Outoa tämä työttömyys

entajua

Mulla on liikuntavamma mutta hyvä koulutus ja olen todella huolellinen. Silti en pääse edes palkattomaan työharjoitteluun. Todella outoa ja surullista.

3

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhgfgjfgh

      Miksi haluaisit orjatyöhön? Ei siitä juuri kukaan työllisty, paitsi ehkä seuraavalle orjuusjaksolle. Ole kiitollinen, ehdottaisin. Itse en ole riittävän vammainen, vaan joudun raahaamaan rautapalloa nilkassa.

      • entajua

        No mä aattelin, että useampi työnantaja voisi kiinnostua jos tekisin palkattomia projekteja ensin.


      • ghfjghkhj
        entajua kirjoitti:

        No mä aattelin, että useampi työnantaja voisi kiinnostua jos tekisin palkattomia projekteja ensin.

        Varmaan voisivat kiinnostuakin, ottamaan hekin sinut orjakseen. Mutta olet varmaan oikeassa, joku aina joskus todella löytääkin työpaikan orjatyön takia. Itse en ole varma, haluaisinko työskennellä paikassa, joka ottaa töihin vain sellaisia, jotka suostuvat ensin työskentelemään puoli vuotta tai kauemmin ilman palkkaa. Minusta sellaisten firmojen pitäisi kaatua omaan iljettävyyteensä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe