Miksi käy aina näin?

ikisinkkuhaha

Eli viestittelin tässä naisen kanssa josta en ollut heti kovin kiinnostunut. Nainen halusi tavata mutta keksin aina tekosyitä. Hän yritti mua aika kauan ja jossain vaiheessa suostuin sitten treffeihin. Treffien jälkeen nainen oli yhä yhtä ihastunut muhun ja mulla fiilis oli että ihan ok nainen muttei kolaha mitenkään ihmeellisesti. Viestittely hiipui jossain vaiheessa mun toimesta kun mulla oli jotain säätöä jonkun muun kanssa.

Tästä pari kuukautta eteenpäin säädöstä ei tullut mitään ja päätin laittaa tälle aikaisemmalle naiselle viestiä. Nainen antoi edelleen ymmärtää että on musta kiinnostunut vaikka hänellä oli vähän aikaisemmin alkanut olemaan jotain juttua jonkun muun kanssa (mistä en tiennyt vielä tässä vaiheessa).
Nähtiin monta kertaa ja hän toitotti jatkuvasti kuinka haluaa mua. Tänään kuitenkin nainen laittoi viestin jossa kertoi että on tapaillut toista miestä vähän aikaa ja että on häneen ihastunut eikä ollut varma mitä tekee.

Tästä päästään tähän mun ongelmaan. Eli en ollut mitenkään erityisen vahvasti ihastunut häneen missään vaiheessa, mutta nyt kun hän kertoi tapailevansa jotakuta muuta, niin olo on kuin olisi pitkä suhde päättynyt. Nyt vasta kun menetin hänet, niin haluaisin tätä naista enemmän kuin mitään. Ja kun tämä sama kaava on toistunut ennenkin niin olen miettinyt että onko mussa jotain pahasti vialla. Eihän tällainen voi olla normaalia. Vituttaa ja masentaa mutta minkäs teet.

Olen siis 19v mies ja salaa toivon että heidän juttunsa ei toimisi ja nainen palaisi mun luokse. Taitaa kuitenkin olla vain haave jos kerran joku muu kiinnosti jo mua enemmän vaikkakin hän oli häneen ennen minun ''paluutani'' ihastunut... Vittu että vituttaa

14

1111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikuulostaoikealta

      Kannattaisikohan unohtaa kyseinen nainen, koska itsekin toteat, ettet ole ollut häneen missään vaiheessa erityisen vahvasti ihastunut. Ei kuulosta oikealta ihmiseltä sinulle. Todennäköisesti jos naisen saisit, tajuaisit sen taas itsekin ja jättäisit hänet ennemmin tai myöhemmin.

    • LuulenpaNäin

      Sinua vaivaa ihailun tarve. Tunnet olosi pettyneeksi ja epämukavaksi kun joku toinen menee sinun edellesi.
      Oot vielä nuori, eiköhän tuo tosta helpota kun kypsyt henkisesti ja alat aidosti välittämään toisesta ihmisestä enemmän kuin omista itsetunnon kohotus-säädöistä.

      • ikisinkkuhaha

        Niin.. Kai siinä on joku että kun nainen ensin kehuu mua maasta taivaaseen ja kun tämä loppuukin kuin seinään, haluaisin vain lisää. Ehkä pelko siitä etten löydä enää ihmistä kuka haluaa mua niin paljon. En silti pysty käsittämään tätä mustasukkaisuuden ja ihastuksen tunnetta mikä tälläisten juttujen jälkeen tulee.


      • sellaista.se.on
        ikisinkkuhaha kirjoitti:

        Niin.. Kai siinä on joku että kun nainen ensin kehuu mua maasta taivaaseen ja kun tämä loppuukin kuin seinään, haluaisin vain lisää. Ehkä pelko siitä etten löydä enää ihmistä kuka haluaa mua niin paljon. En silti pysty käsittämään tätä mustasukkaisuuden ja ihastuksen tunnetta mikä tälläisten juttujen jälkeen tulee.

        "Ehkä pelko siitä etten löydä enää ihmistä kuka haluaa mua niin paljon. En silti pysty käsittämään tätä "

        Tämä on mun mielestä ihan aiheellinen pelko.
        Tavismiehelle tuo että nainen ihastuu on tosi harvinaista ja harvinaisen koukuttavaa.
        Tiedän itsekin kokemuksesta että kun kerran minuun ihastui yksi nainen niin jäin koukkuun siihen että nainen oli niin ihastunut minuun että jatkoin suhdetta vaikka en itse ollut niin kiinnostunut naisesta. Mikä oli tietenkin väärin, molempien pitää ihastua toisiinsa jotta homma toimisi.
        Yleensä kiinnostus on 99% yksipuolista.
        Aina kun minä kiinnostun jostain naisesta niin siltä naiselta ei tule vastakaikua..


      • ikisinkkuhaha

        Olin onnellinen niin kauan kun nainen laittoi mulle viestiä ja väitti haluavansa mut. Kerkesin lopulta jopa itse alkaa ihastumaan häneen viimeisen viikon aikana. Nyt yhtäkkiä mulla ei olekkaan enää yhtään mitään... Tällaisten juttujen löytäminen on aina niin kovan työn takana, ja nyt kun menetin kaksi ihastunutta naista lyhyen ajan sisällä niin olen ihan rikki.
        Vatvon ja mietin aina ihan liikaa kun mun pitäisi vaan heti tapailla ja katsoa tuleeko jutusta mitään. Naiset kerkee kyllästyä ja jopa suuttua käytökselleni ja löytävät jonkun muun kuka ottaa heidät heti. Kaiken kukkuraksi tunnen hyvin helposti mustasukkaisuutta, mikä ei ole kyllä yhtään terveellistä.


      • PotsLojot

        Nimenomaan, alat heti tapailla jos joku kiinnostaa - deittailet kevyesti, ei sitä tarvi miettiä sen enempää tuleeko mitään, kyl se siinä n. kuukauden kohdalla selviää kiinnostaako teitä kumpaakin edelleen ihan seurustelumielessäå. Hassu ajatuskin et pitäs jo tietää tunteensakin ennen kuin oppii toista tuntemaan.


      • sellaista.se.on
        ikisinkkuhaha kirjoitti:

        Olin onnellinen niin kauan kun nainen laittoi mulle viestiä ja väitti haluavansa mut. Kerkesin lopulta jopa itse alkaa ihastumaan häneen viimeisen viikon aikana. Nyt yhtäkkiä mulla ei olekkaan enää yhtään mitään... Tällaisten juttujen löytäminen on aina niin kovan työn takana, ja nyt kun menetin kaksi ihastunutta naista lyhyen ajan sisällä niin olen ihan rikki.
        Vatvon ja mietin aina ihan liikaa kun mun pitäisi vaan heti tapailla ja katsoa tuleeko jutusta mitään. Naiset kerkee kyllästyä ja jopa suuttua käytökselleni ja löytävät jonkun muun kuka ottaa heidät heti. Kaiken kukkuraksi tunnen hyvin helposti mustasukkaisuutta, mikä ei ole kyllä yhtään terveellistä.

        Turhaan harmittelet, koska kuulostaa siltä, että et ollut kiinnostunut naisista.
        Kiinnostuit ainoastaan heidän kiinnostuksesta sinuun. Puhuisit heistä eri tavalla jos olisit oikeasti ihastunut heihin.


    • nuoruudenkomplekseja

      Olet vaan niin nuori vielä. Mutta muutoin tulee mieleen itsestäänselvyys. Jos toista pitää itsestäänselvänä, ts.on tottunut ihailuun niin ei tarvitse tehdä mitään. Todelliset tunteet huomaa, kun toinen ei olekaan lähellä ja saavutettavissa. Näinkin voi mennä.

    • Ikisinkkuhaha

      Pakko nyt taas avautua kun vituttaa niin paljon. Eli kyseisellä naisella on edelleenkin juttua tämän toisen miehen kanssa mutta...
      Eilen nainen halusi nähdä mua ja pyysi kahville hänen luokseen. Juotiin kahvit, katottiin leffa, kertoi että voin jäädä yöksi kun en ollut täysin ajokunnossa, suudeltiin, pantiin, nukuttiin lusikassa, hiplailtiin, suudeltiin lisää, aamulla pantiin uudestaan ja hiplailtiin ja suudeltiin kuin aviopari.

      Kaikki tuntui hyvältä ja oikealta kunnes lähdin. Naisella selvästi huono omatunto ja on edelleenkin ihastunut siihen hänen säätöönsä.
      Vituttaa eniten kun ei tiedä, että haluaisiko nainen mut, jos hänellä ei olisi tunteita johonkin muuhun, vai huomasiko hän vaan etten ole häntä varten. Meidän meno oli vaan niin kiihkeää etten halua uskoa jälkimmäiseen...

      • yksi.teoria

        Nainen voi olla myös epävarma tunteistasi. Ehkä tuo toinen mies osoittaa enemmän tunteita häntä kohtaan, joten järjellisesti hän saattaisi olla parempi valinta, mutta sinä taas olet se epävarma, sillä nainen epäröi jos tuleekin hyväksikäytetyksi, etkä olekaan täysillä mukana.


    • omavastuu

      sillähän ei ole sun kannalta enää merkitystä, mitä hän on halunnut. koska sä nyt ainakin olet tehnyt selväksi, mitä sä et halua. Et saanut sitä, mitä et tilannut. Sait sen, mitä halusit, et halunnut häntä ja sekös muka jotenkin yllätti? Ei susta ole välittämään toisesta ihmisestä, harmittaa vaan kun menetit itsetuntosi boostaajan.

      • Ikisinkkuhaha

        Tunteitani tutkimalla kyse ei todellakaan ole enää mistään itsetunnon boostaajasta vaan ihan oikeasti tykkään tästä ihmisestä. Harmittaa vaan kun lämpenin hitaammin kuin hän ja nyt myöhästyin.


    • dugkg

      häiritsee tämä ketju.... etkai ole pohjanmaalta?

      • Ikisinkkuhaha

        En, vaan pääkaupunkiseudulta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe