Vaalea nainen Ruukintie - Kuusikuja risteyksessä

NuorimiesNahkatakissa

18 - 19.3 välisenä yönä, autoin sinut maasta ylös ja varmistin että kaikki on kunnossa. Olisi mukava joskus tavata :)

17

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorimiesnahkahousuissa

      Oot tainnu nähä unta...

      • 124124

        Olipa yllätys, että joku kaltaisesi elämäänsä kyllästynyt tulee pätemään tänne.


    • Älätule_iholle

      Törkeää! Tällainen käytöshän on seksuaalista ahdistelua, auttaminen oli vain tekosyy päästä kontaktiin naisen kanssa. Oikeasti, joku vieras ihminen tulee apuun, auttaa saa mutta kun tilanne on saatu kuntoon niin kiitos ja moikka, kaikki ylimääräinen kanssakäyminen on ahdistelua! Kuinka joku oikeasti julkeaa yrittää minkäänlaista kontaktia vieraan kanssa? Jos on tuttu ihminen niin silloin voi olla vapautuneemmin mutta ei vahingossakaan sanoa mitään mistä voi loukkaantua. Nykyään ei enää voi luottaa kehenkään, eikä voi olla missään liian varovainen, sillä ihan mikä tahansa voidaan käsittää ahdistavaksi ja uhkaavaksi. Siksi vieraiden ihmisten välinen kanssakäyminen on pidettävä niin minimissä kuin vain voi.

      • Hohhoijjaa45745

        Ootkohan laiminlyönyt lääkityksesi tältä päivältä? Kaikki ne TUTTAVATKIN ovat joskus olleet vieraita, ennen kun olet heihin tutustunut.


      • kiitostavaan

        Nyt kaikkia lähistöllä asuvia blondeja epäillään puliämmiksi.


      • 2345345

        Ei ollu mikään puliämmä, oli siististi pukeutunut jne, ehkä vain ottanut muutaman liikaa =)


      • kiitostavaan

      • epkf

        Vaissoo...


      • rgrserg

    • w_639

      Täytyy mennä autoon kyyläämään josko tuon saisi meille lepäämään.

    • mitenkävi

      Sairasta tommonen kyylääminen.

      • pilkkihaalarit

        Ja vitun kylmää puuhaa.


    • w_639

      Minulla on ehdotus jos sinä ko. ihanainen satut lukemaan tätä, niin tule koputtamaan autoni ikkunaan, niin minä tarjoan juotavat ja voidaan siirtyä kummatkin lämpimiin sisätiloihin.
      Takaan että et pety! Olen katseen ja muutenkin kestävä joten voit vain voittaa. Säästät rahaa ja olet turvallisissa käsissä.

      • vituncreepy

        Pakettiauto ja kloroformia?
        Toimii mullakin.

        Muutenkin aika narsistinen kommentti. :D


      • w_639

        Häh? Paku jo, mutta konjakkia, olutta tai mitä vain. Ja mikä tuossa on narsistista? Kuka sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse? Ihan normaali deittitarjous tuo vain on.


      • justanäin

        Okei, eli oot se tyyppi josta puhutaan.

        Seelvä.


      • w_639

        En taida olla, sillä en käy missään en juuri edes kaupassa, eli kukaan ei tiedä minusta mitään, joten mitä minusta voisi puhua?
        Tänne voin kirjoittaa, jos vaikka tärppäisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe