Miten uskaltaa...

mitämäteen

ottaa yhteyttä ihastuksen kohteeseen? Mua jännittää pelkkä tavallinen keskustelu hänen kanssaan, miten ihmeessä pystyisin kysymään vaikka kahville tms. Miten saada se jännitys pois äänestä ja olemuksesta. Kuulostaa pieneltä jutulta, mutta tuntuu että jo pelkästään sen takia taidan antaa olla koko asian.

Hulluinta etten oikeasti ole mikään ujo pieni vinkuja, vaan osaan kyllä käyttäytyä ihan reippaasti ja puhua asiasta kuin asiasta. Jännitän niin että vatsaan koskee ajatuskin.

24

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemuksellaf

      Älä tee mitään jos sua jännittää ja et pysty olemaan luonteva niin tutkaile häntä vielä ihan rauhassa. Lähesty vasta sitten kun tuntuu luonnolliselta.

      • aloittajalta

        Tämä tuntuisi parhaalta, eikä kai muutakaan tehtävissä. Hitsi mikä arkajalka olenkaan.. tosin tänne kirjoittaminen ja asian "ääneen" sanominen ainakin helpottaa jollain tavalla.


      • Siinäneuvoja
        aloittajalta kirjoitti:

        Tämä tuntuisi parhaalta, eikä kai muutakaan tehtävissä. Hitsi mikä arkajalka olenkaan.. tosin tänne kirjoittaminen ja asian "ääneen" sanominen ainakin helpottaa jollain tavalla.

        Älä odottele liian pitkään. Hän menee muuten sivu suun.
        Olen joskus katunut että tein aloitteen "liian myöhään".

        On vain pakotettava itsensä tekemään se. Esimerkiksi kuivaharjoittelulla etukäteen että valmistautuu tekemään aloitteen mutta sitten peruu sen. Muutaman kerran jälkeen huomaat että olet valmiimpi jo. Sitten vain teet sen.


      • KokemuksellaF

        Juu, ja täällä olet "kaipaamassa"
        ei tainnut kuivaharjoittelusta olla hyötyä?


      • Siinäneuvoja
        KokemuksellaF kirjoitti:

        Juu, ja täällä olet "kaipaamassa"
        ei tainnut kuivaharjoittelusta olla hyötyä?

        Sain pakit? En mä enää tarvitse kuivaharjoituksia.


    • tobeornottobethatsth

      Rohkeasti vaan lähestymään. Jännitys on ihan normaalia.

      • aloittajalta

        Mutta jos pelkää jännityksestä oksentavansa ihastuksensa kengille, ei taida olla normaalia?


      • Siinäneuvoja

        On mulla ainakin ollut todella vaikea olla sellaisen naisen kanssa johon olin ihan hullaantunut. Odottelin häntä eräässä paikassa puoli tuntia ja olotila meni ylös/alas.

        Sitten jännitti ihan vittuna ja melkein jalat vapis pois alta, mutta jotenkin hänet kohdatessa sain sanottua asiani.


      • aloittajalta

        Huh, joku on selvinnyt hengissäkin. Ai että tuo "ihan vittuna" jännittäminen on kyllä juuri sitä, enpä olis paremmin voinu kuvata. Kiitos tästäkin :)


      • anna_elämän_kantaa
        aloittajalta kirjoitti:

        Mutta jos pelkää jännityksestä oksentavansa ihastuksensa kengille, ei taida olla normaalia?

        Jos niin kävisi, tekisit ainakin lähtemättömän vaikutuksen, eikä se ole välttämättä huono asia ollenkaan. :)


    • drglyst

      No eikö tuo ole jo hieman patologista? Mene johonkin terapiaan hoitamaan ongelmiasi ja saamaan jotain nappeja.

    • Siinäneuvoja

      Oletko mies vai nainen?

      Jos mies niin odota sopivaa hetkeä ja pakota itsesi lähestymään, saat pakit koska olet vapiseva raunio mieheksi.
      Jos nainen niin jännitys on vain söpöä eikä haittaa yhtään.

      Keskity sen nykyhetken sijaan miettimään sitä kaikkea vitutusta mitä koet jos et saa aloitetta aikaiseksi tulevaisuudessa.

      Loppuikä vain vituttaa.

    • Voimia

      En mä usko et sun ihastusta haittais yhtään vaikka näkis et sua jännittää. Sitäkin varmasti jännittää..Ja muista et itsestä tuntuu aina pahimmalta, ei sitä ulkoa päin välttämättä näy yhtään. Kyl se siitä. Ja älä välitä noista paskakommenteista, joku ollu taas huonoissa bileissä. :D

      • aloittajalta

        En välitäkään :) Kiitos tästä kommentista.


      • Voimia

        Tuli mieleen että kannattaa harrastaa liikuntaa, syödä terveellisesti, nukkuu tarpeeks etc. Ni se vaikuttaa siihen yleisvointiin ja ei tuu jännitysoireet niin pahoina. Eli perusasiat kuntoon.Mutta toihan on vaan hienoa että jännität jotain ihmistä tosi paljon se meinaa et sul on siihen isoja tunteita! ;)


    • drglyst

      No miksi kannattaa kitua ja kärsiä, jos tilanne on jo sairauden asteella? Hoidatko samalla periaatteella esim. jos sairastut syöpään?
      Mene vain sinne hoitoon. Pahemmekasihan ei kai voi tilanne muuttua. Terapiassa harjoittelet tilanteita ja lääkkeet hoitavat aivokemian.

      • voesua

        Onko pakko olla noin ilkeä aloittajalle? Jännitys on NORMAALIA!


      • aloittajalta
        voesua kirjoitti:

        Onko pakko olla noin ilkeä aloittajalle? Jännitys on NORMAALIA!

        Äh, ei haittaa. Antaa purkaa jonnekin, paha olo kai hänellä. Kiitos kuitenkin puolustamisesta.


      • drglyst

        No tunnut käsivän aika paljon tuosta jännityksestä ja se estää sinua elämästä. Voihan sitä tietenkin elämäänsä niinkin elää, että pitää päätään pensaassa ja pelkää kotona neljän seinän sisällä. Itse en pidä sellaista valintaa kovin viisaana ja eikä se vastaa käsitystäni hyvästä elämästä.
        Mutta sitten kun kyllästyt pelkäämään niin mene hoitoon. Sitä ennen, no kärsi rauhassa. Se hoitoon meneminen ja avun vastaanottaminenkin vaatii jonkinlaista rohkeutta ja valaistumista eli kaikista ei siihen koskaan ole, sääli.


    • mitäsanot

      Mitäs tuumaisit jos ottaisin sinuun yhteyttä, kyselisin vaikka kuulumisia? Vai haluatko se yhteydenottaja olla sinä?

    • finaalihurmos

      Tuntui niin hyvältä ja jännitti valtavasti, hyvällä tavalla kuitenkin..Lohdutti tuntea,
      että jännitti sitä toistakin.Niistä tulikin aivan upeita kokemuksia..kerta kaikkiaan.

    • jännittänytitsekin

      Se jännittäminen tarkoittaa sitä, että tunteet on aitoja eikä ole mikään suhdepelailija. Hyvin se menee luota siihen.

    • rohkaistualoittaja

      Minua ei ainakaan haittaisi ihan niinkuin joku ylempänä totesikin, jos vaan pelaa ei ole aitoja tunteita niin sitten ei jännitä., näin useimmilla. Osa vaan osaa peitellä sitä jännitysä paremmin.

    • SiSenor

      Samaa mieltä. Vaikka jännittää niin go for it! :) Ja voi se olla joku keveämpikin lähestyminen, esim. viesti tai joku muu vastaava.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe