hakee apua.

        Älä sinä eka , tai kolmas siellä huutele ja kiillota omaa minääsi ,myönnä pois et miehes lähti ja petti sinut ,kun olet tuollainen ikuinen kitisijä aina kaikki huonosti perusnegatiivinen ihminen ei tuolaasta kukaan jaksa, nyt syytät muita omista mokistasi ääliö.


      • Oletääliö
        Trulumpsisvaan kirjoitti:

        Miumau Moukka täällä taas kännissä kirjoittelee yöllä 2.04, voi voi voi...kun ei ole lapsia harmina joita vihaat yli kaiken niin helppohan se on huudella umpitunnellissa. Onneksi lapset ovat hoivassa äidin luona kun sinä et siihen kyennyt. Kivampi kännäillä ja huudella kuin olla isä vai mitä? Miksi vihaat lapsiasi?

        Ei yövuorossa olla kännissä ,vaan kaffetauolla.


      • Sekolmastoista
        Moukkapienipallero kirjoitti:

        Voi kulta pieni! Mie en sinunöaistasi huolisi, mulla on korkee taso mit iehiin tulee. Ja siinäkin menee joskus pieleen. Luettuani sun juttuja voisin jo tältä istumalta sanoa että etsi omatasoista seura, minä olen liian tasokas sinulle. Ei tarvi eed nhdä kun jo voin sanoa ei kiitos!
        Joskushan on sanottu että mies kun avaa suunsa, nainen kääntyy usein kantapäillään ja pakenee.

        Älä sinä juoppo puhu mistään tasosta mitään, sinä olet siellä alimmalla tasolla, eikä tuolaasta Kassi-Almaa kukaan edes huoli.


    • Juu olet osoittanut narsistisen ja psykopaatti luonteesi ja et sinä huoli ketään koska rakstat käskyttämistä ja miehesi lapsien kiusasmisesta / orjuuttamisesta kun omadi sinun bubbrlisi makaa persettä leviäksi ja juopottelee

      • oletpakatkera

        Sinä kuvittelet kaikkien elää kuka täällä kirjoitteleekin, väritä oman mielesi mukaan, sitä kutsutaan satusedäksi, joka satuilee.

        Et voit etää kenenkään elämästä joten uskos siihen mitä he kirjoittavat. Sun ei ole apkko lukea eikä reagoida jos ahdistaa ja olet katkera.

        Jos vihaat omia lapsia noin paljon niin miksi ihmeessä sitten huudat täällä perheidenpastalla? Jos vihaat lapsia niin unohda ne, sen he ovat ansainneet.


      • lakkaajuomasta
        oletpakatkera kirjoitti:

        Sinä kuvittelet kaikkien elää kuka täällä kirjoitteleekin, väritä oman mielesi mukaan, sitä kutsutaan satusedäksi, joka satuilee.

        Et voit etää kenenkään elämästä joten uskos siihen mitä he kirjoittavat. Sun ei ole apkko lukea eikä reagoida jos ahdistaa ja olet katkera.

        Jos vihaat omia lapsia noin paljon niin miksi ihmeessä sitten huudat täällä perheidenpastalla? Jos vihaat lapsia niin unohda ne, sen he ovat ansainneet.

        2 promillen humalassa kirjoitettu ja täyttä sontaa....


      • miem
        lakkaajuomasta kirjoitti:

        2 promillen humalassa kirjoitettu ja täyttä sontaa....

        Jep sinä olet sontaa epäihminen


      • onkonäinvai
        miem kirjoitti:

        Jep sinä olet sontaa epäihminen

        EI se sinua tarkoittanut, vaan lässyä, vai oletteko te, sinä ja lässy sama henkilö???


    • kolmasrikkoolähesaina

      Kaikki erot jouhtuvat kolmannen tulosta väliin. Yhden käten sormiin mahtuu ne jotka eroavat kummankin päätöksestä tai alkoholista ja väkivaltaiuudentakia. Yleensä ja lähes aina eroon liittyy kolmas.
      Miten tämmöiset ihmiset saisi kuriin? He toimivat näkymättömästi, ohjailevat jottei plajastuisí itse.
      Surullista mutta totta.

      • sullapyöriialkoholi

        sinut jätettiin ja petettiin suuren alkoholin käytön takia, nytkin olet aika tuiskeessa, ja isopyörä pyörii kolmantena...


      • sutturattuiskeessakyllä
        sullapyöriialkoholi kirjoitti:

        sinut jätettiin ja petettiin suuren alkoholin käytön takia, nytkin olet aika tuiskeessa, ja isopyörä pyörii kolmantena...

        Kyllä, meidät jätettiin lasten kanssa elämään keksekenään, kun suttura rikkoi perheemme. Se on tota, ja meis hylkäsi lapset ja vaihtoi niihin sutturoihin. Se on tosi juttu kyllä. Olet oikeessa, meuidät mies jätti kun suttura siihen pakotti.

        Kyllä sekin on totta että sutturat on aina tuiskeessa, ja on hyvä ettemme ole heitä nähneet, saavat tuiskutella ihna yksinään.

        Onneksi me lasten kanssa kuitenkin ollaan edelleen läheisiä, lapset ja heidän lapset ja puolisot... mulla on kaikki miehellä ei mitään kuin perheenrikkoja sutturat jotka estivät meistä elämästä perheensä kanssa. Mies menetti kaiken, me emme mitään. Tuommosta meistä ei kukaan kaipaa.


      • lissuonalkkis
        sutturattuiskeessakyllä kirjoitti:

        Kyllä, meidät jätettiin lasten kanssa elämään keksekenään, kun suttura rikkoi perheemme. Se on tota, ja meis hylkäsi lapset ja vaihtoi niihin sutturoihin. Se on tosi juttu kyllä. Olet oikeessa, meuidät mies jätti kun suttura siihen pakotti.

        Kyllä sekin on totta että sutturat on aina tuiskeessa, ja on hyvä ettemme ole heitä nähneet, saavat tuiskutella ihna yksinään.

        Onneksi me lasten kanssa kuitenkin ollaan edelleen läheisiä, lapset ja heidän lapset ja puolisot... mulla on kaikki miehellä ei mitään kuin perheenrikkoja sutturat jotka estivät meistä elämästä perheensä kanssa. Mies menetti kaiken, me emme mitään. Tuommosta meistä ei kukaan kaipaa.

        Juoppo ja täyshullu samassa persoonassa, koitas joskus kirjoittaa selvänä.


    • Ei EI !!! Etkö ymmärrä idiootti ETTÄ SINUT JÄTETTIIN ja sairaan psyykkeen omaavana et päästänyt lapsia isän luokse !

      • oyp

        Juu juu, meidät jätetiin, ei tarvi kilahtaa jos et ymmärrä. Meidät mies hylkäsi ja vaihtoi lapsetkin sutturoihin, kun perheemme hajoitti suttura joka vei lasten isän ja mun miehen.
        Noh.. pästäny ja päästäny... lapset saivat nähdä isää ja isä lapsia miten lystäsi, mutta mies ei halunnut. Suttura hankaloitti ja esti miestä näkemästä jotenmitä siitä nyt riitelemään, en ole ihminen joka pakottaa aikuista miestä näkemään omat lapset, se pitää lähtä miehen omasta tahdosta. Mutta jos kerran lapset vaihtoi sutturoihin niin miskipä sitä enää lapsia näkemään...
        Toisaalta lapset eivät halunneet enää olla isän kanssa tekemisissä kun vaihtoi heidt sutturoihin, ja se on ymmärrettävää.
        Me vaan ollaan lasten ja nyt heidän perheidensä kanssa eittäin läheisiä, joka viikko miltei nähdään ja munanoppi ja ppi, siinä vasta ihanat ihmiset ja meidän koko suku. Mies puuttuu mutta kukaan ei kaipaa, kun vaihtoi meidät sutturoihin.


      • oyp kirjoitti:

        Juu juu, meidät jätetiin, ei tarvi kilahtaa jos et ymmärrä. Meidät mies hylkäsi ja vaihtoi lapsetkin sutturoihin, kun perheemme hajoitti suttura joka vei lasten isän ja mun miehen.
        Noh.. pästäny ja päästäny... lapset saivat nähdä isää ja isä lapsia miten lystäsi, mutta mies ei halunnut. Suttura hankaloitti ja esti miestä näkemästä jotenmitä siitä nyt riitelemään, en ole ihminen joka pakottaa aikuista miestä näkemään omat lapset, se pitää lähtä miehen omasta tahdosta. Mutta jos kerran lapset vaihtoi sutturoihin niin miskipä sitä enää lapsia näkemään...
        Toisaalta lapset eivät halunneet enää olla isän kanssa tekemisissä kun vaihtoi heidt sutturoihin, ja se on ymmärrettävää.
        Me vaan ollaan lasten ja nyt heidän perheidensä kanssa eittäin läheisiä, joka viikko miltei nähdään ja munanoppi ja ppi, siinä vasta ihanat ihmiset ja meidän koko suku. Mies puuttuu mutta kukaan ei kaipaa, kun vaihtoi meidät sutturoihin.

        Älä selitä sinusta erosi ja sinä seniili et päästänyt lapsia isälle


      • sukurutsaa
        oyp kirjoitti:

        Juu juu, meidät jätetiin, ei tarvi kilahtaa jos et ymmärrä. Meidät mies hylkäsi ja vaihtoi lapsetkin sutturoihin, kun perheemme hajoitti suttura joka vei lasten isän ja mun miehen.
        Noh.. pästäny ja päästäny... lapset saivat nähdä isää ja isä lapsia miten lystäsi, mutta mies ei halunnut. Suttura hankaloitti ja esti miestä näkemästä jotenmitä siitä nyt riitelemään, en ole ihminen joka pakottaa aikuista miestä näkemään omat lapset, se pitää lähtä miehen omasta tahdosta. Mutta jos kerran lapset vaihtoi sutturoihin niin miskipä sitä enää lapsia näkemään...
        Toisaalta lapset eivät halunneet enää olla isän kanssa tekemisissä kun vaihtoi heidt sutturoihin, ja se on ymmärrettävää.
        Me vaan ollaan lasten ja nyt heidän perheidensä kanssa eittäin läheisiä, joka viikko miltei nähdään ja munanoppi ja ppi, siinä vasta ihanat ihmiset ja meidän koko suku. Mies puuttuu mutta kukaan ei kaipaa, kun vaihtoi meidät sutturoihin.

        Munanoppi ja ppi mitä lienevät jotain satuolentoja joita näkee krapulassa, ns. pikkuukkoja....


      • sukurutsaa
        sukurutsaa kirjoitti:

        Munanoppi ja ppi mitä lienevät jotain satuolentoja joita näkee krapulassa, ns. pikkuukkoja....

        sorry ,siis pikku-ukkoja.


    • kolmasrikkooaina

      Silloinkun kolmas tulee väliin niin se on totta, mies hylkää ja vaihtaa lapsensa sutturoihin, ja rikkoo perheen.

      Se vaan on tosiasia, jotkut täällä eivät vaan hyväksy omia toimia ja siksi oirehtivat ja eivät myönnä tekosiaan. Onhan se hävettävää ja hyvä kunhäpeevät.

    • Petettyäiti

      Näin kävi meilläkin ja riidat senkun jatkuu, lapset on pienet ja mies koko ajan hyleksii heitä ja uhkaavat sutturan kanssa yhteistuumin että hylätään lapset. Välillä lasten pitää tulla ja sitten eivät saa tulla ja sitten taas pitää tulla. Aina vastakarvaan äidin mielipiteen kanssa. Sekaisin on mies kuin seinäkello ja sutturansa mielisairas. Kaikki oli hyvin ennen sutturaa joka tuli kuin varkain kotiimme kun olimme poissa. Huomasimme vieraat hiukset saunan lattiakaivossa ja muutakin inhottavaa.

      • päästiinperoon

        Meillä ei sutturoita onneksi näy. Emme halua sutturoita meille asumaan, miksi meidän pitäisi elättää sutturat? Onneksi emme ole nähneet ja lapsetkin vat turvassa kun ei sutturat pääse meitä haukkumaan ja tulemaanmeille loisimaan.
        Mies hylkäsi ja nyt saa maistaa omaa lääkettään, emme mene koskaan katsomaan sutturoita ja se on vissi, okoot mies nyt onenton ei kuulu meille.Eieln haki viimeiset monot ja sitten perävalot vinku ja savut nousi kunhän tunturilla polki kellarikerrokseensa.


      • sullanousuhumala
        päästiinperoon kirjoitti:

        Meillä ei sutturoita onneksi näy. Emme halua sutturoita meille asumaan, miksi meidän pitäisi elättää sutturat? Onneksi emme ole nähneet ja lapsetkin vat turvassa kun ei sutturat pääse meitä haukkumaan ja tulemaanmeille loisimaan.
        Mies hylkäsi ja nyt saa maistaa omaa lääkettään, emme mene koskaan katsomaan sutturoita ja se on vissi, okoot mies nyt onenton ei kuulu meille.Eieln haki viimeiset monot ja sitten perävalot vinku ja savut nousi kunhän tunturilla polki kellarikerrokseensa.

        Juoppohullun liturgiaa, ei päätä, ei häntää ,silkkaa mielikuvituksen tuotetta.
        Hullu trolli.


    • Ei et sinä ja kotisi ole keskiössä ex miehesi ajatus maailmassa vaan lapset ja vaimo sinut on ulkoistettu

      • meistäkivanauraa

        No oon oon, mies itkee ja suree kun menetti meidät. Mutta meistä on kiva tietää että suree, saa surrakkin, meitä ei takasin saa, olemme sen verran parempia ihmisiä että kun kerran lähtee lähtee lopullisesti.
        Ei olla takasin huolittu kun kerran meidät vaihtoi.
        En ole enää miehen vaimo, olen siihen liian upea ja ihana, mies vaihtoi lapset sutturoihin joten miksi edes moista miettiä???
        Tietää itsekin tekevänsämokan, mutta häpee, ja saa hävetäkin.


      • meistäkivanauraa kirjoitti:

        No oon oon, mies itkee ja suree kun menetti meidät. Mutta meistä on kiva tietää että suree, saa surrakkin, meitä ei takasin saa, olemme sen verran parempia ihmisiä että kun kerran lähtee lähtee lopullisesti.
        Ei olla takasin huolittu kun kerran meidät vaihtoi.
        En ole enää miehen vaimo, olen siihen liian upea ja ihana, mies vaihtoi lapset sutturoihin joten miksi edes moista miettiä???
        Tietää itsekin tekevänsämokan, mutta häpee, ja saa hävetäkin.

        No et ole ja jos olisit niin olisit edelleen naimisissa !!!


    • tulimieleen

      Kyllä se liitto oli varmaan jo henkisesti kuollut jo paljon aiemmin. Ei se uusi nainen sitä aiheuttanut.Näin ajattelen kun olen elämm seurannut.

      • sutturatrikkooaina

        Kyllä se suttura rikkoi perheemme ja mies hylkäsi lapset ja vaihtoi sutturoihin jotka pakottivat siihen. Se on sutturoiden toimiala tehdä isättömiä lapsia ja riiauttaa puolisot jotta saavat sen jota ovat lähteneet hakemaan. Surullista on että miehet mnettävät kaiken läheisen eikä lapset enää halua nhdä moista miestä jota isäksi on joskus kutsuttu.


      • sutturatrikkooaina kirjoitti:

        Kyllä se suttura rikkoi perheemme ja mies hylkäsi lapset ja vaihtoi sutturoihin jotka pakottivat siihen. Se on sutturoiden toimiala tehdä isättömiä lapsia ja riiauttaa puolisot jotta saavat sen jota ovat lähteneet hakemaan. Surullista on että miehet mnettävät kaiken läheisen eikä lapset enää halua nhdä moista miestä jota isäksi on joskus kutsuttu.

        Älä valehtele itse omalla käytöksellä ajoit ukkos vieraisiin


    • Petettyäiti

      Miehet ei kestä lapsiperhe-elämää ja siksi ulkopuolinen pääsee väliin. Vaimossa ei tarvii olla mitään vikaa.

      • miem

        kyllä Lissu kaltaisessasi ihmisessä on vikaa paljon esim. narsismi,luulosairaus ja lapsia hyväksikäyttäminen ec miehen kiusaamidessa


      • sutturatrikkooaina

        Näin se on, yleensä miehet leikkii säälittää ja uhria jotta saa sitä sääliä ja voivottelua. Myös se perheenrikkoja ujuttaa omat ongelmat miehelle ja estää viatonta vaikka rikkoo perheen. Niillä on taipumus syyttää kaikkia muita kuin itseään, kun ovat niin katkeria. Kolmas rikkoo aina.

        Sellaista riitaa perheissä ei olekkaan itä ei voisi korjata. Vain väkivalta ja alkoholi, semmoiset miehet perheenrikkoja sutturat saavat ilomielin viedä, mutta hyvät isät ovat lapsia varten ei sutturoita. Perhe on hyvä rikkoa silloin kun puolisot ovat erilisiä ja vihaisia , mutta se ei tarvoita ovea perheenrikkoja sutturoille.

        Jos he antaisivat rauhan perheille, lapsilla olisi isät. Mutta alpsia on hyvä syyttää kaikesta. Rikkojat ovat syyllisiä

        Miksi ihmeessä pitää rikkoa perheitä? Jos oma perhe on hahjonnut ei sitä pidä kostaa toisten lapsille ja rikkoa kaikkien pehrreitä. katkeuus jyllää ei voi muuta sanoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4397
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4366
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4036
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2947
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2571
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2133
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      341
      2112
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1685
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe